Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 15 września 2015

O szczęśliwy poród za wstawiennictwem św. Gerarda

 

Święty Gerardzie, którego życie wypełnione było służbą Bogu i bliźnim! Ty, który tylu matkom wyprosiłeś łaskę szczęśliwego porodu i nieraz ratowałeś je i ich dzieci od niebezpieczeństw, proszę Cię i ja, abyś raczył wstawiać się za mną i wyprosił mi łaskę szczęśliwego porodu, abym mężnie zniosła ból rodzenia i wydała na świat zdrowe i szczęśliwe dziecko. Wyproś też łaski dla tych, którzy będą mi służyć pomocą w tych ważnych chwilach, aby okazali mi życzliwość i zrozumienie i pomogli mi i mojemu dziecku bezpiecznie przejść przez cały poród. Abyśmy wszyscy mogli cieszyć się cudem nowego życia i w tym cudzie uwielbiać Boga Stwórcę, Pana Życia. Amen.
 
Za: Wszystkie nasze dzienne sprawy. Modlitewnik dla rodzin

2 komentarze:

  1. Proszę o szczęśliwy poród w zgodzie z naturą, aby był on dobry dla mnie, dziecka i mojego męża i umocnił naszą rodzinę. Proszę tez o wsparcie duchowe podczas bólu i łaskę Bożej miłości. Zamierzam się Tobie Panie całkowicie. Maryjo wiem,ze przy mnie jesteś i czuwasz aby wszystko odbyło się bezpiecznie. Dodaj mi w tych chwilach odwagi i pewnisci,ze dam sobie radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o szczęśliwy i lekki poród dla Marty która w niedługim czasie będzie rodzić dziecko ❤️🙏❤️

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje