Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 14 września 2018

Modlitwa błagalna do Matki Bożej Bolesnej

Upadając w najgłębszej pokorze do stóp Twoich, Matko Bolesna, dziękuję Ci z głębi serca za boleści i udręki, które przecierpiałaś stojąc pod krzyżem Jezusa.
Użalam się i współcierpię z Tobą, a jednocząc się najsilniej z najlitościwszym sercem Twoim, ofiaruję przez Twoje ręce, Ojcu Przedwiecznemu, Krew mękę, rany i śmierć Jezusa, na zadośćuczynienie sprawiedliwości Boskiej za bluźnierstwa, świętokradztwa i odstępstwa, którymi bezbożni znieważają Boski Majestat.
Niechaj Twoje łzy i cierpienia, o Matko Bolesna, odwrócą chłostę Bożą ciążącą nad światem, a przyspieszą panowanie Najświętszego Serca Jezusowego.
Przejęty do głębi żalem za moje grzechy, oczekuję za Twoim pośrednictwem przebaczenia. Nie odwracaj oblicza Twego ode mnie, lecz okaż mi się Matką, o litościwa, o łaskawa, o słodka Panno Maryjo.

19 komentarzy:

  1. Błagam Cię Mateńko w Tobie nadzieja zabierz ciernie z mojej rodziny błagam o zgode,szacunek miłosc z moimi dziećmi Maciuśiem,Wiktorkie W i Agatka pomóz nam

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam Cię Mateńko w Tobie nadzieja zabierz ciernie z mojej rodziny błagam o zgode,szacunek miłosc z moimi dziećmi Maciuśiem,Wiktorkie W i Agatka pomóz nam

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boska błagam Cię o cud żeby tegoroczna matura mojej córki zostaka zdana że wszystkiego w pierwszym terminie i potrzebne jej przedmioty były na wysokim poziomie, Ty wiesz Matko jak ona ciężko na nie pracowała Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze Matenko o uzdrowienie dla mnie i mej rodziny o uzdrowienie mnie z nalogow i o dobre relacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze Matenko o uzdrowienie dla mnie i mej rodziny o uzdrowienie mnie z nalogow i o dobre relacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boska proszę Cię o wstawiennictwo u Twojego Syna Jezusa Chrystusa we wszystkich moich intencjach i wspomoż żeby udało mi się spełnić jego wolę względem mojego zadania w tym życiu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boza Placzaca Prosze Cie oddal odemnie moiej rodziny Wszelkie choroby Pozwol mnie i Jasiowi Zasiadczyk uzyskac Zdrowie stanac na nogi Oddal od nas Nocne skorcze nog Blagam Cie Matko Boza Placzaca ktora pomagasz w chorobach Lekarko Chorych wysluchaj moje Blaganie

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boza Uzdrowienie chotych proszę ulecz Pawła z co idą i wszelkich powikłań. Chwała Panu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ulituj się Matko nad Dawidem i uwolnij go od demonów, zniewoleń i cierpień psychicznych i fizycznych. Bądź uwielbiona, łaski pełna, najlitosciwsza Panno Maryjo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boza Bolesna błagam o uzdrowienie Pawła z choroby płuc i wszelkich nałogów.Prosze Matenko aby duch św oświeci jego rozum. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża Bolesna błagam, wstaw się za moją rodziną i wyproś dla niej u Twojego Syna łaskę szczerego nawrocenia, jeśli tylko zgodne jest to z wola Bożą. Dziękuję Ci Matenko za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Bolesna prosze o uzdrowienie wnuczki Lenki,chron moje dzieci od nieszczesc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę Cię Maryjo o uzdrowienie z obecnej choroby i cierpienia. Mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Bolesna proszę Cię oddał od mojej siostry wszystkie choroby

    OdpowiedzUsuń
  15. Matuchno Najświętsza błagam cię uproś u swego Boskiego Syna aby odwrócił od nas złe skutki krytykowania i osądzania godzących w nas plotek oszczerstw i pomówień i doprowadź nas do zgody i pojednania.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matenko Bolesna ulecz relacje rodzinne,daj sile i pomoc.Prosi Bozena

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Bolesna ulecz mnie z choroby, ukryj mnie w ranach Cierpiącego Twojego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Bolesna pocieszycielko wiernych dzieci swoich, uzdrów mojego tatę z ciężkiego udaru, odwróć trwałe zmiany w mózgu. Panie daj jeszcze jedną szansę tatcie, przebacz mu jego grzechy. Błagam w imieniu taty córka 🙏❤️

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje