Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 14 czerwca 2014

MODLITWA DO MATKI BOŻEJ FATIMSKIEJ O SZCZEGÓLNE ŁASKI




Matko Boża Fatimska, Matko Chrystusa i Matko ludzi, zginamy przed Tobą kolana jak Łucja, Hiacynta i Franciszek. Podnosimy swój wzrok w Twoją stronę, by dostrzec Twoje dobre oczy, oczy przychylne każdemu, oczy pełne miłości i wyrozumienia, ale też oczy pełne trwogi i lęku. 
Ty, pełna łaski, zaglądnij do naszych oczu zasmuconych grzechem, oczu ziejących nie raz brakiem miłości do drugiego człowieka. 
Tyle razy pomagałaś nam w różnych trudnych sytuacjach rodzinnych i osobistych. W chwilach wielkich zagrożeń, uprosiłaś ratunek dla Kościoła i naszej Ojczyzny. Od Ciebie wielokrotnie odchodziliśmy pojednani z Twoim Synem a naszym Zbawicielem. 
Dzisiaj znów prosimy Cię o szczególne łaski … Wierzymy, że nie odejdziemy stąd nie zostawszy przez Ciebie wysłuchani. Nie odejdziemy bez Twojego ciepłego spojrzenia. Poprzez Ciebie prosimy Jezusa, Twojego Syna, w swej łaskawości niech nas wysłucha, niech uwolni od grzechu, niech przymnoży nam wiary, nadziei i miłości. 
Matko Jezusa, Matko z Fatimy, Ucieczko grzeszników, Matko pokoju, nasza Matko – wstawiaj się za nami Amen.

242 komentarze:

  1. jaka piękna modlitwa :) dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Przpiękna Niech Bedzie Pochwalona Matka Boża Fatimska.Zapraszam Cię do Mojej Pracy i Życia.Bądż Zawsze ze Mną;-)))Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna Modlitwa Niech Będzie Pochwalona Matka Boża Fatimska.Zaprszam Cię do Mojej Pracy i Życia.Bądz Zawsze ze Mną.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Modlitwa przepiekna i wyjatkowa!O Matenko Fatimska uslysz wolanie moje......!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko moja uwielbiam ciebie oddaje się tobie całkowicie.oddaje tobie moje dzieci ty matko fatimska czyn z nami według woli twojej. Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro mam ważne badanie które zdecyduje o opuszczeniu szpitala bo jestem nieuleczalnie chory i błagam Cię Matko Boska Fatimska o potrzebna łaski...

    OdpowiedzUsuń
  7. Matuchno
    Ukochana wyproś łaskę pojednania w mojej rodzinie o to gorąco Ciebie błagam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko ukochana bądź uwielbiona pomoz mojej rodzinie zabiez ro zlo ktore nas rozdziela i niszczy kocham Cie Maryjo bądź w naszym zyciu juz zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Fatimska Kochana,proszę Cie o zdrowie dla mego syna Christiana,miej go i całą naszą rodzinę w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Fatimska dziś 100 lat od Twego objawienia!Kochamy Cię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Fatimska dziś 100 lat od Twego objawienia!Kochamy Cię!

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Najukochansza tak duzo problemow na mnie splynelo z ktorymi nie radze sobie nie mam komu ich opowiedziec dlatego do Ciebie przychodze i blagam o ratunek dla mojego syna aby odnalazl w zyciu dobra i uczciwa droge z Toba w sercu Maryjo aby skonczyl szkole i posplacal dlugi w ktore popadl Matko Fatimska nie opuszczaj mnie Blagam i wycigam do Ciebie rece o Pomoc i ratunek dla mojego jedynego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamo, Matko Przenajświętsza...proszę z głębi serca by Andrzej był taki jak dawniej...by nasza rodzina stała się dla niego priorytetem...by przestał zatracać się w pracy... Dziękuję...za sìłę... Słońce

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Fatimska dziękuję Ci Z wysłuchanie oddaje ci siebie i moich bliskich wysłuchaj nas miej nas w opiece pod swoją obrona pomóż nam przetrwać z zdrowiu pokoju wierności i miłości Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHAM CIEBIE CUDOWNA MATENKO FATIMSKA.WYSŁUCHAJ MOJE PROSBY O KTORE BŁAGAM I NOSZE W SERCU.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matuchno fatimska blagam upros mi laske dla syna aby zjednoczyl sie z rodzina,porzucil zwiazek ktory doprowadza do rozkladu rodziny.Prosze o zmiane pracy dla niego i laske wiary.Matuchno ratuj nas i wypros to u swojego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Nasza Matko Pana Naszego wstawiam się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani nasza.
    Matko nasza.
    Bądź ze mną w potrzebie.
    WIELBIĘ CIEBIE.
    WSTAW SIĘ ZA MNĄ W TAK TFUDNEJ SPRAWIE
    PROSZĘ O OPIEKĘ I POMOC TWĄ MATKO KOCHANA.
    PANI NIEBA I ZIEMI NIECH BĘDZIE WYCHWALANA.

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża Fatimska błagam o spokój mojej duszy. O spokój w rodzinie mojej i mojej siostry. O szczęśliwy powrót do domu mojego syna. A w szczególności o to żeby moja mama pogodziła się z zieciem. Matko Boża z Fatimy Ty na pewno wiesz jak to zrobić. Błagamy Cię. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Najukochańsza Matko Fatimska proszę Cię o łaskę aby Adam się ze mną spotkał i został moim sakramentalnym mężem.Tchnij proszę w jego serce cudowną miłość do mnie i połącz nasze serca🙏Ewa

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o zgodę w naszej rodzinie. Nie rozumiem dlaczego choroba mamy tak zrujnowane stosunki w naszej rodzinie. Nie rozumiem. Błagam o pomoc. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę Matko byś wysłuchała mej modlitwy którą odmawiam codziennie w imieniu mych wnuczek i nas dziadków , rodziców zmarłej córki po której zostały dzieci nasze wnuczki proszę Mateczko nie pozwól na niesprawiedliwość którą mamy zgotowaną przez męża zmarłej córki i siostrzenice mojego męża bron nas przed nimi

    OdpowiedzUsuń
  23. Mateczko Ty jesteś Matką wszystkich dzieci na Świecie a w śród nich jestem Ja i me wnuczki które prócz mnie i Ciebie Matko co kochamy je .Nikt nie wiewie jak się czuje człowiek po stracie kogoś bliskiego a tym bardziej Matki jak sam tego nie przeżyje i tak moje wnuczki straciły matkę choć mają nie wiele lat muszą żyć bez niej z ojcem i macochą która już na początku wprowadziła swe chore zasady i dyscyplinę jak w wojsku ale ona sama tego nigdy nie miała była rozwydrzonym bachorem mowie dlatego bo znam ją od dziecka z chciwość i kłamstwem nie bacząc że rani upokarza zmarłą weszła do jej rodziny udając matkę wiec Mateczko me wnuczki nie są kochane tylko dochodem finansowym dla ojca i macochy bo biorą rentę po matce są nieszczęśliwe tęsknią za mamą chciały by być zemną bo wiedzą że są kochane i nikt nie krzyczy i nie bije je proszę Mateczko o pomoc i dobre rozwiązanie sprawy

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko pomóż przetrzymać mi ten okropny czas który przerasta mnie me obawy i rozpacz. Nie wiem czy to jest próba dana przez Boga by sprawdzić moją wiarę i miłość do Pana Boga do Ciebie Matko i twego syna Jezusa .Myślę że moja ufność i wiara przyniesie mi ukojenie,spokój i łaskę

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana Matko Boża Fatimska, czuwaj nad całą moja rodzina i wypros u Boga potrzebne łaski i zdrowie wysluchaj naszych modlitw i broń od złego Kochamy Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko FATIMSKA
    blagam pomoz mi wyjsc z trudnej sytuacji finansowej,aby byly jagody i mogla zbierac i je sprzedawc,abym miala pieniadze na zywnoscv raty,zeby corki wyprowadzily sie z domu i zalozyly swoje rodziny,

    OdpowiedzUsuń
  27. Mateczko fatimska pomusz nam wyjść z trudnej sytuaci finansowej matusiu błagam pomusz nam bo już n iedajemy rady pomusz błagam

    OdpowiedzUsuń
  28. Mateczko fatimska pomusz nam wyjść z trudnej sytuaci finansowej matusiu błagam pomusz nam bo już n iedajemy rady pomusz błagam

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko Boska Fatimska proszę o szczęśliwą operację raka piersi, abym nie musiała brać chemii, której tak bardzo się boję. Matko Boska ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko boża Fatimy błagam spraw żeby moja mama pogodziła się z zieciem. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko Boża Fatims z Fatimy daj mi znak że mój syn czuje się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko moja Pani wysłuchaj moich błagań.
    Pomóż mi bo tonę w probllemach.
    Proszę o litość i łaskawość Twoją.
    UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  33. Matko moja Pani wysłuchaj moich błagań.
    Pomóż mi bo tonę w probllemach.
    Proszę o litość i łaskawość Twoją.
    UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  34. Matus proszę opiekuj się moim synem. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko Boska Fatimska proszę cię aby Adaś zrozumiał swój błąd i wrócił do mnie Matko proszę pomóz mi nie pozwól abym bez pomocy odeszła od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko Fatimska proszę o zdrowie dla całej rodziny.Matuchno proszeę ci w mojej sprawie trudnej beznadziejnej nie pozwol aby cierpiala matko nie pozwól abym dalej smutek swoj nosiła niech odejdzie odemnie trwoga smutek i ból.

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko Fatimska proszę o łaskę dla Adama aby wrócił do mnie nie mogę o nim zapomnieć bardzo tęsknię chciałabym cofnąc czas.Proszę Cię spraw abyśmy znowu byli razem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko Boska Fatimska Moja Ukochana Królowo Duszy: Proszę Cię o łaskę dla Całuska, aby On nawrócił się i wierzył w Ciebie Moja Litościwa Królowo. Aby stał sie gorliwym katolikiem, uwolnił swoja Duszę od sekty Iluminatów, i stał się wolnym i niezaleznym aniołkiem. A po smierci był ze mna w niebie na zawsze...bo go Kocham Mocno...Tylko jego slodką duszę...Amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Matko Fatimska daj mi Całuska

    OdpowiedzUsuń
  40. Moja Słodka Krolowo: Proszę Cie o dar pracy o nowe lepsze zycie oraz o troskliwa opieke dla Calej Mojej Rodziny. I o dar milosci abym sie w kims wkoncu zakochała ze wzajemnoscia...zalozyla Rodzine i byla barrrrrrrdzo szczesliwa...Amen Badz zawsze w moim Zyciu... Bardzo Cie Kocham Matko |Najslodsza...

    OdpowiedzUsuń
  41. O Mateńko Fatimska Tobie zawierzam nasz los,życie mojej całej rodziny,ochronę i obronę przed złym duchem.Tobie powierzam moje dziecko,jej dalszą edukację i drogę do Boga by stała się godnym chrześcijaninem ,szlachetnym człowiekiem.Ty jako Matka Najswietsza ,prosxe Cię wskazuj jej drogę by nie zboczyła na rozstaju dróg,przytul jak Matka i ochraniaj swym Macierzyńskim płaszczem ,dodawaj sił i wstawiennictwa Twego Syna Jezusa Chrystusa w przezwyciężenia lęków i trudności życia aby Jedyny jej Ojciec Niebieski nie odmawiał swego miłosierdzia podczas gdy ziemski odwrócił się dla swojej wolnosci.
    Z serca Ci dziękuję o Pani Fatimska za Twe wstawiennictwo za wysłuchanie prośb i modlitwy ,za pomyślny wynik matury mojej córki,za osuszanie łez na naszym ziemskim padole.Mateńko składam Ci dziś symboliczną lilię,w rocznice objawień w podzięce za Twą nieustanną pomoc i to ze wciąż przy nas trwasz i naszym narodzie.Twoje krwawe łzy kruszą moc szatana!
    Pod Twoją obronę uciekamy się...

    OdpowiedzUsuń
  42. O Pani Fatimska proszę Cię o pomoc trudnej sprawie wyegzekwowaniu długu ojca względem swej córki ,gdzie blokuje jej dalszą edukację dalszy rozwój. O Mateńko Fatimska Któż Jak Bog,tego człowieka wyprostować moze.Nie poczuwa się jako ojciec w wartościach moralnych a jeszvze utrudnia blokując. Proszę Cię o Twe wstawiennictwo,wejrzyj na sumienie tego człowieka i innych pokrzywdzonych dzieci przez los.Twoje Krwawe Łzy kruszą moc szatana.

    OdpowiedzUsuń
  43. Mateczko Fatimska ,proszę Cię o pomocmojej siostrzennice w emocjach w uwolnieniu z uczuc do człowieka niegodnych ich.Proszę Cię bo nie radzi sobie z tym.Jest wrażliwą osobą o szlachetnym charakterze prosxe o pomoc w znalezieniu jej przyjaciela który zasługuje na to miano i przyszłego męża.

    OdpowiedzUsuń
  44. O Pani Fatimska w rocznice Twoich objawień składam Ci gorące podziękowania za wysłuchanie wsz ystkich naszych prośb modlitwy.Dziękuję Ci za pracę ,przyjaciół ,darczyńców, za milosc mojej rodziny,łaskę wiary i modlitwy.Proszę o nasze zdrowie dla całej rodxiny.Proszę tez o łaskę dla moich siostrzennic Izabeli ,Pauliny i Aleksandry o dobrego męża.

    OdpowiedzUsuń
  45. Slodka Pani, Proszę o uwolnienie z sideł sekty dla Mojego Kochanego Przyjaciela: "Smylusia" oraz dla "Smutusia" tzw. Aniołka spraw aby byli wolni i mogli cieszyc sie radoscia i czuc szczescie by mogli trwać przy Tobie i Cieszyc sie Wszystkim Co Bóg im da...

    OdpowiedzUsuń
  46. O Slodka Pani... Krolowo Ludzkich Serc... Daj Wolnosc Mojej Siostrzyczce, aby mogła uwolnić sie od sekty, spraw aby uwolniła sie od nich, aby mogła cieszyc sie zdrowiem, radoscia i szczesciem, spraw aby mogła normalnie zyc i cieszyc sie zyciem, daj jej chlopaka ktory ja pokocha i pomoze jej w tym utrapieniu i da jej szczescie. Daj jej o Matko Dobra i miłą prace, ktora da jej szczescie i poczucie wartosci, godnosci. Prosze takze o błogosławieństwo zdrowej ciąży dla mojej siostry Bożenki i jej meża Roberta. Aby mogli miec zdrowe i piekne dziecko i cieszyc sie z potomstwa. Prosze również Cie o Krolowo o czuwanie i bezpieczenstwo oczu, ciala, duszy dla mojego brata Dariusza, oraz o błogosławienstwo pomocy rodzenstwu i całej Rodziny. O Zdrowie dla Mamusi i Tatusia oraz o dar czuwania nad nimi i Całą Rodziną. Prosze daj nam te łaski Matko Boska Fatimska oraz Matko Boża Czestochowska. Dziekuje Ci z Całego Serduszka za Wasze Błogosławieństwo. Pilnuj i chron Moja Rodzine przed "głupotą". Kocham Cie z Całego Serca i Duszy Moja Matko Ukochana :) Dziekuje Ci o Pani Cudów

    OdpowiedzUsuń
  47. Królowo...Boska Matko: daj światłość czułości i miłości oraz oddania Rodzinie Pewnej Kobiecie, spraw aby w jej sercu zagosciła tylko miłość do Ciebie o Pani Fatimska i Czestochowska. Uwolnij Jej całą Rodzinę od sekty Ilumintow, oczyść ich dusze z grzechów, uwolnij od zła, od demonow, od złych duchów. Daj dar przejrzenia na oczy i uwolnij ja od bycia Iluminatka. Uwolnij Cała ich Rodzinę od zła, otocz opieką, miłością zdrowiem i szczesciem, aby wkoncu ta kobieta uwierzyła tylko w twa miłość i dobroć. Otwórz jej Serce na modlitwe i Boga, Amen

    OdpowiedzUsuń
  48. Ukochana Mamusiu: Proszę Cie o dar Pokoju na Swiecie, o Wolność dla wszystkich, którzy cierpią, PRosze Cie Matulu pociesz ich w smutku daj im wiare w pomoc od dobrych ludzi, ludzi dobrych serc. Daj Miłość i Pokoj Wszystkim Ludziom. Ochron Mnie przed złem, ochron Rodzine przed zasadzkami zła. Otocz Nas opieka, Otocz Nasze zwierzatka. Chron Mojego Mikusia,Daisy kotki przed wypadkami, przed chorobami. Daj im długowieczność. Spraw aby Serca złych ludzi przeistoczyły sie poprzez Twoje wstawiennictwo w mile, laskawe ufne. Daj mi wymarzona prace, milosc, opieke i ochrone przed zlem. Otocz Nas Twoja Miloscią o Ukochana Mamo. Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna Pani... chroń wzrok mojej Całej Rodzinie. Chroń Dusze... ochron Nas od złych intencji obcych ludzi. Otocz Nas opieka. Spraw aby każdy wyjazd był bezpieczny i przez Ciebie chroniony. Wstaw się za nami Królowo Niebieska. Chroń Nas jak Swoje Śliczne Dziecię...Bóg Zapłać za Wszystkie Moje Prośby. Kocham Cie Matko Całą Moja Duszą.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ukochana Matuchno Fatimska proszę Cię gorąco z całego serca wypełnij serce Adama miłością do mnie wierzę mocno ,że mnie wysłuchasz.Matko ukochana nie pozwol abym dalej była samotna i załamana.Uwolnij go od tamtej kobiety.Proszę wysłuchaj moje modlitwy i nie zostawiaj mnie samą.

    OdpowiedzUsuń
  51. Matko boża Fatimy błagam miej mojego syna w swej opiece. Jednak poszedł na imprezę alkoholowa. Spraw żeby szczęśliwie wrócił do domu. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  52. Matuchno Faitmska prosze Cię o pomoc w mojej beznadziejnij w sytuacji ja juz nie mam siły płakac.Błagam Cię pomóz mi ja tracę siłę i nadzieję że będzie dobrze bo moja sprawa się pogarsza.Matuchno modlę się i proszę pomóż mi. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  53. Matko Fatimska proszę aby słońce zaświeciło nademną czy cały czas muszą być chmury i deszcz .Proszę i błagam Cie Matuchno o pomoc proszę wstaw się do Boga i wyproś łaskę dla mnie w trudnej i beznadziejnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Matko Boża Fatimska błagam o łaskę uzdrowienia mojej Mamy Joanny z choroby nowotworowej, powrót do zdrowia, do sił, aby nie miała przerzutów i mogła cieszyć się życiem i zdrowiem przez dalsze lata życia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Matus dziękuję .kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  56. Matuchno Ukochana proszę Cię o pomoc w beznadziejnej sytuacji błagam Cię ulitj się nademną żebym więcej nie cierpiała , żeby było tak jak przed rokiem ja juz nie mam siły walczyć o Adama uwolnij go od tamtej kobiety. Proszę wyproś łaskę u Boga dla mnie. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  57. Dziękuję tak po prostu dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  58. Matko boża fatimska uleczyć mnie z nałogu -blagam

    OdpowiedzUsuń
  59. Matko Boża Fatimska proszę o łaskę wiary dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko proszę Cię o danie mi cudu o który proszę

    OdpowiedzUsuń
  61. Matko Fatimska proszę Cię czuwaj nad moją rodzina, moimi bliskimi i proszę Cię o łaskę cudu...

    OdpowiedzUsuń
  62. Matko Najswietsza! Proszę Cię pomóż mojemu bratu, który zblądził w życie aby znalazł tą właściwą drogę, ulecz jego duszę. Daj siłę i zdrowie mojej mamie, która bardzo cierpi przez niego. Matko fatimska, która jesteś matką wszystkich daj mi i mojej mamie wiarę. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Matko Fatimska miej w opiece naszą rodzinę,daj siłę w pokonywaniu trudności.Pomóż bratu w stworzeniu sakramentalnej rodziny.Obdarz siostrę oraz mnie i męża upragnionym potomstwem.Daj zdrowie i siły mamie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Błagam.Ty jeżeli taka jest wola Twoja Matko.

    OdpowiedzUsuń
  65. prosze o wstawiennictwo za synem -by wrocil do rodziny,podjal prace,zerwal z nalogami,przymnoz mu wiare nadzieje milosc

    OdpowiedzUsuń
  66. Matko Fatimska miej w opiece wszystkie dzieci, daj zdrowie mojemu Synkowi, Módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  67. Matko ukochana Fatimska u mnie bez zmian jestem w trudnej i beznadziejnej sytuacji proszę Cię wyproś łaskę u Boga dla mnie , abym była szczęśliwa żeby wszystko wróciło do normalnego życia.Bardzo Cię proszę o pomoc ty wiesz w jakiej sprawie.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  68. Matuchno ukochana proszę o szczęśliwą operację , żeby wszystko było dobrze.Proszę Cię o miłość o której nie mogę zapomnieć,aby zrozumiał swój błąd i wrócił do mnie.Dziękuję Ci Mateńko ukochana.

    OdpowiedzUsuń
  69. Matko ukochana Fatimska pomóż mi w tych trudnych chwilach i pomóż rozwiązać moje problemy UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  70. Matko Fatimska proszę miej nas w opiece .

    OdpowiedzUsuń
  71. matko fatimska pomoz wstac mi z wozka na nogi cud potrzebny modle sie prosze boga i jezusa o pomoc przelam mateczko fatimska przeszkode ktorej ja nie moge i dokonaj cudu zebym chodzila niech bog ci zaplaci za twoja dobroc

    OdpowiedzUsuń
  72. Z PROSBA DO CIEBIE MATKO NASZA FATIMSKA ZWRACAM SIE ZA TWOIM WSTAWIENNICTWEM DO BOGA NIECH CORKA SIE ODEZWIE POMOZ MI MATECZKO

    OdpowiedzUsuń
  73. Proszę Cię Matko Boska Fatimska o zdrowie i prawidłowy rozwój mojego nienarodzonego dzieciątka.
    O szczęśliwe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  74. Prosze Cie o droga Matuchno pomoz nam w naszych problemach nie dajemy juz rady wysluchaj nas prosimy

    OdpowiedzUsuń
  75. Matko Fatimska prosze Cię dalej w mojej trudnej sprawie. Prosze Cię i błagam wysłuchaj mnie.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  76. Matko Boska Fatimska proszę Cię z całego serca o pojednanie z Piotrem.
    Kiedyś podarowałam mu Twój wizerunek przywieziony z Fatimy, teraz grzech oddalił nas o siebie. Proszę ocal nas, usuń wszelkie przeszkody, które uniemożliwiają nam kontakt i porozumienie.
    Niech będzie tak jak dawniej z Twoją pomocą, amen.

    OdpowiedzUsuń
  77. Maryjo,wzywam Twojej pomocy.
    Pomóż mi, bo nie daję rady.
    Cierpię ja i moje dziecko.
    Uwolnij nas od tyrana męża i ojca.
    Modlę się do Ciebie Matko moja o litość nad nami.
    Wierzę że zaznamy spokoju, dzięki Tobie Matuchno kochana.
    Wierzę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  78. Ukochana Matko, spraw aby ta osoba nie nakłaniała innych do złego. Proszę Cię aby oddaliła się od nas i więcej nie prowokowała do grzechu.
    Poprzez swoje nieskończone miłosierdzie, ocal nas Matko Boża Fatimska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matuchno dziękuję weź w dalszą opiekę moją rodzinkę z góry dziękuję kocham

      Usuń
  79. Kochana Matko Boża Fatimska prosze wstaw się u Boga dla mnie w trudnej i beznadziejnej sprawie.Dziękuję za szczęśliwą operację i szybki powrót do zdrowia.Prosze miej mnie i cała moją rodzine w opiece.Matko Boża wiem ,że moje życie się zmieni nie tracę nadzieję.Bog zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  80. Matko Boża Fatimska proszę o rozwiązanie moich trudnych beznadziejnych spraw.Proszę abym znalazła miłość ,żeby Jurek wszystko przemyślał i zadzwonił do mnie .Prosze wstaw się do Boga w mojej sprawie.Dziękuję za otrzymane łaski i proszę o dalszą pomoc.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  81. Matenko moja najukochańsza błagam Cie o Twoje wstawiennictwo do Syna swego o łaski zdrowia dka mnie, by wyniki moich badac były dobre. Proszę Cie nie opuszczaj mnie. Cale serce oddaję Pani w Twoje czcigodne ręce. Bądź przy mnie w każdej potrzebie. Kocham Cie Matko moja.

    OdpowiedzUsuń
  82. Maryjo PANI FATIMSKA PRZYJDŻ Z POMOCĄ MOIM DZIECIOM CÓRCE EMILI I SYNOWI MATEUSZOWI PROSZĘ O SZCZEGÓLNĄ OPIEKĘ I POMOC DLA NICH ORAZ O WYPROSZENIE WSZELKICH ŁASK KTORYCH TAK BARDZO PRAGNIEMY AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  83. Maryjo PANI FATIMSKA PRZYJDŻ Z POMOCĄ MOIM DZIECIOM CÓRCE EMILI I SYNOWI MATEUSZOWI PROSZĘ O SZCZEGÓLNĄ OPIEKĘ I POMOC DLA NICH ORAZ O WYPROSZENIE WSZELKICH ŁASK KTORYCH TAK BARDZO PRAGNIEMY AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  84. Matko Fatimska z całego serca proszę Cię o zdrowie dla Mojego Synka. Otocz go Matko swoją Łaską.

    OdpowiedzUsuń
  85. Matko Boża Fatimska wybłagaj cud zdrowia dla naszego synka, niech zdrowy przyjdzie świąt i zdrowo rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję za łaski, za to że mnie wysłuchałam Matko Swieta mniej nas w opiece

    OdpowiedzUsuń
  87. Matko Fatimska proszę o rozwiązanie moich trudnych spraw, przeważnie jednej porozumienie i kontakt z drugą osobą.

    OdpowiedzUsuń
  88. Matko Boska Fatimska proszę o pomoc w codziennym życiu,o zdrowie i odzyskanie sprawności,o dobrą i uczciwą miłość i przyjaźń oraz o to,by moja rodzina była blisko mnie.Proszę,spraw aby Pan Jezus zajął się moimi sprawami.Miej w opiece Polskę i Polaków.

    OdpowiedzUsuń
  89. MATKO UKOCHANA PROSZĘ CIEBIE Z CALEGO SERCA Z GŁĘBI MOJEJ DUSZY O POMOC W UZDROWIENIU BYM MOGLA WYCHOWAĆ SWOICH DWOCH SYNÓW 8 LETNIEGO KUBUSIA I 6 MIESIĘCZNEGO SZYMONKA.ZROZUMIALAM CZEMU MNIE TAK MOCNO DOŚWIADCZYLAŚ.BŁAGAM CIEBIE MATKO JAKO MATKA POZWOL MI WYCHOWAC MOJE DZIECI NIE ODBIERAJ IM MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  90. MATKO BOZA DZIS DOSTALAM WYNIKI PATOLOGICZNE PO OPERACJI ONKOLOGICZNEJ PIERSI I WEZLOW PACHOWYCH RAK CALKOWICIE ZNIKNAŁ.Dziekuje .Mama Kubusia i Szymonka.Bądź przy mnie .

    OdpowiedzUsuń
  91. Matuchno Fatimska, dziękuję za Twoją opiekę nad moja rodziną. Proszę opiekuj się nami i wypraszaj potrzebne dla nas łaski u Twego Syna a Pana naszego Jezusa Chrystusa. Króluj nam na wieki najwspanialsza Królowa nieba i ziemi, amen

    OdpowiedzUsuń
  92. Matko Boza Fatimska miej w opiece moja cala rodzine, moje dzieci, wnuki, moje rodzenstwo. Wez mnie rowniez pod swoja opieke.Prosze Cie o Pani zamieszkaj na stale w naszych sercach.

    OdpowiedzUsuń
  93. Matko pomóż mi zwalczyć raka jajnika daj siłę żebym przetrwała operacje zniosla chemię i pozwól mi żyć dla moich córek Patrycji 12 i natalki 9 prosze cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  94. Matko pomóż mi zwalczyć raka jajnika daj siłę żebym przetrwała operacje zniosla chemię i pozwól mi żyć dla moich córek Patrycji 12 i natalki 9 prosze cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  95. Matko Fatimska całym sercem proszę Cię o zdrowie dla mojej mamy Felicji .

    OdpowiedzUsuń
  96. Matko Fatimska całym sercem proszę Cię o zdrowie dla mojej mamy Felicji .

    OdpowiedzUsuń
  97. Mateczko dziękuję ci z całego serca za wszystko Proszę cie o zdrowie Dla Daniela i Taty Edmunda .Dziękuję że jesteś z nami.

    OdpowiedzUsuń
  98. Dziękuję Ci Matko Boża za szczęśliwe rozwiązanie,za zdrowego synka.
    Proszę o dalsze błogosławieństwo, zdrowie dla synka, dla mnie żebym wyszła z choroby i dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  99. Matko Boża proszę pomóź mojej rodzinie. Wprowadź w niej pokój. Uporządkuj wszystkie sprawy Szymona i daj mu zdrowie. Weź w OPIEKÈ Sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  100. Matko Boźą uzdrów mojego syna.Pomóż jemu. Uporządkuj wszystko w jego źyciu.

    OdpowiedzUsuń
  101. Matko Boska Fatimska dziękuję Ci bardzo za miłość i zdrowie.Proszę Cię o opiekę nad całą rodziną i pomóż mi w trudnej sytuacji, aby mój problem sie rozwiązał z pracą.Błagam Cię wstaw się do Boga w mojej sprawie.Bóg zapłać ufam i wierze że mi pomozesz.

    OdpowiedzUsuń
  102. Matuniu dziękuję Ci za opiekę bo zawsze jesteś blisko. Proszę o dalszą opiekę nad moją całą rodziną,ktora oddaje się w Twoje Matczyne ramiona.Chroń nas proszę od złego i obdarz potrzebnymi łaskami szczególnie te osoby które noszę w swoim sercu .Amen

    OdpowiedzUsuń
  103. Matuniu dziękuję Ci za opiekę bo zawsze jesteś blisko. Proszę o dalszą opiekę nad moją całą rodziną,ktora oddaje się w Twoje Matczyne ramiona.Chroń nas proszę od złego i obdarz potrzebnymi łaskami szczególnie te osoby które noszę w swoim sercu .Amen

    OdpowiedzUsuń
  104. Matuniu dziękuję Ci za opiekę bo zawsze jesteś blisko. Proszę o dalszą opiekę nad moją całą rodziną,ktora oddaje się w Twoje Matczyne ramiona.Chroń nas proszę od złego i obdarz potrzebnymi łaskami szczególnie te osoby które noszę w swoim sercu .Amen

    OdpowiedzUsuń
  105. Matuniu dziękuję Ci za opiekę bo zawsze jesteś blisko. Proszę o dalszą opiekę nad moją całą rodziną,ktora oddaje się w Twoje Matczyne ramiona.Chroń nas proszę od złego i obdarz potrzebnymi łaskami szczególnie te osoby które noszę w swoim sercu .Amen

    OdpowiedzUsuń
  106. Matko Boza fatimska wysłuchaj moich próśb,ktore przed chwilą w cichosci serca Ci powiedziałam. Zanieść ję przed oblicze Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  107. Matko Boza fatimska wysłuchaj moich próśb,ktore przed chwilą w cichosci serca Ci powiedziałam. Zanieść ję przed oblicze Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  108. Matko Boza fatimska wysłuchaj moich próśb,ktore przed chwilą w cichosci serca Ci powiedziałam. Zanieść ję przed oblicze Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  109. Matko Boża Fatimska weź w opiekę mnie i moją córeczkę, chroń nas od wszelakich złych przygód, obdarz mnie łaską zdrowia, siły, Twojej mądrości, cierpliwości i miłości w wychowywaniu samej mojego dziecka. Wstaw się u Boga Ojca naszego za dusze moich zmarłych rodziców, a w szczególności duszę mojej zmarłej pół roku temu mamy. Aby jej dusza odnalazła drogę do Pana i żyła szczęściem wiecznym w niebie. Powierzam się Tobie z ufnością.

    OdpowiedzUsuń
  110. Edyta 13 sierpnia 2019
    Matko Boża Fatimska racz wysłuchać moich próśb które do Ciebie znoszę. TY wiesz, że to trudny czas dla mej rodziny daj nam wsparcie i wstaw się proszę u Twojego Syna w wiadome Tobie Matucho sprawie.Dziś szczególnie czułam Twoje wsparcie dziękuję i ufam.

    OdpowiedzUsuń
  111. matko moja kochana matko nas wszystkich ulecz mojego męża wyproś u naszego ojca te łaskę proszę matko fatimska nie opuszczaj mnie daj mi wsparcie bym mogła przejsc te trudne chwile ty wiesz matko o co proszę ijak jest proszę

    OdpowiedzUsuń
  112. Matko Fatimska , wyproś zdrowie dla mojej Mamy Błagam i Światło Ducha Świętego

    OdpowiedzUsuń
  113. Matko Boża Fatimska wysłuchaj moich próśb łaskawie jesteś moją jedyną nadzieją proszę cię o miłość aby osoba którą kocham ją odwzajemnila mojej uczucie❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  114. Przepiękna Modlitwa Niech Będzie Pochwalona Matka Boża Fatimska.Zaprszam Cię do Mojej Pracy Pracy Męża i Córki oraz jej Chlopaka i Życia.Bądz Zawsze ze Mną.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  115. Przepiękna Modlitwa Niech Będzie Pochwalona Matka Boża Fatimska.Zaprszam Cię do Mojej Pracy i Życia.Bądz Zawsze ze Mną.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  116. Matko Boża proszę o uzdrowienie mojego tata o cierpliwość w chorobie.Proszę aby badania które będą w tym tygodniu dały nadzieję na dalsze życie.Prosze o to z całego serca i dziękuję za wszystkie łaski otrzymana za Twoim pośrednictwem

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  118. Matko Boska Fatimska.
    Proszę Cię o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka.
    Żeby wszystkie problemy się skończyły z ciążą.
    O szczęśliwe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Matko Boża błagam o uzdrowienie duchowe,z depresji,niewiary w siebie i niechęci do życia .Proszę wskaz mi drogę.Przysięgam modlitwę i pomoc potrzebującym.Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  120. Cudowna Matko proszę o zdrowie i laski dla mojej coruni z mężem żeby mieli zdrowe dziecko a ja proszę oby moj mąż się opamietal i przestał mnie oszukiwać i myslec o tamtej zepsutej kobiecie za wszystko dziękuję Piekna Pani nasza Amen

    OdpowiedzUsuń
  121. Cudowna Matko proszę o zdrowie i laski dla mojej coruni z mężem żeby mieli zdrowe dziecko a ja proszę oby moj mąż się opamietal i przestał mnie oszukiwać i myslec o tamtej zepsutej kobiecie za wszystko dziękuję Piekna Pani nasza Amen

    OdpowiedzUsuń
  122. MATKO FATIMSKA pobłogosław mi i mojej rodzinie dzieciom i mężowi strzeż nas i prowadż do Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  123. Matuchom która będziesz dziś w moim domu ,błagam o zgodę z moją córką ,o zdrowie dla wnuków dla nas całej rodziny o szczególną opiekę . Jest to dla mnie wielka łaska móc mieć Cię Matuchno w moim mieszkaniu . Bóg Zapłać

    OdpowiedzUsuń
  124. Matko Boża Fatimska proszę zanieś moją prośbę o uzdrowienie calego świata z choroby koronawirusa przed oblicze Jezusa Chrystusa. Z calego serca dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  125. Matko Fatimska z całego serca błagam Cię o zdrowie dla Konrada otocz go swoją opieka

    OdpowiedzUsuń
  126. Matko! Dziś ważna operacja mojej koleżanki Lidki. Proszę otocz swoją opieką lekarzy i cały personel medyczny aby zabieg przebiegł pomyślnie. Czuwaj nad Lidką i pomóż jej wyzdrowieć i zaufać Twojej bezgranicznej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  127. o matuchno Pani nasza dziękujemy za wszystko i zawierzamy całkowicie nasze życie Tobie bo jesteś najlepsza Matka która nas nigdy nie opuściła..

    OdpowiedzUsuń
  128. MAMUNIU TOBIE SIE ODDAJEMY CALA NASZA RODZINA. KOCHAJ NAS, OPIEKUJ SIE NAMI, OTOCZ NAS SWOJA MATCZYNA OPIEKA. NIE POZWOL NAM NIGDY ZBLADZIC, WYJEDNAJ NAM POTRZEBNE LASKI I MILOSC TWOJEGO SYNA JEZUSA CHRYSTUSA. BADZ POZDROWIONA MAMO KAZDYM NASZYM ZDROWAS!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Ukochaną matko moja Ty wiesz że Tobie Ufam i chce postawić większą kapliczke.

    OdpowiedzUsuń
  130. Matko Ty Wiesz że Tobie Ufam

    OdpowiedzUsuń
  131. Matko Ty wiesz ze Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  132. Matko Fatimska dopomuz aby Konrad odzyskał zdrowie.Matko opiekuj się im.

    OdpowiedzUsuń
  133. proszę o rychła smierc

    OdpowiedzUsuń
  134. Matko Boża Fatimska, proszę Cię o łaski głębokiej wiary, miłości, cierpliwości oraz zgody w mojej rodzinie. Proszę Cię Matko o opiekę nad moją rodziną, broń nas przeciwko niegodziwości na tym świecie i nie pozwól aby zły nas opętał! Uchroń nas od koronowirusa i wszelkiej zarazy i chorób!!!

    OdpowiedzUsuń
  135. Matuchno kochana ochron nas od koronawirusa. Wlej błagam miłość i szczęście i zdrowie do naszej rodziny.Niech R będzie taki jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  136. Matuchno kochana bądź przy nas i uchron błagam od koronawirusa.Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  137. Matuchno. Proszę o błogosławieństwo dla mojej wnuczki Alicji w rocznicę Pierwszej Komunii Świętej. Obdarz ją zdrowiem , potrzebnymi łaskami i zeslij opiekę Aniołów Stróżów na każdy dzień.Prosi Babcia

    OdpowiedzUsuń
  138. Matuchno .Otocz płaszczem swej opieki całą moja Rodzinę , udziel szczególnego błogosławieństwa mojej wnuczce Alicji w Rocznicę pierwszej Komunii Świętej.

    OdpowiedzUsuń
  139. Mamo,proszę Cię by wyzdrowiał Tato mojej Żony ,mój kochany teść ,błagam

    OdpowiedzUsuń
  140. Toto je svědectví velkého kouzelníka „DR.WEALTHY“, který mi pomohl obnovit můj milostný život zpět. V den, kdy mě manžel opustil, se věci zdály bezútěšné a atmosféra byla plná nejistot. Všechno vypadalo bledě, a tak jsem se rozhodl vyhledat pomoc u kouzelníků, kteří mají schopnost přivést mého bývalého manžela zpět ke mně. Jak jsem předpokládal, šel jsem na internet a jak jste také viděli při hledání spolehlivého kouzla, viděl jsem spoustu svědectví od kouzelníků při zotavování bývalých manželů a blízkých. Veden vírou v DR.WEALTHY jsem ho kontaktoval a poté, co mu vysvětlil věci, souhlasil s tím, že bude čelit výzvám na zemi. Skvěle se mu to povedlo. Můj bývalý manžel se ke mně vrátil s větší péčí a náklonností. Proto bych rád využil této příležitosti, abych mu vzdal hold za jeho nesobeckou službu mé situaci. Chválahodné, projevil velkou odvahu, když převzal skličující úkol najít řešení prakticky jakéhokoli daného problému. Kontaktujte ho na adrese, wealthylovespell@gmail.com nebo na jeho adresu +2348105150446 navštivte webovou stránku http://wealthyspellhome.over-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Matko Fatimska uzdrów mnie ,Miriam i Karola , daj zdrowie moim bliskim i przyjaciołom , zajmij się też tą sprawą , bardzo proszę , pomóż nam

    OdpowiedzUsuń
  142. Matko Boża Fatimska,
    Pomóż mi odzyskać pieniądze. Bardzo Cię o to proszę. Zmienię się.

    OdpowiedzUsuń
  143. Matko Boska Fatimska, Przenajświętsza Panienko, Tobie oddaje pod opiekę zdrowie i życie moich synów. Błagam Cię o uzdrowienie Tymka, błagam żeby nie cierpiał,zeby był zdrowym, radosnym dzieckiem. Proszę bądź przy nim! Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Matko kochana proszę Cię o zdrowie dla całej mojej rodziny A szczególnie o zdrowie dla mojego pierwszego wnuka który lada dzień przyjdzie na ten świat proszę Cię o zdrowie i wszelkie laski dla moich dzieci dla syna który będzie podchodził do egzaminu maturalnego i innych daj mu wiarę w siebie i spełnienie marzeń moich dzieci
    Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  145. Matko Boża Fatimska,proszę o wysłuchanie moich modlitw.Niech jednak Boża wola się dzieje.Ufam Tobie.Ty sie tym zajmij.Amen

    OdpowiedzUsuń
  146. Matko kochana chce Ci podziękować za mojego wnuczka który przyszedł na świat proszę Cię Matko wysłuchaj moich modlitw Ufam Tobie Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  147. NAJUKOCHAŃSZA MATKO BOŻA FATIMSKA RATUJ MOJE ZDROWIE PRACĘ I RODZINĘ WYZWÓL N\MIE BŁAGAM CIE I UFAM TOBIE Z GRZECHU, WYZWÓL MNI Z GRZYBICY JĘZYKA BŁAGAM CIĘ I KOCHAM CIE WYPROŚ MI ZRROWA JAMĘ USTNA WYPROŚ MI UMOWE NA STAŁE W TEJ PRACY CO JĄ DOSTANE MIESZKANIE DLA MARZENKI BĄDŻ WOJA TWOJA JEZU UFAM TOBIE. MATKO BŁAGAM WSTAW SIE ZA MNĄ I RATUJ MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  148. Matko Boża Fatimska błagam o zdrowie dla mojej jedynej córeczki. Proszę abyśmy szczęśliwie wróciły do domu. Błagam aby najgorsze przypuszczenia lekarzy się nie potwierdziły. Najukochańsza Matko proszę bądź przy nas w tym trudnym czasie. Daj siłę mojej córeczce. Za wszystko dziękuję. ��

    OdpowiedzUsuń
  149. Matko Boża Fatmska Błagam Cię pokornie o skupienie w pracy o mądrość u miejejtnosc dobrej efektywnej pracy a co za tym idzie i skupienie aby moi pracodawcy byli z mojej pracy zadowoleni. O zdrowie i miłosierdzie Boże dla Całej ludzkości i dla nas. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  150. Kochana Matko! Proszę Cię z całego serca abyś wstawiła się u Najwyższego w intencji mojej kochanej córeczki. Błagam o zdrowie dla niej!

    OdpowiedzUsuń
  151. MatuchnoFatimska proszę Cię abyś się wystawiła u Twoje syna w mojej sprawie Tobie wiadomej

    OdpowiedzUsuń
  152. Najukochańsza Mateczko Fatimska, Pani Nasza Matko i Królowo, przepraszamy Cię za grzechy, którymi obraziliśmy Ciebie i Pana Jezusa. Za wszystko dziękujemy i prosimy o Twe wstawiennictwo w naszych intencjach, które są Ci Mamusiu dobrze znane. Błogosław Tadeuszowi, Stanisławie, Lucynie, Andrzejowi, Helenie, Manueli i mnie Grzegorzowi, chroń nas, wspieraj i strzeż. Błogosław też wszystkim, którzy, za pomocą tego portalu, uciekają się do Ciebie. Maryjo błogosław nam.

    OdpowiedzUsuń
  153. Najukochańsza Matko! Przed nami kolejna hospitalizacja, proszę Cię z całego serca abyś obdarzyła moją córeczkę siłą. Błagam o zdrowie dla niej. <3

    OdpowiedzUsuń
  154. Matko Najukochańsza dziękuję, że Jesteś w moim sercu. Składam do Ciebie moją prośbę o szczęśliwą rodzinę z Leszkiem. Proszę o zdrowie dla niego i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  155. Módl się za mną , moją rodzinką i ojczyzną Polską. Módl się za spełnienie moich marzeń do Pana Boga w Trójcy Jedynego a szczególnie do Jezusa Chrystusa Amen.

    OdpowiedzUsuń
  156. MATKO BŁAGAM SERDECZNIE RATUJ MNIE RATUJ. DAJ MI SIŁĘ DO DZIAŁANIA W PRACY I POZA NIĄ I SIŁĘ ABYM SIĘ NIĘ MYLIŁ W PRACY. MAMO UKOCHANA RATUJ MNIE TAK JAK MNIE URATOWAŁAŚ W 2016 ROKU TAK RATUJ TERAZ TY WIESZ ŻE UFAM TOBIE WIM ŻE BĘDZIE DOBRZE BO TY SWOICH WIERNYCH LUDZI NIE ZOSTAWISZ WIEM TO WIEŻE W TO AMEN JEZU UFAM TOBIE. NIECH BEDZIE WOLA BOŻA KTÓRA JEST SAMYM MIŁOSIERDZIEM.

    OdpowiedzUsuń
  157. Kochana Matko! Proszę o zdrowie dla mojej córeczki. Proszę o siłę dla niej. Błagam abyśmy szybko wróciły do domu żeby spędzać czas z utęsknionom rodziną. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  158. Matko Boża Fatimska barzo pokornie błagam o Pomoc w sprawie pracy na stałe i wiem że mnie nie zostawisz i ufam Tobie barzo że mi pomożesz. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  159. Dziękuję za opiekę nade mną jak i moja rodzina. Dziękuję za wszystko. PROSZĘ wstaw się za mną u Twojego syna w wiadomej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  160. Matko Boża Fatimska wstaw sią za mną biednym błagam CIĘ pokornie bardzo o pracę na stałe. Jezu UFAM Tobie

    OdpowiedzUsuń
  161. Najukochańsza Matko. Prosiłam już o wiele, ale tylko w Tobie nadzieja. Proszę o zdrowie dla mojej córeczki oraz o szczęśliwe rozwiązanie spraw osobistych. Dopomóż abyśmy stworzyli szczęśliwą rodzinę. Z całego serca dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  162. Błagam o umowe na stałe w pracy Błagam pokornie i ufam. i o zdrowie dla nas wszystkich i pomoc finansową a także o pokorę ufność i mądrić Ducha Świętego Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  163. Matko Boża, proszę Cię o zdrowie dla córeczki oraz o pomoc w trudnej sytuacji materialnej. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  164. Najukochańsza Matko dziękuję Ci za wszystko co uczynilas dla mojego syna proszę miej go w swojej opiece nadal.Prosze też o zdrowie dla mojej córki wnuczka moje i całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  165. BLAGAM pokornie Matko Boża o pomoc w mojej sprawie przeniesienia i zmiany pracy błagam Cię bardzo pokornie. Michał. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  166. Blaham o pomoc w spraeie wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  167. MATKO BOSKA FATIMSKA TWOJA FIGURKA JEST W MOJEJ RODZINIE JUŻ CHYBA 30 LAT, PROSZĘ POMÓŻ ROZWIĄZAĆ POWAZNY PROBLEM FINANSOWYJUZ NIE DAJĘ RADY RATOWAĆ MOJEJ RODZINY BŁAGAM WYSŁUCHAJ MNNIE DAJ SZCZĘŚCIE DLA MOJEGO SYNA PROSZĘ ABY POWROCIL DO KOŚCIOŁA PROSZĘ POMÓŻ BŁAGAM.

    OdpowiedzUsuń
  168. Matko Boża Fatimska błagam Cię o zdrowie i potrzebne łaski dla moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  169. Matko proszę o zdrowie dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  170. Matko Boża Fatimska proszę Cię żebym miała i urodziła synka zdrowego błagam Cię pomóż mi Kocham Cię :-*

    OdpowiedzUsuń
  171. O Matko Kochana proszę Cię żebym miała i urodziła synka zdrowego błagam Cię pomóż mi Kocham Cię :-*

    OdpowiedzUsuń
  172. Błagam Matko kochana w przeddzień Twojego święta o cud uzdrowienia mojego Taty. Niech żyje, niech do nas wróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Boża Fatimska błagam Cię w Bogu Wiadomej sprawie. Opiekuj się moją rodziną. ♥️

      Usuń
  173. Matko Boża Fatimska błagam Cię w Bogu Wiadomej sprawie. Opiekuj się moją rodziną. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  174. Matko Boża Fatimska błagam Cię w Bogu Wiadomej sprawie. Opiekuj się moją rodziną. ♥️

    OdpowiedzUsuń
  175. Marko Boża Fatimska proszę Cię całym sercem o łaski Bogu wiadome dla wnuka. Opiekuj się naszą rodziną i broń od zła wszelkiego. Wielka Matko Boża pomagaj nam nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  176. W dniu Twojego Święta Matko Boża Fatimska dziękuję, że jesteś i można się do Ciebie uciekać. Proszę o zdrowie dla moich bliskich a szczególniedla starszego syna,mądre wybory życiowe dla moich dzieci oraz proszę o wyproszenie dla mnie łaski u Twojego syna. Ty Matko wiesz co to za łaska, w Tobie pokładam nadzieję...❤

    OdpowiedzUsuń
  177. W dniu Twojego Święta Matko Boża Fatimska dziękuję, że jesteś i można się do Ciebie uciekać. Proszę o zdrowie dla moich bliskich a szczególniedla starszego syna,mądre wybory życiowe dla moich dzieci oraz proszę o wyproszenie dla mnie łaski u Twojego syna. Ty Matko wiesz co to za łaska, w Tobie pokładam nadzieję...❤

    OdpowiedzUsuń
  178. Matko Boża Fatimska, proszę Ciebie o łaskę zdrowia dla mnie i moich najbliższych. Ty moją nadzieją....

    OdpowiedzUsuń
  179. Moja Ukochana Matko ty wiesz że, Cię bardzo Kocham i Bardzo Ci Ufam i WIEM ŻE JAK BEDĘ CI WIERNY I POKORNY I SKROMNY TO TY MNIE I NAS NI EOPUŚCISZ I NAM POMOŻESZ. UFAM W DOBROĆ BOŻĄ.

    OdpowiedzUsuń
  180. Moja Ukochana Matko ty wiesz że, Cię bardzo Kocham i Bardzo Ci Ufam i WIEM ŻE, JAK BEDĘ CI WIERNY I POKORNY I SKROMNY TO TY MNIE I NAS I MNIE NIE OPUŚCISZ I NAM POMOŻESZ. UFAM W DOBROĆ BOŻĄ.

    OdpowiedzUsuń
  181. Matko Boża Fatimska, wstaw się za moją prośbą Bogu wiadomą. Kocham Cię ♥️.

    OdpowiedzUsuń
  182. Ukochana Matko Boża Fatimska uproß u Boga w wiadomej sprawie. Matko Boża Fatimska módl się za nami 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  183. pokornie wszystko i wszystkie sprawy nasze i całe nasze życie zawierzam Bogu Poprzez Matkę Bożą Fatimską.

    OdpowiedzUsuń
  184. Matko Fatimska proszę o pomoc w znalezieniu pracy, pokój serca i radość życia.Bogda.

    OdpowiedzUsuń
  185. TY Matuś wiesz wszystko.....proszę,pozwól przytulić się wraz z moimi najbliższymi do serca Twego!!!!!i pogłaskaj po kochających CIĘ główkach,i pomóż,pomóż,pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  186. TY Matuś wiesz wszystko.....proszę,pozwól przytulić się wraz z moimi najbliższymi do serca Twego!!!!!i pogłaskaj po kochających CIĘ główkach,i pomóż,pomóż,pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  187. Matko Boża Fatimska błagam o wstawiennictwo w Bogu Wiadomej sprawie. ♥️♥️♥️. Matko Boża Fatimska wstawiaj się za nami ♥️

    OdpowiedzUsuń
  188. Matko nasza TY wszystko wiesz przez to też wszystko TOBIE ZAWIERZAM WSZYSTKIE SPRAWY I CALE ŻYCIE.

    OdpowiedzUsuń
  189. Matko Boża Fatimska dziękuję za dotychczasowe łaski i Twoja opiekę. Proszę w dalszym ciągu o wstawiennictwo w Bogu Wiadomej sprawie. Matko Boża Fatimska wstawiaj się za nami ♥️🙏♥️

    OdpowiedzUsuń
  190. Matko Boża Fatimska pokornie błagam aby maja Matka weszła do nieba błagam Boga o za Twoim wielk9im wstawiennictwem

    OdpowiedzUsuń
  191. Matko Boża Fatimska wstawiaj się za nami ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  192. Matko Boża Fatimska pokornie błagam aby moja mamusia ukochna weszła do nieba błagam Boga o za Twoim Wielkim wstawiennictwem, JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  193. Mateńko kochana, proszę o wstawiennictwo w Bogu Wiadomej sprawie. Matko Boża Fatimska opiekuj się moją Rodziną, a szczególnie moimi dziećmi. 🙏♥️🙏

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje