Aktualny czas w Warszawa:

środa, 6 lutego 2019

Modlitwa do Boga Ojca



O, mój Ojcze Niebieski, jak jest słodko i miło wiedzieć, że Ty jesteś moim Ojcem, a ja - Twoim dzieckiem! 
Przede wszystkim wtedy, gdy niebo mojej duszy jest czarne, a mój krzyż zbyt ciężki, odczuwam potrzebę, aby Ci powiedzieć: Ojcze, wierzę w Twoją miłość do mnie! Tak, wierzę, że Ty jesteś moim Ojcem, a ja - Twoim dzieckiem! Wierzę, że czuwasz w dzień i w nocy nade mną i że nawet jeden włos nie spadnie z mojej głowy bez Twojego pozwolenia! Wierzę, że jako nieskończenie Mądry wiesz lepiej niż ja, co jest dla mnie korzystne! Wierzę, że jako nieskończenie Mocny wyprowadzasz dobro ze zła! Wierzę, że jako nieskończenie Dobry, sprawiasz, iż wszystko służy dobru tych, którzy Cię kochają i pomimo rąk, które mnie ranią, całuję Twoją dłoń, która leczy! Wierzę, lecz pomnóż moją wiarę, a zwłaszcza moją nadzieję i moją miłość! Naucz mnie dobrze widzieć Twoją miłość, która kieruje wszystkimi wydarzeniami mojego życia. Naucz mnie zdawać się na Twoje prowadzenie jak dziecko w ramionach swej matki. Ojcze, Ty wiesz wszystko, Ty widzisz wszystko, Ty znasz mnie lepiej, niż ja znam samego siebie. Wszystko możesz i kochasz mnie!
O, mój Ojcze, ponieważ chcesz, abyśmy prosili Cię o wszystko, przychodzę z ufnością prosić Cię z Jezusem i Maryją o..........(należy wymienić łaskę, o jakiej otrzymanie się prosi). W tej intencji ofiarowuję Ci - w jedności z Ich Najświętszymi Sercami wszystkie moje modlitwy, ofiary i umartwiania oraz największą wierność moim obowiązkom. Udziel mi światła, siły i łaski Twojego Ducha! Umocnij mnie w tymże Duchu tak, żebym nigdy go nie stracił, nie zasmucił ani nie osłabił we mnie. Mój Ojcze, proszę Cię o to w imię Jezusa Chrystusa, Twojego Syna. A Ty, o Jezu, otwórz Swoje Serce i włóż w nie moje serce, a potem razem z Sercem Maryi ofiaruj je naszemu Boskiemu Ojcu! W zamian za to wyproś mi łaskę, której tak potrzebuję! Mój Boski Ojcze, spraw, by Cię poznali wszyscy ludzie. Niech cały świat ogłasza Twoją dobroć i Twoje miłosierdzie. Bądź moim czułym Ojcem i chroń mnie wszędzie jak źrenicy Twoich Oczu. Niech na zawsze zachowam godność Twojego dziecka. Zmiłuj się nade mną!

Boski Ojcze, słodka Nadziejo naszych dusz, bądź znany, czczony i kochany przez ludzi!
Boski Ojcze, nieskończona Dobroci objawiająca się wobec wszystkich narodów, bądź znany, czczony i kochany przez ludzi!
Boski Ojcze, dobroczynna Roso dla ludzkości, bądź znany, czczony i kochany przez ludzi!
( 3 X ) ,,, ŚWIĘTY, ŚWIĘTY, ŚWIĘTY, PAN BÓG ZASTĘPÓW PEŁNE SĄ NIEBIOSA I ZIEMIA CHWAŁY TWOJEJ.
HOSANNA NA WYSOKOŚCI. BŁOGOSŁAWIONY, KTÓRY IDZIE W IMIĘ PAŃSKIE! HOSANNA NA WYSOKOŚCI"

17 komentarzy:

  1. Boze Ojcze Wszechmogacy Krolu Nieba i Ziemi blagam Cie pomoz mojemu Synowi i mezowi porzucic wszystkie nalogi sprowadz ze zlej drogi zycia moja wnuczka.Zeslij swojego Ducha Swietego o wszystkie dary zeby zablokowal wszystkie zlo.Zeby Duch Swiety pomogl moim wnuczkom w nauce i w wzrastaniu zeby one ciebie kochali .Blagam bo ty wiesz ze bez Ciebie nic nie ma

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Ojcze Wszechmogący pomóż mi we wszystkich mych sprawach otocz me wnuczki opieką opiekuj się moją zmarłą córką Sylwią która zostawiła swe małe córeczki a me wnuczki pomóż mi je odzyskać ty Boże wiesz jak je kocham Ty Boże wiesz kto nas krzywdzi oddalając nas od wnuczek jedynej cząstki naszej zmarłej córki pomóż nam bron naszą rodzinę daj nam nadzieje na lepsze jutro po błogosław nas i nasze wnuczki wspieraj w naszym nieszczęściu i oddal zło które mamy od ludzi chciwych, podłych i nieszczerych pomóż nam tyle ile możesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże najdroższy błagam o opiekę dla moich dziewczyn, by nigdy nikt zły nie stanął na ich drodze i nie zrobił im krzywdy. Bądź nam miłosierny i łaskawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. P.Boze bardzo Cie prosze o zdrowie mego meza ..AMEN..

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Boże wspomóż mnie w moich zamiarach. Dzięki Tobie wszystko możliwe.










    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna modlitwa. Dziękuję Ci Ojcze Niebieski za Twe hojne dary i proszę o bezustanne błogosławieństwo dające szczęście i miłość. Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boze drogi blagam Ciebie o uzdrowienie mego meza z tej choroby jestes maja nadzieja i przewodnikiem mego zycia . UFAM TOBIE !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boze Ojcze prosze o szczesliwa podroz niech opatrznosc Twoja ma nas w opiece swojej prosze

    OdpowiedzUsuń
  9. BłAgom mój kochany ojcze uratuj moje dzie i i mnie dopomusz mi wyjść z trudnej sytuacji finansowej i pogoć dzieci ze sobą

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże Ojcze wybacz mi jeżeli cię obraziłam pozwól odzyskać me wnuczki oddal od nas zło i ludzi co wkroczyli w nasze życie i pozbawili nas kontaktów z naszymi wnuczkami Boże proszę o łaskę dla nas i naszych wnuczek

    OdpowiedzUsuń
  11. Boże ukochany spraw proszę bym nigdy nie przestawał Cię kochać. Życie bez Ciebie je st bardzo smutne i trudne. Gdy na nowo zbliżyłem się do Ciebie nawet najtrudniejsze chwile nie są straszne a wiem że czemuś służą. Boże daj mi mocną wiarę bym zawsze poddawał się Twojej woli i nigdy nie wybierał własnej drogi. Kocham Cię o Boże. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu, ja była na początku teraz i na wieki, wieków amen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Boze Ojcze blagam Cie najusilniej sprowadz mojego syna na dobra droge zycia,uwolnij go od nalogu i pozwol zeby nawrocil sie na wiare.Boze niech zawsze bedzie Twoja wola.Prosze zebysmy wszyscy w rodzinie zasluzyli kiedys na zycie wieczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże i poblogoslaw całej mojej rodzinie uwolnij z nalogow daj radosc milosc ratuj w potrzebie zeby nie brakowało chleba przepraszamy cie Ojcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Ojcze! Kocham Cie, od dziecka Cie kochałem i zawsze dziwiło mnie, że niektórzy czcza fałszywych bogów i bożki. Ty zawsze znajdziesz nas jeśli tylko chcemy i Ci pozwolimy bo nigdy się nie narzucasz jak zły, on nie pyta tylko bierze gdy mu się furtkę otworzy. Przepraszam za ten czas kiedy zbłądziłem i się oddaliłem od Ciebie Ojcze, ale mnie przyciągnąłeś znów do siebie i wiem, ze nie pozwolisz mi zginać ani mojej duszy! Ty wiesz czego mi potrzeba, zanim to wypowiem. Dziękuje Ci za wszystko. Kazde uderzenie mojego serca bije na Twoją chwałę. BĄDŹ UWIELBIONY BOŻE OJCZE WSZECHMOGĄCY. KOCHAM CIE, KOCHAM CIE, KOCHAM CIE! Amen. Niech wola Twoja się dzieje, nie moja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tato(!)...,Boze moj -kocham Cie...!!!
    Oddaje Ci moje dzieci i pokolenia...-zajmij sie Nimi -PROSZE!
    Poukladaj Ich i moje zycie,wedlug Swojej Woli -Ty ,Panie wiesz wszystko.
    DZIEKUJE...!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Boski Ojcze blagam o pomoc dla mojego syna, Ty wiesz co sie dzieje w jego zyciu, ptosze o uzdrowienie calej sytuacji, Dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje