Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 7 września 2017

Matka Boża Gietrzwałdzka



Modlitwa o otrzymanie łaski

za wstawiennictwem

Sługi Bożej Siostry Stanisławy Barbary Samulowskiej

Wszechmogący i Miłosierny Boże,
uwielbiam Cię za łaskę objawień
Najświętszej Maryi Panny w Gietrzwałdzie,
którą otrzymała Siostra Stanisława Barbara Samulowska.
Pokornie Cię błagam Dawco wszelkiego dobra,
abyś za wstawiennictwem Twojej Służebnicy
udzielił mi łaski, której szczególnie potrzebuję i pragnę…
Najświętszy Boże, proszę Cię także o beatyfikację
Siostry Stanisławy Barbary Samulowskiej.
Niech świadectwo jej życia
będzie dla współczesnych chrześcijan
przykładem doskonałego naśladowania
Jezusa Chrystusa i miłości bliźniego. Amen.

Ktokolwiek otrzyma od Boga jakąś łaskę za wstawiennictwem
Sługi Bożej Siostry Stanisławy Barbary Samulowskiej, 
proszony jest o przesłanie opisu tej łaski na adres:

SANKTUARIUM MATKI BOŻEJ GIETRZWAŁDZKIEJ11-036 Gietrzwałd, ul. Klasztorna 1        
lub e-mail: rektorat@sanktuariummaryjne.pl



MODLITWA DO MATKI BOŻEJ GIETRZWAŁDZKIEJ

Matko Niebieskiego Pana, Lekarko dusz i ciał ludzkich, Pani Gietrzwałdzka, Ty która wsławiłaś to miejsce Swoją obecnością, racz wejrzeć na mnie łaskawym wzrokiem i uproś u Swego Syna Jezusa Chrystusa tak bardzo potrzebne mi łaski… Przyjdź, litościwa i miłosierna Pani Niebios, z pomocą moim prośbom i postanowieniom. Amen.




Gietrzwałd: modlitwa jubileuszowa



Modlitwa jubileuszowa z okazji jubileuszu 140-lecia objawień Najświętszej Maryi Panny i 50-lecia koronacji obrazu Matki Bożej w Gietrzwałdzie.

Matko Niepokalana, Pani Gietrzwałdzka! Królowo Niebios i Pani Aniołów!

Przed 140-tu laty ukazałaś się na warmińskiej ziemi dwóm dziewczynkom Justynie i Barbarze, aby przypomnieć wszystkim ewangeliczne orędzie Twojego Syna. Wzywałaś do nawrócenia, pokuty, żarliwej modlitwy różańcowej i trzeźwości. Twoja obecność wśród nas umocniła i nadal umacnia Kościół i naszą Ojczyznę.

Matko Niepokalana, Pani Gietrzwałdzka!
Poświęcamy się Twemu macierzyńskiemu Sercu, aby pełnić wiernie wolę Boga Ojca. Orędowniczko i Pośredniczko łask, uproś u Twego Syna dla nas serca całkowicie odnowione, aby kochały Boga i bliźniego ze wszystkich swych sił. Nawiedzaj nas, pocieszaj i wspieraj. Przyjdź nam z pomocą i wyzwól nas od wszelkiego niebezpieczeństwa.

Niech za Twym wstawiennictwem grzesznicy dostąpią Bożego miłosierdzia i powrócą na drogę świętości. Uwikłani w różne nałogi niech otrzymają łaskę wyzwolenia i dar trzeźwości. Chorzy niech odzyskają zdrowie, samotni, smutni i zniechęceni niech odnajdą nadzieję. Niech modlitwa różańcowa jednoczy nasze rodziny z Chrystusem, uświęca nas i zapala do dawania świadectwa wiary i podjęcia nowej ewangelizacji.

Matko Kościoła!

Uproś nam nowe, liczne powołania kapłańskie, zakonne, misyjne i do katechizacji aby Kościół Warmiński mógł zostać odnowiony przez świętych kapłanów, osoby konsekrowane oraz świeckie zaangażowane w dzieło rozkrzewiania wiary.

Matko Niepokalana, Pani Gietrzwałdzka!

Otocz nas swą macierzyńską miłością, aby Chrystus, Twój Syn,
nieustannie rodził się także w nas. Pomóż nam, abyśmy nie ulegali egoizmowi, pochlebstwom świata, ani podszeptom złego. Amen





Litania do Matki Bożej Gietrzwałdzkiej

Kyrie, elejson - Chryste, elejson. Kyrie, elejson.
Chryste, usłysz nas - Chryste, wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba, Boże - zmiłuj się nad nami.
Synu, Odkupicielu świata, Boże - zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty, Boże - zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, Jedyny Boże - zmiłuj się nad nami. 
Święta Maryjo, Matko Boża Gietrzwałdzka - módl się za nami.
Matko Boża Gietrzwałdzka, cudami słynąca,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nieustannie wstawiająca się za nami,
Matko Boża Gietrzwałdzka, błogosławiąca źródło wody cudownej,
Matko Boża Gietrzwałdzka, Uzdrowienie chorych,
Matko Boża Gietrzwałdzka, Pocieszycielko strapionych,
Matko Boża Gietrzwałdzka, Ucieczko grzesznych,
Matko Boża Gietrzwałdzka, udzielająca wszelkiej pomocy,
Matko Boża Gietrzwałdzka, wypraszająca łaski,
Matko Boża Gietrzwałdzka, której tak zaufaliśmy,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do gorliwego odmawiania Różańca Świętego,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do czynienia pokuty
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do wstrzemięźliwości i powściągliwości,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do miłości i wierności małżeńskiej,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do gorliwości i pobożności,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do skromności i czystości,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do uczciwości i sprawiedliwości społecznej,
Matko Boża Gietrzwałdzka, nawołująca do łagodności i cierpliwości,
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz nas nawiedzić w smutkach i strapieniach naszych - wstawiaj się za nami.
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz otoczyć opieką rodziny nasze,
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz uchronić naszych ojców, mężów, braci i cały naród od plagi pijaństwa,
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz otoczyć swą macierzyńską opieką dzieci nasze,
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz uchronić młodzież naszą od niewiary,
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz zapalić pragnienie służby Bożej w sercach młodzieży naszej,
Matko Boża Gietrzwałdzka, racz być nam szczególną obroną w godzinę śmierci naszej. 
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami. 
Módl się za nami, Matko Boża Gietrzwałdzka.
Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych. 
Módlmy się:Panie, nasz Boże, daj nam, sługom swoim, cieszyć się trwałym zdrowiem duszy i ciała, a za wstawiennictwem Najświętszej Maryi, Pani Gietrzwałdzkiej, uwolnij nas od doczesnych utrapień i obdarz wieczną radością. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

49 komentarzy:

  1. Matko Boża Proszę o łaski odzyskania wzroku w 1 oku przez mojego syna oraz opomoc finansową

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boża proszę o łaski potrzebne dla mojej rodziny o łaski sakrametu biezmowana dla Piotra o pomoc finasowa oraz ozdrowie dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boza prosze o laske przebaczenia mi Od Pana Jezusa i laski dla calej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Najukochansza Matko Boża z pokora serca proszę Cię o łaskę zdrowia dla mojej mamy i dar trzezwosci milosci i wzajemnego szacunku dla mojego taty i moich braci.Matko ratuj Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boza Gietrzwalska proszę o nawrócenia moich dzieci k dar trzeźwości dla mojego brata Piotra Amdnt

    OdpowiedzUsuń
  6. Maryjo!
    Proszę o zdrowie dla Zuzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boga i moja wysłuchaj moje prośby i nie pozwól stracić nadziei pokladanej w Tobie. Pozwól stanąć przed Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boga wysłuchaj mojej prośby o zdrowie dla mojego męża i dla mnie oraz o nawrócenie do wiary moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko proszę Cię w intencji zdrowia w miejej rodzinie, a w szczególności w intencji mojej siostry Julii-rozwiązania jej wszystkich problemów zdrowotnych

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża proszę o uleczenie moich oczu. Jutro do Ciebie przybedę prosić o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża proszę o zdrowie dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża Gietrzwałdzka proszę o zdrowie dla mojej narzeczonej Ani.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boga i moja wysłuchaj moje prośby i nie pozwól stracić nadziei pokladanej w Tobie.Matko Gietrzwałdzka uproś mi u Syna Twojego owoce pielgrzymki do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę o zdrowie Sławka po odbytej operacji,żeby ustała gorączka i mógł samodzielnie oddychać

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Boza prosze o laske trzezwosci dla mojego meza Marka i zycia w wierze milosci prosze o nawrocenie go do zycia z prawdzie

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Boża Gietrwałdzka prozzę o askę uzdrowienia na kuzyna Pawła

    OdpowiedzUsuń
  17. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę Cię o cud uzdrowienia mojej stopy po licznych operacjach a teraz właściwie do jej usunięcia i rekonstrukcji z sztucznymi kosciami

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę Cię o cud uzdrowienia mojej stopy po licznych operacjach a teraz właściwie do jej usunięcia i rekonstrukcji z sztucznymi kosciami

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę uratuj moja stopę po licznych operacjach a teraz już właściwie do jej usunięcia i wstawienia sztucznych kosci

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę o uzdrowienie mojej stopy po licznych operacjach, a teraz już tylko do rekonstrukcji z sztucznymi kosciami

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę uratuj moja stopę po licznych operacjach a teraz już do rekonstrukcji z sztucznymi kosciami

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę o uzdrowienie mojej stopy która po już przebytych operacjach może uratować rekonstrukcja z sztucznymi kościami

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę o cud uzdrowienia mojej stopy która już po operacjach wymaga rekonstrukcji z sztucznymi kościami

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę o cud uzdrowienia mojej stopy która już po operacjach wymaga rekonstrukcji z sztucznymi kościami

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę uratuj moja stopę, która po operacjachwymaga rekonstrukcji z sztucznymi kościami

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę uratuj moja stopę, która po operacjachwymaga rekonstrukcji z sztucznymi kościami

    OdpowiedzUsuń
  27. Tease me until I’m begging for it Hey, i am looking for an online sexual partner ;) Click on my boobs if you are interested (. )( .)

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko Boża Gietrzwaldzka dziękuję że pozwoliłas abym do Ciebie przyjechała proszę Twoja łaskę dla mojej córki i moich przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko Boża proszę o powrót do Boga i kościoła synów Jacka Pawła i zdrowie brata Grzegorza

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko Boza prosze cie o laske odzyskania wzroku w lewym oku, a takze poprawy wzroku w oku drugim i takze znalezienia pracy lub dostania renty.

    OdpowiedzUsuń
  31. Maryjo dopomóż �� �� ♥️
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko Boza prosze cie o zdrowie dla mojego meza Maryjo dopomoz

    OdpowiedzUsuń
  33. Matko moja proszę o zdrowie dla mojego syna Tymoteusza oraz o zdrowie dla moich pozostałych synów

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko Boża proszę cię o zdrowie dla moich dzieci, zwłaszcza dla Wojtusia to on potrzebuje najwięcej twojego wsparcia. Proszę Cię o udana kolejną operację która będzie w kwietniu i o przyjęty przeszczep. Proszę jeszcze abyś rozwiązała mu język, niech zacznie mówić,odblokuj blokadę która w nim jest. Kochamy Cię Matko Boża Gietrzwałdzka i wierzymy w Ciebie. Michalina

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko Boża proszę cię o zdrowie dla moich dzieci, zwłaszcza dla Wojtusia to on potrzebuje najwięcej twojego wsparcia. Proszę Cię o udana kolejną operację która będzie w kwietniu i o przyjęty przeszczep. Proszę jeszcze abyś rozwiązała mu język, niech zacznie mówić,odblokuj blokadę która w nim jest. Kochamy Cię Matko Boża Gietrzwałdzka i wierzymy w Ciebie. Michalina

    OdpowiedzUsuń
  36. Matko kochana proszę by mój syn Bartuś dostąpił łaski wyzdrowienia z choroby neurologicznej. Wiem że tylko w Bogu, Jezusie i Tobie Matko nadzieję mamy.

    OdpowiedzUsuń
  37. Najdroższa Matko Boża Gietrzwałdzka, proszę Cię z ufnością o przemianę serca Rafała, jego miłość i powrót do mnie... powierzam Ci nasze uczucie, ufam Ci i miłuję Cię, bez względu na to, czy wysłuchasz mojego błagania...

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko Boża Gietrzwaldzka proszę Cię o powrót mojego zdrowia mojej Tereni Violetki Daniela Marcina po Corona wirusie

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę Cię Matko pomóż mi i siostrze abyśmy mogli mieszkac u siebie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę Cię mateczko o dar uwolnienia od nałogu bądź przy mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Matko boża proszę Cię o łaski dla mnie i całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  42. Matko Boża Gietrzwałdzka z całego serca proszę Cię o uzdrowienie z choroby nowotworowej mojego synka Jasia, proszę o zdrowie dla niego i mojej córki Alicji, pozwól mi ich wychować na dobrych ludzi w wierze i miłości do bliźniego, pozwól mi i mojemu mężowi cieszyć się darem rodzicielstwa tej dwójki kochanych dzieci. Usłysz moje błagania o kochana Matko nasza, do Ciebie się uciekam i proszę o te łaski. Amen

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko Boza Gietrzwałdzak proszę o nawrucenie księdza Karola koty chce zrezygnować z posługi dla kobiety o dar ducha świętego

    OdpowiedzUsuń
  44. Dziękuję za oczmanne łaski proszę o miłości zdrowie jasność umysłu szczęścia w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  45. Matko dziękuję że Krystian wczoraj wyrwał w tej smutnej i niesprawiedliwym zwolnieniu z pracy.nietargnal się na zycie

    OdpowiedzUsuń
  46. Matko Boża Gietrzwaldzka dziękuję za otrzymane do tej pory łaski.. Proszę o zdrowie dla mojej rodziny i dla mnie. Proszę Maryjo uproś u Syna swego potrzebne mi łaski zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Matko módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  48. Matko Boża, proszę o łaskę zdrowia dla mojego syna Sebastiana. O dobre wyniki jutrzejszych badań. Żeby był zdrowy. Żeby nic złego się nie działo. Proszę Matko Boża z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  49. Matko Boża proszę o łaskę zdrowia dla mojego męża i powrót do zdrowia o oddalenie wszelkiego zła i błogosławieństwo dla naszych wnuków.Pomagaj nam nieustannie

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje