Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 24 marca 2015

Litania do Świętego Gabriela od Matki Bożej Bolesnej

. Kyrie, elejson. Chryste, elejson. Kyrie, elejson. 
Chryste usłysz nas. Chryste wysłuchaj nas. 
Ojcze z nieba Boże, zmiłuj się nad nami. 
Synu, Odkupicielu świata , Boże , zmiłuj się nad nami.
 Duchu Święty, zmiłuj się nad nami
Święta Trójco, Jedyny Boże, zmiłuj się nad nami 
Matko Boża Bolesna, módl się za nami. 
Św. Gabrielu, wzorze ubóstwa, módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze prostoty  módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze pokory módl się za nami.  
Św. Gabrielu wzorze posłuszeństwa  módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze poświęcenia módl się za nami.  
Św. Gabrielu wzorze zachowania Reguły  módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze czystości  módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze ofiary  módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze ufności  módl się za nami. 
Św. Gabrielu Maryję za Matkę biorący  módl się za nami. 
Św. Gabrielu wzorze zakonnika  módl się za nami. 
Św. Gabrielu z Chrystusem cierpiący  módl się za nami. 
Św. Gabrielu litościwy dla biednych  módl się za nami. 
Św. Gabrielu dóbr ziemskich się wyrzekający módl się za nami. 
Św. Gabrielu habit swój miłujący  módl się za nami. 
Św. Gabrielu apostole Matki Bolesnej  módl się za nami. 
Św. Gabrielu młodzieńcze pobożny  módl się za nami. 
Św. Gabrielu grzechu się strzegący  módl się za nami. 
Św. Gabrielu Bożą radością napełniony  módl się za nami. 
Św. Gabrielu Męce Chrystusa szczerze oddany  módl się za nami. 
Św. Gabrielu w powołaniu swym mocno trwający  módl się za nami. 
Św. Gabrielu młodzieży patronie  módl się za nami. 
Św. Gabrielu pokusy szatańskie niweczący módl się za nami.  
Św. Gabrielu w Bogu zatopiony  módl się za nami. 
Św. Gabrielu do modlitwy zachęcający  módl się za nami. 
Św. Gabrielu łask bożych pokorny wielbicielu  módl się za nami. 
Św. Gabrielu żywą wiarą napełniony  módl się za nami. 
Św. Gabrielu woli Bożej całkowicie oddany  módl się za nami. 

-Módl się za mną Święty Gabrielu od Matki Bożej Bolesnej 
-I wyproś u Boga zbawienie duszy mojej.

 Módlmy się. 

Św. Gabrielu, któryś sobie za wzór Matkę Pana naszego obrał pokornie Cię proszę, wstawiaj się u tronu Bożego za mną i bądź dla mnie wzorem posłuszeństwa, ubóstwa, czystości oraz wiernego zachowywania Reguł i konstytucji zakonnych. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen. 

38 komentarzy:

  1. Proszę o uzdrowienie dla mnie , dzieci,Jadwigi Kalugi męża.BÓG ZAPŁAĆ.PROSZĘ O to,aby moje dzieci i mąż zaczęły się modlić.Aby mój syn Grzegorz zdał maturę i córka Magdalena zdała egzaminy gimnazjalne i aby dostali się na studia a córka do liceum.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę aby moje małżeństwo było udane,zgodne,kochające,żeby żona była bardziej posluchana i zebym poprawił swoja sytuacje materialną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o rozeznanie woli bożej oraz właściwe budowanie relacji w pokorze i prawdzie z Tadeuszem. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o modlitwe blagalno dziekczynna o znalezienie pracy dla syna i uzdrowienie mojej trzustki i sledziony Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  5. Świety Gabrielu
    Błagam otwórz oczy mojej córce Kamili i pokaż jej że źle postępuje.proszę spraw aby zrozumiała wreszcie, że podąża drogą prosto do piekła. Zwróć ją z niej jak najszybciej. Nie wiem , znajdź jakiś sposób, objaw się jej we śnie albo w jakiś inny sposób...
    Błagam Cię o to jako cierpiąca, bezradna matka

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Gabrielu,Proszę o uzdrowienie dla córki z cukrzycy i powikłań.Proszę również o dobry wybór męża i o uzdrowienie dla młodszej córki i jej męża z bezpłodności,aby doczekali zdrowego potomstwa.Proszę o zdrowie dla męża i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Św Gabrielu proszę o prace którą będe kochać o zdrowie dla mamy siostry I o rozpoznanie woli Bożej

    OdpowiedzUsuń
  8. Św. Gabrielu proszę Cię o wyleczenie moich chorób skórnych, nadwagi, wady wzroku oraz tików nerwowych. Z góry dziękuję za Twoją pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  9. Św.Gabrielu błagam usilnie o wszelkie łaski i błogosławieństwa potrzebne w małżeństwie Córki i do uzdrowienia z bezpłodności Zięcia,aby mogli się doczekać po kilkunastu latach związku małżeńskiego cudu poczęcia i radości rodzicielstwa.Proszę w imię Jezusa Chrystusa przez Ducha Św. i Matki Bożej Bolesnej,Amen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Święty Gabrielu proszę Cię o uzdrowienie z mojej choroby nerwowej. Z góry dziękuję za Twoją pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Gabrielu,proszę pomóż Andrzejowi, chłopakowi Córki zdobyć pracę o którą się stara, na dobrych warunkach.Podpowiedz mu proszę jak postąpić by mu się udało zatrudnić,przyśnij mu się i daj wskazówki.Proszę też o szczęśliwy związek dla nich obojga.Będę rozgłaszać Twoje imię i dawać świadectwo pomocy jakiej nam udzielisz w różnych sprawach o które prosiłam dla moich bliskich,dla siebie.Wciąż czekam na Twą pomoc,bo jeszcze nic się nie spełniło.Z góry dziękuję za pomoc.Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Sw Gabrielu prosze przez Krew Jezusa Chrystusa uzdrow moje malzenstwo, uzdrow nasza rodzine.Otworz oczy mojego meza na rodzine by mnie rozumial szanowal i kochal. Uwolnij nasze malzenstwo od zdrad i nienawisci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Gabrielu proszę o wstawiennictwo za moją brzemienną córkę Martę o zdrowie dla niej i zdrowie i prawidłowy rozwój dla 13 tygodniowego maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Gabrielu,dziękuję za Twą pomoc Andrzejowi w otrzymaniu pracy o którą się starał.Już drugi tydzień pracuje,DZIĘKUJEMY za to.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Gabrielu...
    Proszę, przyśnij mi się i wskaż drogę do radości duszy abym mógł Bogu w oczy spojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Gabrielu
    Proszę o zdanie matury pisemnej jak i ustnej.
    Bóg zapłać. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  17. Św.Gabrielu proszę zdrowie dla mojej Jasi, oraz żeby Jola Jarkiem żyli jak rodzina

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie Jezu, za wstawiennictwem Świętego Gabriela błagam Cię o znalezienie dobrej pracy. Pokornie Cie o to proszę.
    dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Gabrieli, proszę o wsparcie w znalezieniu pracy blisko domu bym mogła łączyć ją ze spokojnym wychowaniem còreczki. Bym dostrzegła szansę zmiany, kiedy będzie właściwy moment zgodnie z Boskim Planem. Miej w opiece naszą rodzinę. Bòg zapłać... Dagmara.

    OdpowiedzUsuń
  20. sw.gabrielu.prosze.o.wsparcie.i.sen.w.trudnej.sprawie

    OdpowiedzUsuń
  21. Św. Gabrielu proszę o ratunek dla naszej rodziny, wspieraj mnie w modlitwie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Św. Gabrielu proszę o ratunek dla naszej rodziny, wspieraj mnie w modlitwie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. SW. Gabrielu proszę o laskę pojednania z moim ukochanym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sw Gabryjelu proszę cie o laske zajścia w ciaze i urodzenie zdrowego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  25. Sw. Gabrielu , proszę Cię wstaw się u Boga i uproś Matkę Bozą , aby nie doszło do rozbicia rodziny mojej córki , zeby młodzi wybaczyli sobie i stanowili rodzinę zwróconą ku Bogu .Bede sie o to modlić codziennie

    OdpowiedzUsuń
  26. Św. Gabrielu prosze o codzienną opieke nad moim synem Gabrielem i jego rodziną

    OdpowiedzUsuń
  27. Prosze za mojego syna meza corke i za moja prace

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę Cię Święty Gabrielu o pomoc w bardzo trudnej sytuacji w jakiej znajduje się moja Rodzina. Błagam Cię o Cud nawrócenia Ryszarda. Chwała niech będzie Bogu naszemu i Ojcu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  29. Prosze o pomoc Swiety Gabrielu w sytuacji w jakiej sie znalazlem ,nie wiem co mam czynic ,w ktora strone isc Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty gabrielu proszę o zdrowie o nawrócenie syna do rodziny rodziców, proszę żeby córka miała dzieci,, żebyśmy doczekali jako rodzice wnuków

    OdpowiedzUsuń
  31. Święty gabrielu proszę o zdrowie o nawrócenie syna do rodziny rodziców, proszę żeby córka miała dzieci,, żebyśmy doczekali jako rodzice wnuków

    OdpowiedzUsuń
  32. Święty Gabrielu proszę abyś czuwał nade mną przy operacji, abyś tchnął we mnie wiarę silną, która wszystko zwycięży. Zbigniew

    OdpowiedzUsuń
  33. SW Gabrielu Pomóż moim córkom i synowi wrócić do Boga Bardzo pragne aby moje córki znalazły dobrych mężów katolików i załozyły szczesliwe rodziny Syn pragne aby stanąl na ślubnym kobircu ma dobrą dziewczyne nie może wiecznie odkładać terminu ślubu MLODSZA CÓRKA BŁAGAM BŁAGAM NIECH WYJDZIE ZDEPRESJI JA jakomatka nie moge spac nie moge skupic sie na pracy tylko płacze imodle sie na przemian mam wrazenie ze jestem niegodna płaczaca matka

    OdpowiedzUsuń
  34. Świety Gabryjel wypros łaskę u Boga oszczesliwa operacje i dobreddecyzjeilekarzy abymamógł cieszyc się zdrowiem

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Bogi za wszystko za Ciebie Św Gabrielu i proszę o potrzebne łaski czystość Dary Ducha Św.pomoc w wyborze szkoły i przygotowaniu do Sak.Bierzmowania dla Filipa .Wiarę Nadzieję i Miłość zgodę i pokój Boże bł.dla rodziców i bliskich .Jezu Ty się tym zajmnij🕊

    OdpowiedzUsuń
  36. Sw. Gabrielu prosze wysluchaj prosb tych, ktorzy modla sie do Ciebie, jezeli sa one zgodne z Wola Boza. Kochani, ktorzy tu napisaliscie, pomodle sie za Was i Wasze prosby do sw. Gabriela.

    OdpowiedzUsuń
  37. Św. Gabrielu proszę wysłuchaj moich próśb,proszę o łaskę zdrowia dla mojego syna i całej jego rodziny,a szczególnie proszę o łaskę uzdrowienia mojego wnuczka Miłoszka, pomóż,żeby to dziecko w dalszym życiu nie czuło się odrzucone przez otoczenie,żeby w życiu mógł sobie poradzić sam.Ty który tak kochasz dzieci to wiem,że nie zostawisz ich samych w potrzebie,proszę o łaskę i błogosławieństwo dla tych,którzy się do Ciebie uciekaję.Serdecze Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  38. Sw. Gabrieli proszę o zdrowie i blogoslawiwnstwo dla moich dzieci, mamy i wujka. Miej nas w swojej opiece. Proszę rowniez o laski dla mnie w zyciu. Twoja czcicielka. Módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje