Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 22 lutego 2015

Modlitwa powierzenia się Ojcu.

Ojcze, chcę Ci siebie powierzyć, zwłaszcza to, co dziś jest moim utrudzeniem i strapieniem. Przyjmij, proszę, w swoje ojcowskie dłonie moje ciężary. Pozwól mi odpocząć przy Tobie, poczuć się dzieckiem, które nie zabiega już o siebie, nie martwi się zanadto, ale ufa, że jest przy nim kochający Ojciec. Wierzę, że Twoja miłość jest przy mnie i nigdy mnie nie porzucisz ani nie zostawisz zdanego na własne siły. Weź mnie w Twoje ramiona, mój Ojcze, pozwól mi się stać naprawdę małym, abym żył w całkowitym zawierzeniu Tobie. Amen.


Źródło; Modlitewnik Seniora 
Imprimatur

Kuria Metropolitalna w Krakowie
nr 3000/2009, 15 października 2009
bp Jan Szkodoń, wikariusz generalny
ks. Kazimierz Moskała, wicekanclerz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje