Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Modlitwa za dzieci



Dobry Boże dziękuję Ci za dar moich dzieci,
Dziękuję Ci za dar wiary,którą mi dałeś.
Proszę Cię pomóż mi wytrwać w niej i
udziel mi łaski,abym potrafiła ją przekazać moim dzieciom,

aby mogły wzrastać kochając Ciebie i poznać,że są kochane przez Ciebie.

Proszę Cię miej je w swojej opiece.
Czasami tak bardzo o nie się martwię,
gdyż na świecie,w którym żyjemy jest tak wiele niebezpieczeństw.

Nie jest w mojej mocy,by nieustannie czuwać nad nimi,
więc proszę Ciebie,abyś Ty czuwał nad nimi...
Daj im dobrych przyjaciół,którzy pomogą im wzrastać

 i dojrzewać do bycia dorosłymi w dobrym duchu
 i aby zawsze postępowały zgodnie z sumieniem pełniąc wolę Twoją.

Dziękuję Ci za ich zdrowie i wszelkie łaski,którymi je obdarowywałeś

 i proszę Cię ,abyś dalej ich w nim zachował i im błogosławił.
Wiem,że moje dzieci są drogie w Twoich oczach i ,że Ty kochasz je bardziej niż ja,
dlatego powierzam je Twojej opiece.
Poświęcam siebie i całą moją rodzinę Twemu Boskiemu Miłosierdziu.

AMEN.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje