Przenikasz i znasz mnie, Panie, Ty wiesz, kiedy siedzę i wstaję. Z daleka spostrzegasz moje myśli, przyglądasz się, jak spoczywam i chodzę,i znasz wszystkie moje drogi. Zanim słowo się znajdzie na moim języku, Ty, Panie, już znasz je w całości.

Music Player

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Prośba o pomoc w nauce

Maryjo, 
Pani Licheńska, Stolico Mądrości! Dziś klękam przed Twym świętym wizerunkiem i z ufnością zwracam się do Ciebie: uproś mi u Ducha św., którego jesteś Oblubienicą dary mądrości, rozumu, umiejętności, pamięci a także męstwa i odwagi. Wyproś mi łaskę pracowitości i chęć do nauki. Przyjdź mi z pomocą w pokonywaniu tremy i bojaźni, gdy mam wykazać się swoimi wiadomościami przed nauczycielami. Zaopiekuj się mną w czasie egzaminów. Maryjo! Bądź przy mnie. Pomóż mi. Módl się gorąco za mnie. Amen.

29 komentarzy:

  1. mam nadzieje ze ta modlitwa pomorze mi w nauce

    OdpowiedzUsuń
  2. Mario Matko Boża proszę Cię wstaw sie za moimi wnukami za Madziom o zdanie egzaminu wturnego i dla Łukasza ochęci do nałki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mario! Moja Najdroższa Matko!Uproś mi proszę u Ojca łask, abym ze spokojem mogła się uczyć i bez stresu przebywać w szkole. Spraw aby nauka nie byla dla mnie udręką ale czymś co w przyszłości u mnie zaowocuje. Dziękuję Ci Mamusiu za to że jesteś i proszę byś zawsze była.
    Twoja czcicielka i córka Natalia. ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o pomoc w nauce i aby dostać się do wymarzonego liceum ,aby każdy spełniał swoje cele w życiu oraz aby każdy nie miał problemu w nauce dziękuję twoja córka Weronisia

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Najukochańsza!Proszę Cię o pomoc w nauce moim dzieciom i pomyślne zdanie testów.Proszę o wyproszenie Darów Ducha Świętego dla nas wszystkich. Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boska,proszę o Twoje wstawiennictwo za moimi ocenami i motywacją do nauki,wstaw się za moim skupieniem,zrozumieniem przez nauczycieli, i wsparciem rodziców. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całego serca proszę o pomoc w nauce matematyki bardzo tego potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  8. PANI UKOCHANA BŁAGAM CIĘ O POMOC W NAUCE DLA MOJEJ CÓRKI WIKTORI I O DAR ODWAGI ABY MOGŁA BEZ STRACHU I SKRĘPOWANIA ODPOWIADAĆ PRZED NAUCZYCIELAMI
    BŁAGAM ONA TEGO BARDZO POTRZEBUJE

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo moja Najdroższa Matko daj mi siłę w pokonywaniu słabości,oświeć mnie są mądrością.Spraw aby zapamiętywanie nie przychodziło mi z tak ogromnym trudem,aby oceny mnie satysfakcjonowały i nie ważne czy to 5 czy 4. Proszę cię dopomóż mi na jutrzejszym sprawdzianie i pozostałych lekcjach.
    Bardzo Cię kocham. Twoja córka

    OdpowiedzUsuń
  10. Z całego serca proszę cię o dobre oceny z każdego przedmiotu a szczególnie abym poprawiła oceny niedostateczne z matematyki, fizyki i abym przeszła do następnej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z całego serca proszę cię o dobre oceny z każdego przedmiotu a szczególnie abym poprawiła oceny niedostateczne z matematyki, fizyki i abym przeszła do następnej klasy. Oliwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę Cię o to abym poprawił zagrożenia i przeszedł do następnej klasy 2 Technikum oraz żeby moi koledzy z klasy też przeszli
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosze ci Maryio pomoz zdac mi egzamin wewnetrzny na prawo jazdy. Juz nie wiem co mam zrobic zeby go zdac bo zdaje go juz 7 raz daj mi jasnosc umyslu i sily zebym zdala jurto... Prosze cie na kolanach

    OdpowiedzUsuń
  14. Matuchno najukochańsza proszę Cię o lepszą pamieć i wiekszą motywacje do nauki dla mojej córki proszę Cie również aby poprawiła zagrożenia i dostala promocję do następnej klasy.Proszę Cię Matuchno Kochana wysłuchaj moich próśb ona bardzo tego potrzebuje. Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko Najukochansza, prosze pomoz Asi zdac dobrze egzamin aby miala sznse wybrac to o czym marzy. Ona bardzo tego potrzebuje. Wysluchaj moich prosb. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  16. Matko Ukochana!Wstaw sie za moim synem Pawlem o checi do nauki ,poprawienie zagrozeñ i dostanie promocji do drugiej klasy.Spraw ,aby nauka nie byla dla niego udreká.Prosze Cie bo ON TEGO bardzo potrzebuje.Wysluchaj moich prosb.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  17. O Matko najukochansza wstaw sie za moim synem i upros aby poprawił zagrożenia i zdał do następnej klasy wysłuchaj moich próśb barszo tego potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko proszę Cie nie zostawiaj mojego syna samego, pomóż mu zdać ten egzamin. Bardzo Cię proszę pomóż Nam. Amen

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko Kochana Prosze Cie z calego serca o pozytywne wyniki z matury dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń
  20. Matko Kochana, proszę o łaskę łatwiejszego przyswajania nowych wiadomości i praktycznego ich wykorzystywania oraz przełamania bariery lęku, która nie pozwala mi tego robić.

    OdpowiedzUsuń
  21. MARIO MATKO BOŻA ! PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MOIM SYNEM PAWŁEM,KTÓRY POGUBIŁ SIĘ W ŻYCIU.DAJ MU SIŁĘ W POKONYWANIU SŁABOŚCI,OŚWIEĆ GO MĄDROŚCIĄ I DAJ MU WIĘKSZĄ MOTYWACJĘ DO NAUKI.POMÓŻ MU PROSZĘ W ZDANIU POPRAWEK I DOSTANIA PROMOCJI DO DRUGIEJ KLASY. PROSZĘ WYSŁUCHAJ MOICH PRÓŚB BO BARDZO TEGO POTRZEBUJĘ. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  22. Maryjo błagam-miej w opiece mojego syna który jutro staje do ważnego egzaminu-pomóż mu pokonać tremę, wstaw się za nim do Miłosierdzia Bożego, wyproś łaskę mądrości i logicznego myślenia, tak aby mógł odpowiedzieć na wszystkie pisemne i ustne pytania.Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Maryjo pomóż mi w nauce matematyki i fizyki, miej mnie w opiece i módl się za mnie
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko Najświętsza, Pani Licheńska proszę Cię o błogosławieństwo i pomyślność w nowym roku szkolnym 2017/2018, abym z ochotą i bez stresu mogła wykonywać swoje codzienne czynności i zadania, aby moja córka miała otwarty umysł, a nauka by sprawiała jej radość i dawała satysfakcję i abyśmy obie żyły i postępowały zgodnie z zasadami chrześcijaństwa. Wstaw się o Pani za nami u Pana Boga Naszego i wyproś nam łaski i błogosławieństwo, miej nas w Boskiej opiece i czuwaj nad nami. O to Cię prosimy, Twoje dzieci i sługi Boże. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Matko Nasza Jedyna Przenajświętsza! Spraw proszę, abym ja Agnieszka miała siłę do nauki i, aby ta nauka owocowała , abym dostała się do wymarzonej szkoły! Maryjo wyproś mi łaski u Pana Naszego, aby pomagał mi w nauce i chronił mnie przed pokusami.
    Wyproś mi także łaski w postaci darów u Ducha Świętego, aby zlał na mnie swoje Przenajświętsze Dary i aby w czasie bierzmowania wzrosły kilka razy. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Matko Boża Pomòż dziś Kubusiowi w nauce i zaliczeniu testu który dziś będzie pisał.Oświeć bo Maleńki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko Boża proszę o pomoc w szkole dla mojego wnuka Antosia a szczegulnie żeby radził sobie z matematyką.

    OdpowiedzUsuń
  28. Najdroższa Matko proszę Cię w imieniu swoim i swojego syna o pomoc w nauce ,o dobrą pamięć ,chęci do nauki ..aby radził sobie w szkole i mniej się stresowal . Szczególnie prosimy Cię o łatwiejsze przyswajanie wiedzy z języka angielskiego. Ufam ze mu pomożesz ..

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko Boża proszę Cię wspomóż w odwadze i w pokonywaniu trudności w nauce Karola.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje