Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 29 września 2015

Koronka do Św. Hieronima, Prezbitera i Doktora Kościoła



Koronka do prywatnego odmawiania wedle uznania!

Koronkę odmawia się na Różańcu.

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Wierzę w Boga…

Hymn

Chwalmy z weselem świętość Hieronima,
Który jaśnieje jak gwiazda wspaniała,
Wiedzą, mądrością i przykładem życia
Pełnego męstwa i trudu.

Wiarę zawartą w słowie objawionym
Zgłębiał wytrwale, by innych jej uczyć;
Wrogie napaści karcił gromką mową,
Do lwa gniewnego podobny.

Z wielkim zapałem i ciągłym wysiłkiem
Pisma świętego poznawał tajniki;
Nim umocniony wszystkich sycił hojnie
Ożywczej łaski pokarmem.

Wierny pragnieniu cichej samotności,
Osiadł, czuwając przy żłóbku Chrystusa;
Tam kiełznał ciało srogim umartwieniem,
By Ojcu złożyć się w darze.

Boże najlepszy, daj nam za przyczyną
Nauczyciela tak bardzo sławnego
Kroczyć drogami, które Ty wskazałeś,
I Ciebie wielbić na wieki. Amen.


Na dużych paciorkach: Ojcze nasz… i Zdrowaś Maryjo…

Na 10 małych paciorkach: Święty Hieronimie, módl się za nami, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Po każdym dziesiątku: Chwała Ojcu…
.
Na zakończenie: 


Boże, Ty dałeś świętemu Hieronimowi żywe i głębokie umiłowanie Pisma świętego, spraw, aby Twój lud obficie karmił się Twoim Słowem i znajdował w nim źródło życia. Przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg, przez wszystkie wieki wieków. Amen.

15 komentarzy:

  1. Sw.Hieronimie,patronie archiwistów,dopomóż mi,abym miała przedłużoną umowę w tym miejscu,w którym pracuję obecnie.Przez Chrystusa Pana naszego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Sw.Hieronimie,patronie archiwistów,dopomóż mi,abym miała przedłużoną umowę w tym miejscu,w którym pracuję obecnie.Przez Chrystusa Pana naszego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Św. Hieronimie proszę o łaskę opamiętania i nawrócenia duszy Jakuba Barańskiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Św. Hieronimie,dopomóż proszę pewnemu archeologowi w bardzo trudnej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu powstrzymaj moje rodzeństwo od zła, nawróć ich i skrusz przed Tobą proszę Panie złam ich zatwardziałość w złu, aby już nie dawali złego świadectwa zwłaszcza własnym dzieciom a ich dzieci ocal Panie,Jezu litości i ulecz mój ból z powodu grzechów mojej rodziny i nieskutecznego ewangelizowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Św.Hieronimie pomagaj mnie i dzieciom we wszystkim na chwałę Maryi proszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Św. Hieronimie pomóż mi w tłumaczeniu aktu notarialnego na rozprawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sw.Heronimie proszę o uzdroir mojego taty Hieronima z choroby stopy cukrzycowej. Jezu Ty się tym zajmij .amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Sw.Heronimie proszę o uzdrowienie mojego taty Hieronima z choroby stopy cukrzycowej. Jezu Ty się tym zajmij .amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Sw.Hieronimie proszę o zdrowie, laski dla mnie i dla dzieci.Prosze o wiarę dla mojego partnera aby pokochał Boga i Maryję.Jezu proszę o Twoje miłosierdzie w tej mojej trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany Święty Hieronimie. Wstaw się u naszego Pana za moją siostrą Mariolą, która przez wybuchowy charakter uszczerbia relację z mężem i resztą rodziny. Pomóż mojej siostrze, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Św. Hieronimie proszę Cię o to, żebym otrzymywała stałe zlecenia na tłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję i proszę o błogosławieństwo dla całej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  14. Św Hieronimie proszę pomagaj mi w nauce języka niderlandzkiego.Proszę módl się zemną do Boga i Ducha Świętego by mój umysł otworzył się na ten język dla mnie trudny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Hieronimie, módl się za mną o łaskę Ducha Świętego na egzaminie na tłumacza przysięgłego.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje