Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 10 października 2014

Modlitwa do św. Ekspedyta

Staję przed tobą z prośbą, święty Ekspedycie, abyś zaradził problemom finansowym w mojej pracy i w domu. Proszę o twoje potężne wsparcie. Święty Ekspedycie, chroń mój dochód, abym mógł uzyskać wystarczająco dużo pieniędzy na potrzeby moje i moich bliskich, by pokój i radość zapanowały w moim domu. Przez twoją łaskawość, o błogosławiony święty, proszę i modlę się, abym zrealizował swoje pragnienie... (powiedz, czego chcesz, i proś go, aby znalazł drogę wyjścia dla ciebie). Gdy otrzymam tę rzecz upragnioną, będę dziękował za twoje wspaniałe wstawiennictwo. Amen.

20 komentarzy:

  1. Panie Jezu za wstawiennictwem Św.Ekspedyta błagam o pomoc dla Magdy we wszystkich jej trudnych sprawach.Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  2. swEKSPEDYCIE BLAGAM POMOZ UZYSKAC LEPSZA PRACE I SPLACIC KREDYT W TOBIE NADZIEJA I CUD TYLKO TO MOZE URATOWAC MNIE I RODZINE JEZU UFAM TOBIE-AMEN-antoni

    OdpowiedzUsuń
  3. 29 lipiec 2016 rok otrzymałam łaskę za wstawiennictwem Świętego Ekspedyta do Jezusa i Matki Bożej prosząc o utrzymanie pracy którą mogłam stracić były to ostatnie minuty i stało się mam ją dalej. Dziękuje Jezusowi Matce Bożej i Świętemu Ekspedytowi . Polecam módlcie się a otrzymacie łaski na 100 % - Maria Z.

    OdpowiedzUsuń
  4. Św Ekspedycie dopomóż mi bym mogła poradzić sobie ze spłatą kredytów, bym dała sobie radę z tym wszystkim. Matko Boża miej mnie w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o modlitwę w intencji aby ukochana i ważna dla mnie osoba odnowiła ze mną kontakt odbudował relacje aby jak najszybciej był ze mną ..błagam ,.....rozpal jego serce miłością do mnie by zatęsknił wrócił i był, dodaj mu odwagi i wiary w nas ..pobłogosław Boże daj nam szansę być razem. i pomóż nieść tą miłość dodaj mu odwagi i siły

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o łaskę utrzymania pracy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święty Ekspedycie za Twoim wstawiennictwem proszę o potrzebne łaski dla mojego syna, który ma problemy w szkole, aby mógł pokonać wszystkie swoje słabości i trudności. Proszę Cię św. Ekspedycie znajdź sposób na pokonanie jego problemów w szkole.JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święty Ekspedycie proszę o wstawiennictwo w mojej sprawie, którą przedstawiam Ci w modlitwach od jakiegoś czasu. Proszę, bo wiem że możesz uczynić to dla mnie szybko. Twoje wstawiennictwo jest niezawodne. Proszę, nie zapomnij o mnie. Czuję, że nie dam rady dłużej czekać, choć przez długi czas byłam bardzo cierpliwa. Ostatnie wydarzenia mnie mocno załamały, sam wiesz. Już nie daje rady. Mam wręcz obsesję modlenia się w tej intencji. Niedługo znów odmowie nowenne przed 19 kwietnia. Liczę na Twoją pomoc

    OdpowiedzUsuń
  9. Święty Ekspedycie proszę o wstawiennictwo w mojej intencji o którą modlę się do Ciebie od pewnego czasu. Proszę o pomoc, bo już nie daje rady. Wcześniej byłam bardzo cierpliwa i pełna wiary, lecz wszystko zmieniły ostatnie wydarzenia, które mocno mną wstrząsnęły. Straciłam nadzieję i niepokoi mnie sytuacja o którą byłam wcześniej zupełnie spokojna. Proszę nie zapomnij o mnie. Twoje wstawiennictwo jest niezawodne. Wiem, że możesz szybko rozwiązać mój problem. Będę się dalej modlić do Ciebie. Odmowie nowenne przed 19 kwietnia. Liczę na Twoją pomoc.
    W moim przypadku naprawdę trzeba cudu. Będę Ci dziękować do końca moich dni i jeszcze dluzej

    OdpowiedzUsuń
  10. Swiety Expedycie prosze upros u Boga Najwyzszego laske rozwoju Prokury Misyjnej i dla O. Adama. Aby dobrzy i hojni ludzie staneli na jego drodze i wspomogli dzialanie tej misji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o mieszkanie i dobrą pracę dla męża. Dziękuję za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Św Ekspedycie proszę Cię o pomyślne zakończenie dla mojego ziecia sprawy z nieuczciwym klientem

    OdpowiedzUsuń
  13. SW Ekspedycje proszę Cię o zdanie egzaminów z języka angielskiego oraz pozytywne załatwienie sprawy z domem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Ekspedycie proszę Cię o zdrowie oraz bardzo dobry wynik na maturze umożliwiający studia na wymarzonym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Święty Ekspedycie proszę o łaskę zdrowia dla rodziców - dla mamy bez operacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święty Ekspedycie proszę o zdrowie i dobre relacje z mężem dla Janiny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świety Ekspedycie bardzo gorąco Cię proszę o łaskę zdrowia dla mnie i mojej rodziny. Proszę ,żeby mój syn mógł znaleźć pracę. Dziękuję za wszystko i bądź zawsze z nami.

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Ekspedycie proszę o pomoc w wyjściu z beznadziejnej sytuacji mieszkaniowej i cudowny zakup własnego mieszkania. Wyleczenie chorych nóg, chorób autoimmunologicznych i ran psychicznych. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Ekspedycie proszę o pomoc wyjścia z beznadziejnej sytuacji mieszkaniowej, zakup ciepłego mieszkania, wyleczenie z chorób nóg, chorób autoimmunologicznych i odzyskanie godności człowieka. Wstaw się u Boga za mną

    OdpowiedzUsuń
  20. swiety Ekspedycie blagam cie dopomoz mi zeby moj samochod ktory zostal skradziony odnalazl sie do jutra nie uszkodzony

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje