Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 29 kwietnia 2018

O Maryjo, kto spogląda na Ciebie, doznaje pociechy w każdym utrapieniu,


O Maryjo, kto spogląda na Ciebie, doznaje pociechy w każdym utrapieniu, ucisku i przykrości i jest zwycięzcą w każdej pokusie.
 Kto nie wie, kim jest Bóg, niech ucieka się do Ciebie, o Maryjo. 
Kto nie znajduje miłosierdzia w Bogu, niech zwraca się do Ciebie, Maryjo, 
kto nie zgadza się z wolą Boga, niech odda się Tobie, Maryjo. 
Kto upada wskutek słabości, niech ucieka się do Ciebie, bo jesteś tak można i silna!
 Kto nieustannie musi walczyć, niech biegnie do Ciebie, bo Ty jesteś morzem spokojnym... Kuszony... niech wzywa Ciebie, bo Ty jesteś matką pokory, i nie ma niczego, co by skuteczniej odrzuciło szatana niż pokora. Niech biegnie do Ciebie, niech zwraca się do Ciebie, o Maryjo! 

(św. M. Magdalena de Pazzi).

3 komentarze:

  1. Spraw Maryjo aby w naszym domu panowała miłość radość i zdrowie
    I wyleczyć moją mamusie z choroby
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Spraw Pani Maryjo, proszę cię bardzo, aby moja rodzina była zdrowa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulituj się Mateczko Fatimska nade mną i pomóż mi rozwiązać sprawy moje, które wydają się beznadziejne, ale wiem że Ty Matuchno wszystko możesz, wstaw się do Boga i pomóż mi, jestem na skraju wytrzymałości, ale dzięki Tobie żyję.
    Nie zostawiaj mnie z tym problemem sama sobie nie poradzę.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje