Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 6 września 2018

Nowenna do Matki Bożej Chełmskiej



Pani Chełmska, Najświętsza Dziewico, Matko Słowa Wcielonego, Skarbniczko łask Bożych i ucieczko nas,  nędznych grzeszników. Uciekamy się z żywą wiarą do Twojej macierzyńskiej miłości i prosimy gorąco o zdrowie duszy i ciała. Mamy pewną nadzieję, że Ty nas wysłuchasz, Matko nasza najlitościwsza, i dlatego z żywa wiarą mówimy:
Ojcze nasz...

3x Zdrowaś Maryjo...

Chwała Ojcu...


Módlmy się:
Strzeż, prosimy Cię, Panie, za przyczyną Najświętszej Dziewicy sługi Twoje od wszelkiej niemocy, a całym sercem korzących się przed Tobą broń łaskawie od zasadzek nieprzyjacielskich. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

52 komentarze:

  1. proszę o uzdrowienie z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mateńko proszę o uzdrowienie córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o zdrowie Dla córeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o zdrowie Dla córeczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o zdrowe dla mojego taty

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosze o wyjscie dla mnie z depresji

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze o uzdrowienie mojego szwagra Darka,ktorem zycie wymknelo sie z pod kontroli przez nieuleczalna chorobe SLA.Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze o uzdrowienie mojego szwagra Darka,ktoremu wymknelo sie z pod kontroli zycie przez okrutnie nieuleczalna chorobe SLA.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o uzdrowienie mojej mamy z choroby nowotworowej i depresji

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosze z wyzdrowienie z choroby nowotworowej dla mojej siosry

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o wyleczenie mojej siostry Kasi z nowotworu

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o uzdrowienie z nowotworu mojej siostry Kasi

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o wyleczenie mojej siostry Kasi z nowotworu

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko najświętsza, proszę cię o uzdrowienie mojej siostry Beaty .

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko najswiętsza i najukochansza bardzo ciebie prosimy o uzdrowienie z choroby nowotworowej nasza Beate.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko najświętsza proszę o uzdrowienie Beaty

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko najświętsza proszę o uzdrowienie Beaty

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o uzdrowienie taty z nowotworu i cudowne uzdrowienie mamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja Matko kochana proszę o uzdrowienie męża i córki blagam

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o uzdrowienie Ani z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o uzdrowienie mnie Małgorzata Obrebska

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o łaskę dla mego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę o łaskę dla mego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę o łaskę uzdrowienie dla ojej siostry Ewy z nowotworu w ciężkiej postaci z przerzutami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę Cię Matko Boża o zdanie ważnego egzaminu dla Beaty.

    OdpowiedzUsuń
  26. proszę Cię Matuchno o uzdrowienie dla mojej Mamy

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję z całego serca za pomyślnie zdany egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oddaję Tobie - Uzdrowienie Chorych moją rodzinę, szczególnie teraz, w czasie trwania panujących chorób. Ustrzeż przed zarazą wszystkich uciekajacych się do Ciebie swoją mocą z Góry Chełmskiej.

    OdpowiedzUsuń
  29. o uleczenie mojej mamy z raka

    OdpowiedzUsuń
  30. Dopomóż Pani Chełmska, Matko Przemożna zdać pomyślnie egzaminy mojej córce.

    OdpowiedzUsuń
  31. O uzdrowienie mojego taty z raka

    OdpowiedzUsuń
  32. Mateńko proszę o uzdrowienie Andrzeja i Marie

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopomóż Matko Boża Chełmska, by córka zdała ważne egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko Nasza Najświętsza proszę o uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Matko Boża za zdane egzaminy Beaty, Tobie powierzam jej naukę i pobyt z dala od domu. Dziękuję za ujemny wynik obecności wirusa u syna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uzdrowienie Chorych proszę Cię o powrót do zdrowia Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  37. Twojej opiece Maryjo oddaję moją podróż i wydarzenia najbliższych dni.

    OdpowiedzUsuń
  38. Miej w Matczynej opiece mojego syna, który dziś kończy 25 lat. Pomóż mi wymodlić dla niego łaskę głębokiej, żywej wiary.

    OdpowiedzUsuń
  39. Matko moich dzieci czuwaj nad ich nimi i prowadź do Swego Syna, by w tym trudnym czasie nie odeszli od wiary i kościoła.

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę Cię Matko Boża Chełmska pomóż zdać egzaminy mojej córce i synowi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Maryjo, Matko Przemożna moich dzieci proszę, by szczepienie mojego syna nie miało skutków ubocznych. Tobie powierzam jego życia duchowe i fizyczne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tobie, Matko Boża Chełmska, oddaję w opiekę moje dzieci.Dziś szczególnie Beatę, w dniu jej imienin. Ty bądź ich mamą, która wychowuje swoje dzieci, Ty prowadź ich do Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  43. MB Chełmska spraw, żeby syn zdał pomyślnie ciężki egzamin w piątek, jak i wszystkie egzaminy w tej sesji. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. MB Chełmska proszę spraw, żeby syn zdał pomyślnie ciężki egzamin w piątek, jak i wszystkie egzaminy w tej sesji. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszechmogąca Pani z Góry Chełmskiej spraw, by Paweł zdał egzamin w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  46. Matko Boża Chełmska otocz swoją opieką Darka, pomóż mu znaleźć pracę, by mógł godnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę Cię Matko Boża Chełmska o zdanie egzaminów jutro dla córki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Matko Boza Chełmska prosze Cie o uzdrowienie dla Hani chorej na nowotwor..spraw aby znalazla sie klinika ktora jej pomoze wyzdrowiec..usniez jej bol i cierpienie a rodzicom daj sile i wiare by dalej walczyc o zdrowie swojej coreczki

    OdpowiedzUsuń
  49. Serdecznie dziękuję za pomyślnie zdane egzaminy Beaty i Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  50. Matko Boża Chełmska proszę Cię o pomyślny wynik egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Proszę o łaskę uzdrowienia dla Marcela i Vanessy i o radość życia.Maryjo proszę o opiekę nad całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje