Przenikasz i znasz mnie, Panie, Ty wiesz, kiedy siedzę i wstaję. Z daleka spostrzegasz moje myśli, przyglądasz się, jak spoczywam i chodzę,i znasz wszystkie moje drogi. Zanim słowo się znajdzie na moim języku, Ty, Panie, już znasz je w całości.

Music Player

poniedziałek, 29 czerwca 2015

Modlitwa o uwolnienie z nałogu pijaństwa


Święta Maryjo!
Do Ciebie dziś wołam w swojej udręce! Spojrzyj na mój ból i łzy. Wszak dzieci moje od lat nie mają ojca, a ja męża. Ojcem i mężem przestał być przez straszliwy nałóg pijaństwa, który zmienił nasz dom w nieznośne piekło.
Maryjo Licheńska – najlitościwsza i najboleśniejsza – błagaj o miłosierdzie Boże dla mnie i dla moich dzieci! A mężowi wyproś łaskę opamiętania, wyzwolenia ze straszliwego nałogu pijaństwa.
Bądź nam pomocą we wszystkich naszych potrzebach, teraz i zawsze, a osobliwie w godzinę śmierci naszej. Amen.

11 komentarzy:

  1. Boże daj miłosierdzie mojemu bratu aby sie opamieral i przestał pić. Ma córkę i jest po rozwodzie
    Ma dla kogo żyć. Wie ze nie może pić bo jest chory. Boże proszę wypros łaski dla niego. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko Boża wypros u Pana Boga naszego by mój syn Mateusz wyswobodził sie z nałogu alkoholowego juz brakuje mi łez mam tylko jego jedynego ,a ona tak bardzo sie stacza w swoim nałogu ..Błagma z całego serca o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o uzdrowienie meza Krzysztofa z nalogu pijanstwa Ty Pani sie tym zajmij bo ja nie mam juz sily blagam o pomoc uwolnij mnie z tej meki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o uzdrowienie meza Krzysztofa z nalogu pijanstwa Ty Pani sie tym zajmij bo ja nie mam juz sily blagam o pomoc uwolnij mnie z tej meki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Boże daj siłę i wytrwałość mojemu Partnerowi Damianowi aby przestał pić brak mi siły i łez sprowadz to do swiata rzeczywistości i miłosierdzia Bożego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o uzdrowienie mojego partnera Przemka z nałogu pijaństwa proszę z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  7. anonimowy 20 czerwca 2o17 prosze o uzdrowienie mojego syna z nalogu pijanstwa i nawrocenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie proszę uzdrow z nałogu pijaństwa mojego narzeczonego.spraw aby wrócił do mnie i naszego synka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Maryjo błagam nie odmawiaj mi swej pomocy.prosze o uzdrowienie mojego syna Piotra z nałogu alkoholowego.prosze daj mi siłę abym przy nim wytrwala.

    OdpowiedzUsuń
  10. Maryjo błagam uzdrów moją żonę Urszulę z nałogu alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Jezu dla ciebie niema żeczy niemożliwych proszę pokornie o uwolnienie w imię Twoje mojego taty Józefa z nałogu pijaństwa

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje