Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 24 marca 2015

TRIDUUM O UZYSKANIE ŁASKI

 Ta formuła może być użyta, kiedy pragniemy   uciec się w szczególny sposób do wstawiennictwa Świętego Gabriela: 
- z okazji choroby, 
- przed egzaminami, 
- aby przygotować się do podjęcia ważnych decyzji, 
- za bliskie osoby w stanie konieczności


I – Święty Gabrielu, w Twoim życiu szukałeś woli Bożej jako sprawy najważniejszej. Przyjąłeś ją z pogodą ducha w każdym momencie, mawiałeś często, że własna wola Bogu się nie podoba, zgodziłeś się z miłością z planem Bożym również wtedy, gdy Bóg poprosił Cię, abyś umarł w kwiecie młodości. Wyjednaj mi łaskę bycia zawsze w harmonii z zamysłem Bożym względem mnie. Naucz mnie akceptacji wydarzeń codziennych, również nieprzewidzianych i bolesnych, jako okazji, w któtych Bóg chce mnie spotykać i umożliwia mi ofiarowanie Mu mojej miłości. 

Ojcze nasz, 
Zdrowaś Maryjo, 
Chwała Ojcu. 

II – Drogi Święty Gabrielu, czuję w głębi potrzebę tej łaski (...). Przewiduję, że ona wzmocni ufność do Boga, ulepszy zaangażowanie chrześcijańskie, zrealizuje aspiracje wszystkich. Mam nadzieję, że owo moje pragnienie jest owocem Ducha oraz znakiem woli Bożej. Świadom tego, że moja modlitwa jest słaba, a moja kruchość uniemożliwia mi bycie wysłuchanym, uciekam się do Twojego wstawiennictwa. Przez wzgląd na Twoją miłość do Ukrzyżowanego i Matki Bożej Bolesnej możesz wybłagać u nich wiele łask i cudów, wyjednaj i dla mnie łaskę, o którą Cię proszę.

 Ojcze nasz, 
Zdrowaś Maryjo, 
Chwała Ojcu. 

III – Święty Gabrielu, Twoje życie na ziemi było chwałą składaną Bogu i świadectwem Bożej miłości. Nie zmarnowałeś darów życia, wypełniłeś wolę Ojca i żyłeś zgodnie z cnotami chrześcijańskimi aż do heroicznego stopnia świętości. Spraw, abym i ja, wzmocniony łaską, którą mi wyjednasz, mógł przeżyć moje życie na chwałę Bożą. Naucz mnie, za Twoim przykładem, jak być świadkiem mojego chrztu spełniając wiernie praktyki chrześcijańskie i służąc braciom według wymogów mojego stanu. 

Ojcze nasz, 
Zdrowaś Maryjo, 
Chwała Ojcu,

1 komentarz:

  1. Święty Gabrielu prosze o uzdrowienie mojej nerki oraz mojego biodra. Dziekuję
    Ponizej modlitwa w jezyku Aramejskim Pana Jezusa do swojego Ojca w Niebie ( Boga) przed swoim ukrzyżowaniem. Piękne Ojcze Nasz w Oryginale

    Abwun ( Awun)

    O Ty od którego pochodzi oddech życia

    D' bwaschmaja ( De waszmaja )

    Który wypełniasz wszystkie sfery dzwięku światłości i wibracji

    Nethkadasch Schmach ( Nethadasz schmach )

    Niech Twoja światłość będzie doświadczona w mej najwyższej świętości

    Tete Malkuthach ( Tete Malkutach )

    Twoje królestwo niebieskie nadchodzi

    Nehwe Tzevjanach ( Nechwe tzianach )

    Niech Twoja wola spełni się

    Aikana D' bwaschmaja af b, arha ( Aijkana Blaszmaja afbarcha )

    Jak we wszechwiecie ( wszystkim co wibruje ) tak i na ziemi ( tym co materialne i gęste)

    Hawvlan lachma d,sunkanan jaomana ( Hawlan lachma de sunkan jaomanan )

    Daj nam chleba ( zrozumienie, pomoc ) w codziennej potrzebie

    Waschboklan chauben wachtahen aikana daf chnan schwoken I,chaijaben
    ( Łasziklan nchauban ajkana datry człakalehajladaj )

    Zerwij więzy błędów które nas pętają (Karma) jako i my odpuszczamy winy innych.

    Wela tachlan I,nesjuna ( Łela tachlan neszjouna )

    Nie pozwól byśmy zagubili się w powierzchownych rzeczach ( materializm, powszechne pokusy)

    Ela patzan min bischa metol dilachie ( Ela patzen men bisza metol bilagi )

    lecz pozwól byśmy byli wolni od tego co powstrzymuje nas przed dotarciem do prawdziwego celu.

    Malkutha wahaila wateschbuchta I,ahlam almin. ( Malkutach nechaila łyteszbuchta lealam almin )

    Tyś jest źródłem wszechmocnej woli żywej siły działania , pieśni która upiększa wszystko i odradza się z wieku na wiek

    Amen ( Amen)

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje