Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 27 lipca 2014

NOWENNA DO ŚW. MARTY

Wielu ludzi w Polsce nie ma pracy. Nowennę do Św.Marty zwykło odmawiać się  w trudnej sytuacji związanej z bezrobociem.
Należy odmawiać ją przez dziewięć kolejnych wtorkόw, trzymając w ręku zapaloną świecę poświęconą przez prawdziwie katolickiego kapłana.

Godna podziwu Święta Marto!
Do Ciebie uciekam się w mej potrzebie i proszę Cię o pomoc w moich trudnościach;
przede wszystkim zaś prosze o opiekę nade mna w czasie tej ciężkiej prόby.
Obiecuję Ci rozpowszechniać wszędzie tę modlitwę jako podziękowanie za wysłuchanie mojej prośby.
Pociesz mnie w moich kłopotach i trudnościach, proszę Cię o to pokornie, mając na uwadze wielką radość ktόra napełniała Twoją duszę kiedy w Betanii przyjmowałaś Zbawiciela Świata.
Wstaw się za mną i za moją rodziną, tak abyśmy zachowali w naszych sercach Boga i byśmy w ten sposόb stali się godnymi otrzymać pomoc w naszych potrzebach, specjalnie w tej potrzebie, ktόra mnie aktualnie gnębi (tu wymienić  prośbę).
Proszę Cię, Wspomożycielko we wszystkich koniecznościach,
pomoż mi pokonać wszelkie trudności; Ty, Ktόra Sama zwycięsko walczyłaś przeciw diabłu.
Ojcze Nasz - Zdrowaś Mario - Chwała Ojcu
Swięta Marto, mόdl się za nami (trzy razy)
Amen.

59 komentarzy:

  1. Św. Marto uproś u Jezusa Chrystusa łaskę bycia dobrą gospodynią domową, aby nasz dom lśnił czystością i przytulnością a ja schludną i radosną żoną i matką i babcią.
    Jezu bądź uwielbiony w mojej pracy nad sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sw. Marto upros mi u Jezusa łaske wyjscia z problemow finansowych. Bądz wola Twoja. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Św. Marto proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu w domu i w rodzinie i między sąsiadem. Proszę o kontakt dobry dla mnie z rodziną moją. O szacunek i opiekę na starość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Marto uproś mi u Boga w trudnościach małżeńskich o uzdrowienie i pojednanie,uwolnienie od złych wpływów innych dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  5. Św. Marto uproś u Jezusa Chrystusa łaskę bycia dobrą gospodynią domową, aby nasz dom lśnił czystością i przytulnością a ja schludną i radosną żoną i matką i babcią.
    Jezu bądź uwielbiony w mojej pracy nad sobą

    OdpowiedzUsuń
  6. ŚW.Marto proszę przemień mojego męża nie mogę już z nim wytrzymać gnębi mnie psychicznie ,uwolnij go od kłamstwa i złości jaką na nas wylewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o wstawiennictwo Bardzo prosze o dołączenie mojej intencji w modlitwie o cud poczęcia i szczęśliwego donoszenia ciązy jest po stracie ciąży pozamacicznej w sierpniu 2016 oraz po zabiegu usuniecia szyjki macicy. Moje starania są od 2 lat , nadal bez zmian , szturmuje niebo modlitwami i intencjami we wszystkie mi znane sposoby nakłaniając innych do modlitwy ale nadal czekam na odpowiedz od Matki Boskiej lub jej nie dostrzegam. Bóg zapłać za każde westchnienie. dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj książke " Ukojone serce" Lindy Dillow

      Usuń
    2. Napisz do Sióstr Dominikanek do Krakowa dzieją się cuda poproś o modlitwę ..jeśli chcesz więcej wiedzieć skontaktuj się ze mną

      Usuń
  8. Matko mniej w Opiece mojego syna Piotra....nie opuszczaj go.Przywróć mu radość życia i jego sens, oddal wszelkie troski od niego, nałogi, i zło ,które jest obok niego....chroń Jesikę z jej dzieciątkiem tym narodzony i tym , które ma przyjść na Świat....nie ch wszystkie dzieciątka Świata będą szczęśliwe, niech je omija zło, i ZWYRODNIALCY !

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Marto , pros za nami. Proszę cię wstaw się za nami i pros aby nasze problemy z papierami się uporządkowały, abysmy mogli żyć godnie zgodnie z wolą Boza , Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta Marto! Dopomóż aby mój ukochany Piotrek do mnie powrócił aby odnalazł ścieżkę miłości do mnie i do Pana Boga. Aby wszystko mi wybaczył, zaufał ponownie i został moim mężem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Św Mart prosze o zdrowie dla mojej żony i nie narodzonego jeszcze dzieciątka sa w szpitalu bo jest zagrożona poronieniem prosze w staw się w mojej intencji u wszystkich świętych.żeby było wszystko dobrze .

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Św.Marto,Ty wiesz ,że modlę się tą Nowenną w każdy wtorek od tak dawna...i czuję Twoją pomoc i opiekę dla mojego brata-chorego psychicznie,że nie wraca mu euforia,odkąd zaczęłam się do Ciebie modlić.Dziękuję Ci ,że wstawiasz się za nim do Matki Najświętszej i Jej Syna Jezusa Chrystusa.Proszę Cię również o pomoc w trudach życia w moim domu,dla męża i czwórki dorosłych dzieci.Kocham Cię św.Marto.

    OdpowiedzUsuń
  13. W intencji o ocalenia mojego sakramentalnego związku małżeńskiego przed rozowdem

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana Sw.Marto powierzam Ci trudne sprawy mojego serca,i tę trudną sprzedaż domu.Proszę módl sie w moich intencjach do Matki Bożej i Jezusa Chrystusa naszego Boga.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Swięta Marto proszę Cię w tudnej dotąd sprawie o szczęśliwą sprzedaż domu.Proszę też w intencji synów Krzysztofa i Aleksandra.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. O łaskę uzdrowienia mojego syna Piotra z depresji św Marto proś za nami

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta Marto ocal moje małżeństwo przed rozwodem, którego domaga się mój mąż. Odmień jego zatwardziałe serce i otwórz go na źycie w rodzinie. Ratuj go bo bardzo cierpię widząc jak się pogubił.Ocal nas. Zawsze będę Cię wychwalać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Św Marto wypros łaskę zdrowia dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  19. Św Marto proszę Cię o wstawiennictwo w naszych problemach finansowych byśmy wraz z mężem mogli je spłacić nie tracąc domu zdrowia siebie Boże zmiłuj się nad nami

    OdpowiedzUsuń
  20. Św.Marto proszę BARDZO o wyleczenie z choroby łuszczycy mojej chrześnicy i nawrócenia mojego syna Św.Marto wyproś w niebiosach Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Św. Marto proszę uproś mi u Boga żebym mogła zajść w ciążę i urodzić zdrowe dziecko,na które czekamy już 9 lat. I o potrzebne łaski dla mnie i całej rodziny. Bóg zaplac

    OdpowiedzUsuń
  22. Św. Marto proszę uproś mi u Boga żebym mogła zajść w ciążę i urodzić zdrowe dziecko,na które czekamy już 9 lat. I o potrzebne łaski dla mnie i całej rodziny. Bóg zaplac!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sw Marto.prosze upros mi.u.Pana.Boga.oby synowie.moi wyszli.z.nalogu i narkomani..blagam upros oby małżeństwo syna.Pawla nie.rozpadlo sie.Blqgam oby ich w.malzenstwie zaistniala miłość. Św Marto pros za nami
    Sw Martwo pros za nami
    Św. Marto pros.za nami
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę o łaskę rozeznania uczuć dla Piotra, aby dopuścił do serca swoje prawdziwe uczucia. Boże uzdrów jego duszę, natchnij Duchem Świętym i spraw aby otworzył dla mnie swoje serce i przestał zwalczać to co do mnie czuje. Proszę o szczere uczucie, szacunek i miłość mojego ukochanego. Aby zrozumial , że jestem jego miłością i chciał iść ze mną przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Św. Marto dziękuję Ci za szczęśliwy przebieg operacji mojego męża jak również za to, że w wynikach badań nie ma komórek rakowych. Dziękuję także za dobre wyniki badań mojej mamy. Twoja czcicielka. Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Św. MARTO proś za nami.uwonij.moich synów O nałogów. Błagam.miej w opiece moja rodzinę.wnusie.syna który.ma.problem.z.prawem Panie Ty wiesz.Sw.Marto proś za nami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję Ci św.Marto za oddalenie odemnie choroby nowotworowej. Wiem, że dzięki Temu wstawiennictwu wynik wyszedł dobry. Proszę Cię jednak nadal o uzdrowienie z powikłań po operacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Ci św.Marto za oddalenie odemnie choroby nowotworowej. Wiem, że dzięki Temu wstawiennictwu wynik wyszedł dobry. Proszę Cię jednak nadal o uzdrowienie z powikłań po operacji. Twoja czcicielka Marta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta Marto, proszę Cię spraw aby Piotr do mnie się odezwał, abyśmy byli razem. Proszę o szczere uczucie z jego strony, aby dopuścił mnie do swojego serca, aby zaufał.

    OdpowiedzUsuń
  30. Święta Marto, proszę Cię spraw aby Piotr do mnie się odezwał, abyśmy byli razem. Proszę o szczere uczucie z jego strony, aby dopuścił mnie do swojego serca, aby zaufał.

    OdpowiedzUsuń
  31. Św Martina módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  32. Św marto módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  33. Św. Marto módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  34. Św Martina wypros potrzebne laski dla mnie i moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  35. Św Martina wypros potrzebne laski dla mnie i moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  36. Św Martina wypros mi potrzebne laski dla moich dzieci spraw oby Ryszard się do mnie odezwal

    OdpowiedzUsuń
  37. Św Marto wysłuchaniu moich prośb.

    OdpowiedzUsuń
  38. Św Martina uwolnić Ryszarda od złego ducha zmiażdż jego glowe oby nigdy nie kupiło do zlego

    OdpowiedzUsuń
  39. SWIETA MARTO MODL SIE ZA MATEUSZA I CALA MOJA RODZINE! PROSZE BADZ NASZA OREDOWNICZKA U BOGA. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  40. SW. MARTO MODL SIE ZA MATEUSZA I CALA MOJA RODZINE. WSTAWIAJ SIE ZA NAMI, WYPRASZAJ LASKE WIARY, UZDROWIENIE CILA, DUSZY I UMYSLU. POMOZ W ZALATWIENIU PEWNEJ BOGU ZNANEJ SPRAWIE. URATUJ NAS OD ZLA WSZELKIEGO I DZIALANIA ZLEGO DUCHA. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  41. Święta Marto módl się za mnie o uzdrowienie i zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  42. Święta Marto módl się za mnie o uzdrowienie i zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  43. Święta Marto módl się o zdrowie dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  44. Święta Marto błagam Cię o Twoją nieustanną opiekę i o uchronienie nas od wszelkich problemow i zmartwień w wiadomej Tobie i Bogu sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Św.Marto wyproś łaskę nawrócenia dla mojego taty

    OdpowiedzUsuń
  46. Św.Marto wyproś łaskę nawrócenia dla mojego taty

    OdpowiedzUsuń
  47. Proszę o uratowanie mojego małżeństwa, o miłość, szacunek, zgodę i wytrwanie dla męża i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Swieta marto proszo cie o wstawiennictwo w splaceniu moich dlugow i pomoc finansowa brakuje mi juz na rachunki prosze takze o dodatkowa prace wstaw sie w niebie za mna i moja rodzina oraz o szczesliwa i pozytywna rozprawe w sadzie dla meza mojej corki dziekuje ci kochana Sw marto za wszystkie uproszone laski dla mniezwlaszcza za pomoc finansowa otrzymana przez twoje wstawiennictwo twoja czcicielka Genowefa

    OdpowiedzUsuń
  49. Święta Marto wypros mi łaskę dla mojej wnuczki Igusi o szczęśliwe zdanie szkoły podstawowej ,oraz aby szczęśliwie zdała egzaminu i poprawiła oceny a także zdrowie ❤️ SW Marto upros laski tak cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  50. Św Marto proszę Cię o zdrowie dla mojego syna Łukasza i o nawrócenie z tej złej drogi którą teraz idzie ,proszę żeby zerwał nałóg narkotykowy i lekowy ,żeby nie.wyzywał nas i dał spokojnie żyć ,proszę żeby dostał się do Ośrodka uzależnień i się leczył ,błagam o pomoc Bożena

    OdpowiedzUsuń
  51. Modliłam się mowenną do św.Marty i choć po ludzku owoce modlitwy nie były dla mnie widoczne od razu,ale nasz dobry Bóg wysłuchał modlitwy,dla mnie widoczny cud zdarzył się kilka miesięcy po nowennie,cheała Panu i dziękuję św Marto!ufajcie Bogu!

    OdpowiedzUsuń
  52. Sw Marto proszę za Twoim wstawiennictwem o pomoc ,nie mam już sił walczyć o dobro , moja wiara się kruszy, mimo walki wciąż upadam , moje serce i dusza krwawi Boże ratuj Zostałam tak bardzo skrzywdzona i poniżona Jezu Ty się tym zajmij Ojcze Dolindo nie opuszczaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  53. A Marto miej w opiece moja rodzinę
    Wstaw się za nami abyśmy nie odwracali się od Boga

    OdpowiedzUsuń
  54. Swieta Marto pomóż nam wyjść z naszych problemów rodzinnych..
    Jezu ufam Tobie Ty wiesz.
    Amen

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje