Aktualny czas w Warszawa:

niedziela, 27 lipca 2014

MODLITWA DO ŚW. MARTY W SPRAWACH TRUDNYCH


O cudowna św. Marto
uciekam się pod Twoją opiekę,
powierzając się Tobie całkowicie o pomoc w moich potrzebach
i wsparciu w moich doświadczeniach.

Zobowiązuję się tę modlitwę rozpowszechniać.

Pocieszaj mnie w smutkach i potrzebach,
o co usilnie proszę przez Twoją wielką radość,
która napełnia, kiedy w domu Twoim w Betanii
gościłaś Zbawiciela świata Jezusa.

Proszę Cię, uproś dla mnie i dla mojej rodziny,
abyśmy w sercach Boga zachowali,
a przez to na lekarstwo w naszych troskach zasłużyli,
a szczególnie w aktualnej potrzebie ________________

Ja Ciebie proszę Wspomożycielko we wszystkich potrzebach,
pokonaj wszystkie trudności tak jak zwyciężyłaś smoka
kładąc go u swoich stóp.

Amen

Ojcze Nasz...

Zdrowaś Maryjo...3x

św. Marto proś za nami!


***

Żywot św. Marty;


http://ruda_parafianin.republika.pl/swi/m/marta.htm

2 komentarze:

  1. zawsze mnie wspomagasz i działasz cudownie i w cudowny sposób kocham cię, pomóż i teraz zrób coś z tym kominem bo śmierdzi w całym domu twoja Maria

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta Marto proszę o pomyślne rozwiązanie sprawy urzedowej

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje