Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 30 czerwca 2014

KORONKA DO NAJDROŻSZEJ KRWI JEZUSA



Na dużych paciorkach:
O Jezu, okryj Twoją Przenajdroższą Krwią cały świat! 
Obmyj wszelki brud grzechowy i odnów świat przez Ducha Świętego.

Na 10 małych paciorkach:
O mój Jezu, przebaczenia i miłosierdzia, przez zasługi Twej Najdroższej Krwi.

(Źródło: Por. Szaffer R., Armia Najdroższej Krwi Jezusa Chrystusa, Wrocław 2009) 

... Przez moje rany udzielę wszystkiego o co prosić mnie będziecie ...


Wszystkie wasze sprawy, nawet najmniejsze, jeśli zanurzycie we Krwi Mojej, nabiorą nieskończonej zasługi. Moc Moja jest w Moich ranach.

Rany moje mają moc nad Sercem Boga... posiadając Je, potężnym się stajesz i masz więcej mocy ode Mnie, bo możesz rozbrajać sprawiedliwość Moją.

Gdy ofiarujesz Moje Święte Rany za grzeszników, nie zapominaj tego czynić i za dusze w czyśćcu. Ofiaruj twoje cierpienia w połączeniu z Moimi Ranami i za dusze czyśćcowe.

Kto za życia swego czcił Rany Jezusa Chrystusa, korzystał z ich zasług i ofiarował Ojcu Przedwiecznemu za dusze w czyśćcu, będzie miał przy swojej śmierci Najświętszą Maryję Pannę i Aniołów a Pan Jezus ukrzyżowany w całym blasku Swej Chwały przyjmie go i ukoronuje jego czoło niebieskim wieńcem Swej Chwały.

26 komentarzy:

  1. Jezu proszę ratuj nasze małżeństwo przed nieszczęściem rozpadu.Błagam o łaskę pojednania, nawrócenia, przebaczenia i cudu przemiany mojego męża Józefa.Niech Duch Święty oświeci jego umysł a serce wypełni Bożą miłością do mnie.Panie Jezu zachowaj nas od złego,od grzechu pokus,ataków i dręczeń ze strony szatana.Jezu zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi nasze małżeństwo. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Jezu zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi moje dzieci, męża i siebie, proszę przez Twoje Rany uzdrów nas, oczyść i prowadź

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi cały rozpoczynający się dzień. mojego męża, dzieci, rodziców, rodzeństwo z rodzinami, dziewczynę syna,wszystkie nasze choroby i cirpienia,troski i kłopoty,nerwy, kłótnie,zapraszam Cię Panie Jezu do tych sytuacji,spraw,prac,rozmów i odpoczynku, uzdrów, oczyść i prowadź,Panie Jezu dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi wszystkie nasze nerwy, panikę i lęki, które są źródłem naszych cierpień, kłótni,braku miłości i pracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu zanurzam w Twoje Przenajdrozszej Krwi siostrę Grażynę, która cierpi na stwardnienie rozsiane, pomóż w jej cierpieniu, pomóż dla jej synów i męża, który nie rozumie tej choroby,Panie Jezu Troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu zanurzam w Twoje Przenajdrozszej Krwi siostrę Irenę, która cierpi na epilepsję, zmarła jej córka, rozstała się z mężem,Panie Jezu pomóż w jej cierpieniu,Panie Jezu Troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu zanurzam w Twoje Przenajdrozszej Krwi moją córkę ,która czeka na wiadomość o przyjęciu do pracy,Panie Jezu Troszczy się Ty

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi moją córkę, która bardzo jest nerwowa i czeka na wiadomość o przyjęciu do pracy,Panie Jezu Ty wiesz,jak ona cierpi,Panie Jezu Troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu zanurzam w Twojej Przenajdrozszej Krwi brata Józefa, który wyrwał się z nałogu alkoholu, rozpadła się rodzina i teraz prosi o pomoc,Panie Jezu pomóż w jego cierpieniu, proszę o łaskę pracy, miłości i zrozumienia,Panie Jezu Troszcz się Ty

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Jezu w Godzinie Miłosierdzia zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi nas wszystkich, moją rodzinę,Panie Jezu Troszcz się Ty.

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi syna Mateusza, który uderzył się w głowę,Panie Jezu Tylko Ty,Jezu mój,Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi siebie,Jadwigę,swoje cierpienia, chorobę,strach i nerwy,Panie Jezu Tylko Ty,Jezu mój,Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi siebie,Jadwigę,swoje cierpienia, chorobę,strach i nerwy,Panie Jezu Tylko Ty,Jezu mój,Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi Adrianę,wszystkie jej choroby,cierpienia,niepowodzenia,strach,nerwy,brak pracy, miłości,Panie Jezu oczyść, uporządkuj i prowadź,Panie Jezu Tylko Ty.Panie Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przez Twoje Rany Jezu proszę o łaskę zdrowia, szczęścia i pojednania dla córki Adriany w 30 rocznicę Urodzin, dziękuję za łaskę pracy i za wszystkie łaski ,jakimi ją obdażasz każdego dnia,Zanurz ją w swojej Przenajświętszej Krwi Panie mój.serdeczne Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez Twoje Rany Jezu proszę o łaskę zdrowia, szczęścia i pojednania dla syna Sebastiana, dziękuję za łaskę pracy i za wszystkie łaski ,jakimi obdażasz każdego dnia,Zanurz jego i Urszulę w swojej Przenajświętszej Krwi Panie mój.serdeczne Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przez Twoje Rany Jezu proszę o łaskę zdrowia, szczęścia i pojednania dla mojej rodziny, dziękuję za łaskę pracy i za wszystkie łaski ,jakimi obdażasz każdego dnia,Zanurz nas w swojej Przenajświętszej Krwi Panie mój.serdeczne Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie Jezu zanurz proszę w swojej Przenajświętszej Krwi Gertrudę, którą się opiekuję,ostatnio choruje i cały czas coś nowego dochodzi, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie Jezu zanurz proszę w swojej Przenajświętszej Krwi rodziców Józefa i Teresę,ostatnio choruje i cały czas coś nowego dochodzi, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Panie Jezu zanurz proszę w swojej Przenajświętszej Krwi męża Sergiusza, dzieci i mnie,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Jezu zanurz proszę w swojej Przenajświętszej Krwi mnie Jadwigę i pomóż mi w tych,tak trudnych dla mnie, chwilach,zanurz nasze dzieci i męża,dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajświętszej Krwi Gertrud,która cierpi na chorobę skóry i doszła grypa,w jej staeszym wieku jest trudne.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajświętszej Krwi Józefa i Teresę.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajświętszej Krwi Józefa i Teresę ,ich dzieci i wnuki.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Panie Jezu zanurzam w Twojej Przenajświętszej Krwi Józefa i Teresę ,ich dzieci i wnuki i prawnuki.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jezu proszę ratuj moje małżeństwo przed rozpadem .Proszę o łaskę pojednania, nawrócenia, przebaczenia i cudu przemiany mojego męża Dariusza.Niech Duch Święty oświeci jego umysł a serce wypełni Bożą miłością do mnie i naszych dzieci .Panie Jezu zachowaj nas od złego, od grzechu pokus, ataków i dręczeń ze strony szatana.Jezu zanurzam w Twojej Przenajdroższej Krwi nasze małżeństwo i naszą rodzinę. Jezu Ufam Tobie i bardzo Cię kocham

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje