Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 25 maja 2017

Modlitwa o zachowanie żywej wiary


 O chwalebny Filipie, aniele moralności, mistrzu cnoty, serafinie miłości, apostole Rzymu, wzorze kapłanów, moje życie polecam twojej opiece.
Wyproś mi łaskę zachowania żywej i silnej wiary otrzymanej na Chrzcie, abym zawsze chodził pewną drogą Ewangelii i nie zasypiał w oszukańczym i niebezpiecznym spokoju grzeszników.
Naucz mnie modlić się skutecznie i rozmyślać z miłością
nad niewymowną tajemnicą Jezusa w Najświętszym Sakramencie.
Przekaż mi iskierkę tego boskiego ognia, którym tak słodko płonęło Twoje serce i spraw, abym ja także najtkliwszym uczuciem kochał Najczystszą Dziewicę i Matkę Maryję,
która tak wiele razy pocieszała Ciebie swoją miłą obecnością
i abym również ja zasłużył na wzywanie Jej słodkim imieniem Matki.
Opiekuj się mną w życiu i broń mnie w chwili śmierci
przed złośliwym i podstępnym wrogiem
oraz zaprowadź moją duszę do Nieba. Amen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje