Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 16 maja 2015

Za zmarłego ojca

Każda posługa oddana choremu,
każda jałmużna zaniesiona ubogiemu,
każde słowo pociechy powiedziane nieszczęśliwemu,
każda modlitwa odmówiona żarliwie,
każda Msza św.,
ofiarowanie: są wielką ulgą dla dusz zmarłych.
/bł. Honorat Koźmiński/

Boże, od Ciebie pochodzi wszelkie ojcostwo, zmiłuj się nad zmarłym swoim sługą N., który jako dobry ojciec troszczył się o swoją rodzinę; nagródź jego miłość i wierność Twoim pokojem, a osieroconą rodzinę otocz swoją opieką. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.


170 komentarzy:

  1. Boże zaopiekuj się moim tatą, który nagle od nas odszedł, daj mu zbawienie, spraw żeby opiekował się nami tam z góry ...Tatusiu kochamy Cię bardzo mocno .
    Wieczny odpoczynek racz mu dać panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci ,niech odpoczywa w pokoju wiecznym Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za tą modlitwę. Wieczny odpoczynek.

      Usuń
    2. Zaznaj spokoju i miłosierdzia za sprawą boskiego umiłowania każdego człowieka.Jeszcze nie dotarło do mnie że się już do Ciebie nie przytulę,że Ciebie nie usłyszę.Spokój Twojej duszy,a ja modlitwą będę łączył się z Tobą

      Usuń
    3. Dołączam się do modlitwy.🙏

      Usuń
    4. Dołączam się do modlitwy.🙏

      Usuń
    5. Bardzo Wam współczuję niech dobry Bog zabierze zmarlych do raju moj tato też odszedł miesiąc temu tak trudno nawet nie myslalam ze tak boli serce

      Usuń
    6. Boże, przyjmij duszę mojego taty do Twojego królestwa i zaopiekuj się nim. Niech ma teraz możliwość śpiewać z chórem anielskim tak jak to czynił w kościele na chwałę Twoją.

      Usuń
    7. Czesc tato wiem ze juz cie z nami niema ale chcialbym zebys wiedzial ze cie bardzo kocham I ze za toba tesknie I ze bez ciebie nic nie jest juz takue same I ze postaram sie zebys byl ze mnie dumny i postaram sie zyc tak jak mnie tego nauczyles mam nadzieje ze jestes teraz z mama I patrzycie na nas z gory. Bardzo mi przykro ze nie bylem przy tobie w tych ostatnich chwilach mam nadzieje ze nie bedziesz mial mi tego za zle mialem nadzieje ze sie jeszcze zobaczymy ale widocznie nie zawsze jest tak jak bysmy tego chcieli. Kocham was bardzo jestescie najlepszymi rodzicami jakimi moglem sobie wymazyc I bede o was pamietal zawsze a ciebie panie boze prosze zaopiekuj sie nimi tak jak oni opiekowali sie mna zeby niczego I'm nie brakowalo

      Usuń
    8. Czesc tato wiem ze juz cie z nami niema ale chcialbym zebys wiedzial ze cie bardzo kocham I ze za toba tesknie I ze bez ciebie nic nie jest juz takue same I ze postaram sie zebys byl ze mnie dumny i postaram sie zyc tak jak mnie tego nauczyles mam nadzieje ze jestes teraz z mama I patrzycie na nas z gory. Bardzo mi przykro ze nie bylem przy tobie w tych ostatnich chwilach mam nadzieje ze nie bedziesz mial mi tego za zle mialem nadzieje ze sie jeszcze zobaczymy ale widocznie nie zawsze jest tak jak bysmy tego chcieli. Kocham was bardzo jestescie najlepszymi rodzicami jakimi moglem sobie wymazyc I bede o was pamietal zawsze

      Usuń
    9. Kocham Cię Tatusiu bardzo za Tobą tęsknię nasz dom jest teraz pusty beż Ciebie nie mogę sobie wybaczyć że nie pożegnałam się z Tobą ile bym dała żeby było można cofnąć czas...spoczywaj w spokoju mam nadzieje ze spotkamy się kiedyś na zawsze w moim sercu moj bohater ..
      Czuwaj nad nami Tatusiu...Kocham Cie❤

      Usuń
    10. Kochani,dzis Dzień Ojca ,a więc nasze modlitwy niech wspolnie pobiegną do Nieba za naszymi Tatami ,Tatku Zygmusiu,kocham Cie i dziękuję za Wszystko
      zosia

      Usuń
  2. Kocham Cie tato , tesknie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię tatusiu, tęsknię bardzo za tobą, spoczywaj w spokoju mój bochaterze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham cie tatko !!! Mam nadzieje, ze o tym wiedziales I teraz wies w niebie !!! :(((

      Usuń
  4. Panie Boże zaopiekuj się moim tatą strzeż go od złego. PRZYJMIJ GO SWEGO KRÓLESTWA BOŻEGO..MY RODZEŃSTWO Będziemy SIĘ MODLIĆ ZA CUWBIE😭😭 KOCHAMY CIE 😍😘😘❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże miej w opiece mego ojca i proszę Cię aby mógł dostąpić życia wiecznego. Kochany❤️ tato tak mi Ciebie brakuje mam nadzieję że kiedyś się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże miej w opiece mego ojca i proszę Cię aby mógł dostąpić życia wiecznego. Kochany❤️ tato tak mi Ciebie brakuje mam nadzieję że kiedyś się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Boże miej w opiece mego ojca i proszę Cię aby mógł cieszyć się życiem wiecznym.
    Ps.Kochany ❤️ tato tęsknię za Tobą i jest mi żal że Cię już nie ma wśród nas,mam nadzieję że się jeszcze spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. P,S Kochany Tatò dzisaj mija 9 lat jak niema Ciebie z nami wsròd nas ,tak nam brakujesz ,spoczywaj w pokoju wiecznym....t.v.b

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochany Tatku
    Juz 6 miesiec jak odszedles nagle bez Ciebie zycie jest trudne
    Brakuje mi Ciebie Twego smiechu i zartow
    Nie zapominaj o nas i czuwaj nad nami kochany Cie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochany tato dzisiaj minął rok, wylewam łzy i tęsknię za tobą. Przez ten rok każdego dnia myślałem o tobie, tak mi smutno że nie było mnie przy tobie gdy odeszłes. Spoczywaj w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochany Tato dzis sa twoje urodziny zawsze pamietam o tobie tak brakuje mi ciebie spoczywaj w pokoju i czuwaj nad nami

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatusiu, dzisiaj są Twoje imieniny, pamiętam Ciebie, Twoją troskę o nas wszystkich. cenię Twoją skromność i pokore jaką bardzo zapamietałam. Smutno mi bez Ciebie Tatusiu. Spoczywaj w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najukochańszy tatusiu,odszedłeś lecz czuję Twoją obecność,dziękuję Ci za Twoją miłość i troskę,noszę Cię w swoim sercu,tęsknię za Tobą .Niech Ci będzie dobrze wśród aniołów.Spoczywaj w pokoju.Do zobaczenia w innym życiu.Modlę się za Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże Najukochańszy, błagam ulżyj cierpieniu w czyśćcu mojemu tatusiowi Jankowi. Daj mu łaskę jak najszybszego oczyszczenia. Nigdy mnie nie zawiódł i zawsze był dla naszej rodziny otuchą. To był dobry, kochający mąż, ojciec i dziadek. Dobry człowiek, pobożny, bez nałogów i zawsze wierny żonie. Nich spoczywa w pokoju i szybko wejdzie do twojego Królestwa...córka Ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham Cię Tato, bądź szczęśliwy, spokojny, wybacz, że nie pomogłam Ci, ze choroba wygrała, tęsknię za Tobą, odpocznij teraz, niech Anioł Stróż Cię prowadzi i otoczy opieką.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tato brakuje mi Ciebie mam nadzieję,że Cię jeszcze zobaczę w przyszłym życiu.modlę się za Ciebie.kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu Chryste Milosierny , tam przy bramie niebios stoi dusza taty mego . Spójrz kochany Jezu , jaka schorowana i slaba , ile sie tu wycierpiala .Miej dla niej litosc , blagam Cie pokornie. A gdy juz pozwolisz , uchylisz drzwi , to on Ci je naoliwi , i podloge poprawi , zamiecie i cos naprawi . Zmiłuj sie więc Panie a nam daj ukojenie w zalobie .

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Cię Tatusiu :* " Nie pytam Cię Boże dlaczego go Nam zabrałeś, lecz dziękuje za to że Nam go dałeś".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane,że nam dałeś. Ja również dziękuję, że miałam tak troskliwego ojca który wszystko dla mnie robił i najgorsze jest to ,że nie powiedziałam mu tego . Mija 10 miesiąc a ja nie mogę sobie tego darować .Jest mi bardzo ciężko bo tak mocno mi go brak.

      Usuń
    2. Ja doslownie to samo czuje … stracilam tate tak niespodziewanie I tak w jego mlodym wieku … minelo 2 miesiace … ciezko sie pogodzic … ale wiem, ze jest ze mna a ja z nim … czuje Jego obecnosc … moj Tatko !! Kocham Cie !! Mam nadzieje, ze o tym wiedziales I teraz tez to wiesz !!!

      Usuń
  19. Boże kochany pomóż mojemu tacie wejść do bram niebieskich przebacz mu jego grzechy wieczny odpoczynek dać mu dać panie a światło wiekuista niechaj mu świeci na wieki wieków Amen kc tato

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie Boże, bardzo proszę miej w opiece mojego ziemskiego Tatę Antoniego. Proszę zbaw Jego duszę i pozwól cieszyć się Twoją obecnością. Tatusiu, tak bardzo mi Ciebie brakuje, tyle lat minęło, a ja nadal tęsknię. Kocham Cię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Rok juz rok jak zostawiles wszystko i odszedles nagle w przeciagu kilkunastu minut
    Nie ma dnia zebym o Tobie nie myslala i lzy cisna sie same na mysl de juz Cie nie zobacze
    Zycie jest smutniejsze ale wierze ze czuwasz nad nami
    Nigdy Cie nie zapomne brakuje mis Ciebie kocham Cie spoczywaj w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham Cię Tato,brak mi Ciebie już tyle lat bez Ciebie ,modlę się za Twą duszę aby Pan Cię nie opuścił,modlitwą i myślą jestem z Tobą -Twój syn.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochany tato, bardzo mi Cię brakuje. Zjadłeś tak nagle, że nie miałam czasu by móc się z z Tobą pożegnać i powiedzieć, że bardzo Cię kocham i wybaczam wszystko co złe mi uczyniłeś. Przez ostatnie lata myślę, że odbudowalismy coś pięknego. Wiem,że Bóg dał Ci ten czas dla mnie. Bardzo mu za to dziękuję. Proszę czuwaj nad nami, nad swoją wnuczka. Bardzo mocno modlę się byś zaznał spokoju i trafił do nieba. Bardzo Cię kochamy i na zawsze pamiętać będziemy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Boże mniej w swojej opiece mojego tatę którego tak szybko i tak nagle wezwałeś do siebie... Wieczny odpoczynek racz mu dac Panie A światłość wiekuista jechać mi świeci na wieki wieków Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Panie Boże zmiłuj się w swojej opiece nad naszym zmarłym tatą, który odszedł od Nas tak nagle i przyjmij Go do Swojego Królestwa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Panie Boże zmiłuj się w Swojej opiece i przyjmij do Swojego Królestwa Naszego zmarłego Tatę, który odszedł tak nagle

    OdpowiedzUsuń
  27. Boże pomóż mojemu tacie Janowi wejść do Twojego Królestwa w Swoim Miłosierdziu odpuść mu ziemskie niedoskonałości i przyjm do swojego Królestwa. To był dobry tatuś i dobry człowiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże pomóż mojemu tacie Janowi wejść do Twojego Królestwa w Swoim Miłosierdziu odpuść mu ziemskie niedoskonałości i przyjm do swojego Królestwa. To był dobry tatuś i dobry człowiek

      Usuń
    2. Boże pomóż mojemu tacie Janowi wejść do Twojego Królestwa w Swoim Miłosierdziu odpuść mu ziemskie niedoskonałości i przyjm do swojego Królestwa. To był dobry tatuś i dobry człowiek

      Usuń
    3. Boze przyjmij mojego najukochanszego tatusia do swojego krolestwa i wszystkich moich zmarlych blinking a mnie daj sile w cierpieniu po ich stracie.Jezu unfamiliar Tobie.

      Usuń
  28. Panie Boże zmiłuj się nad moim teściem Tadeuszem i przebacz mu jego ziemskie słabości i przyjm do Swojego Królestwa Bożego. Panie daj mu wieczne spokojne spoczywanie z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Panie Jezu pomóż mojemu teściowi Tadeuszowi wejść do Królestwa Niebieskiego, zlituj się nad nim , zbaw jego duszę , otwórz Bramy Niebios i pozwól być blisko Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Tato, dziś są Twoje urodziny, które po raz pierwszy spędzam bez Ciebie. Minęło 9 miesięcy a ja wciąż o Tobie myślę. Tak bardzo chciałabym się znów móc przytulić i powiedzieć jak bardzo Cię kocham. Strasznie mi Ciebie brakuje, nikt nie jest w stanie wypełnić mi tej pustki. Mam nadzieję, że wkrótce się spotkamy. Do zobaczenia tato. Twoja najmłodsza córeczka. Spoczywaj w pokoju. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tato dziękuję Ci za troskę którą mi dawales przez cały czas ze dzięki tobie dom był domem i czułem się bezpieczny wiem że spotkamy się kiedyś modlę się za twa duszę dzięki modlitwa czuje ze jesteśmy razem niech światłość wiekoista świeci ci spoczywa w spokoju kochany tatusiu

    OdpowiedzUsuń
  32. Tatusiu spoczywaj w spokoju dziękuję Ci za wszystko niech pan Bóg czuwa nad twoją duszą

    OdpowiedzUsuń
  33. Tatusiu kochany zegnaj zawsze byłeś i będziesz w moim sercu.
    Panie Boże przyjmij go do swojego królestwa

    OdpowiedzUsuń
  34. Tato nigdy Ci nie powiedziałem jak bardzo Ciebie kocham, a dziś gdy zasnąłeś tu na ziemi na zawsze, to wykrzyczane moje słowa KOCHMAM CIĘ TATUSIU! Niestety już Cię nie obudzą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kochany Tatusiu bardzo za Tobą tęsknie i bardzo mi Cie brakuje.Zawsze wiedzialam ze mogę na Ciebie liczyc. Modle sie codziennie za Ciebie zebys mógł byc z Panem Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże miej w opiece mojego kochanego Tatę, wybacz mu wszystkie niedoskonałości i miej na uwadze że był dobrym i wspaniałym mężem, ojcem i dziadkiem. Tato, dzisiaj dzień dziadka, po raz pierwszy przeżywamy go bez ciebie. Jest mi strasznie smutno z tego powodu jednak wierzę że jesteś z nami i czuwasz nad nami. Kochamy cię wszyscy mocno.

    OdpowiedzUsuń
  37. Boże miej w opiece mojego tatusia otwórz bramy królestwa niebieskiego dla niego aby zaznał radości przy Twoim boku .Tatusia opiekuj się nami i bądź przy Nas .juz drugi tydzień jak cie nie ma jest mi bardzo ciężko ale wiem że jesteś przy mnie bardzo Cię kocham i jesteś w sercu moim

    OdpowiedzUsuń
  38. Panie Boże miej w opiece mojego wspaniałego tatusia, już Minol miesiąc jak Ciebie nie ma z nami. Czuwaj tato nad nami. Byłeś jesteś i będziesz moją wielka miłością do końca moich dni. Dzieli nas tylko czas.

    OdpowiedzUsuń
  39. BOŻE ZAAOPIEKUJ SIĘ MOIM TATĄ KTÓRY TAK NAGLE ODSZEDŁ DNIA 29 GRUDNIA 2019 TATUSIU BYŁEŚ I BĘDZIESZ MOJĄ WIELKĄ MIŁOŚCIĄ, PRZEZ TWOJĄ DOBROĆ, MIŁOŚĆ OPIEKĘ MIAŁAM WSPANIAŁE ŻYCIE DZIĘKI TOBiE i MAMIE.czuwaj nade mną.
    WIECZNY ODPOCZYMAEK RAC MU DAC PANiE a Światłość wiekuista niechać mu świeci. Niech spoczywa w pokoju wiecznym Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Tatusiu odszedłeś od nas 23 grudnia 2019 roku. Dziś mija już dwa miesiące jak Cię nie ma wśród nas. Tak bardzo wielką zostawiłeś pustkę, Tak bardzo mi Ciebie brak. Gdy wchodzę do rodzinnego domu już nigdy nie zawołasz radośnie "cześć Tereniu". Już nigdy nie będę mogła przytulić się do Ciebie, opwiedzieć Ci co u mnie, co w mojej rodzinie. Tak mnie zawsze wspierałeś. Tak czułam się bezpieczna. Wierzyła , że będziesz zawsze i zawsze...Postaram się zaopiekować Twoimi pszczółkami, bo tyle mi pozostało. Kocham Cię Tatusiu. Za ten wielki szacunek do ludzi, za miłość i poświęcenie dla nas, dzieci, za wielkie wsparcie jakie dawałeś każdemu potrzebującemu niech Ci Bóg wynagrodzi szczęściem życia wiecznego w Królestwie Bożym. Niech spoczywa mój Tatuś w pokoju wiecznym. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie. Tato odszedłeś nagle, we śnie, w pełni sił... Bardzo tęsknię za Tobą. Wierzę, że jesteś w Królestwie Niebieskim.

    OdpowiedzUsuń
  42. Tato wyczekuj spotkania z Panem. Niech miłosierny Pan zmiłuje się nad Twoją duszą byś mógł się radować w wiecznej chwale Boga Ojca amen. Panie przychyl się do mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzisiaj jest 20 rocznica Smierci ojca, Panie świec nad jego dusza, WIECZNE ODPOCZYWANIE RACZ MU DAC PANIE, NIECH ODPOCZYWA W POKOJU WIECZNYM AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  44. Boże Ojcze Niebieski niechaj moj Tatuś Stasiu i moja Mamusia Jasia odpoczywaja w Pokoju Wiecznym Amen...

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham Cię tatusiu bardzo za Tobą tęsknię 😥😥😥

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochany tatusiu taka wielka pustka jest bez Ciebie dziś jest trzeci miesiąc jak ciebie przy nas nie ma. Bardzo za tobą tęsknię pierwsze święta bez ciebie takie smutne.W wielką sobotę już z wnukami nie jechała rano nad zalew żeby szukać tam zajączka z czekolady i kolorowych jajek przemyć twarz w jeziorko. Bardzo cirpiałeś aż przyszły ta godzina odejścia, krzyk, lamend, płacz ale wierzę w to i wiem że Jezus Chrystus przyjął CIĘ DO WIECZNEGO ŻYCIA KOCHAM CIĘ MÓJ TATUSIU

    OdpowiedzUsuń
  47. Panie Boże który jesteś czystą miłością przyjmij mego Tatę do Twojego Królestwa aby mógł cieszyć się Twoją chwałą w Niebie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże mniej w opiece mojego tatusia przyjmij go do swojego Królestwa Bożego...wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieki wieków amen. Tatusiu nie długo minie 9 miesięcy odkąd odszedłeś. Jedyna ulga to że nie cierpisz. W domu za każdym razem szukam Ciebie. Modlitwą jestem przy tobie czuwaj nad nami. Zobaczymy się wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochany Tatusiu dopiero pare dni mineło odkąd odszedłeś do Boga. Ból jaki czuje w sercu jest nie do opisania. Kocham Cie tak mocno, tak bardzo cierpie ze nie pożegnałam sie z Tobą. Lepszego taty nie mogłam sobie wymarzyć zawsze bedziesz w moim sercu i wierze ze jeszcze kiedyś sie spotkamy prosze o to Boga. Panie Boze przyjmij mojego tate Stanisława do Swojego Królestwa i otocz Go opieką Daj mu życie wieczne niech bedzie szczęśliwy z aniołkami i swoim wnukiem Nikusiem w niebie. Amen ❤

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochany Tatusiu dopiero pare dni mineło odkąd odszedłeś do Boga. Ból jaki czuje w sercu jest nie do opisania. Kocham Cie tak mocno, tak bardzo cierpie ze nie pożegnałam sie z Tobą. Lepszego taty nie mogłam sobie wymarzyć zawsze bedziesz w moim sercu i wierze ze jeszcze kiedyś sie spotkamy prosze o to Boga. Panie Boze przyjmij mojego tate Stanisława do Swojego Królestwa i otocz Go opieką Daj mu życie wieczne niech bedzie szczęśliwy z aniołkami i swoim wnukiem Nikusiem w niebie. Amen ❤

    OdpowiedzUsuń
  51. Kocham Cie tato zawsze byles i bedziesz moim bohaterem. Niech dobry ojciec w niebie otoczy Cie miloscia i szczeciem wiecznym.

    OdpowiedzUsuń
  52. Kocham cię tato . tęsknię za toba♥️

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochany tato odeszłeś od nas tak nagle i nikt się tego nie spodziewał, tak widocznie musiało być....wierzę głęboko że jest ci teraz dobrze tam na górze w niebie bo wierze ze tam trafiłes modlimy się za ciebie z całego serca codziennie i wierzymy że Bog otoczy cie miloscia i zyciem wiecznym. Kocham Cie tatusiu i zawsze bede nosic cie w sercu...

    OdpowiedzUsuń
  54. Zostawiłeś mnie tato a tyle Ci zawdzięczam. Wieczne odpoczywanie i wiekuista światłość. Modlę się dzisiaj w miesiąc po Twym odejściu za Twoją duszę.
    Tato był specyficznym człowiekiem, żył według swoich zasad ale my dzieci zaczerpnęliśmy z tego wiele. Pokój jego duszy, proszę o modlitwę za nią wszystkich którzy przeczytają mój tekst. Bóg zapłać...

    OdpowiedzUsuń
  55. Dobry Boże zmiłuj się nad duszą mego ukochanego tatulka który tak mocno mnie kochał i był moją podporą w mych trudnych chwilach mego życia.

    OdpowiedzUsuń
  56. Dobry Boże zmiłuj się nad duszą mego ukochanego tatulka który tak mocno mnie kochał i był moją podporą w mych trudnych chwilach mego życia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Kocham Cie tatku , bardzo mi ciebie i mamusi brakuje. Wieczny odpoczynek ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  58. Tatusiu kochamy Cię i tęsknimy za Tobą bardzo💖

    OdpowiedzUsuń
  59. Tak mi przykro, gdy to czytam. Tylu z Was straciło jedna z najbliższych osób w swoim życiu. Wcześniej nigdy nie spodziewałabym się, że spotka to i mnie. A teraz, w tydzień po odejściu Taty, łączę się z Wami w tęsknocie i cierpieniu. Mój Tata miał 59 lat i pierwszego wnuka w drodze - tak bardzo chciałam mu go pokazać po narodzinach, brakło tylko kilku tygodni.
    Tato, byłeś cudowną osoba. Spoczywaj w pokoju i cierpliwie czekaj na nas. Niech Bóg ma Cię w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  60. Tato... Odszedłeś za wcześnie... Tak trudno nam będzie teraz bez Ciebie. Minął już tydzień, a ja wciąż nie mogę sobie wbić do głowy, że Ciebie już nie ma. Mieliśmy tyle rzeczy zrobić razem... Tak bardzo chciałabym, żebyś był po prostu z nami. Muszę się pogodzić z tym, że Bóg chciał Cię u siebie w Domu. Daj nam siłę i pilnuj nas. Ja z Mamą i bratem pamiętamy o Tobie każdego dnia.
    Boże miej w opiece Mojego Tatę, przytul go od nas.
    Kocham Cię tato.
    Mam nadzieję, że spotkamy się razem w Niebie, a ja Ci wszystko opowiem co się działo gdy Ciebie nie było.
    Spoczywaj w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  61. Tato... Odszedłeś za wcześnie... Tak trudno nam będzie teraz bez Ciebie. Minął już tydzień, a ja wciąż nie mogę sobie wbić do głowy, że Ciebie już nie ma. Mieliśmy tyle rzeczy zrobić razem... Tak bardzo chciałabym, żebyś był po prostu z nami. Muszę się pogodzić z tym, że Bóg chciał Cię u siebie w Domu. Daj nam siłę i pilnuj nas. Ja z Mamą i bratem pamiętamy o Tobie każdego dnia.
    Boże miej w opiece Mojego Tatę, przytul go od nas.
    Kocham Cię tato.
    Mam nadzieję, że spotkamy się razem w Niebie, a ja Ci wszystko opowiem co się działo gdy Ciebie nie było.
    Spoczywaj w pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziś złożyłeś ręce spracowane, zamknołeś oczy,serce przestało bić.....w naszych sercach pozostaniesz na zawsze. Niech dobry Bóg przeprowadzi Cię do swego królestwa. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie.🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  63. Kochany Tato,wczoraj zasnoles na wieki zostawiajac Twoj bol ktory juz cie nie meczy. Nic nie zastapi nam pustki ktora po Tobie zostala.Dziekuje Tobie drogi Tatusiu za to jaki byles i za Twoja wyrozumualosc. Nie dane bylo Tobie poznac prawnuczki, nie dane bylo abys przezywal moje radosci ktore przeciez nadejda.Kiedys mialem zal do Ciebie za to jaki byles.Od lat stales sie dla mnie wzorem Ojca, Meza i Czlowieka. Jestes kims o kim sie mowi Bohater.
    Spoczywaj w spkoju.
    Kochamy Cie Twoj syn Irek

    OdpowiedzUsuń
  64. Kochany Tatusiu! 13 wrzesień 2020 o godz 22:55 Twoje serce zatrzymało się na zawsze. Nie tak miało być, miałeś jeszcze cieszyć się wnukami i prawnukami, których doczekales.... Kochany Tatusiu Ty już nie cierpisz, jesteś juz bezpieczny, nic i nikt Cię nie skrzywdzi. Mój ból rozgrywa mi serce, tęsknię za Tobą. Przez ten rok mało Was odwiedziałam, nie z zaniedbania Was lecz z obawy i lęku przed narażeniem Was na niebezpieczeństwo zakażenia Covid-praca w szpitalu daje mi satysfakcję ale i stres. Najgorsze jest to, że nie mogliśmy być przy Tobie w tym czasie, bo ,,bohaterowie" boja sie Covid i kazdy człowiek to potencjalny nosiciel ... Kocham Cię Tatusiu. Opiekuj sie nami tam z góry. Mój Aniołek wyszedl juz po Ciebie, usciskaj go od nas. Tatusiu, dziękuję Ci za życie,za każdą chwilę życia A Bogu dziękuję za takiego Ojca jakim dla nas byles oraz za to ze moglam podziekowac Ci za trod wychowania, dajac Ci swoja miłość, ziecia,cudownych wnukow,a moja corka dwóch prawników. Tatusiu dzieli nas tylko czasem. WIECZNY ODPOCZYNEK RACZ CI DAC PANIE A ŚWIATŁOŚĆ WUEKUUSTA NIECHAJ CI ŚWIECI. AMEN. SPOCZYWAJ W SPOKOJU (*)(*)(*)

    OdpowiedzUsuń
  65. Niedaqno minelo pol roku.... tak strasznie.mi Ciebie TATO brakuje!;(
    Nie ma.dnia zebym o Tonie nie myslala....tak chcialam zebys zobaczyl moje dziecko.. swojego wnuka... nie doczekalismy.... towarzyszylam Ci w chorobie... bylo.mi tak ciezko... mam nadzieje,ze jest Ci dobrze.. nic Cie nie boli.. i blagam czuwaj nade mna i moim synem....chron nas...wierze,ze jestes U Gory...

    Przechodze kryzys.. blagam pomoz mi.. nakieruj na wlasciwy tor..
    Kocham Cie tato ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  66. Tatusiu,tęsknię...jedynie nadzieja,że już nie cierpisz pozwala jakoś funkcjonować...kocham Cię...

    OdpowiedzUsuń
  67. Tatku kocham cię i tęsknię ❤��

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham Cię tatusiu i tęsknie każdego dnia od 6 lat ....Tak mi Ciebie brakuje ale wiem ,że czuwasz nad nami tam z góry i już nie cierpisz ...
    Zawsze jesteś w moim sercu.... nie zdążyłam Ci powiedzieć jak bardzo Cie kocham -do końca wierzyłam ,że nie odejdziesz....

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochany Tato! Dziś Dzień Zaduszny,wczoraj Wszystkich Świętych...Serce mi pęka z żalu,rozpaczy i bezradności, że nie mogłam w ten wyjątkowy czas pójść pomodlić się na Twoim grobie i zapalić Tobie światełko pamięci... To pierwsze Wszystkich Świętych odkąd przekroczyles granicę śmierci.. Mija 6 tydzień jak Twoje najdroższe, schorowane Serce przestało bić. Ból jednak nie mija, a tęsknota, pustka i żal są coraz większe. Kocham Cię Tato tak bardzo... A Ciebie Dobry Boże, Ojcze Nasz Niebieski błagam przyjmij mojego Tatę do Siebie, przytul Go do Serca Twego Miłosiernego, daj Mu łaskę odpuszczeniea grzechów i Wiecznego Oglądania Twojego Oblicza w Krolestwie Twoim. Nam biednym sierotom daj Panie łaskę ukojenia w bólu. Który żyjesz i królujesz przez wszystkie wieki wieków. Amen

    OdpowiedzUsuń
  70. Kochany tato, dzis mija 3 tygodnie jak CIEBIE nie ma, bedzie mi CIEBIE brakowac, TWOJEGO glosu, kiedy byles w pelni sil ja jako dziecko moglam na CIEBIE zawsze liczyc, jak cos potrzebowalam zrobiles wszystko aby to zdobyc i pomoc mi, DZIEKUJE CI za to, byles kochanym TATA

    OdpowiedzUsuń
  71. Kochany Tato,odeszłeś tak nagle, wielki ból, żal, smutek w moim sercu.
    Proszę opiekuj się nami.
    Wieczny odpoczynek racz mu zdać Panie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochany tato odszedłeś tak nagle nie zdążyłam się pożegnać a w tym trudnym czasie pandemi nie mogę być z Tobą w tej ostatniej drodze przez kwarantanne ale duchowo jestem przy Tobie.Zawsze będziesz w naszych sercach miej nas w opiece Boże miej tatę w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  73. Tatusiu Najukochańszy bądź z nami czuwaj nad nami .Prowadź nas tak jak zawsze to robiłeś.Amen

    OdpowiedzUsuń
  74. Najkochanszy tatusiu. Życie po Twoim odejściu przestało być kolorowe, nic już tak nie bawi j a k kiedyś gdy byłeś.. Śmialiśmy się wygłupialiśmy. Nigdy nie zapomnę tych chwil nie rozumie dlaczego nas opuściłeś ale wierzę że czuwasz nade mną i nasza całą rodziną. Obyśmy się kiedyś spotkali bo nie zdążyłam Ci podziekowac za wszystko co robiłeś. Wtedy Cie mocno uściskam i już nie puszcze. Bardzo Cię kocham i strasznie mi Ciebie brakuje Amen

    OdpowiedzUsuń
  75. Najkochanszy tatusiu. Życie po Twoim odejściu przestało być kolorowe, nic już tak nie bawi j a k kiedyś gdy byłeś.. Śmialiśmy się wygłupialiśmy. Nigdy nie zapomnę tych chwil nie rozumie dlaczego nas opuściłeś ale wierzę że czuwasz nade mną i nasza całą rodziną. Obyśmy się kiedyś spotkali bo nie zdążyłam Ci podziekowac za wszystko co robiłeś. Wtedy Cie mocno uściskam i już nie puszcze. Bardzo Cię kocham i strasznie mi Ciebie brakuje Amen

    OdpowiedzUsuń
  76. Panie Boże przebacz wszystkie grzechy i winny jego doprowadź go do życia wiecznego.Tato miej nas w swojej opiece juz nie cierpisz nie powiedzialam ci jak bardzo cie Kocham,nieuslysze cie nie zobacze to jest bardzo ból ale wiem że w niebie nie będziesz sam,z mamą która zawsze się będzie opiekowala tobą miej ich Panie w swojej Boskiej opiece.Bardzo mi bedzie ciebie brakowalo Kocham Cię i nigdy nie zapomne o tobie tatusiu.Wieczy odpoczynek racz mu dac Panie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Tato odszedłeś, okrutna choroba Cię zabrała. To będą trudne święta... Wieczny odpoczynek...

    OdpowiedzUsuń
  78. Kochany zawsze tata nigdy bym nie pomyślał że będę coś takiego pisał odszedłeś po pół rocznej chorobie nowotworowej miałem na nadzieję że jakiś z tego wyjdziesz i będziesz z nami ale niestety Chrystus miał inne plany związane z tobą nie wiem jak będą wyglądały święta coś strasznego

    OdpowiedzUsuń
  79. Kochany tatusiu juz za pare dni mija miesiac Jak odeszles nie moglam nawet pozegnac sie z Toba ,jak mi z Tym ciezko zyc .....mialam nadzieje ze bedziesz zyl lecz niestety Chrystus mial inne plany Swieta to juz nie te Swieta co byly kiesys pustka zostala i placz 😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😪😪😪

    OdpowiedzUsuń
  80. Tato, dziś msza za Ciebie. Składam do Boga ręce prosząc o to, by zaopiekował się Twoja dusza. Ty z góry opiekuj się nami, Twoimi wnukami i, zwłaszcza, mama, która tak bardzo za Tobą tęskni. Kocham Cię. Wiecznego odpoczynku, Tatusiu.

    OdpowiedzUsuń
  81. Modlmy sie za moich kochanych rodzicow
    Domicylle i
    Stanislawa ktorzy odeszli do
    Pana boga.
    Dozobaczenia kochani kocham
    Was i brak mi
    Was tu na ziemi
    Mama zmarla 29 11 2020r niedawno a tatus kilkadziesiat lat wczesniej.
    Wieczny odpoczynek racz im dac panie
    Pokoj ich duszom
    Niech odpoczywaja w pokoju
    Na wieki wiekow
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  82. Dziękuje Ci Boze za wspaniałego ojca. Otocz go proszę opieka i przyjmij do swojego Królestwa. To cudowny człowiek o złotym sercu. Bóg zapłać .

    OdpowiedzUsuń
  83. Kochany tatusiu ❤ odeszles 15 grudnia 2020r tak bardzo za Tobą tęsknię ta pustka osamotnienia ten ból w sercu że umierałes w samotności nie moglam być przy Tobie i trzymać Cie za rękę.Byles wspaniałym tata przyjacielem i cudownym człowiekiem.Boze przyjmij tatusia do swojego królestwa.Tatusiu opiekuje się nami bardzo bardzo Cię kocham❤ na zawsze w moim sercu ...AMEN

    OdpowiedzUsuń
  84. Kochany Tatusiu bardzo za Tobą tęsknie. Panie Boze zaopiekuj sie moim tatusiem. Zawsze czekal cidziennue za mna jak wracalam z pracy. Pamietam ten jego zawsze szczery usmiech.kocham Cie tatku

    OdpowiedzUsuń
  85. Dobry Boze zaopiekuj sie moim tata ktory odszedl dzisiaj z tego swiata .Boze doprowac go do krolestwa niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziś mija 18 lat Tato jak odeszłeś i 7 tygodni jak odeszła Mama tęsknota podwójna i jeszcze trudniej żyć będzie ale takie są wyroki Boskie...Wieczny odpoczynek racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca...Do zobaczenia po drugiej stronie...

    OdpowiedzUsuń
  87. Kochany tato odeszles tak nagle nawet nie zdazylam sie z Toba pozegnac.Bardzo mi Ciebie brakuje. Minely dopiero 2 tygodnie od Twojej smierci a ja strasznie tesknie.Zawsze bedziesz w moim sercu. Wieczny odpoczynek racz mu dac Panie.Kocham Cie tato. Corka Dorota

    OdpowiedzUsuń
  88. Kochany tatusiu odszedłeś od nas tak nagle i niespodziewanie ,nawet nie zdarzylam się pożegnać zToba.Minelo dopiero 2 dni a ja już tęsknię za Tobą bardzo.Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie... Kocham Cię Tatuś zawsze będziesz w moim sercu.

    OdpowiedzUsuń
  89. Tato Mamo nie ma Was czas się nie zatrzymał ale moje życie całkowicie się zmieniło!Smutek tęsknota ogromny ból że to co w życiu najlepsze przeminęło!Kocham Was!Na zawsze w moim sercu!Wieczny odpoczynek rac im dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  90. Tato ja my za Tobą TĘSKNIMY
    opiękuj się nami tam na górze

    OdpowiedzUsuń
  91. Tato tęsknimy za Tobą. Nie tak miało być. Czuwaj tam nad nami w niebie i daj nam siłę, by wszystkiemu zaradzić. Mamy nadzieję, że byłeś sprawiedliwy dla nas. Spoczywaj w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  92. Kochany Tatusiu,tak bardzo mi smutno i pusto bez Ciebie. Chcialabym uslyszec Twoj glos, popatrzeć na Ciebie..Proszę Cię czuwaj nad nami, moimi chlopcami, mną,mamą. Boze Ojcze Niebieski zmiłuj się nad duszą mojego Taty. Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie, a swiatłość wiekuista niechaj Mu świeci, niech odpoczywa w pokoju wiecznym. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  93. Tato odszedłeś dziś w nocy...nie miałem okazji pożegnać się z tobą . Nie wiem czy ci powiedziałem że ciebie kocham ale tak było i zawsze będzie. Myśleliśmy że uda ci się pokonać tego wirusa ale niestety...dziękuję za wszystko co dla mnie i Sławka zrobiłeś i nie mówię żegnaj ale do zobaczenia..Tato tak bardzo mi źle bez ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  94. Tatku,wlasnie Twoj pogrzeb, a ja nie moge byc z Toba w tej ostatniej drodze.Okropny wirus Cie zabral od nas... W late minie dwa lata jak ostatni raz Cie moglam przytulic. Niestety ta pandemia nie pozwolila sie nam spotkac.Modle sie dzis o Ciebie, aby Bog najlaskawszy przyjal Cie do swojego Krolestwa...Kocham Cie I zawsze tak bedzie. WIECZNY ODPOCZYNEK RACZ MU DAC PANIE,A SWIATLOSC WIEKUISTNA NIECHAJ MU SWIECI,NA WIELI WIEKOW...AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  95. Tato tęsknota teraz większą nie ma Ciebie i Mamy też nie ma!Wiecz Wi odpoczynek racz dać Panie moim zmarłym Rodzicom a światłość wiekuista niechaj im przyświeca!

    OdpowiedzUsuń
  96. Wieczny odpoczynek dla Taty ktory odszedl do krainy wiecznosci tak bardzo nie moge pogodzic sie z tym ze cie juz wsrod nas nie zobacze nie porozmawiam i nie uslysze�� Boze mniej Tate w swoje upiece Tata zmarl 18..05.2021.Pokoj jego duszy

    OdpowiedzUsuń
  97. Tato Mamo rozłąka jest naszym losem spotkanie naszą nadzieją!Wieczny odpoczynek racz dać Panie moim zmarłym Rodzicom

    OdpowiedzUsuń
  98. Kochany tatusiu to juz 7 tygodni jak Ciebie nie ma..nie potrafię myśleć o Tobie i nie płakałac jednocześnie, ból okropny! Tyle jeszcze miało być przed nami...miałeś poprowadzić mnie do ołtarza, za 3 tygodnie twoje 60 urodziny a Ciebie nie ma...tak trudno sie z tym pogodzić.Byles najlepszym Tata jakiego mogliśmy sobie tylko wymarzyc. Dlaczego tak szybko musiałeś odejść? Straszny żal..chociaż wiem ze teraz czuwasz nad nami cały czas dzień i w nocy.
    Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie. do zobaczenia tatusiu.

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochany tatusiu to juz 7 tygodni jak Ciebie nie ma..nie potrafię myśleć o Tobie i nie płakałac jednocześnie, ból okropny! Tyle jeszcze miało być przed nami...miałeś poprowadzić mnie do ołtarza, za 3 tygodnie twoje 60 urodziny a Ciebie nie ma...tak trudno sie z tym pogodzić.Byles najlepszym Tata jakiego mogliśmy sobie tylko wymarzyc. Dlaczego tak szybko musiałeś odejść? Straszny żal..chociaż wiem ze teraz czuwasz nad nami cały czas dzień i w nocy.
    Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie. do zobaczenia tatusiu.

    OdpowiedzUsuń
  100. Za mojego zmarłego wczoraj tatę,,, wieczny odpoczynek racz mu dac Panie a światło wiekuista niechaj mu święci,niech odpoczywa w pokoju wiecznym amen ,będzie nam go brakowało ��

    OdpowiedzUsuń
  101. Tato tęsknota ogromną serce pęka odeszłeś od Nas i Mama też odeszła,!Śpijcie spokojnie kochani Rodzice i w snach Nas odwiedzajcie a my przyjdziemy do Was za chwilę!

    OdpowiedzUsuń
  102. Dzień Taty!A Ty Tato jesteś tak daleko niech Bóg da Ci Wieczne spoczywanie

    OdpowiedzUsuń
  103. Co Ty tam robisz Tato,to tu byłeś nam potrzebny,bez Ciebie dom pusty i cichy.
    Ja wiem ,ze z nami czy bez nas życie musi toczyc się dalej .Tylko ,że to nie takie proste
    Tęsknimy bardzo za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  104. Tatusiu mój kochany, dziś są Twoje urodziny! Zawsze je będę obchodzić i o nich pamiętać. Jesteś i żyjesz w moim sercu. Tak bardzo mi Ciebie brakuje ���� mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy i przytulisz mnie mocno jak zawsze! Kocham Cię i proszę Boga byś spoczywał w spokoju. Panie Boże przytul do swego serca mojego kochanego tatusia i otocz Go swoją miłością. Wieczny odpoczynek ������������❤️❤️��

    OdpowiedzUsuń
  105. Kochany Tatusiu, Bóg przywołał Cię do siebie, lecz wcześniej okrzyknął bohaterem. Żal, smutek, tęsknota i cierpienie... Wiem, że patrzysz na nas tam z Królestwa Niebieskiego i jest Ci tam dobrze, kiedyś wszyscy razem się spotkamy. Kochamy Cię Tatusiu A.A.D. S. Kochamy

    OdpowiedzUsuń
  106. Panie Boże, w 2020 roku mój Tata pokonał koronawirusa, sepsę i nowotwór. Teraz wracał do zdrowia, a jednak zawołałeś Go do Siebie. Teraz już nie bolą Go nogi. Teraz już może normalnie przyjmować jedzenie. Teraz już może robić wszystko, co uniemożliwiały Mu choroby. Daj Mu, Panie Boże, szczęście wieczne w Niebie. Ojcze Niebieski, zatroszcz się o mojego Tatę, który do Nieba właśnie wędruje. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  107. Tato powiedział mi dlaczego że ludzie których kocham odchodzą a ja w tęsknocie zostaje ?Wieczny odpoczynek racz dać Panie moim zmarłym Rodzicom i Dziadką

    OdpowiedzUsuń
  108. Tato dlaczego tak skromnie Pan Bóg policzył dni życia Twojego i Mamy Wieczny odpoczynek racz dać Panie moim zmarłym Rodzicom i Dziadką

    OdpowiedzUsuń
  109. Kocham Cię Tatusiu, twój syn Andrzej. Bardzo mi Ciebie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  110. Boże, przyjmij do Nieba mojego Tatę, który dzisiaj odszedł.

    OdpowiedzUsuń
  111. Miłosierny Jezu przyjmij duszę mojego ojca do Nieba, a mnie daj siły do dalszego życia.

    OdpowiedzUsuń
  112. Tato dlaczego rozdzielił nas Bóg? Wieczny odpoczynek racz dać Panie mojemu zmarłemu Tacie!

    OdpowiedzUsuń
  113. Muj kochany tato spoczywaj w pokoju byłeś dobrym ojcem wzorem na każdy dzień skarbem kochanym wieczny odpoczynek racz mu dać panie

    OdpowiedzUsuń
  114. Kochany tato odpoczywaj w pokoju byłeś dla mnie dobrym człowiekiem i ojcem

    OdpowiedzUsuń
  115. Kochany ojcze muj byłeś dla mnie dobrym ojcem i wspaniałym człowiekiem odpoczywaj w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  116. Niosłeś swój krzyż dzielnie i z dumą do końca, z uśmiechem i pełnią miłości do wszystkich. Jesteś dla mnie kochany Tatusiu najważniejszy. Słów odpowiednich brak. Panie Boże proszę, przyjmij Go do siebie

    OdpowiedzUsuń
  117. Boże miłosierny!Przyjmij duszę mojego taty, który odszedł z powodu tej okrutnej Pandemii , która spustoszyła całą kule ziemską!Spraw aby orszak Aniołów zaprowadził jego duszę do Bram Nieba!Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie a światłość wiekuista Niechaj mu świeci na wieki wieków.Amen

    OdpowiedzUsuń
  118. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieki , wieków .Amen.Panie Boże przyjmij mojego tatusia do Twojego królestwa i pozwól mu mieszkać w Twoim ogrodzie wieczności!

    OdpowiedzUsuń
  119. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieki wieków.Amen!
    Odszedłeś kochany tatusiu!
    Okropny Covid19 Cię nie zaoszczędził!
    Cierpiales!
    Ja miałam nadzieję!
    Myślałam ,da radę!
    Czepilam się cudu! Myślałam, non przecież się zdarzają!
    Chciałam się przekonać że jeszcze przyjadę i będziemy rozmawiać!
    Już nie będziemy!Proszę Boga aby Cię przyjął do swojego królestwa i pozwolił Ci zamieszkać w jego ogrodzie!♥️



    OdpowiedzUsuń
  120. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a Światłość Wiekuista niechaj mu świeci na wieki, wieków.Amen
    Panie pozwól mojemu zmarłemu tatusiowi zamieszkać w Twoim ogrodzenia niebieskim i czuwać nad Nami tutaj na ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  121. Kochany Tato dzis jest pierwsza rocznica Twojej śmierci,minął rok a dla Nas yo wieczność.Tęsknota jest straszna........
    Kochamy i tęsknimy bardzo

    OdpowiedzUsuń
  122. Tato bardzo mi brakuje Ciebie. Przepraszam, że tak to wszystko się potoczyło. Oddajac Cię do szpitala chciałam Cie ratować. Nigdy bym nie przypuszczała, że już stamtąd nie wrócisz. Kocham Cię, tęsknię ale wierzę że tam już nie cierpisz. Proszę opiekuj się nami.

    OdpowiedzUsuń
  123. Tato 19 lat nie mam siły udźwignąć ten ból i pustkę po Twojej i Mamy śmierci! Wieczny odpoczynek racz dać Panie moim zmarłym Rodzicom

    OdpowiedzUsuń
  124. Tatuniu bardzo Cię kocham. Moje serce rozpadło się na 1000 kawałków. Opiekuj się nami.

    OdpowiedzUsuń
  125. Tato jak trudno jest mi żyć bez Ciebie i Mamy! Wieczny odpoczynek racz im dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  126. Tato Kocham Cię i tęsknimy wszyscy za Tobą

    OdpowiedzUsuń
  127. Dziś jest trzecia rocznica od dnia, w ktorym zabraklo mojego Taty. Najwspanialszego Taty na świecie! Jego odejście było tak niespodziewane, że wciąż nie mogę w to uwierzyć. I ciągle płaczę, czas wcale nie koi bólu i tęsknoty. Modlę się, by znalazł w Niebie spokój i wieczną radość. On z pewnością zasluguje na to, co najlepsze. Był prawym, odważnym Człowiekiem, o szerokich horyzontach i poczciwym sercu, opiekował się nami co sił, był niezawodnym Przyjacielem. Bez Niego wszystko jest gorsze, trudniejsze. Tęsknota to uczucie, z którym nie sposób walczyć. Mam nadzieję, że mój Tatuś jest nadal w jakiś sposób z nami i wspiera nas stamtąd, z Góry, tak jak robił to zawsze i w każdej chwili. Wieczny odpoczynek racz Mu dać Panie... Kocham Cię Tato.

    OdpowiedzUsuń
  128. 28.02.2003 Tatusiu 09.01.2021 Mamusiu serce pęka a ja proszę o Wieczny odpoczynek dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  129. Wybaczam tobie Ojcze

    OdpowiedzUsuń
  130. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieki , wieków .Amen.Panie Boże przyjmij mojego tatusia do Twojego królestwa i pozwól mu mieszkać w Twoim ogrodzie wieczności! Już 2 lata jak od nas odszedłeś opiekuj się moja rodziną

    OdpowiedzUsuń
  131. Mój TATUSIU kochany tak trudno tu żyć bez ciebie bardzo tęsknię za tobą nie mogę sobie miejsca znalesc jest mi tak ciężko bez ciebie nie mogę się z tym pogodzić ze ciebie już tu ze mną nie ma Kocham cię mocno i bardzo za tobą tęsknię twoja kochająca cię corka Marta Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie Ja tu tęsknię dlaczego mi go zabrales wróć tatusiu do mnie

    OdpowiedzUsuń
  132. Tato odeszles tak nagle dziękuję ci za to że byłeś przy mnie za to że wychowałeś mnie za to że dawałeś mi wzór do naśladowania byłeś i będziesz zawsze obecny przy mnie kocham cię ♥️spoczywaj w spokoju wiem że teraz jesteś tam gdzie czuwają nad Tobą anioły wieczny odpoczynek racz mu dać Panie Twoja córka

    OdpowiedzUsuń
  133. Za mojego Tatę w 23 rocznicę gdy go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  134. Panie Boże z całego serca swego proszę przyjmij duszę mojego taty do nieba by mógł się nami opiekować z góry ze wszystkimi innymi bliskimi. Miej miłosierdzie.... Amen

    OdpowiedzUsuń
  135. Tato kocham Cię i tęsknię za Tobą. Panie Boże pozwól mojemu tacie zamieszkać z Tobą w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  136. Kochany Tato jutro 20 rocznica Twojej śmierci Pamiętamy!Tęsknimy i czekamy na spotkanie zTobą i Mamą!Wieczny odpoczynek racz Im dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  137. Cześć tato dziękuję ci za wszystko za opiekę miłość proszę Boże dla niego o łaskę nieba

    OdpowiedzUsuń
  138. Niedługo będzie miesiąc jak niema cię tak tęsknię za tobą tak mi cię brakuje opiekuj się nami

    OdpowiedzUsuń
  139. Tato to już nie ma cię z nami tak trudno bez ciebie żyć niech dobry Bóg odpuści ci winy i da łaskę nieba

    OdpowiedzUsuń
  140. Tatku dziś pierwsza rocznica twojej śmierci, tak szybko minął ten rok, a ja wciąż cierpię jakby to było wczoraj.. Bardzo tęsknie za tobą, tyle razy łapie się na tym ze chce zadzwonić, usłyszeć cię, tęsknie za tobą ! Mam nadzieje że jesteś tam szczęśliwy, że patrzysz na nas i jesteś naszym aniołem, który chroni nas przed złem. Niech Bóg ma cię w swojej opiece i wybaczy wszystkie grzechy, a twoja dusza będzie zbawiona. Amen

    OdpowiedzUsuń
  141. Panie Boże miej w swojej opiece mojego tatę Marka, proszę odpuść mu wszystkie grzechy i pozwól mu cieszyć się życiem wiecznym. Tato bardzo Cię kocham i tęsknię za Tobą. Proszę bądź zawsze przy nas i opiekuj się nami z góry. Panie Boże pozwól nam spotkać się kiedyś przy Tobie w raju. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  142. Mój tatku nie ma cię z nami 2 miesiące jak ja tęsknię tak mi cię brakuje kocham cię niech Jezu miłosierny odpuści ci grzechy twoje i obdarzy laska nieba Amen
    A

    OdpowiedzUsuń
  143. Mój tatku tak tęsknię tak bardzo kocham czemu odszedłeś w ten sposób Bóg tak chciał bez pożegnania niech miłosierny Jezus wybaczy twoje grzechy i obdarzy laska nieba

    OdpowiedzUsuń
  144. Panie Boże! Dzięki Ci za mego Ojca.. i daj Mu laskę nieba

    OdpowiedzUsuń
  145. Dobry Boże, dzieki Ci za mego Ojca i Mamę i daj Im laskę nieba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  146. Tatku już prawie 3 miesiące nie ma cię z nami tak trudno żyć bez ciebie tak tęsknię tak cię kocham jak tu żyć bez ciebie niech Jezus miłosierny odpuści ci grzechy i obdarzy laska Nieba Amen

    OdpowiedzUsuń
  147. Za Tate,ktory dzis mialby urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  148. Muj tata odszedł po dwóch tygodniach jest bardzo smutno

    OdpowiedzUsuń
  149. Mój kochany Tatusiu
    Bardzo Mi Ciebie brakuje, brakuje mnie też Mamy. Nie mogę zrozumieć że tak bardzo. Tato, Mamo kocham Was, nie mam z kim porozmawiać, tak poprostu się pożalić. Mam tylko wrażenie że kiedyś się spotkamy. Tak mi Was brakuje. Życie bez Was to nie jest życie. Proszę pomagajcie nam, prowadźcie bo sam nie umiem. Z Wami było łatwiej. Kocham Was. 💕

    OdpowiedzUsuń
  150. Tatuś, tęsknię za Tobą, tak mi Ciebie brakuje. Przepraszam że nie doceniałam Twojej obecności, gdy byłeś z nami. Kochan i pamiętam o Tobie. Wierzę że jesteś szczęśliwy w Domu Pana❤️

    OdpowiedzUsuń
  151. Boże mój Ojcze Niebieski Synu BOŻY przebacz nam nasze grzechy przepusc nam proszę przebacz moim rodzicom Stefani Karolowi grzechy które popełnili tu na ziemi wpusc ich do swego królestwa proszę Cię także abyś odpuścił grzechy które popełnili moi teściowej i mąż otwórz bramy Królestwa Bożego i wpuścić ich było wspaniałymi kochającym i rodzicami i treściami a mój ukochany mąż był wspaniałym ojcem dla moich dzieci mnie kochającą córką synowie zona🌻🕊🌹🕊

    OdpowiedzUsuń
  152. Boże zaopiekuj się nad moim ojcem który tragicznie umarł z zawału, niech przekroczy wrota śmierci i dojdzie do twojej światłości a życiu temu nie będzie konca, przekaz mu jaka budzimy do niego miłość i dumę pomagając nam na ziemi a teraz pomagając innym osobom na tamtym świecie. Przekaż go w objęciach swoich bliskich którzy też odeszli i daj zbawienie by mógł cię wiecznie wielbić Amen

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje