Aktualny czas w Warszawa:

środa, 28 stycznia 2015

Modlitwa za sąsiadów


Boże, Ty, który znasz życie każdego człowieka, Ty, który znasz losy tego świata, 
Ty, który przenikasz wszystko i wszystkich, 
Ty, który jest największą głębią, która przyzywa inne głębie, 
dzisiaj pragnę Cię prosić o tych, których sam wybrałeś, aby postawić ich na mojej drodze. 
Z całego mojego serca proszę Cię o te osoby, które mieszkają blisko mnie. 
Twojej opatrzności powierzam moich sąsiadów, abyś w swej dobroci obdarzał ich tymi 
łaskami, których najbardziej potrzebują. 
Proszę Cię, aby moje oczy zawsze były otwarte na ich potrzeby, 
aby nie zabrakło w naszym życiu oraz relacjach wzajemnej przyjaźni oraz szacunku. 
Aby w nasze serca nie wkradła się obojętność lub zwykła ludzka ciekawość, 
która polega tylko na jej zaspokojeniu. 
Proszę Cię Panie o prawdziwe zainteresowanie się drugim człowiekiem, sąsiadem, którego
 Ty mi dałeś, proszę Cię Panie, aby nikt z nich nie zginał. 
Proszę Cię Panie o prawdziwą wspólnotę sąsiedzką, niech ona będzie oparta na miłości,
 wzajemnym zrozumieniu, niesieniu pomocy oraz trwałości. 
Przez Chrystusa Pana Naszego w mocy Ducha Świętego. Amen

3 komentarze:

  1. Panie Boże, spójrz łaskawym Swoim Ojcowskim Okiem na moich sąsiadów, którzy lada dzień chcą się rozwieść,nie patrząc na swoje male córeczki.Spraw, aby sąsiad nie myślal o samobojstwie, a jego żona zakończyła związek z żonatym mężczyzną. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Boże , pokieruj moich sąsiadów mądrym rozumem i kulturą , mówią inaczej a robią co innego , bo myślą że jak mają pieniądzie to im wszystko wolno ! JEZU ufam Tibie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę cię Panie Boże zrób coś z karina zeby zrozumiała że jest zła sąsiadką i nie wstrzymała kłotnie z moim mężem i że mną Niech w końcu zachowuje się jak prawdziwa katoliczka i słowa twoje byly dla niej kierunkowskazem Proszę cię Panie Boże i nie patrz na grzechy moje tylko łaskawie wysłuchaj prośby mojej bo jestem już tymi kłótniami zmęczona

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje