Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 21 lipca 2014

MODLITWY DO ŚW. MARII MAGDALENY

Święta Mario Magdaleno, wysłuchaj prosby tych, którym patronujesz,

zanieś je przed oblicze Boga w Trójcy Jedynego


a jeśli są zgodne z wolą Bożą, wyproś ich spełnienie,


abyśmy trwając w wierności Ojcu Niebieskiemu


po życiu doczesnym, otrzymali wieniec chwały.


Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

+++

Boże, Twój Syn wybrał Marię Magdalenę na pierwszą zwiastunkę wielkanocnej radości,

spraw, abyśmy za jej wstawiennictwem i przykładem głosili Chrystusa zmartwychwstałego 


oglądali Go w Twojej chwale. Amen

28 komentarzy:

  1. Proszę Cię królowo świata i synu Jezu Chryste o 50 tyś byś mi dał jak spać będę w swoim pokoiu Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Cię proszę Matko królowo świata i Jezu Chryste o 50 tyś złotych jak będę spał byś położył koło mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta Mario Magdaleno, wysłuchaj prosby tych, którym patronujesz,

    zanieś je przed oblicze Boga w Trójcy Jedynego

    a jeśli są zgodne z wolą Bożą, wyproś ich spełnienie,

    abyśmy trwając w wierności Ojcu Niebieskiemu

    po życiu doczesnym, otrzymali wieniec chwały.

    Przez Chrystusa Pana naszego. Amen

    Proszę o ładną pogodę na 01.lipca

    OdpowiedzUsuń
  4. św Mario Magdaleno jesteś zwiastunko Zmartwychwsałego Pana Św Faustyna Miłosierdzia Bożego proszę o wstawiennictwo do Jezusa za mną niegodną służebnicą Pana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I za nas. Za Swiat i Pokoj na nim oraz abysmy spokojnie spelniali wole Naszego Pana Jezusa Chrystusa

      Usuń
  5. Modlitwa codzienna do Świętej Marii Magdaleny.
    Święta Mario z Magdali, świadku Misji, Męki i Chwały Jezusa, która
    wszystkich zadziwiłaś czcią i uwielbieniem dla Pana oraz płomienną
    miłością którą Go otaczałaś, poprowadź nas drogą adoracji Chrystusa.
    Rozbudź w nas ufność w Jego bezgraniczną miłość i pragnienie
    przebaczenie każdemu: wiernemu i grzesznikowi. Zlituj się nad
    zabłąkanymi, uwikłanymi w grzech, zniewolonymi przez świat i zaprowadź
    ich do stóp Jezusa, gdzie we łzach skruchy wyznają swoje winy i
    zostaną oczyszczeni. Święta Magdaleno, stojąca pod Krzyżem, prowadź
    nas drogą męstwa w naszych cierpieniach, byśmy dźwigając nasz własny
    krzyż, pamiętali o Krwi Pana która najpierw została za nas wylana.
    Święta Mario witająca Zmartwychwstałego, umacniaj nas w wierze, jak
    Uczniów którzy zwątpili i chroń od przywiązywania zbędnej wagi do
    spraw tego świata. Niech Zmartwychwstały Chrystus będzie naszą drogą i
    celem naszego życia tak jak był celem Twojego.
    Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta modlitwa mowi o wszystkim o co powinnismy proscic . Po zwroceniu sie do Swietej Mari Magdaleny doswiadczylem wewnetrznego spokoju. Ona naprawde pomaga. Andrzej

      Usuń
  6. Proszę o łaskę powrotu do Boga, o milosc i wiarę. O to żebym korzystała z sakramentów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, dawno z Tobą nie rozmawiałam lecz duszą, myślami byłam i pamiętałam o Tobie -wybacz mi wszystkie grzechy moje, zlituj się nad grzesznica bo grzech mój jest tak ciężki ze nie mogę go już udźwignąć. Proszę okaz łaskę. Błagam sprowadz mnie z powrotem na ścieżkę prawosci z której kiedyś zeszlam. Kto jak nie Ty ma mi ją na nowo wskazać. Z Tobą wszystko a bez Ciebie nic.... -proszę i błagam Twoje Miłosierdzie by nie odsuwalo się ode mnie lecz przyjęło mnie i poprowadzilo ku właściwym ściezkom. Spraw aby mój grzech przekul się na zaletę by móc innych wyprowadzać z grzechu bym była na tyle silna i pomysłowa aby innym doradzać i pomagać. Tak by nikt już raz z tego grzechu nawrócenia nie zszedł z niego. Tak mi dopomoz Panie Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny i wszyscy Święci Boże Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze Ciebie swięta Mario Magdaleno o łaske powrotu do Boga dla mojej rodziny.O spokuj i wzajemne wybaczenie.Przez Pana naszego.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Św. Mario Magdaleno proszę cię wypraszaj u Boga łaski dla mojej rodziny gorąco proszę o zdrowie dla mojego syna,uproś dla niego łaski u Jezusa aby powiodło mu się w życiu aby otaczali go życzliwi ludzie,a dzieci jego niech wyrosną na mądrych dobrych ludzi,a dobry Bóg niech im błogosławi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta Mario Magdaleno, patronko mojej ukochanej małej wnusi, proszę o zdrowie i opiekę dla niej. Aby wyniki badań były prawidłowe . Upros u Pana zdrowie dla niej i jej małego braciszka. Amen.��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze jest już wszystko w porządku ❤️

      Usuń
  11. Święta Mario Magdaleno. Moja patronko. Proszę Cie o wytrwałość codziennym szukaniu Jezusa. Proszę Cię o odnowienie mojej wiary i odwagę trwania przy Panu.
    O radość bycia przy nim.
    O wyprostowanie ścieżek mojego serca oraz mojej przyszłośc. Chce kochać Cię Panie Jezu, tak jak umie moje serce. Ty wiesz. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeta Mario Magdaleno moja patronko prosze Cie wstawiaj sie modlitwa za mojego syna Dominika, moje rodzenstwo, mame. Prosze Cie o wytrwalosc i wyprostowanie ścieżek mojego życia. Prosze o nawrócenie Bartka i powrot do nas. Panie Ty wszystko wiesz, Ty wiesz,że Cie kocham.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeta Mario Magdaleno moja patronko prosze Cie wstawiaj sie modlitwa za mojego syna Dominika, moje rodzenstwo, mame. Prosze Cie o wytrwalosc i wyprostowanie ścieżek mojego życia. Prosze o nawrócenie Bartka i powrot do nas. Panie Ty wszystko wiesz, Ty wiesz,że Cie kocham.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta Mario Magdaleno. Patronki moja przyjęta podczas sakramentu bierzmowania, Proszę upros Pana Jezusa który uwolnił Cię od złych duchów aby i mnie tak bardzo kocham i złotówka się nade mną chociaż nie byłam dobrym człowiek. Proszę kogoś mi wewnętrzna wolność.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sw. Mario Magdaleno wypros u Jezusa łaskę daru macierzyństwa dla mojej córki Magdy

    OdpowiedzUsuń
  16. Swieta Mario Magdaleno, ufnie prosze o potrzebne laski dla mnie i mojej rodziny o laske zdrowia dla wszystkich, dla Mamusi o dobry kontakt z Tomkiem, aby zobaczyl dobro i milosc, ktora jest obdarowany, docenil ludzi prawych, prosze o szczesliwe, dobre wakacje
    dla wszystkich, laski dla Tomka, Jana, Janka i Pawla, laski dla Dominiki i Michala, ktorzy beda przyjmowali Sakrament Malzenstwa. Prosza badz przy nas, badz przy mnie Sw.Mario Magdaleno. Malgorzata

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę Cię św Mario Magdaleno o zdrowie i pomoc w pracy

    OdpowiedzUsuń
  18. Mario Magdaleno proszę się o wstawiennictwo za moimi Dziećmi, za moim Mężem i moim Małżeństwem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mario Magdaleno proszę Cię o wstawiennictwo i modlitwę za moje Dzieci i moją Rodzinę.
    Tak bardzo proszę o pomoc...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sw. Magdaleno proszę wstawiaj za Magda, prosząc o dar potomstwa dla niej

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę Sw.Mario Magdaleno wstaw się za Katarzynę- moją córeczkę chrzestną

    OdpowiedzUsuń
  22. Święta Mario Magdaleno, proszę o spełnienie mojego marzenia z pracą w Hiszpanii jako animator czasu wolnego Fuerteventura Gran Canaria Loret dr Mar Fuerteventura. Fabia

    OdpowiedzUsuń
  23. Święta Mario Magdaleno proszę aby moja córka dobrze napisała nadchodzące egzaminy i proszę o właściwy wybór drogi życiowej .Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Św.Mario Magdaleno,proszę już od dwóch lat o dobrego męża dla Madzi J.Ty tak kochałaś P.Jezusa,Ty wiesz co to wielka MIŁÓŚĆ!!!!!Wysłuchaj proszę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje