Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 20 marca 2015

Modlitwa kobiety


Matko łaski pełna, cała Twoja kobieca istota wyraża delikatność, czułość i troskliwość Twojego Serca. Maryjo, każdy Twój gest, słowo i spojrzenie jest przepełnione miłością.
Matko Pięknej Miłości, ukaż mi wartość i sens miłości czystej, bezinteresownej, oddanej aż po dar z siebie.
Otwórz moje serce na miłość, która wyzwala z wszystkiego, co zamyka na życie.
Matko z wielką troską pochylona nad Dzieciątkiem w Betlejem i nad każdym człowiekiem, naucz mnie poszanowania godności własnej oraz osób postawionych na drogach mego życia. 
Maryjo, niech Twoje wrażliwe i pełne dobroci serce uwrażliwi mnie na sprawy innych ludzi.
Otwórz moje serce i umysł na prawdę, że jestem umiłowanym dzieckiem Boga, a moje ciało jest Świątynią Ducha Świętego, który uzdalnia do wszelkiego dobra i czyni prawdziwie wolną. 
Matko Dobrej Rady, naucz mnie przez pryzmat wiary rozumieć sens zdarzeń mego życia oraz dobrze odczytywać i wypełniać moje powołanie do służby w Kościele, rodzinie i świecie. Bądź moją Przewodniczką i Wspomożycielką na ścieżkach ziemskiego pielgrzymowania. 
W Twoje dłonie składam moje prośby, a Ty Matko wszystkich żyjących, zanieś je przed tron twego Syna Jezusa Chrystusa. Amen.

Źródło; (Polonia Christiana nr. 43 marzec - kwiecień 2015)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje