Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 19 czerwca 2014

Dla członków rodziny alkoholika



Panie Jezu Chryste, dziękuję Ci przede wszystkim za wiarę, ponieważ bez niej już nie wiedziałbym, jak żyć, jak wytrzymać pod krzyżem naszej rodziny. Razem z ojcem chorego chłopca z Ewangelii wołam: „Wierzę, Panie, zaradź memu niedowiarstwu!”. Nieraz zadaję sobie pytanie: jak długo musimy jeszcze wytrzymać pod tym krzyżem? Wtedy zapominam o tym, że nasz krzyż to przecież również Twój krzyż. Dlatego chcę już nie tyle patrzeć na nasze cierpienie, co raczej rozważać Krew Twoich ran przelaną dla zbawienia całego świata. 
Jezu, nasz Zbawicielu, tak bardzo pragniemy zdrowia i leczenia dla naszego/ naszej... . Chcemy wszystko uczynić, aby znaleźć pomoc u specjalistów od choroby alkoholizmu. Chcemy z cierpliwością stworzyć warunki, które pozwolą na przyjęcie leczenia ciała i duszy. Chcemy z miłości wymagać tego, co potrzebne oraz unikać litości, która bardziej niszczy, niż buduje. Niech moc Twojej Krwi wspiera nas w walce z własną słabością i daje nam mądrość, abyśmy wiedzieli, kiedy mamy stawiać warunki, a kiedy darować i przebaczać. Daj nam szacunek wobec tych, którzy są chorzy, ochroń nas od wszelkich 
wyrazów osądzania i potępiania. 
Błagając o leczenie i nowe zdrowie dla naszego/naszej... , pragniemy żyć w jedności i pokoju rodziny chrześcijańskiej. Jeżeli jednak krzyż naszej rodziny służy bardziej Twoim celom zbawienia, daj  nam wiarę i wytrwałość do końca, aby nasza krew razem z Twoją przyczyniła się do ratowania wielu ludzi. Amen. 

566 komentarzy:

  1. Intencja za uzdrowienie Edgara od alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  2. Intencja za uzdrowienie Piotra od alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o uzdrowienie mojego taty od alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  4. Intencja za uzdrowienie Dawida od alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  5. Intencja za uzdrowienie mojego meza Karola od alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  6. Intencja o uzdrowienie Jarka

    OdpowiedzUsuń
  7. Intencja o uwolnienie mojego męża Andrzeja od alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę o uwolnienie z nałogu alkoholowego mojego ojca oraz braci i siłę w dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Intencja o uzdrowienie siostry z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o uwolnienie z nałogu alkoholowego mojego syna Piotra

    OdpowiedzUsuń
  11. Intencja za mojego tatę Stanisława za uzdrowienie od nałogu alkoholizmu i siłę dla nas

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o uwolnienie mojego taty z alholizmu i wstert do alkoholu mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o uwolnienie Zenka z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o uwolnienie z nałogu alkoholowego kschestnego syna Alekseja.

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja proszę o modlitwę o wyprowadzenie z alkoholizmu mojego męża Piotra... Nie mam już siły do walki z tym nałogiem. Nasze małżeństwo się rozpada :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze o uwolnienie mojego syna z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  17. Błagam o uwolnienie mojej żony Urszuli od alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o uwolnienie Krzysztofa od alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę o modlitwę w intencji uwolnienia z alkoholizmu mojego ojca

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o modlitwę w intencji uwolnienia Marcina z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o modlitwę w intencji uwolnienia mojej mamy od nałogu alkoholowego

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o uzdrowienie mojego taty Romana z alkoholizmu i mojego brata oraz kuzyna

    OdpowiedzUsuń
  23. proszę o uzdrowienie z alkoholizmu mojej teściowej

    OdpowiedzUsuń
  24. Maryjo otocz opieką Marcina alkoholika

    OdpowiedzUsuń
  25. Duchu Święty daj odpocząć Marcinowi od alkoholu

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja proszę o uzdrowienie mnie z alkoholizmu już niema siły na taka drogę Dawid

    OdpowiedzUsuń
  27. Maryjo proszę o uwolnienie ze zniewolenia alkoholizmem mojego męża Mariusza

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu Chryste, Maryjo i Wszyscy Święci proszę o uwolnienie od alkoholizmu mojego taty Bogusława, daj mu siłę i wytrwałość do walki z tym uzależnieniem. Proszę również o siłę dla mnie i mojej rodziny, abyśmy przetrwali wraz z Waszą pomocą ten trudny dla nas okresu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o modlitwę -Panie zabierz nałóg alkoholizmu od mojego syna Marcina

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę o modlitwę i uwolnienie od nałogu alkoholowego mojego taty i brata

    OdpowiedzUsuń
  31. Prosze o modlitwe za mojego tate alkoholika z ktorym nie da sie rozmawiac, za mnie poniewaz przez to wszystko mam nerwice lekowa, boje sie byc sama, za brata który szuka rozwiazania problemow w alkoholu, za moja mame aby byla silna w tej trudnej sytuacji i za mojego chlopaka aby zaczal mnie sluchac
    Blagam was moslcie sie za moja rodzine:(

    OdpowiedzUsuń
  32. Prosze o modlitwe za mojego tate alkoholika z ktorym nie da sie rozmawiac, za mnie poniewaz przez agresje taty i znecanie sie psychiczne nad mama, mna, bratem mam nerwice lekowa, za brata ktory pogubil sie w zyciu, aby bog poprowadzil go dobra droga, za mame aby miala sile trwac w tym wszystkim i za chlopaka by zrozumial co jest dobre a co zle, by bardziej muna mnie zalezalo, by mnie sluchal :((( mam nardzo ciezka sytuacje

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę o uwolnienie z nałogu alkoholizmu moich rodziców , zniszczyli przez ten nałóg całą nasza rodzinę, proszę modlcie się za nich

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę o modlitwę o uwolnienie z nałogu alkoholowego mojego męża Ryszarda

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosze o modlitwe o uwolnienie mojego meza Adama z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  36. Prosze o modlitwe za mojego meza Tomasza o uwolnienie z nałogu alkoholowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duchu Święty uwolnij i chroń od nałogu mojego Brata Daniela.Z każdym dniem pogrąża się bardziej i schodzi na złą drogę.Miej moją całą rodzinę w swojej opiece.

      Usuń
  37. Proszę o modlitwę za mojego ojca Kazimierza o uwolnienie z nałogu alkoholowego, oraz o modlitwę za moją mamę oraz za mnie abyśmy wytrwały ten bardzo trudny czas.

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę o uwolnienie z nałogow Michała

    OdpowiedzUsuń
  39. Błagam o uwolnienie od alkoholizmu mojego męża Andrzeja, który stosuje wobec mnie i syna przemoc psychiczną. Błagam o pomoc. Od lat jestem chora na depresję. Jestem w rozpaczy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Panie Jezu wyrwij że szponów alkoholizmu mojego męża Macieja.

    OdpowiedzUsuń
  41. Proszę o modlitwę za mojego syna Łukasza żeby wytrwal w walce z nałogiem. Jezu uwolnij mojego syna od nałogów i uzależnień.

    OdpowiedzUsuń
  42. Prosze o modlitwę za mojego męża Waldemara aby zrozumiał swoje postępowanie i otwarł się na Boga który może wszystko .Niech nam Bóg błogosławi.

    OdpowiedzUsuń
  43. Proszę o uzdrowienie z alkoholizmu mojego taty Piotra którego bardzo kocham i pragnę aby pokonał uzależnienie oraz na zawsze odstawił alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  44. Proszę o uwolnienie i uzdrowienie mojego męża Piotra od alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Proszę o uzdrowienie i uwolnienie z alkoholizmu moich synów Pawła i Wojtka

    OdpowiedzUsuń
  46. Prosze o uzdrowienie i uwolnienie mojego ojca Ryszarda z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  47. Prosze o uzdrowienie mojego taty Ryszarda od alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  48. Proszę o uwolnienie i uzdrowienie mojego męża od alkoholizm

    OdpowiedzUsuń
  49. Proszę o wyzwolenie mego syna z nałogu alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  50. Proszę o modlitwę w intencji mojego męża, który wielokrotnie otarł się nawet o najgorsze przez alkoholowy nałóg.

    OdpowiedzUsuń
  51. Prosze.o.uwolnienie mojego.meza i synow.pd.alkoholizmu i narkotykow.
    Bałagam.Kezu też to w swoje.rece
    Jezu ufam Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  52. Błagam o modlitwę dla mojego męża Daniela, który jest alkoholikiem. Błagam o siłę dla niego aby mógł walczyć z tą okropną chorobą i zrozumieć jak bardzo niszczy ona nasze życie. Proszę również o modlitwę za moje dzieci aby choroba ojca nie wpłynęła na ich rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  53. Błagam o modlitwę za mojego zięcia Piotra o uwolnienie z nałogu alkoholizmu .Blagam też o modlitwę za moja córkę i dwoje cudownych wnuków,aby mieli siłe walczyć z nalogiem męza i ojca.

    OdpowiedzUsuń
  54. Błagam o modlitwę za mojego zięcia Piotra o uwolnienie z nałogu alkoholizmu.Błagam też o modlitwę za moja córkę I dwoje cudownych wnuków o siłę I madrość i wytrwałość w tym trudnym dla nich czasie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Błagam o zdrowie i uwolnienie od choroby alkoholowej mojego brata Michała. Błagam o to, żeby wkońcu Zrozumiał swoją chorobę i dobrowolnie poddał się leczeniu. Proszę także o sile dla siebie i całej rodziny, abyśmy potrafili wytrwać i pomóc Michałów w jego problemach.

    OdpowiedzUsuń
  56. Błagam o modlitwę za mojego brata Michała który jest alkoholikiem. Błagam i potrzebuje pomocy. Błagam także o siłę dla siebie i całej rodziny, abyśmy mogli mu tę pomoc nieść i wspierać w walce z chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  57. Błagam o zdrowie i uwolnienie od choroby alkoholowej mojego brata Michała. Błagam o to, żeby wkońcu Zrozumiał swoją chorobę i dobrowolnie poddał się leczeniu. Proszę także o sile dla siebie i całej rodziny, abyśmy potrafili wytrwać i pomóc Michałów w jego problemach.

    OdpowiedzUsuń
  58. Proszę o modlitwę za mojego tate Zbigniewa o uwolnienie go od grzechu alkoholizmu.
    Ciebie prosimy... wysłuchaj nas Panie

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomodlcie sie za mojego syna Daniela

    OdpowiedzUsuń
  60. Blagam Jezu o uzdrowienie mojego męża z alkoholizmu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  61. Jezu błagam o uzdrowienie mojego syna Piotra z nałogu alkoholowego. Proszę o modlitwę za niego. Jezu pomóż mu proszę

    OdpowiedzUsuń
  62. Panie Jezu,prosze ulecz moja mame od alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  63. Błagam Panie Jezu o uwolnienie mojego partnera Marcina ze szpon alkoholizmu. Proszę o Jezu o zesłanie łaski wiary i trzeźwości dla Marcina. Wierzę, że przez Ducha Świętego jest możliwe uwolnienie z tego nałogu i z wiarą i nadzieją modlę się za wszystkich alkoholików i ich rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  64. Intencją o wyjście z nałogu mojego męża Marcina.Boże proszę daj mu siły aby walczył.

    OdpowiedzUsuń
  65. W Intencji o wyjście z nałogu alkoholowego mojego tatę. W Intencji mojej i mamy o siłę i wiarę oraz oraz odzyskanie pewności siebie w tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  66. Modlitwa o uzdrowienie męża z alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  67. Intencja o wyjście mojego brata Pawła z choroby alkoholowealkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bożejeżeli taka jest Twoja Wola, na którą tylko i jedynie się zdaję proszę o uwolnienie mojego męża Marka z choroby alkoholowej.O odwagę do przyznania się męża do tego, że jest ALKOHOLIKIEM. O zrozumienie, że alkohol niszczy jego zdrowia ale niszczy całą rodzinę. Proszę również o uzdrowienie córek , które nie na widzą swojego ojca z powodu jego alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  69. Panie Boże ratuj moich synow alkoholikami narkomanami Blagam pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jezu proszę o uzdrowienie mojego ojca Zbigniewa z sideł alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  71. Proszę o uzdrowienie i opamiętanie się mojego ojca Artura aby przestał pić. Proszę o siłę dla mnie, mamy, brata i babci abyśmy to przetrwali.

    OdpowiedzUsuń
  72. Boże uratuj mojego męża od alkoholu. Stracił już tak wiele przez swoją słabość a nadal widzi w nim ukojenie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Blagam o uzdrowienie mego syna Kamila z alkocholizmu.Daj mu mu Boze sile ,aby wygral z nalogiem

    OdpowiedzUsuń
  74. Blagam o uzdrowienie mego syna Kamila z alkoholizmu.Daj mu Boze sile by mogl wygrac z nalogiem

    OdpowiedzUsuń
  75. Błagam, pomóż mojemu synowi Damianowi zerwać z alkoholem, właśnie dziś zaczął leczenie, proszę dodaj mu siły w tak trudnym czasie dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  76. Panie Jezu uwolnij Tomasza i Małgorzatę od nałogu alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  77. Cała nasza rodzina prosi o uwolnienie naszego brata i syna Tomka o uwolnienie od alkoholizmu i powrót do zdrowia. Błagamy!

    OdpowiedzUsuń
  78. Proszę o łaskę Bożą dla mojego brata Tomasza aby sie opamiętał i wyszedł z choroby alkoholowej

    OdpowiedzUsuń
  79. Proszę o modlitwę za mojego męża Tomasza,o uwolnienie z nałogu alkoholowego

    OdpowiedzUsuń
  80. Proszę o modlitwę w intencji mojej rodziny i o uwolnienie Taty Tadeusza z nałogu Alkoholowego.

    OdpowiedzUsuń
  81. Proszę o modlitwe za mojego brata o uwolnienie z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowo: Proszę o modlitwę za mojego syna o uwolnienie z alkocholizmu

    OdpowiedzUsuń
  83. Modlę się w intencji mojego męża. Gdyż boje się jego gdy jest pod wpływem alkoholu. Żeby Bóg uwolnił go od chęci picia alkoholu i tej ciągłej złości i nienawiści do siebie i innych

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo proszę o modlitwę za mojego tatę aby przestał pić i się awanturować. O zdrowie dla mamy. O spokój w rodzinie. Panie Jezu Ty się tym zajmij. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  85. Jezu Chryste proszę o uwolnij moją córkę z alkoholizmu,daj mi siłę i wytrwałość abym mogła być przy niej i wspierać ją w drodze do wyzdrowienia. Jezu ufam Tobie i w Twoje ręce składam nasze życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modle sie rowniez za moja corke, ktora jest uzalezniona od alkoholu,aby dobry Jezu wskazal jej droge wyjscia z tego zametu i aby corka przyjela jego dobre wskazowki .Boje sie, dlatego modle sie za siebie aby Bog milosierny tchnal we mnie wiecej sily i wytrwalosci ...o to prosze z calego serca

      Usuń
    2. Modle sie rowniez za moja corke, ktora jest uzalezniona od alkoholu,aby dobry Jezu wskazal jej droge wyjscia z tego zametu i aby corka przyjela jego dobre wskazowki .Boje sie, dlatego modle sie za siebie aby Bog milosierny tchnal we mnie wiecej sily i wytrwalosci ...o to prosze z calego serca

      Usuń
  86. Proszę o uwolnienie z choroby alkoholowej męża Leszka o powrót do normalnosci i spokoju dla nas i cudownych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  87. Proszę o uwolnienie z alkoholizmu męża Ryszarda i syna Bartłomieja oraz o łaskę nawrócenia

    OdpowiedzUsuń
  88. Inencja o uwolnienie męża z choroby alkoholowej i skutków wynikających z tego stanu. Proszę o światło i odwagę dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  89. Intencja o uwolnienie brata Robka z alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  90. W intencji brata Stanisława

    OdpowiedzUsuń
  91. W intenci brata Łukasza alkoholika i bliskich z jego rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  92. Blagam o uwolnienie z nalogu mojego taty. Nie dajemy juz rady

    OdpowiedzUsuń
  93. Błagam o uwolnienie z choroby alkoholowej mojej mamy, która już jest na dnie

    OdpowiedzUsuń
  94. Proszę o modlitwę za mojego męża, błagam niech przestanie pić. Ja naprawdę nie mam już siły dźwigać tego krzyża Jezu zlituj się nade mną i wysłuchaj mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  95. Proszę o modlitwę za naszego syna Łukasza o uwolnienie z choroby alkoholowej i łaskę nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń
  96. Proszę o modlitwę za naszego syna Łukasza o uwolnienie z choroby alkoholowej i łaskę nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń
  97. Duchu Świety dotknij mojego męża Grzegorza ,aby był trzeźwy.

    OdpowiedzUsuń
  98. Maryjo błagam cię o to aby mój brat Piotr już nie pił alkoholu daj mu siłę błagam cię dopomuz

    OdpowiedzUsuń
  99. Proszę o siłę dla mnie i dla mojego syna Bartosza w walce o jego uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  100. Błagam Cię Panie o siłę i wytrwanie w walce z chorobą syna Bartosza.Bądź wola Twoja

    OdpowiedzUsuń
  101. O uzdrowienie dla mamy mojej... I dla Arka z alkoholizmu. Proszę o modlitwę i obiecuję modlić się w WASZYCH INTENCJACH

    OdpowiedzUsuń
  102. Błagam Duchu Święty natchnij mojego syna Jana i dodaj mu odwagi i siły ,aby wyleczyl sie z jego ciezkiej choroby. Jezu Ty się tym zajmij.Pozwol mu wychowac dzieci i cieszyć się nimi.Matko Uzdrowicielko chorych uzdrow mojego syna błagam i w Tobie pokładam nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  103. Boże daj siłę Michałowi, by zrozumiał jak wilka krzywdę robi sobie i bliskim pijąc. Miej Go Jezu w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  104. Błagam o modlitwę i uzdrowienie za Wojtka aby był już zawsze trzeźwy i nie pił alkocholu

    OdpowiedzUsuń
  105. Panie Jezu uwolnij mojego męża Sławka od alkohizmu.Niech zrozumie jak wielką krzywdę wyrządza sobie i całej rodzinie.Niech Duch Św natchnie go i niech się nawróci.

    OdpowiedzUsuń
  106. Jezu uwolni moją żonę od alkoholizmu. Niech wie że spożywając niszczy nasz związek i nasze dzieci. Proszę cię Boże o opamiętanie

    OdpowiedzUsuń
  107. Proszę Boże wyrwij mojego syna Krystiana z alkoholizmu, pomóż mu .Proszę

    OdpowiedzUsuń
  108. Jezu wyrwij mojego meża Dariusza od nałogu alkoholowego wiem ze to zły go trzyma w swych szponach

    OdpowiedzUsuń
  109. Blagam uzdrow moich synow z choroby alkoholowej

    OdpowiedzUsuń
  110. Prosze o uzdrowienie mojej mamy Marioli z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  111. Blagam Panie Boze wyzwol naszych synow z alkoholizmu i narkomani..Z chorym mezem na raka nie mamy sily walczyc z synami i ich nalogami.Jezu ufami Tobie wez to w swoje rece.Amen

    OdpowiedzUsuń
  112. Proszę o uzdrowienie ojca mojego synka z choroby alkoholowej.Żeby znalazł w sobie siłę, wiarę i odwagę. Proszę Cie Boże o siłę i mądrość dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  113. Prosze o uzdrowienie mojej dziewczyny z choroby alkoholowej i narkotykow. Blagam Pana Boga o pomoc i wszystkich forumowiczow, prosze o modlitwe za nia, A takze o wytrwalosc i madrosc dla mnie. Tylko Bog moze tutaj pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  114. Proszę o intencje dla mojego tatusia aby spędzał z nami więcej czasu , oraz nie pił alkoholu.
    Wysłuchaj nas Panie w tych trudnych sprawach , oraz wszystkich którzy twej pomocy potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  115. Proszę o to by uwolnić Adama z nałogu oraz innych potrzebujących uwolnienia z nałogu

    OdpowiedzUsuń
  116. Błagam Cię Boże o uwolnienie mojego mężą Michała od alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  117. Jezu proszę cię o uwolnienie z choroby alkoholowej mojej żony Natalii,

    OdpowiedzUsuń
  118. Panie Jezu Proszę o uwolnienie mojej żony z choroby alkoholowej

    OdpowiedzUsuń
  119. Proszę o modlitwę o uwolnienie z nałogu alkoholowego mojego taty Józefa. Sam też ofiaruję swoją modlitwę za wszystkich dotkniętych tą chorobą i ich bliskich. Razem nam się uda!

    OdpowiedzUsuń
  120. Proszę o uzdrowienie z alkoholizmu mojego tatę Stanisława który po wielu latach abstynencji zaczął pić

    OdpowiedzUsuń
  121. Panie Jezu proszę uwolnienie mojego męża Mariusza z choroby alkoholowej

    OdpowiedzUsuń
  122. Błagam Uzdrow Jezu męża z alkocholizmu

    OdpowiedzUsuń
  123. Błagam Uzdrow Jezu męża z alkocholizmu

    OdpowiedzUsuń
  124. Bardzo proszę aby mój brat Adam wyszedł z okropnej choroby jaką jest alkoholizm. Błagam Jezu o zdrowie dla mojego brata żeby cieszył się życiem i zdrowiem w abstynencji .

    OdpowiedzUsuń
  125. Panie Jezu błagam Cię uwolnij mojego męża Arka z alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  126. Panie Jezu błagam Cię uwolnij mojego męża Arka z alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  127. Prosze o uwolnienie mojego syna Matusza z alkoholizmu i narkomani

    OdpowiedzUsuń
  128. Blagam o iwolnienie mojego syna Oawla z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  129. Blagam o uwolnienie mojego syna Lukasza z.alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  130. Blagam o uwolnienie mojego syna Lukasza z.alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  131. Proszę o uzdrowienie mojej żony renaty z choroby alkocholowej

    OdpowiedzUsuń
  132. Panie jezu błagam o uleczenie mojego syna Michala z nalogu alkoholowego.

    OdpowiedzUsuń
  133. Proszę o modlitwę aby mój ojciec chciał się leczyć i przestał pić.

    OdpowiedzUsuń
  134. Błagam o modlitwę za mojego ojca Kazimierza aby po wielu latach picia nawrócił się i przestał pić.

    OdpowiedzUsuń
  135. proszę o modlitwę za mojego męża Artura aby przestał pić

    OdpowiedzUsuń
  136. proszę o modlitwę za mojego męża Artura aby przestał pić

    OdpowiedzUsuń
  137. Proszę o modlitwę za odzyskanie trzeźwości mojego męża Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
  138. Proszę o uzdrowienie mojego brata Adama z alkoholizmu i o siłę dla jego organizmu na walkę z objawami zatrucia alkoholowego, które zagroziły Jego życiu.

    OdpowiedzUsuń
  139. Panie pomóż naszej rodzinie wyrwij Kamila że szpon nałogu

    OdpowiedzUsuń
  140. Boże nie skonczenie miłosierny wyzwol proszę z nałogu Łukasza

    OdpowiedzUsuń
  141. Proszę o uzdrowienie mojego męża Tomasza z nałogu

    OdpowiedzUsuń
  142. Prosze o pomoc wyjscia z nalogu alkocholowego mojego meza Jozefa

    OdpowiedzUsuń
  143. Proszę o modlitwę za mojego tatę o uzdrowienie z alkoholizmu. Jest coraz gorzej. Już się nie kontroluje.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  144. Proszę o modlitwę za mojego męża Mariusz o uzdrowienie z alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  145. Bardzo prosze o modlitwe za moich bliskich o uzdrowienie z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  146. Proszę o modlitwę o uzdrowienie z alkoholizmu mojego męża Marka.

    OdpowiedzUsuń
  147. Proszę o modlitwę o uzdrowienie z alkoholizmu mojego męża Pawła

    OdpowiedzUsuń
  148. Bardzo szczególnie proszę o modlitwę każdego dnia o uzdrowienie z choroby alkoholowej oraz o wytrwałość w trzeźwości mojego chłopaka Łukasza

    OdpowiedzUsuń
  149. Bardzo szczególnie proszę o modlitwę każdego dnia o uzdrowienie z choroby alkoholowej oraz o wytrwałość w trzeźwości mojego chłopaka Łukasza

    OdpowiedzUsuń
  150. Proszę o modlitwę w intencji uwolnienia z nałogu alkoholowego mojego brata Dariusza i siostry Beaty. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  151. Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia z choroby alkoholowej oraz wytrwałości w trzeźwości mojej mamy Wiesławy.
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  152. proszę o uzdrowienie mojego syna z choroby alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  153. Proszę o modlitwę w intencji uzdrowienia mojego taty z nałogu alkoholowego.

    OdpowiedzUsuń
  154. Proszę o modlitwę w intencji mojego taty o uzdrowienie z choroby alkoholowej. Siły do walki z nałogiem .

    OdpowiedzUsuń
  155. Boze prosze aby moj maz przestał pić i wykańczacm mnie psychicznie. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  156. Proszę o modlitwę w intencji mojego chłopaka Dawida o uzdrowienie z choroby alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  157. Błagam o wyleczenie mojego męża z alkoholizmu
    Brakuje mi już sił ale walczę dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  158. Proszę o wyleczenie mojego ojca Henryka z nałogu alkoholowego oraz o pomoc wsparcie dla mojej mamy Iwony która cierpi daj nam siłe w walce

    OdpowiedzUsuń
  159. Błagam o pomoc dla mojego syna Olka

    OdpowiedzUsuń
  160. Proszę o wyleczenie mojego męża z alkoholizmu. Brakuje już mi sił na zycie z ta choroba, pilnowanie żeby nic sobie nie zrobił będąc pod wpływem alkoholu. Żyje w nieustannym stresie i boję się jak to wpłynie na dzieci. Proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  161. Proszę o łaskę uzdrowienia z nałogu alkoholowego mojego taty Jana oraz o zgodę w rodzinie. Jezu, Ty się tym zajmij!

    OdpowiedzUsuń
  162. Prosze o laske uzdrowienia z alkocholizmu mojego meza lukasza Jezu ty sie tym zajmnij

    OdpowiedzUsuń
  163. Modlitwa jest bardzo ważna. Bóg pomaga. Ważne jest też osobiste działanie. Warto pójść na miting dla żon alkoholików Al-Anon lub miting DDA dla Dorosłych Dzieci Alkoholików. Pozdrawiam serdecznie. Można też skorzystać z pomocy specjalisty terapeuty lub psychologa.

    OdpowiedzUsuń
  164. Proszę o uzdrowienie mojego męża Sebastiana z nałogu alkoholowego Jezu zmiłuj się nad nami

    OdpowiedzUsuń
  165. Prośba o uzdrowienie Pawła od alkoholu

    OdpowiedzUsuń
  166. Błagam o uwolnienie mojego taty z choroby alkoholowej, która niszczy naszą rodzinę... proszę o siłę dla mojej cudownej mamy, dla mnie i brata, żebyśmy mogli z tym walczyć..

    OdpowiedzUsuń
  167. Panie Boże błagam Cię uzdrów mojego Sławka od choroby alkoholowej, miej też w opiece wszystkich cierpiących dotkniętych tą czy inną chorobą, uwolnij dobre duszyczki od zmagania się z tak nierównym przeciwnikiem jakim jest nałóg..

    OdpowiedzUsuń
  168. Panie Boże pomóż mojemu Tacie wyjść z nałogu alkoholowego, niech Pan Bóg mu dopomóze... oraz o wsparcie dla całej rodziny w tej trudnej systuacji

    OdpowiedzUsuń
  169. Panie Boże błagam o uwolnienie i nawrócenie się mojego syna Mayruszs.Stacza się na same dno. Rujnuje wszystko całe życie.i rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  170. Błagam o pomoc dla mojego syna Mateusza o pomoc w chorobie alkoholowej.

    OdpowiedzUsuń
  171. Panie Boże bardzo Cię proszę o uzdrowienie mojego brata Bartosza z choroby alkoholowej. Uwolnij jego duszę i cialo od zlych mocy i pozwol mu zyc w szczesciu i milosci. Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  172. Intencja o uzdrowienie z alkoholizmu Czesława

    OdpowiedzUsuń
  173. Intencją za uzdrowienie od alkoholu mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  174. Proszę o modlitwę o uzdrowienie z alkoholizmu syna Mateusza.
    Błagam Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  175. Boże proszę Cie pomóż aby mój ojciec i mąż zostali wyzwoleni od alkoholizmu.. Pomóż mi wytrwać w trudnych chwilach..

    OdpowiedzUsuń
  176. Boże proszę Cie pomóż aby mój ojciec i mąż zostali wyzwoleni od alkoholizmu.. Pomóż mi wytrwać w trudnych chwilach..

    OdpowiedzUsuń
  177. Boże proszę Cię o pomoc za mojego brata i mamę.O uzdrowienie z alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  178. Proszę o modlitwę i uzdrowienie mojego brata z alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  179. Ofiaruję modlitwę w intencji mojego taty. Chciałabym żeby dobry Bóg pomógł mu uwolnić się od alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  180. Proszę o modlitwę za syna l y

    OdpowiedzUsuń
  181. Prosze o modlitwe o uwolnienie z alkocholizmu Bogdana

    OdpowiedzUsuń
  182. Boze proszę cię za mojej syna, o uzdrowienie z choroby alkoholizmu.

    OdpowiedzUsuń
  183. Proszę o wstrzemięźliwości i abstynencje od alkoholu dla mojego męża K
    . Boże dopomóż ratuj uzdrow Go błagam

    OdpowiedzUsuń
  184. Boże, pomóż, nie mam już sił, proszę, uzdrów
    ukochanego od alkoholu. Pomóż mu wytrwać
    chwilach, aby nie czuł potrzeby picia alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  185. Boże, Tatusiu, blagam Cię o łaskę trzeźwości dla Tadka oraz o siłę i Ducha Swietego dla nas w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  186. Boże proszę Cię aby mój mąż Radek przestał pić. Żeby kolejna próba pokonania nałogu udała mu się, aby w niej wytrwał tak jak nam obiecuje

    OdpowiedzUsuń
  187. Ojcze nasz proszę a by mój Brat Karol przez tał pić. Żeby kolejna próba pokonania nałogu ,aby w niej wytrwał tak jak nam obiecał.I Żeby był modrzejszy bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  188. Prosze o modlitwe za mojego syna kochanego Damiana.

    OdpowiedzUsuń
  189. Boze proszę Cię o modlitwę za mojego kochanego męża Daniel alkoholika. Prosze cie uzdrow go od alkoholu.Prosze poświęć go by zaprzestał picia .😣

    OdpowiedzUsuń
  190. Boze proszę Cię o modlitwę za mojego kochanego męża Daniel alkoholika. Prosze cie uzdrow go od alkoholu.Prosze poświęć go by zaprzestał picia .😣

    OdpowiedzUsuń
  191. Boże proszę Cię o modlitwę za mojego męża Daniela. Pomóż mu uwolnić się od alkoholu.😣🥺

    OdpowiedzUsuń
  192. Boże Proszę Cię pomóż dla mojego brata wyjść z tej potwornej choroby. Daj siłę dla niego i dla Nas abyś mogli jego wspierać w tym trudnym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  193. Chryste ulituj się nad moimi dziećmi i wyprowadź ich ojca Zbigniewa z nałogu.Nie pozwól im w przyszłości czynić tego samego.Blagam chroń nas,nasza garstkę.Abysmy wreszcie byli normalna rodziną

    OdpowiedzUsuń
  194. alkohol duzo zlego wyrządził w naszej rodzinie.modle sie i prosze i jest zle bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  195. Proszę o modlitwę za moją Mamę Grażynę, gdzie alkohol całkowicie ją zmienił. Proszę, aby znowu była taka jak dawniej.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje