Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Przyjdź mi z pomocą



O mój Jezu, dopomóż mi,
kiedy dotyka Mnie wielka rozpacz.
Trzymaj mnie w Swoich Ramionach
i zabierz Mnie do Schronienia
Twojego Serca.
Obetrzyj moje łzy.
Ucisz moją zatwardziałość.
Podnieś mojego ducha
i napełnij mnie Twoim Pokojem.
Proszę, odpowiedz mi na tę
szczególną prośbę (wymienić ją tutaj…).
Przyjdź mi z pomocą,
tak aby na moją prośbę
przyszła odpowiedź i aby moje życie
stało się spokojne w jedności z Tobą,
drogi Panie.
Jeżeli moja prośba
nie może zostać spełniona,
to napełnij mnie Łaską
pogodzenia się z Twoją Świętą Wolą —
jako właściwą dla mojej duszy —
i spraw, abym na zawsze pozostał wierny
Twojemu Słowu,
z łagodnym i łaskawym sercem.
Amen.

4 komentarze:

  1. Panie Jezu,proszę wysłuchaj moje modlitwy i prośby.Zajmij się wszystkimi moimi sprawami.Jezu,ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu Jezu nie opuszczaj mnie to pomóż mi proszę wspomagaj mnie i moich których wszystkich kocham nie opuszczaj nas Jezu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu zajmij się moimi problemami, które znasz lepiej ode mnie. Jezu Ufam Tobie. Jezu Ty sie tym zajmij. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu dopomóż

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje