Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 19 grudnia 2014

Akt ofiarowania się Najświętszemu Dzieciątku Jezus



Oto ja nędzny grzesznik przychodzę do Ciebie Najświętsze Dzieciątko Jezus i pragnę wszystko Tobie ofiarować. Przyjmij mnie takim jakim jestem ze wszystkimi moimi wadami i grzechami, z całą moją ułomnością. Sam z siebie nic uczynić nie mogę, jednak wiem, że Ty wszystko możesz, dlatego też rzucam się w objęcia Twoich Najświętszych Rączek i z całego serca wołam do Ciebie: nie opuszczaj mnie i nie pozostawiaj, bo sam zginę bez Ciebie. Jesteś moim jedynym ratunkiem, nadzieją i ocaleniem. Chcę wiernie służyć Tobie, więc proszę Ciebie przyjmij moje ofiarowanie i zalicz mnie w poczet swoich wybranych. Jedynie w ten sposób ofiarując się Tobie, mogę być pewien, że mimo moich słabości i grzechów, wytrwam do końca posługiwaniu dla Ciebie. Niczego nie pragnę, jak tylko to, aby wypełnić Twoją Najświętszą Wolę. Niczego nic mogę być pewien, jak tylko tego, że Twoja Miłość jest wieczna i że w tej Miłości zwyciężę i otrzymam to, co od wieków mi przygotowałeś. A Ty Maryjo, która jesteś Matką Boga samego, bądź moim wsparciem i ostoją w tej walce z mocami ciemności. Ty, Która jesteś Pogromczynią węża piekielnego, nie pozwól, aby szatan miał władzę nade mną, bo ja pragnę całkowicie należeć do Ciebie i Twojego Syna. Oto ja błagam Ciebie Bogurodzico Dziewico Maryjo, zechciej zanieść to moje ofiarowanie przed Tron Boga w Trójcy Świętej. Jedynego i nie pozwól, abym się sprzeniewierzył temu ofiarowaniu. Amen. Amen. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje