Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 16 maja 2015

Za zmarłą matkę

Każda posługa oddana choremu,
każda jałmużna zaniesiona ubogiemu,
każde słowo pociechy powiedziane nieszczęśliwemu,
każda modlitwa odmówiona żarliwie,
każda Msza św.,
ofiarowanie: są wielką ulgą dla dusz zmarłych.
/bł. Honorat Koźmiński/

Panie Jezu, Ty narodziłeś się z Maryi Dziewicy i byłeś Jej posłuszny, zmiłuj się nad swoją służebnicą N., którą odwołałeś z grona rodziny, nagródź jej macierzyńską miłość oraz poświęcenie i spraw, aby swoją modlitwą wspierała opuszczonych. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen.

429 komentarzy:

  1. Módlmy się za moją kochana mamę która odeszła 19 listopada 2018 roku żeby wstąpiła z czysca do niebios Dziękuję mamusiu za twoją miłość i za oddanie i poświęcenie dla nas .Cokolwiek robiłaś robiłaś to dla nas nikt już nas tak nie będzie kochał jak ty mamusiu Twoja miłość była prawdziwa i taka czysta Za szybko Bóg nam ciebie zabrał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Modlmy sie za moja mame która odeszla 31 maja 2018 żeby jak najszybciej wstapila z czysca do nieba.Kochana matenko pomoz mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Módlmy sie za moją kochaną mamę która zmarła 10 lutego 2019r.żeby jak najszybciej wstąpiła z czyścca do nieba.Kochana mamusiu dziekuję Ci za wszystko.Maryjo pomóż Mojej Mamie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamę która odeszła 04 lutego 2019 r.

    OdpowiedzUsuń
  5. Módlmy się za moją mamusie Teresę ,która odeszła 15 grudnia 2018,żeby jak najszybciej wstapila z czyśćca do niebios

    OdpowiedzUsuń
  6. Módlmy się za moją mamusie Teresę ,która odeszła 15 grudnia 2018,żeby jak najszybciej wstapila z czyśćca do niebios

    OdpowiedzUsuń
  7. Módlmy się za duszę mojej najukochańszej Mamy , ktora odeszła 8.02.2019r ,zeby dostąpiła bram nieba , za jej cudowne kochające serce i troskę.Kocham Cię z całego serca Mamusiu :* Spoczywaj w pokoju :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Modmy sie za dusze mojej kochanej mamusi Anny zeby dostapila nieba,zmarla dzisiaj ,nikt tak nie bedzie mnie kochal jak mama .Kocham Cie z calego serca mamusiu spoczywaj w spokoju bez cierpienia.corunia

    OdpowiedzUsuń
  9. Módlmy się za moją Kochaną Mamusie Bożenne, tak bardzo za Tobą tęsknię mamusiu, Spoczywaj w pokoju, Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Módlmy się za moją najukochańszą Mamę Elżbietę, która zmarła 20.02.2019. Boże, miej ją w swojej opiece.
    Kocham Cię Mamo, spoczywaj w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Modlmy sie za Moja kochana mamusie Anne, ktora zmarla 26.02.2019roku. Zeby dostapila bram nieba za to ile wycierpiala I jaka byla kochajaca mama za jej serce I pomoc . Bardzo za toba tesknie mamusiu :'( corka Ola

    OdpowiedzUsuń
  12. Módlmy się za naszą mamę Reginę,która odeszła 20 grudnia 2018 r., niech Pan Bóg ma ją w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  13. Modlimy się za naszą mamę,babcię i prababcię Irenę , która odeszła 4 marca 2019 r modlimy się by została przyjęta do Królestwa Niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Módlmy się za moją kochaną mamę Teresę o szybke wstąpienie do raju niebieskiego. Odeszłaś 16.01.2019.Kocham Cię i nie mogę pogodzić się z twoją śmiercią.

    OdpowiedzUsuń
  15. Modlmy sie za moja mamusie Henryke,aby Maryja otoczyla ja taka sama miloscia jaka mama otoczyla nas.Spoczywaj w pokoju mamus

    OdpowiedzUsuń
  16. Módlmy się za moją kochaną mamę Aline którą Bóg Wszechmocny powołał do siebie. Proszę Cię Panie wybacz jej wszystkie grzechy i słabości i uchyl bram nieba.Amen

    OdpowiedzUsuń
  17. Módlmy się za moją kochaną mamę Aline którą Bóg Wszechmocny powołał do siebie. Proszę Cię Panie wybacz jej wszystkie grzechy i słabości i uchyl bram nieba.Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Maryjo matko wszystkich wstaw się u swojego syna za moją mamę żeby dostąpiła bram nieba tak bardzo Cierpiała a ja byłam bezradna nie wiedziałam Jak Tobie pomóc kocham Cię i na zawsze zostaniesz w moim sercu kocham Cie

    OdpowiedzUsuń
  19. Módlmy się za moją mamę Teresę która odeszła 10 marca 2019 Zeby dostapila bram nieba za to ile wycierpiala przez swoje choroby żeby jak najszybciej wstapila z czyśćca do niebios tak bardzo tęsknię za tobą mamo na zawsze pozostaniesz w moim sercu Proszę Cię Panie wybacz jej wszystkie grzechy i słabości i uchyl bram nieba nie mogę pogodzić się z twoją śmiercią niech Pan Bóg ma cie w swej opiece spoczywaj w pokoju kocham cię twoja córka Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  20. Modlmy sie za moja ukochana mamusie,ktora odeszla 14 lutego, niech Bog przyjmie Ja do groan Aniolow.

    OdpowiedzUsuń
  21. Infekcja za moja mamusie Wladzia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Modlmy sie za moja ukochana mamusie,ktora odeszla 14 lutego, niech Bog przyjmie Ja do groan Aniolow.

    OdpowiedzUsuń
  23. Módlmy się za moją najukochańszą mamulkę, która odeszła 24 marca 2019 roku. Przyjmij Ją Panie do grona Aniołów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Módlmy się za moją kochaną mamusie Stanisławę, która odeszła 6 marca 2019 żeby kochany Jezus przyjął Ja do nieba. Mamusiu brakuje nam Ciebie. Bardzo kochamy Cię. Matko najswietsza podaj jej rękę i wypros u Swojego syna łaski dla mojej kochanej meteńki, żeby Ją Pan przyjął do grona aniołów

    OdpowiedzUsuń
  25. Módlmy się za moja mamę Leonardę,która odeszła 2 kwietnia 2019 roku,aby dostąpiła łask odkupienia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Modlmy sie za moich rodzicow Elzbiete I Stanilawa ktorzy Sal w gronie aniolow Wieczne odpoczywanie racz im dac Panie Ament

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę za modlitwę dusz czyśćcu mojej Mamci Melitty której niema już od 17 października 2018r.Wieczny odpoczynek racz im dac Panie Boże, a światłość Wiekuliste niechaj jej święci swieta
    .Amen

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę o modlitwę za moją Mamę zmarłą 28.04.2019r.Boże wybacz jej wszystkie grzechy i przyjmij do Królestwa niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o modlitwę za moją mamusię, która odeszła 03.04.2019r. Panie Boże, błagam Cię, przyjmij Ją do Siebie, podaruj Jej miłość, szczęście, spokój i przytul Ją ode mnie... A mnie pomóż przejść to wszystko... Moim marzeniem stało się spotkać z Nią w Niebie... Amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę o modlitwę za moją ukochaną mamusie Trudzie

    OdpowiedzUsuń
  31. Modlmy sie za nasza kochano Mamusie ktora odeszla 27 luty 2019 Dobry Jezu a nasz Panie daj jej wieczne spoczywanie swiatlosc wieczna jej swieci gdzie kroluja wszyscy swieci .Amen

    OdpowiedzUsuń
  32. Módl my się za moją mamę Marię która odeszła nagle 22.07.2018 żeby m kiedyś mógł ją choć na sekundę zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  33. wspomnijcie proszę moją Mamę Hanię ...

    OdpowiedzUsuń
  34. za moją najukochansza mamę która odeszła w cierpieniech 23.06 19 matko pPrzenajswietsza pomóż jej wstąpić do niebios.

    OdpowiedzUsuń
  35. za moja kochana mame ktora odeszla rok temu niech najlepszy ojciec udzieli jej milosierdzia i otworzy bramy raju wiecznego.dla ciebie mamo nigdy nie zapomne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mamo odeszłaś za szybko bardzo Cię kochałam zawsze i kocham nada niemige się pogodzić że nas opuściła. Nie ma dnia żebym o tobie nie myślała.tTak mi Cię brakuje. Kocham Cię bardzo. Panie przyjmij ja do siebie i opiekuje się nią proszę. Dość nacierpiala się w życiu.módl się za moją mamusia. Przyjmij ja do swojego grona.

    OdpowiedzUsuń
  37. Za zmarlo mame Aline ktora odeszla 29 listopada 2018 roku, mamusia tesknie za tobo i dziekuje ci ze czekalas na mnie. Odpoczywaj w spokoju

    OdpowiedzUsuń
  38. Módlmy się moją Mamusie, która odeszła 14.07. by Pan zabrał ją z czyśca do nieba. Za szybko Bóg mi Cię zabrał. Tęsknię i kocham nad życie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Módlmy sie za moją Najdroższą i Najukochansza Mame którą Bóg powołał do siebie 26.07.2019r. Dziękuję Boże, że mogła się z Tobą przywitać przyjmując ostatnie namaszczenie oraz ze pozwoliłeś jej pożegnać sie z najbliższymi. Kochamy Cie Mamo i nigdy Cie nie zapomnimy, twych rad, trosk i tego jakim dobrym bylas człowiekiem. Spoczywaj w spokoju ***

    OdpowiedzUsuń
  40. modlmy sie za moja kochana,najdrozsza mame ktora Bog powolal do siebie 2 08 2019r.Pan zabral ja z czysca do nieba .Spoczywaj w spokoju

    OdpowiedzUsuń
  41. Módlmy się za moją kochaną mamusie, która odeszła 24.07.2019r. Matko przenajswietsza pomóż jej wstąpić na niebiosa. Kocham Cię bardzo mamusiu

    OdpowiedzUsuń
  42. Modlmy sie za moja mamusie ktora odeszla 21.08.19 aby jej dusze Pan Bog zabrał z czyśca do nieba. Kocham Cie mamo i tak bardzo tęsknie

    OdpowiedzUsuń
  43. Modlmy sie za moja kochana Mame,ktora odeszla 21.08.19 aby zaznala zycia wiecznego w Niebie. Kocham Cie Mamo z calego serca,odeszlas za wczesnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Modlmy się za moja kochana mamę która odeszła 08.09.2019r aby zaznala życia wiecznego w Niebie. Bardzo Cię kocham Mamusiu i tak strasznie tęsknię :/ ból jest okropny

    OdpowiedzUsuń
  45. Módlmy się za moją kochaną mamę którą Pan Bóg powołał 23 08 2019 aby zaznała życia wiecznego w Niebie kocham Cię mamusiu bardzo tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  46. Módlmy się za moją ukochaną mamę Stanisławę, która odeszła w środę 6 marca 2019, mamo tak bardzo za tobą tęsknię. KOCHAM Cię mamusiu. Panie przytul ja i przygarnij do siebie Ona się tyle w życiu nacierpiala. Ojciec bił ją. Miała naprawdę ciężkie życie. Panie zlituj się i weź ją do swojego grona. Jezu Ty się ty. Zajmij kocham Cię i wierzę że przy Tobie będzie szczesliwa

    OdpowiedzUsuń
  47. Módlmy się w intencji mojej mamusi która odeszła 14 września 2019 roku..Panie Boże ,proszę podaj dłoń mojej mamie i zabierz ją do niebios ,by tam gdzie jest już nie cierpiała,nie było smutku,a wieczna radość .Mamusiu czowaj nade mną i pomagaj mi .Kocham Cię bardzo Mam nadzieję że spodkam Cię kiedyś tam w lepszym świecie..

    OdpowiedzUsuń
  48. Moja kochana mamusiu tak bardzo tesknie tak bardzo mi Ciebie brakuje. Odeszlas 11ego sierpnia 2019 roku. Bylas najukochansza mamą na swicie. Najlepszą ciagle na mnie czekalas i tak bardzo sie cieszylas jak przyjechalam. Do zobaczenia Kocham Cie z calego serca

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę o modlitwę za kochaną mamusię ktöra odeszła do Pana 10.10.2019r.
    Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Módlmy się za moją cudowną mamcię Ewę , która zmarła 28 października 2019 roku. Mamo byłaś najlepszym człowiekiem jakiego znałam, zbyt szybko Bóg zabrał Cię do siebie. Dziękuję Ci mamusiu za Twą miłość, troskę i przyjaźń, dziękuję za każdą wspólną chwilę. Panie Boże łaskawy proszę Cię pozwól mojej mamie żyć wiecznie w Twojej światłości. Mamciu kiedyś znów się spotkamy.

    OdpowiedzUsuń
  51. Módlmy się za moją mamcie Ewę , która zmarła 28 września 2019 roku. Mamo tak strasznie mi Ciebie brakuje , ale wiem , że Pan Bóg po prostu chciał Cię mieć blisko siebie . Mamusiu dziękuję Ci za Twoją miłość, troskę i przyjaźń. Dziękuję za każdą wspólną chwilę. Moja kochana, biedna Mamcia przegrała nierówną walkę z chorobą. Odeszła w wieku 65 lat , stanowczo za wcześnie. Panie Boże kochany pozwól mojej mamie żyć wiecznie w Twojej Światłości. Mamciu czekaj na mnie , kiedyś się spotkamy. Kocham Cię moja dzielna kobietko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Módlmy się za moją mamusię która zmarła 18.10.2019. Przegrała walkę z chorobą ale walczyła dzielnie. Tak bardzo mi Ciebie brakuje mamuś i tęsknię za Tobą. Dziękuję Ci za wszystko 💗 moja kochana. Widocznie Bóg miał inne plany co do Ciebie. Panie Boże proszę Cię przyjmij moją mamusię do Twojego Królestwa i opiekuj sie nią Matuchno Przenajświętrza. Kocham Cię mamuniu twoja córcia Kasia 💗

    OdpowiedzUsuń
  53. Módlmy się za moją ukochaną Mamę Barbarę Wiesławę która zmarła 14.04.2016r. Walczyła do końca dzielnie z chorobą. Bóg jednak miał inne plany i chciał by była blisko Niego. Najkochańsza Mamo dziękuję Ci że byłaś że mną i dzìekuję Ci za dar życia. Kiedyś spotkamy się razem po drugiej stronie. Kocham Cię Mamo.

    OdpowiedzUsuń
  54. Myślę, że kiedy z naszego życia odejdzie Matka to tak naprawdę odchodzi razem z nią cząstka nas. Ja bardzo tęsknię za swoją mamą, wiem że nigdy już jej tu na ziemi nie zobaczę, ale jest we wszystkich moich wspomnieniach. Umierała na moich oczach, tego widoku nigdy nie zapomnę. Mam nadzieję że kiedy ja będę konal to się spotkamy i ze znów się zobaczymy. Tęsknię mamo codzienne ale staram się nie myśleć o Tobie by jakoś to przeżyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję szczerze i głęboko...To samo odczuwam i każdego dnia modlę się za duszę mamusi mojej. Teraz tylko modlitwą mozemy pomóc aby Pan Bóg przyjął do królestwa Bożego. A jak przyjdzie czas to wyjdzie Twoja mama po Ciebie. Wiem bo kilka lat temu przeżyłam śmierć kliniczna i moja zmarła babcia wyszla do mnie ale kazala mi odejsc ze jestem tam jeszcze nie potrzebna...
      Wiem ze każdy dzień bez ukochanej mamy jest cierpieniem, ale nasze mamy chciałyby abyśmy nadal cieszyli sie życiem i zyli z dobrocią serca.
      Wieczny odpoczynek racz im dac Panie a światłość wiekuista niechaj im świeci. Niech spoczywają w pokoju wiecznym Amen

      Usuń
    2. MÓDLMY SIĘ ZA MOJĄ UKOCHANĄ MAMUSIĘ TERESĘ KTÓRĄ POWOŁAŁ NASZ UKOCHANY OJCIEC 3.10 2014 ROKU.PANIE UKOCHANY OJCZE,PRZEBACZ SWOJEJ SŁUŻEBNICY GRZECHY JAKIE POPEŁNIŁA TU NA ZIEMI.NAPEWNO SZCZERZE,ZA NIE ŻAŁUJE.PANIE PROSZĘ O ŻYCIE WIECZNE DLA NIEJ ABY WYCHWALAŁA POZDRAWIAŁA I KŁANIAŁA SIĘ TOBIE PANIE NAJDROZSZY PRZEZ WSZYSTKIE WIEKI WIEKÓW AMEN.SPOCZYWAJ W POKOJU KOCHANA MAMUSIU.BARDZO MI CIEBIE BRAKUJE I TAK BARDZO ZA TOBĄ TĘSKNIĘ.PRZEPRASZAM CIĘ NAJMOCNIEJ ŻE NIE POŻEGNAŁAM SIĘ Z TOBĄ....MOJE SERCE ROSPADŁO SIĘ NA TYSIĄC KAWAŁKÓW,NIE MOGŁAM NA TO PATRZEĆ,JAK Z DNIA NA DZIEŃ NIKŁAŚ W MOICH OCZACH. CZEKAJ NA MNIE KOCHANA PRZYJDZIE TAKI DZIEŃ NASZ UKOCHANY PAN POWOŁA MNIE DO SIEBIE I JUŻ NIGDY SIĘ NIE ROZSTANIEMY WYSŁAWIAJĄC JMIĘ NASZEGO PANA NA WIEKI WIEKÓW AMEN.SPOCZYWAJ W POKOJU.Z PANEM BOGIEM.

      Usuń
  55. Módlmy się za moją kochaną mamę która zmarła 50 10 2019

    OdpowiedzUsuń
  56. Módlmy sie za moją mame Bożene która odeszła 28.10.2019 wieczny odpoczynek racz jej dać Panie

    OdpowiedzUsuń
  57. Módlmy się w rocznicę śmierci mojej kochanej mamy, która zmarła 7 listopada.

    OdpowiedzUsuń
  58. Módlmy się za moją ukochaną mamusie Wladyslawe,która odeszła z tej ziemskiej wędrówki 14 września po ciężkiej chorobie..Mamuś niech Ci Pan Bóg Da życie wieczne w niebie za to przez co przechodziłas tu na ziemi .Maryjo ,proszę Cię o wstawiennictwo za moją kochana mama ,proszę Cię o dar nieba dla niej.Spoczywaj w pokoju jedyna osobisty na świecie która mnie najbardziej kochała.Dziekuje Ci mamo zawszy stoi,Jesteś dla mnie bohaterka .Spoczywaj w pokoju .Z Bogiem mamuś...

    OdpowiedzUsuń
  59. Modlmy sie za moja cudowna mame Iwone , ktora zmarla 14.11.2019 podczas operacji . Nie moglam sie z Toba pozegnac , bylam pewna ze nastepnego dnia Cie odwiedze .
    Kocham Cie z calego serca , czekaj na mnie . Kiedys mnie wezwiesz i sie spotkamy . Twoja myszka

    OdpowiedzUsuń
  60. Modlmy sie za moja cudowna mame Iwone , ktora odeszla podczas operacji 14.11.2019. Nie moglam sie z Toba pozegnac , bylam pewna ze odwiedze Cie nastepnego dnia. Czekaj na mnie . Przyjde , gdy mnie wezwiesz .
    Z Bogiem mamus
    Twoja Myszka

    OdpowiedzUsuń
  61. Proszę o modlitwę za moją śp. Mamę, której życie było poświęceniem dla innych i cierpieniem w milczeniu...
    Kocham Cię mamo i przepraszam, że nie potrafiłam Ci tego okazać...
    Wieczne odpoczywanie racz mojej najukochanszej Mamuni dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Proszę o modlitwę za Jadwigę, która w wieku 85lat zmarla 25 listopada 2019 roku. Odpoczywaj babciu.

    OdpowiedzUsuń
  63. módlmy się za kochana Mame która Pan powołał do sobie 22listopadaw wieku 95lat.Kochana Mamo przepraszam za wszystko jeśli czymś urazilam i kocham Cię .Będę się modlić za Ciebie zawsze.Wieczne o dpoczywanie .....

    OdpowiedzUsuń
  64. módlmy się za kochana Mame która Pan powołał do sobie 22listopadaw wieku 95lat.Kochana Mamo przepraszam za wszystko jeśli czymś urazilam i kocham Cię .Będę się modlić za Ciebie zawsze.Wieczne o dpoczywanie .....

    OdpowiedzUsuń
  65. Módlmy się za moją kochaną mamusie która odeszła wczoraj 29 listopada 2019.. niech szybko trafi do nieba do mojej mojej siostry.. Panie Boże za szybko nam ją odebrałeś.. Panie daj nam siłę żeby to przetrwać.. Kocham Cię mamo za siłę którą miałaś po tym wszystkim co przeszłaś.. Bądź naszym aniołem i czekaj na Nas tam na górze.. niech Ci Ziemia lekką będzie.. Kochamy Cię Twoja córka Ada i mąż Zdzisław

    OdpowiedzUsuń
  66. Módlmy się za moja najukochańszą mamusie którą odeszła w dniu 24.11.2019r .Spoczywaj w pokoju mamusiu.

    OdpowiedzUsuń
  67. Módlmy się za moja ukochaną mamę Jozefę która odeszła 27 listopada po ciężkiej chorobie. Spoczywaj w pokoju mamo.

    OdpowiedzUsuń
  68. Proszę módlmy się za moją ukochaną mamusię Krystynę która odeszła i zostawiła mnie i rodzeństwo 29 listopada 2019
    Panienko Przenajświętsza miej moją ukochaną mamusię w opiece niech dostąpi łaski odpuszczenia wszystkich grzechów i przekroczy bramę niebios by było jej lepiej .KOCHAM CIĘ MAMO TWOJE KOCHANIE.WYBACZ JEŚLI COŚ BYŁO NIE TAK JEŚLI CIĘ KIEDYŚ ZRANIŁAM GESTEM LUB SŁOWEM.
    Spoczywaj w Pokoju Amen

    OdpowiedzUsuń
  69. Proszę módlmy się za moją ukochaną mamusię Krystynę która odeszła i zostawiła mnie i rodzeństwo 29 listopada 2019
    Panienko Przenajświętsza miej moją ukochaną mamusię w opiece niech dostąpi łaski odpuszczenia wszystkich grzechów i przekroczy bramę niebios by było jej lepiej .KOCHAM CIĘ MAMO TWOJE KOCHANIE.WYBACZ JEŚLI COŚ BYŁO NIE TAK JEŚLI CIĘ KIEDYŚ ZRANIŁAM GESTEM LUB SŁOWEM.
    Spoczywaj w Pokoju Amen

    OdpowiedzUsuń
  70. Modlmy sie za moją Kochaną mamusie Apolonie,ktora odeszła 28 listopada 2019r.pozostawiając mnie , wnukow i cala rodzinę w smutku.Zawsze otaczała nas miłością i troską co nie zawsze docenialismy i za to przepraszamy Cie mamusiu,babciu i prababciu.Spij sookojnie pod czuła opieką Matki Bozej do ktorej zawsze się modliłas.Zawsze będziemy wspierac Cię naszą modlitwą i wspomnieniami.Niech nic nie zakłóca Ci spokoju.Jestesmy pewni,ze dostapilas niebios i połączyłas się z synem i mężem. Zdrowas Mario łaskis pełna zmiłuj się nad zmarlymi - niech odpoczywaja w pokoju Amen.

    OdpowiedzUsuń
  71. Proszę o modlitwę za moją matkę Zuzannę, która zmarla wczoraj rano. Odpoczywaj w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  72. Kochana mamusiu śp. Stanisławo odeszłaś do Domu Pana Boga Miłosiernego w Święto Bożego Nrodzenia 25.12.2019. Tak bardzo tęsknię za Twoją miłością matczyną, troską i modlitwą za nas. Twoje cierpienie przyjął Jezus. Wybacz mi czasami Twoją samotność gdy nie bylo mnie przy Tobie. Proszę aby Matka Różańcowa Ciebie jako członkinię Róży Żywego Różańca otuliła Bożą miłością. Amen Prosi syn Zdzisław

    OdpowiedzUsuń
  73. Módlmy się za moją mamę Zofię i teściową Helenę aby Dobry Bóg przyjął ich do Swojego Królestwa Bożego a w Swoim Miłosierdziu przebaczył im ziemskie niedoskonałości. Zapewniam o swojej modlitwie za Was. Odpoczywajcie w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  74. Pomodlmy się za moją mamę, która umarła 30 grudnia 2019 roku. Cierpiała z powodu choroby alkoholowej. Mamo kocham Cię i wybaczam Ci i proszę Cię o wybaczenie. Twój syn Daniel.

    OdpowiedzUsuń
  75. Proszę za modlitwę za moją Mamę Melitte do Swojego Królestwa Niebieskiego i zmiłuj się nad Moją Mamcia Melittą którą odeszła 17 października 2018roku bardzo dziękuję za miłość zawsze.Bylas najlepsza Mamą Moja.Teskniem bardzo Mamo💔🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  76. Proszę o modlitwę za moją mamę Czesławę, która zmarła dzisiaj w nocy 😢🙏. Była najlepszą mamą 💕

    OdpowiedzUsuń
  77. Bardzo proszę o modlitwę za moją mamusię, walczyła długo i przegrała chorobie 15 stycznia 2020 roku... Nie ma więcej drogiego mojemu sercu człowieka, taka pustka i ból. Niech spoczywa w pokoju na ziemi i dołączy do Aniołów na Niebie. Była cudowną mamą i dobrą kobietą, mądrą nauczycielką i najlepszą przyjaciółką. Światło twojej miłości, mamo, będzie zawsze ze mną. Kocham i nigdy nie przestanę

    OdpowiedzUsuń
  78. Módlmy się za moją mamusie, która była dla nas całym światem,najważniejsza osoba w życiu wielu osób. Bardzo Cię kochamy i bardzo tęsknimy. Mam nadzieję że opiekujesz się nami z góry. Misia

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo proszę o modlitwę za moją Mamę Bożenę, która odeszła 28.01. Bardzo Cię kocham Mamusiu , wiem że bardzo cierpiałas, teraz ja cierpię , już się do Ciebie nie przytule. Wybacz mi Mamusiu. Kocham Cię i będę kochać zawsze

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo proszę o modlitwę za moją kochaną mamę Lidię,która zmarła 12.09.2019 roku. Tęsknię za Tobą moja kochana każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  81. Módlmy się za moją mamę Janinę która zmarła 17 lutego żeby wstąpiła z czyśca do niebios.Dziekujemy Ci Mamusiu za miłość i poświęcenie dla nas już nikt nas niebedzie kochał taką miłością jak ty.Bóg piwołał Cię za wcześnie.

    OdpowiedzUsuń
  82. Moi kochani mudlmy się za wszystkie matki

    OdpowiedzUsuń
  83. Módlmy się za moją kochaną mamę Zofię. Aby Bóg przyjął ją do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Modlmy sie za moich kochanych rodzicow aby mogli wstapic do niebios Dziekuje Wam za milosc i oddanie dla mnie tesknie za Wami i kocham Was i kochac bede zawsze Byliscie najlepszymi rodzicami .Odpoczywajcie w pokoju .

    OdpowiedzUsuń
  85. Modlę się z całego serca i Was też proszę o modlitwę za moją Mamę Mariannę, która zmarła 09 lutego 2020 roku. Chciałabym, aby spotkała się już tam w niebie z moim Tatą, który zmarł 29 lat temu. Mamma była mu wierna przez całe życie. Kochała mnie, mimo że czasami byłam głupia jak but. Chciałabym , aby mi wybaczyła. Kochana Mamo... Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie, niech odpoczywa w spokoju, niech się tam uśmiecha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie a światłość wiekuista niechaj Jej świeci, niech odpoczywa w spokoju.

      Usuń
  86. módlmy się za moją kochaną mamę którą zmarła 18 lutego 2020roku Jezu tytuł ja płaszczykiem swojej miłości i zaprowadzi do Pana zawsze pamietajacy syn z zona

    OdpowiedzUsuń
  87. Módlmy się za zmarłą mamę Janinę, niech Bóg przyjmie do Królestwa niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  88. Modlmy sie za moja mamusie sw. P. JADWIGE ktora 🙇💕[*]🔥🔥🔥 odeszla do domu PANA 21. 02. 2020r.. niech najlepszy ojciec udzieli jej milosierdzia I otworzy bramy rajuu wiecznego niech kroluja wszyscy swieci[*]🔥🔥🔥Wieczny odpoczynek racz sw. P. JADWIDZE dac Panie a swiatlosc wiekuista niech jej swieci niech odpoczywa w pokoju wiecznym AMEN

    OdpowiedzUsuń
  89. Módlmy się za moją ukochaną mamusie MIeczyslawe ktora odeszła do Pana 3032020roku mamusiu tak Mi Cisbie brak Boże ulituj SIĘ nad jej duszą i miej litosc dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  90. Modlę się za moją zmarłą dziś mamę Kaziemirę aby Bóg odpuścił je grzechy i przyjął do swojego królestwa

    OdpowiedzUsuń
  91. Modlmy się za zmarła moja Mamę Krystynę która odeszła 28/03/2020 a msza jest teraz 31/03/2020 o 12:00 oraz odprowadzenie ciała
    Nie mogę uczestniczyć w ostatnim porzegnaniu bo mnie niema w kraju a i takie czasy nastały
    Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  92. Kocham cię mamusiu byłaś moim światem, szczęściem podporą, dla każdego z nas. Bez ciebie mi ciężko smutno, wiem że jesteś z Panem Bogiem i nie cierpisz już jak tu w ostatnich dniach. Moje serce będzie zawsze z tobą bo żyjesz w nas, Boże tak bardzo ją kocham, tak bardzo jej mi brak proszę Cię żeby była już szczęśliwa z tobą na wieki i kiedyś przywitała mnie razem z tobą Jezu. Kocham Cię mamo, pamiętam każdą chwilę razem tak bardzo, byłaś tak dobrą kobietą że ja muszę żyć tak byś ty była szczęśliwa. Kochamy cię z Tatą ukochana mamo. Twój syn Michał dla Pamięci mamy Krystyny 06.04.2020

    OdpowiedzUsuń
  93. Modlę się za swoją Mamę Edwardę Szabat, która odeszła 02.05.2020 roku a Msza Święta odprawiona jest właśnie teraz o 13:00 Nie mogę uczestniczyć w ostatnim pożegnaniu z powodu pandemii i odległość która dzieli mnie to 600 km. Modlę się aby Bóg Miłosierny przyjął Mamę do Swojego Królestwa. Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie a światłość wiekuista niech jej świeci na wieki wieków i odpoczywa w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  94. Proszę o modlitwę za spokój duszy mojej mamy Stanisławy,która odeszła dzisiaj....mamo na zawsze zostaniesz w moim sercu,już nie cierpisz kochana.Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie.

    OdpowiedzUsuń
  95. Dziś jest 8 rocznica śmierci mojej kochanej mamy Danieli. Proszę o modlitwę za duszę mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo proszę o modlitwę za moją ukochaną i najwspanialszą Mamę Iwonę która odeszła 19.05.2020r. Kocham Cię Mamuś. Do zobaczenia...

    OdpowiedzUsuń
  97. Jutro jest dzień mamy. Jej już nie ma odeszła tak cicho pustka i ogromna tęsknota.W moim sercu jest na zawsze. Te wspólne picie kawy, zawsze oddana i uśmiechnięta. Życie zatoczyło koło i tylko lata powoli koja ból. Cmentarz w sercu zostaje.Ale dała mi światło w dzieciach. Widzę po nich jaka miloscia obdarzyła nas wszystkich. W dniu Mamy módlmy się, za nie wszystkie ich strata przykrywa kawałek słońca na niebie. Bardzo Cię Kocham i tęsknię. Ile bym oddała za jeden dzień z Tobą jedna chwila. Tyle mam Ci do powiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  98. Modlmy się za moja kochana Mamę Renate, by Bog Milosierny miał ja w swojej opiece ��������

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochana Mamusiu, już 8 rok mija bez Ciebie.Byłaś jasnym promykiem w naszym życiu.Zawsze pogodna pracowita i niezastąpiona. Tak smutno bez Ciebie.Tak ciężko i źle.Chcę Ci powiedzieć dziękuję i przepraszam za wszystko.Wierzę,że dobry Bóg wynagrodzi Ci wszystko,kim byłaś dla nas.Całuję Twoje ręce, Mamo.Żegnaj.

    OdpowiedzUsuń
  100. Dobry Jezu, błagam w Dniu Matki o życie wieczne i światło wiekuiste dla mojej kochanej mamy,która opiekuje się mną z góry♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  101. Proszę o modlitwę za moja mamę Różę, która odeszła dziś rano. Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie.

    OdpowiedzUsuń
  102. Proszę o modlitwę za moja mamę Różę. Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie ...

    OdpowiedzUsuń
  103. Bardzo proszę o mdlitwę za moją ukochaną mamusię, która odzeszła 17 maja 2020r. Wiele wycierpiała w swoim życiu i cierpiała w ostatnim dniu. Bardzo mi jej brak i bardzo tęsknię. Życie bez Ciebie jest puste i ciężkie. Chcę Cię jeszcze raz przeprosić za przykrości, których doznawałaś z mojego powodu. Myślę,że Bóg Najwyższy Stwórca wynagrodzi Ci to wszystko. Dobrze,że byłam zToba do samego końca i mogłam trzymać Vię za rękę. Dziękuję Ci Mamuniu za wszystko. Żegnaj!

    OdpowiedzUsuń
  104. Modlmy sie za moja mame odrszla 10lat temu any zaznala samej dobroci milosci u boku Maryi

    OdpowiedzUsuń
  105. Modlimy się za moja mamę Stele która odeszła 2 maja 2020.w wieku 87 lat żegnaj moja kochana🙏

    OdpowiedzUsuń
  106. Prosze o modlitwe za moja mamusie Barbare odeszla 31.05.2020 po ciezkiej chorobie bardzo mi jej brak a zwlasza ze mieszkam w Niemczech i nie moge byc codziennie na jej grobie.Wieczny odpoczynek racz jej dac Panie

    OdpowiedzUsuń
  107. Modlitwa za cudowną mamę która niespodziewanie odeszła 2.06.2020r.Zawsze będziesz przy mnie i będę się kierował twoimi wskazówkami. Do zobaczenia w lepszym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Proszę o modlitwę za moją Kochana Mamcie Melitte ,zmarla 17 października 2018r.Bardzo tęsknię za Tobą Mamcia.Ktora bardzo cierpiała. Wieczny odpoczynek racz dac Panie a światło Wiekuliste niech jej święci.Nich spoczywa pokoju wiecznym Amen🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻💔💐

    OdpowiedzUsuń
  109. proszę o modlitwę za moja mamusie zmarła 21 września 2019 tak bardzo tęsknię zawsze w moim sercu kocham cie gdziekolwiek jesteś

    OdpowiedzUsuń
  110. Proszę o modlitwę za moją mamę Elżbietę, zmarłą 21.12.2019 po długiej i ciężkiej chorobie.
    Po tych wszystkich trudach życia ziemskiego, niezrozumienia przez najbliższych niech odpoczywa w pokoju, wiecznej radości i światłości.
    W moim sercu i myślach na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  111. Dziś mija 30 dzień od śmierci mojej Mamy - Mirosławy. Dziękuję za każde o Niej wspomnienie, za nawet najkrótszą modlitwę za Nią... Odpoczywaj w pokoju, Kochana Mamo, zawsze będę o Tobie pamiętał. Bóg zapłać wszystkim za chociażby wspomnienie o mojej Kochanej Mamie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Proszę o modlitwę za moją mamę Stanisławę. Po ciężkiej chorobie i cierpieniach odeszła od nas pozostawiając smutek i tęsknotę. Mamuś kocham ciebie. Brakuje mi ciebie bardzo. Niech Bóg ma ciebie w swojej opiece. Spoczywaj w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  113. Módlmy się za mamę Janinę, Jezu wprowadź ją do Królestwa Niebieskiego amen.

    OdpowiedzUsuń
  114. Za mamę która odeszła 02.06.2020

    OdpowiedzUsuń
  115. Proszę o modlitwę, za moją ukochaną mamę Bronisławę, która odeszła 21.08.2020 po długim cierpieniu. Wieczny odpoczynek, racz dać jej Panie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Matenko Boza wypros u Syna swego laske dla mojej kochanej zmarlej Mamy Krystyny.Pomoz aby Bog przyjal Ja do nieba i darowal czysciec.Jezu Milosierny zmiluj sie nad moja Mama.

    OdpowiedzUsuń
  117. Pomodlcie sie wspolnie ze mna za moja ukochana Mame ktora Odeszla 26 sierpnia /wczoraj/ wieczny odpoczynek racz jej dac Panie..

    OdpowiedzUsuń
  118. Proszę ,pomódlcie się za moja mame która zmarła dzisiaj w wieku 49 lat. świec Panie nad jej dusza ..
    12.09.2020

    OdpowiedzUsuń
  119. Proszę o modlitwę za moją ukochaną mamę którą dziś pochowałem,kobieta o złotym sercu i duszy jak anioł.Świeć panie nad jej duszą.

    OdpowiedzUsuń
  120. Proszę o modlitwę za moja kochaną mamę .ktora dziś zmarła. Złoty człowiek .bardzo dużo wyczerpała.

    OdpowiedzUsuń
  121. Proszę o modlitwę za moją ukochaną mamę Jadwigę,nic nie wypełni pustki w mym sercu po Tobie mamo. Kocham cię na zawsze. Ojcze św. badz jej orędownikiem u Boga Ojca Niebieskiego, pomóż jej odnaleźć drogę do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  122. Proszę o modlitwę za moją ukochaną mamę Jadwigę , która miała bardzo trudne życie , pomóż jej Boże , przytul ją Jezu do siebie , niech poczuje się szczęśliwa

    OdpowiedzUsuń
  123. Panie Jezu Chryste przyjmnij moją mamę Krystyne do swojego królestwa aby mogła się w nim radować razem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  124. Proszę o modlitwę za moja mame,które zmarła 29 lipca 2020 roku mając 46 lat. Kocham Cię mamo.

    OdpowiedzUsuń
  125. Prosze o modlitwe za moja s.p Mame Krysie,ktora odeszla 28.03.2020.
    Niech Big doorowadzi ja dobswoich bram,niech tam spotka swoich bliskich,ktorzy juz takze odeszli.Mamo kazdy dzien bez Ciebie jest inny. Taki smutny,choc wiem ze ostatnie dni byly dla ciebie cierpieniem. Choroba Ciebie nie oszczedzala. Jednak dzis wierze,ze odszedl ten bol u Ciebie a zostsl tylko w moim sercu zawsze bedziesz blisko mnie,bo wierze,ze taka milosc jest wieczna.Kocham Cie i nie ma dnia bym sie nie midlila za Ciebie. A

    OdpowiedzUsuń
  126. Proszę o modlitwę za moją mamę Teresę, która zmarła 02-02-2020. Niech Bóg ma ją w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  127. Bardzo proszę o modlitwę za moją kochaną mamusię która zmarła po walce z nowotworem płuc 28.10.2020.Maryjo opiekuj się nią. Kocham Cię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  128. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamę która odeszła dziś Boże miej ją w swojej opiece Kocham Cię mamo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  129. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamę która odeszła dziś Boże miej ją w swojej opiece Kocham Cię mamo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  130. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamę która odeszła dziś Boże miej ją w swojej opiece Kocham Cię mamo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  131. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamę Olgę która dziś odeszła Panie Boże miej ją w swojej opiece Kocham Cię mamo ♥️

    OdpowiedzUsuń
  132. Mam ból w sercu bo tak nagle odeszłaś do kogo teraz zadzwonie od kogo uslysze jak sie synku czujesz
    Czemu nie moge sie z tym pogodzic ...mamo kocham cie i nie zapomne nigdy
    Zegnaj ..08.11.2020

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się człowiek nigdy nie pogodzi mama jedyna nie
      zastapiona

      Usuń
  133. Proszę o modlitwę za moją mamusie śp. Elżbiete odeszła do Ojca 9 sierpnia 2020roku niespodziewanie i zbyt szybko . Też nie mogę się z tym pogodzić brakuje mi Ciebie w codziennym życiu. Brakuje Twojego głosu ,obecności. Wszystkiego. Odeszłaś a wraz z Tobą odeszła część mnie. Już nigdy nie będę tym samym człowiekiem. Kocham Cię i żyje nadzieja, że spotkamy się w niebie . Kocham i tęsknię mamo . Spoczywaj w pokoju i czuwaj nad nami

    OdpowiedzUsuń
  134. Kochana mamie ❤❤
    Wieczny odpoczynek racz dac jej Panie A światłość wiekuista niechaj jej świeci na wieki wieków Amen
    Nie maCiebie wśród nas ale zawsze jesteś w naszych sercach ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  135. Módlmy się za Moją mamę Cenię która zmarła 20 listopada 2020 żeby Bóg wziął ją do nieba do taty i jej rodziców

    OdpowiedzUsuń
  136. Proszę o modlitwę za moją zmarła mamusie w dniu 15.10.2020.Niech moja dobra i wspaniałą mamusia pójdzie do nieba.

    OdpowiedzUsuń
  137. Proszę o modlitwę dla mojej mamusi Ireny zmarłej 15.11.2020.żeby poszła do nieba. Kocham cię mamuś.

    OdpowiedzUsuń
  138. Pomódlmy się za moją mamusie Irenę zmarłą 15.11.2020.żeby poszła do nieba. Przebacz mamusiu za moje zle uczynki. Kochamy cie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  139. Proszę o modlitwę dla mojej mamusi Ireny zmarłej 15.11.2020.żeby poszła do nieba. Kocham cię mamuś.

    OdpowiedzUsuń
  140. Proszę o modlitwę za moją mamę...Niech Bog wezmie pod opiekę.Kocham ją

    OdpowiedzUsuń
  141. moja kochana Dzielna mama właśnie odeszła do domu Ojca.Mamusiu tak bardzo mi Ciebie brakuje. Byłaś taka dobra dla mnie tak się o mnie zawsze martwilas teraz mozesz juz byc spokojna już nic Cię nie boli Bóg wziął Cię do siebie czuwaj nade mną a ja będę się za Ciebie modlić kocham Cię mamuś

    OdpowiedzUsuń
  142. Bardzo proszę o wspomożenie modlitwą Kochanej MAMY Wiesi, która odeszła 2.12.2020. niech cieszy się światłem wiecznym.Ja też modlę sie za wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  143. Proszę o modlitwę za moją Mamę Eugenię zmarłą 13.06.2020r.oby Bóg miłosierny wybaczył jej i przyjął ją do Domu Bożego.Pozostaniesz w naszych sercach na zawsze.spoczywaj w spokoju��

    OdpowiedzUsuń
  144. Lidia. Prosze o modlitwe za moja kochana mame ktora odeszla do raju 29 11 2020 r ..pokoj jej duszy .kocham cie mamusiu ...dozobaczena w niebie...tesknie i brak mi ciebie............

    OdpowiedzUsuń
  145. Proszę o modlitwę za M oją mame Tereske która zmarła 30.12.2020
    O g.19.50 wezwał ją Pan do domu swego.Mamo dziękuje Ci za każdą chwilę zycia.przepraszam jeśli Cie zmartwiłam lub słowem obraziłam..PRZEPRASZAM ŻE NIE POMOGŁAM CI W CIERPIENIU.Dziękuje Boże za łaskę Twoją aby moja mama była przed obliczem Twoim.Kocham Cie na zawsze zostaniesz zostaniesz w moim sercu.Tęsknie..nrakuje mi Ciebie...do zobaczenia Renatka

    OdpowiedzUsuń
  146. Proszę o modlitwę za Moją mamę Tereske która zmarła 30.12.2020
    O g.19.50 wezwał ją Pan do domu swego.Mamo dziękuje Ci za każdą chwilę zycia.przepraszam jeśli Cie zmartwiłam lub słowem obraziłam..PRZEPRASZAM ŻE NIE POMOGŁAM CI W CIERPIENIU.Dziękuje Boże za łaskę Twoją aby moja mama była przed obliczem Twoim.Kocham Cię Mamo na zawsze zostaniesz zostaniesz w moim sercu.Tęsknie..brakuje mi Ciebie...do zobaczenia Renatka

    OdpowiedzUsuń
  147. Lidia prosze o modlitwe za mame ktora zmarla 29.11.2020 r...... Wieczny odpoczynek racz dac jej. Panie a swiatlosc wiekuista niechaj jej swieci niech odpoczywa w pokoju. Amen.....tesknie i kocham. Cie mamusiu......dozobaczenia w niebie

    OdpowiedzUsuń
  148. Proszę o modlitwę za moja mamę która odeszła 11 sierpnia 2020 r. Kocham cie mamo tęsknię za Tobą jak sobie dajesz rady sama odpoczywaj w pokoju. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  149. Prosila bym o modlitwę dnia 23 stycznia 2021r w rocznice smierci. mojej mamy.Jest mi przykro ze nie bylo mnie kiedy cierpialas.Zawsze będziesz w naszej pamięci.Kocham cię i tęsknie.

    OdpowiedzUsuń
  150. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamusię, która tak niespodziewanie odeszła 8 grudnia 2020r. Tak strasznie tęsknię za Tobą mamusiu. Byłaś cudowną, kochająca mamą na zawszę w moim sercu. Spoczywaj w pokoju Amen.

    OdpowiedzUsuń
  151. Proszę o modlitwę za moją kochaną mamusię, która tak niespodziewanie odeszła 8 grudnia 2020r. Tak strasznie tęsknię za Tobą mamusiu. Byłaś cudowną, kochająca mamą na zawszę w moim sercu. Spoczywaj w pokoju Amen.

    OdpowiedzUsuń
  152. Proszę o modlitwę za moja mamę, ktora odeszła 14.012021 ,niech dobry Bóg ma Cie w swojej opiece, byłaś najukochańszą mama na świecie,będzie mi ciebie brakować, pozostaniesz w moim sercu na zawsze żywa.Kocham Cię Mamo

    OdpowiedzUsuń
  153. Proszę o modlitwę za moja ukochana mamę, która odeszła 14.01 2021,aby dobry Bóg miał ja w swojej opiece. Mamo będzie mi Cie brakowało, w moim sercu pozostaniesz na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  154. Proszę o modlitwę za moja ukochana mamę, która odeszła 14.01 2021,aby dobry Bóg miał ja w swojej opiece. Mamo będzie mi Cie brakowało, w moim sercu pozostaniesz na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  155. Teraz to pozostala tylko wielka pustka i bol w moim sercu..... Czemu tak szybko musialas odejsc.... Prosze o modlitwe za moja mame ktora niespodziewanie zmarla 15.01.2021. Boze badz jej milosierny!

    OdpowiedzUsuń
  156. Lidia. Prosze o modlitwe za moja kochana mame ktora odeszla 29 listopada 2020r. Brak mi. Ciebie mamusiu. Dozobaczenia na drugim swiecie ukochana. Wieczny odpoczynek racz dac jej. Panie....

    OdpowiedzUsuń
  157. 09.01.2021 15.45 serce Mamo bić przestało!Mam nadzieję że jesteś szczęśliwa i nie cierpisz!Wieczny odpoczynek rac jej dać Panie... Kocham i bardzo tęsknię Magda

    OdpowiedzUsuń
  158. Proszę o modlitwę za moja nacudowniejszą i ukochaną mamunię Barbarę, która odeszła 14.12.2020r. Mam nadzieję, że spotkałaś swoich bliskich i jesteś szczęśliwa. Na zawsze będziesz w moim sercu moja kochana mamuniu. Bardzo mi ciebie brakuje, byłaś moją przyjaciółką. Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie.....

    OdpowiedzUsuń
  159. Proszę o modlitwę za moją najukochańszą i najlepszą mamunię Barbarę, która odeszła 14.12.2020r. Była cudowną mamą, babcią i bardzo dobrym człowiekiem. Mamciu na zawsze będziesz w moim sercu. Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  160. Mamo odeszłaś tak nagle bez pożegnania 9.1.2021! Proszę o modlitwę w Twojej intencji!Bardzo tęsknię i sił mi już brak!

    OdpowiedzUsuń
  161. Mamuś. Ciężko mi jest bez Ciebie. To już ponad miesiąc.
    Kocham Cię i zawsze będę.
    Proszę o modlitwę w Twojej intencji. Proszę o modlitwę za moją Mamę.
    Wieczny odpoczynek racz Jej dać Panie.

    OdpowiedzUsuń
  162. Tak bardzo zawsze będę CIĘ kochać Mamuleńku kochany, za każdy dzień życia mojego, za Twoje ❤️, za dobroć i odpowiedzialność
    Za Twoją do Boga i do nas miłość
    Tak tęsknię skarbie za Tobą, a to już prawie miesiąc, gdy odeszłaś
    Niech Cię Pan przyjmie do siebie
    Żyj w szczęśliwości wiecznej z tatusiem, tam w Niebie
    Ciężko mi i brak mi Ciebie
    Daj mi Matuś ukojenie w bólu i żałobie
    Amen
    Wieczne odpoczywanie racz Wam dać Panie a Światłość Wiekuista niechaj im świeci niech spoczywają w Pokoju Wiecznym Amen

    OdpowiedzUsuń
  163. Mamo miałaś być przez chwilę nieobecna a teraz wiem że nie wrócisz tyle planòw tyle rzeczy do zrobienia mam Ci ciągle wiele do powiedzenia!Telefon milczy jak zaklęty taty w domu już nie czekasz!Czas się zatrzymał zamknęły sie oczy usta zamilkły przestało bić serce!Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  164. Mamo miałaś być przez chwilę nieobecna a teraz wiem że nie wrócisz tyle planòw tyle rzeczy do zrobienia mam Ci ciągle wiele do powiedzenia!Telefon milczy jak zaklęty w domu już nie czekasz!Czas się zatrzymał zamknęły sie oczy usta zamilkły przestało bić serce!Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie!

    OdpowiedzUsuń
  165. W każdej modlitwie mamo jesteś obecna w każdym dniu jesteś w mym sercu i nie ważne czy dzień minął tydzień czy ...odkąd odeszłaś z Tobą odeszła cząstka mojego świata i od tej chwili nic już nie będzie takie same ...Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie!Kocham!Tęsknie!

    OdpowiedzUsuń
  166. Kochani Rodzice dom to nie tylko ściany to przede wszystkim rodzina a z Waszym odejściem wszystko się rozsypało!Niech Bóg da Wam wieczne szczęście! Śpijcie spokojnie!Do zobaczenia po drugiej stronie!

    OdpowiedzUsuń
  167. Gromnicy światło miało oświecić Mamo droge Twoją do wieczności byłaś daleko śmierć przyszła nagle ale dziś zapaliłam ją tylko dla Ciebie!Śpij spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
  168. Tęsknota i modlitwa pozostaje gdy traci się rodziców a żyć dalej trzeba!Wieczny odpoczynek racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca ...

    OdpowiedzUsuń
  169. 4 tygodnie minęły tęsknota coraz większa wieczny odpoczynek racz dać moim rodzicom Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca ...

    OdpowiedzUsuń
  170. Módlcie się moi drodzy za zmarłą dziś mamę moją Janinę H aby Bóg przyjoł Ją do królestwa swego niebieskiego . Wieczne odpoczywanie racz jej dać Panie ......

    OdpowiedzUsuń
  171. Miesiąc mija a bòl pozostaję tęsknota coraz bardziej dotyka Mamo!!!Wieczne odpoczywanie racz dać Mamie Panie a światłość wiekuista niechaj jej przyświeca...

    OdpowiedzUsuń
  172. Proszę o modlitwę za moją MAMĘ, która odeszła nagle 9.06.2020r. Dziś mija 8 miesięcy, ból nie ustaje, tęsknota i pustka coraz wieksza, nie ma dnia bym o NIEJ nie myślała. Nie umiem się ciągle z tym pogodzić, że już JEJ nie ma, że odeszła nagle. BARDZO BARDZO MI SMUTNO. DOBRY JEZU, NASZ PANIE DAJ JEJ WIECZNE SPOCZYWANIE niech odpoczywa w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  173. Za miłość za ogromne serce i szeroko wyciągnięte ręce Mamo dziękuję Ci a Boga proszę o Wieczny odpoczynek dla Ciebie i Taty! Kocham Was!!?

    OdpowiedzUsuń
  174. Mamo morze łez wylane nie wrócisz już do mnie niech dobry Bóg da Ci Wieczne Spoczywanie niech zabierze ból i troski!A kiedy mój czas nastąpi da nam spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  175. Mamusiu Tatusiu proszę o modlitwę w Waszej intencji!Wieczny odpoczynek racz im dać Panie...

    OdpowiedzUsuń
  176. Mamusiu najukochansza dziękuję Ci za całe Twoje poświęcenie które nam ofiarowalas niech dobry Pan Bóg przyjmie Cię do swego raju

    OdpowiedzUsuń
  177. Wieczny odpoczynek racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca ...Mamo Tato niech Bóg zabierze Wasz bòl cierpienie i troski kocham Was

    OdpowiedzUsuń
  178. Pomodlxie sie prosze za moja zmarla mame
    Odeszla dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  179. Smutek ból żal wypełnia moje serce proszę o modlitwę w intencji moich zmarłych Rodziców!Doby Jezu a nasz Panie daj im wieczne spoczywanie...

    OdpowiedzUsuń
  180. Twoi najbliżsi.KOCHANA MAMUSIU JADWIGO ODESZŁAŚ 11 PAŹDZIERNIKA 2020 r.NA COVID.O GODZ.6.20 NAD RANEM W NIEDZIELĘ.TAK JAK MÓWIŁAŚ ZA ZYCIA.JAK CZŁOWIEK ODEJDZIE TJ.WIELKA STRATA,OGROMNYYY BÖL iŹAL.ROZDARTE SERCE I TEN SAM SMUTEK POZOSTAWIŁA PO SOBIE .NIEWYOBRAZALNYYY.SPOCZYWAJ W SPOKOJU

    OdpowiedzUsuń
  181. Twoi najbliżsi.KOCHANA MAMUSIU JADWIGO ODESZŁAŚ 11 PAŹDZIERNIKA 2020 r.NA COVID.O GODZ.6.20 NAD RANEM W NIEDZIELĘ.TAK JAK MÓWIŁAŚ ZA ZYCIA.JAK CZŁOWIEK ODEJDZIE TJ.WIELKA STRATA,OGROMNYYY BÖL iŹAL.ROZDARTE SERCE I TEN SAM SMUTEK POZOSTAWIŁA PO SOBIE .NIEWYOBRAZALNYYY.SPOCZYWAJ W SPOKOJU

    OdpowiedzUsuń
  182. Modlę sie za moją mamę która zmarła 6 02 2021 , tak bardzo mi Cię mamusi brakuje, chce porozmawiać, zadzwonić... Kocham Cię, Panie Boże pozwole jej wejść do Twojego królestwa .

    OdpowiedzUsuń
  183. Mamo Tato świat bez Was przestał być kolorowy! Światłość wieczna niech Wam świeci gdzie królują Wszyscy święci!

    OdpowiedzUsuń
  184. Modlmy sie za moja Kochana,przedodra Mamusie Krystyne aby Bog przylaczyl Ja do grona wybranych i udzielil laski przebywania w swoim domu.Boze wynagrodz Jej ciezkie zycie i dobroc jaka nam dala tu na ziemi.Mamo,wstawiaj sie za nami u Pana.















































































    OdpowiedzUsuń
  185. Panie tak skromnie policzyłeś dni życia moich Rodziców ...daj im radość wieczną

    OdpowiedzUsuń
  186. Modlmy się za moją ukochaną mamusię Halinkę ktora odeszła 26.02. 2021

    OdpowiedzUsuń
  187. Panie daj pokoj Wieczny moim zmarł Rodzicom!Choć martwe dziś już ich powieki w naszych sercach żyć będą na wieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  188. Módlmy się za moja ukochaną mamusie Janeczkę która tak nagle odeszła dnia 16 listopada 2020 pozostawiając po sobie ogromny ból w sercach naszych.Aby Pan Bóg przyjął ja do królestwa niebieskiego,wynagrodził jej dobre serce i cierpienia jakie doznała w życiu ziemskim.
    Mamusiu, byłaś sercem naszego życia, ostoją w gorsze dni. Przy tobie stawialismy pierwsze kroki, Ty ocieralas nasze łzy.Zawsze dumnie szlas do przodu, choc życie nie rozpieszczalo Ciebie. Choć zmartwień miałaś nie mało a teraz będziesz już w niebie. Razem z Tobą Mamusiu umarła tez część naszych serc. Tak nagle odeszlas...Życie zawalilo nam sie. Nie ma słów by wyrazić ten ból...który ukoić mógłby tylko oddech Twój. Byłaś najwspanialszą mamą na świecie. Naszą pierwszą miłością życia, nauczycielką i wzorem, naszym aniołem. Kochamy Ciebie i tak już pozostanie. Na zawsze w naszych sercach Ty mamo. Pokój Twojej duszy. Twoje dzieci: Wioletka, Ania i Daruś. ❤dziękujemy Ci Mamusiu za Twoje dobre serduszko❤ kochamy Ciebie i bardzo tęsknimy❤
    Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie a światłość wiekuista niechaj jej świeci. Niech spoczywa w pokoju wiecznym. Amen

    OdpowiedzUsuń
  189. Boże wstrzymaj łzy rozpaczy nasze a Rodzicom daj wieczny odpoczynek!Na zawsze w naszych sercach!

    OdpowiedzUsuń
  190. 9.01.2021 na zawsze w naszej pamięci!Nasz ból i cierpienie ofiarujemy o pokój Wieczny dla zmarłej Mamy!!!

    OdpowiedzUsuń
  191. Nadzieja umiera ostatnia!Wieczny odpoczynek racz dać Panie moim zmarłym Rodzicom!!!

    OdpowiedzUsuń
  192. Tęsknota każdy dzień rozpoczyna cicha łza sie sączy wieczny odpoczynek moim Rodzicom racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca niech oglądaj Twe najświętsze lica

    OdpowiedzUsuń
  193. Mamo wciąż nie mogę uwierzyć że odeszłaś!Tak bardzo chciałabym zobaczyć Ciebie choć na chwilę!!! Wieczny odpoczynek racz jej dać Panie a światłość wiekuista niechaj jej przyświeca...

    OdpowiedzUsuń
  194. Dlaczego...Wieczny odpoczynek racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca niech oglądaj Twe najświętsze lica

    OdpowiedzUsuń
  195. Smutno i pusto w domu gdy nie ma Was Kochani Rodzice mam nadzieję że jest Wam dobrze!Dz Dziękuję za wszystko...Wieczny odpoczynek racz im dać Panie a światłość wiekuista niechaj im przyświeca niech oglądaj Twe najświętsze lica

    OdpowiedzUsuń
  196. Dzieli nas tylko czas proszę o pokój Wieczny dla zmarłych Rodziców!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje