Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 18 września 2015

LITANIA DO SERCA JEZUSOWEGO OTWARTEGO DLA MNIE


 

Jezus myśli o mnie w każdej chwili mojego życia, a nawet wcześniej, przecież kocha mnie miłością odwieczną, jeszcze nim zostałem poczęty. ..Jezus myśli o mnie, a myśli zawsze dobrze
Jezus myśli o mnie, gdy chcę Go poznawać, służyć Mu, innym o Nim opowiadać...
Jezus myśli o mnie, gdy czuję się osaczony i niesłusznie oskarżany,.,
Jezus myśli o mnie, gdy jest mi trudno i chce, abym znalazł ukojenie w Jego spojrzeniu.,.
Jezus myśli o mnie, gdy chcę dotrzymać danego słowa...
Jezus myśli o mnie i pragnie, abym nie stracił wrażliwości...
Jezus myśli o mnie, gdy mi się coś nie udało, zwłaszcza coś dobrego...
Jezus myśli o mnie, gdy cierpię, gdy choroba przykuje mnie do łóżka...
Jezus myśli o mnie, gdy czuję się osamotniony, pomaga przezwyciężyć uczucie samotności, przypomina o Opatrzności Bożej...
Jezus myśli o mnie, gdy cała przyroda wychwala Boga, On pragnie, abym włączył się w to uwielbienie - przez życie i przez śmierć...
Jezus myśli o mnie, gdy odkrywam Jego Zwycięstwo. Po to przyszedł na świat, abym przez bramę pustego grobu, przez bramę Zmartwychwstania, wszedł do Domu Wiecznej Miłości...
Jezus myśli o mnie i daje mi ludzi, którzy mi ufają...
Jezus myśli o mnie i daje przykład, jak umacniać tych, którzy pomagają,..
Jezus myśli o mnie, gdy śmieją się ze mnie i z moich wartości...
Jezus myśli o mnie, gdy jestem publicznie poniżony...
Jezus myśli o mnie, gdy ludziom tego świata wydaje się, że przegrałem...
Jezus myśli o mnie gdy ktoś kpi ze mnie, Jezus nie tylko myśli. On jest ze mną, umacnia...
Jezus myśli o mnie, wtedy, gdy decyduję się na grzech, On wie, ile Go to kosztuje, ale przecież dał mi wolność...
Jezus myśli o mnie, gdy szukam usprawiedliwień swego grzechu...
Jezus myśli o mnie, gdy jestem na Mszy Świętej zarówno w niedzielę, jak i w dzień powszedni, włącza mnie w Swoją Ofiarę i dzieli się zmartwychwstaniem... Ale też myśli o mnie, kiedy na Mszę Świętą nie poszedłem, bo zlekceważyłem...
Jezus myśli o mnie, gdy jestem zbyt pewny siebie...
Jezus myśli o mnie gdy rozważam, czy starczy mi odwagi, bo już wiem, że za wiarę czasem trzeba zapłacić...
Jezus myśli o mnie gdy zastanawiam się, czy nie bić tych, co są niesprawiedliwi...
Jezus myśli o mnie, gdy szukam słów obrony,..
Jezus myśli o mnie, abym zauważył, że nie zawsze trzeba tłumaczyć, wyjaśniać, bronić się...
Jezus myśli o mnie, gdy z lęku albo dla wygody wyparłem się Go, gdy udawałem, że Go nie znam...
Jezus myśli o mnie, gdy ktoś chce się zabawić moim kosztem, wie, że moja godność rodzi się z jedności z Nim...
Jezus myśli o mnie, gdy innych wyśmiewam, przypomina, że to On jest na miejscu każdego poniżanego...
Jezus myśli o mnie, gdy chcę komuś pomóc...
Jezus myśli o mnie z wdzięcznością, gdy pamiętam o tych, którzy odeszli już z tego świata, gdy modlę się za zmarłych, gdy próbuję podtrzymywać wartości, którym oni oddali swoje życie...
Jezus zawsze dobrze myśli o mnie - zna prawdę mego serca.


 Chcę to odczytać w Jego Sercu, dlatego przez Komunię Świętą wchodzę codziennie do Królestwa Bożego. Ono jest wszędzie tam, gdzie zwycięża Boża Łaska!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje