Aktualny czas w Warszawa:

środa, 10 września 2014

Modlitwa dziecka

Kiedy rano budzę się, O szczęśliwy dzień, Boże, proszę Cię. Anioł Stróż niech broni mnie Od wszystkiego, co jest złe. Aniele Boży, Stróżu mój, W dzień i w nocy przy mnie stój, Gdy się bawię, kiedy śpię, Gdy do szkoły śpieszę się. Niech koledzy w klasie mej W zgodzie żyją i nie kłócą się, Niechaj dobrze czynić chcą, Bo Bożymi dziećmi są. Aniele Boży, Stróżu mój, W dzień i w nocy przy mnie stój, Gdy się bawię, kiedy śpię, Gdy do szkoły śpieszę się. O Aniele Boży nasz, Nad Ojczyzną trzymaj straż, By w pokoju każdy żył I człowiekiem wolnym był. Aniele Boży, Stróżu mój, W dzień i w nocy przy mnie stój, Gdy się bawię, kiedy śpię, Gdy do szkoły śpieszę się. Grzeczne dziecko, gdy wstanie, nie woła o śniadanie, tylko rączki umyje, buzię, uszy i szyję i uczesze się pięknie, do modlitwy uklęknie, trzyma rączki złożone i na żadną się stronę nie ogląda, nie kręci, bo ma zawsze w pamięci, że Pan Jezus jest wszędzie, z dzieci cieszyć się będzie. W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen Chwała Ojcu i Synowi, i Duchowi Świętemu, jak była na początku, teraz i zawsze, i na wieki wieków. Amen
.
Ta modlitwa została udostępniona przez Modlitewnik wykonany przez MB4ANDROIDna androida. https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.mb.modlitewnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje