Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 16 lutego 2015

Modlitwa do świętej Rany Ramienia Chrystusa

W czasie jednej z wizji Pan Jezus powiedział św. Bernardowi: „Miałem na Ramieniu Ranę, na trzy palce głęboką, którą Mi zadał ciężki krzyż, gdym go niósł na miejsce Mojej śmierci: ta Rana dolegała Mi bardziej, niż wszystkie inne. Lecz o tej Ranie ludzie wcale nie myślą, dlatego że jest im prawie zupełnie nieznaną. Dlatego oddawaj cześć tej Ranie, a o cokolwiek prosić będziesz Mnie w imię świętej Rany, to ci uczynię, i wszyscy, którzy tę Ranę czcić będą, doznają ode Mnie wiele łask i miłosierdzia”.
O najukochańszy Jezu mój, Ty potulny Baranku Boży, ja, biedny grzesznik, pozdrawiam i czczę tę Ranę Twą najświętszą, która Ci ból sprawiała bardzo dotkliwy na Twym Boskim Ramieniu, gdyś niósł Twój krzyż ciężki – ból cięższy i dotkliwszy, niż inne Rany na Twym świętem Ciele. Uwielbiam Cię, oddaję cześć i pokłon z głębi serca. Dziękuję Ci za tę najgłębszą i ­najdotkliwszą Ranę Twego Ramienia. Pokornie proszę, abyś do tej srogiej boleści Twojej, którą wskutek tej Rany cierpiałeś, i w imię krzyża Twego ciężkiego, któryś na tej Ranie świętej dźwigał, ulitować się raczył nade mną, nędznym grzesznikiem, darował mi wszystkie grzechy i sprawił, abym wstępując w Twoje krwawe ślady, doszedł do szczęśliwej wieczności. Amen.
3 x Ojcze nasz...
3 x Zdrowaś, Maryjo...

Źródło; Modlitewnik Seniora 
Imprimatur
Kuria Metropolitalna w Krakowie
nr 3000/2009, 15 października 2009
bp Jan Szkodoń, wikariusz generalny
ks. Kazimierz Moskała, wicekanclerz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje