Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 17 lipca 2022

Modlitwa przed spowiedzią

 

Przyjmij moją spowiedź, najukochańszy i najłaskawszy Jezu,
jedyna nadziejo zbawienia mej duszy.
Udziel mi łaski prawdziwej skruchy,
abym dniem i nocą mógł poprzez pokutę
zadośćuczynić za me liczne grzechy.

Zbawicielu świata, o dobry Jezu,

który na krzyżu życie swoje ofiarowałeś za grzeszników,
wejrzyj na mnie, grzesznego.
Ulituj się nade mną i daj mi światło poznania moich win,
udziel prawdziwej skruchy za nie
i umacniaj mnie w szczerym postanowieniu poprawy.

Najłaskawsza Dziewico Maryjo, Niepokalana Matko Jezusa,
proszę Cię o Twoje niezawodne wstawiennictwo.
Wypraszaj dla mnie te łaski u Twojego Boskiego Syna.

Święty Józefie, módl się za mną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje