Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 22 maja 2018

Idę, idę do Ciebie, Jezu najmilszy



Idę, idę do Ciebie, Jezu najmilszy, Ciebie umiłowałam, szukałam i zawsze pragnęłam. Przychodzę, bo pociąga mnie Twoja słodycz, litość i miłość, przychodzę z całego serca, z całej duszy, ze wszystkich sił. Idę za Tobą, gdyż mnie powołałeś. W Tobie pragnąc miłować ponad wszystko, chcę odnajdywać wszystko; obym umiała dotrzymywać tego, co obiecałam. Tobie, który badasz serca, pragnę podobać się nie ciałem, lecz duszą.
O mój Bracie i Oblubieńcze, Jezu, Królu najwyższy, Boże i Ofiaro, połóż na mnie swoją pieczęć, abym niczego nie szukała na tym świecie, niczego nie pragnęła i niczego nie kochała prócz Ciebie. A Ty, o Panie, racz zjednoczyć mnie z osobą przez duchowe zaślubiny, abym stała się Twoją prawdziwą oblubienicą przez miłość nierozłączną, której nawet śmierć nie jest zdolna rozerwać 


(św. Gertruda).

2 komentarze:

  1. Naprawde ta modlitwa jest piekna i bardzo mi sie spodobala Bog serdeczy zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu Krolu Najwyzscy poloz swoja pieczec na caly swiat a przedewszystim na Polske moja kochana ojczyzne ,aby wiara,nadzieja i milosc na cala ludkosc .Aby sie zjednoczyla z Toba przez duchowne zaslubiny.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje