Aktualny czas w Warszawa:

środa, 13 sierpnia 2014

MATKA BOŻA KALWARYJSKA


Królowo Kalwaryjskiego Ogrodu,

Błogosław dzieciom polskiego narodu
Co z sercem szczerym idą do Ciebie,
Ty mieszkasz z nami choć Jesteś w Niebie.



Maryjo Kalwaryjska w dzień Twego święta otaczaj nas zawsze nieustanną opieką. Matko broń swoje dzieci. Strzeż Kościół święty, Ojca Świętego Franciszka, kapłanów i cały lud wierny Bogu. Ulituj się nad grzesznikami i prowadź ich do Jezusa. Matko Boża Kalwaryjska, módl się za nami.
***


14 komentarzy:

  1. Matko Boża Kalwaryjska ,Pani moja , dziękuję Ci za opiekę i pomoc w życiu moim i moich bliskich. Proszę o miłość Twą nieustanną i dobroć .Proszę o łaskę zdrowia i ochrone przed złem i jego atakami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Boża Kalwaryjska Proszę Pomóż znaleźć dobrze płatną pracę stałą zagranicą. Postaw dobrych ludzi na mojej drodze którzy mogą mnie pomóc materialnie z mieszkaniem w Londynie. Bogosławieństwo finansowe.

      Usuń
  2. Proszę Matulu o zdrowie i Twoją opiekę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię Kochana MATKO O łaskę potomstwa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Kalwaryjska ratuj: Wylecz mnie z strasznej depresji, bezsenności, arytmii serca...

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Matko Boża Kalwaryjska Proszę Cię o sukcesywne zakończenie sprawy na którą tak dlugo czekam oraz tak bardzo mi zależy. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomóż mi Matko Moją ocalić to małżeństwo Pomóż by dzieci zawsze były że mną i w ten weekend też. Proszę o zdrowie dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  7. MOJA MARKO KALWARYJSKA,POMÒŻ MI O ZDROWIE DLA SYNA MA NACZYNIAKA MOZGU.DLA DRUGIEGO SYNA ZDROWIA.WNUKA ŻEBY ZACZOŁ MÒWIĆ.DLA MNIE O SZYBKIE WYLECZENIE NOGI,PO OPERACJI.DLA CAŁEJ RODZINY O ZDROWIE.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  8. MOJA MATKO KALWARYJSKA,POMÒŻ MI O ZDROWIE DLA SYNA MA NACZYNIAKA MOZGU.DLA DRUGIEGO SYNA ZDROWIA.WNUKA ŻEBY ZACZOŁ MÒWIĆ.DLA MNIE O SZYBKIE WYLECZENIE NOGI,PO OPERACJI.DLA CAŁEJ RODZINY O ZDROWIE.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  9. Mateńko Kalwaryjska proszę o zdrowie i życie dla naszego wnuczka WOJTUSIA.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę Matulu o szybki powròt do zdrowia po wypadku.I mniejProszę moją rodzinę pod opieką.Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Kalwaryjska modl się za nami proszę Cie o laske zdrowia dla Bogdana ,Aldony,Slawomiry

    OdpowiedzUsuń
  12. Maryjo proszę o mieszkanie bym je wyposażyła odpowiednio o zdrowie o miłość. O. Miłość. W. Mojej rodzinie o pracę dla Aleksandra by zdał egzaminy o pracę zrozumiałem a

    OdpowiedzUsuń
  13. Maryjo proszę o mieszkanie odpowiednie wyposażenie go o pracę dla Aleksandra by. Zdał egzaminy mnie zawsze pracę dla monisi helci I Mai potrzebne łaski zdrowie i zmianę mieszkania na większe lub jeśli mateńko możliwe o dom i ogród ty mateńko wiesz co bardziej potrzebują dla mnie o cierpliwość zdrowie i zawsze twoja opieka dziękuję Maryjo za wszystko co do tej pory od ciebie otrzymałam proszę nie opuszczaj mnie zawsze prowadź do syna i właściwą droga malgosia

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje