Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 14 czerwca 2014

MODLITWA RODZICÓW DZIECI UZALEŻNIONYCH

Dobry Boże
Ty znasz tę straszną bezradność,
której pełne jest moje serce,
kiedy patrzę na moje dziecko,
które tak bardzo kocham,
a które niszczy swoje własne życie,
złapane w spiralę uzależnienia.

Ten widok łamie mi serce
i nic nie jest w stanie wyrazić mego bólu,
tak, że czasami wydaje mi się,
że już dalej nie dam rady.

Wierzę, że Ty jesteś Wszechmocny
i dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych,
jak powiedział to Anioł do Maryi. 
Wierzę także, że kochasz moje dziecko znacznie bardziej niż ja.  

Proszę Cię, pomóż mi zaufać w Twoją interwencję w jego życiu. 
Przynieś mu uzdrowienie, którego potrzebuje,
doprowadź je do pełnego powrotu do zdrowia.
Daj mu doświadczyć Twojej głębokiej miłości, którą masz dla niego.
I udziel jemu odwagi, siły i miłości, której potrzebuje.

Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje