Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 1 października 2022

W czasie przeżywania chwil zwątpienia

 

W cierpieniu duchowym

Nie ma zła, z którego Bóg nie mógłby wyprowadzić większego dobra. 

Nie ma cierpienia, z którego nie mógłby uczynić drogi prowadzącej do Niego.

                                                                          Jan Paweł II





Panie Boże!

uciekam się do Ciebie,

bo czuję, że dzieje się ze mną coś dziwnego,

chyba złego...

Wiem Panie, że Ty nigdy mnie nie opuścisz,

ale lękam się, abym to ja nie opuścił Ciebie...

O nie pozwól na to, abym zszedł z Twojej drogi

 - błagam.

Lękam się bowiem, że jutro lub pojutrze czy

za parę dni już nie zdołam do Ciebie przybiec 

ani wezwać Twojej pomocy...

Wszystko czym dotychczas żyłem, co robiłem,

teraz wydaje mi się bez sensu...

Mam wątpliwości, czy jestem na swoim miejscu,

czy pełnię Twoją wolę:

zastanawiam się, czy nie powinienem wszystkiego 

rzucić i uciec...

Nie wiem tylko dokąd...

A to znaczy, że przy pierwszej lepszej okazji mogę

zrobić ten szalony krok...

Panie, czuję, że jestem do tego zdolny:

ja wręcz tego pragnę!

Boże wszechmocny, pomóż mi przetrwać ten kryzys.

Zawierzam Ci siebie oraz wszystkie moje myśli,

 pragnienia i czyny.

Ojcze nasz...

Zdrowaś Maryjo...

Niepokalana Dziewico Ducha Świętego, 

módl się za mną.

Matko łaski Bożej, módl się za mną.

Matko przedziwna, módl się za mną.

Matko dobrej rady, módl się za mną.

Panno roztropna, módl się za mną.

Panno łaskawa, módl się za mną.

Panno wierna, módl się za mną.

Stolico mądrości, módl się za mną.

Pocieszycielko strapionych, módl się za mną.

Wspomożenie wiernych, módl się za mną.

Aniele Boży, Stróżu mój, wstawiaj się za mną.

Mój święty patronie N wstawiaj się za mną.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje