Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 24 maja 2014

Modlitwa św. Marii Magdaleny De Pazzi




Przybądź, Duchu Święty.

Niech zstąpi Zjednoczenie z Ojcem i Umiłowanie Syna.

Ty, Duchu prawdy, jesteś nagrodą Świętych, orzeźwieniem dusz, światłem w ciemnościach, bogactwem ubogich, skarbem miłujących, nasyceniem głodnych, umocnieniem pielgrzymów.
Ty wreszcie jesteś skarbem wszelkich skarbów.

 Przybądź, Duchu Święty, Ty, który zstępując na Maryję sprawiłeś, że Słowo stało się ciałem, spraw w nas łaską to, czego w Niej dokonałeś przez łaskę i naturę.

 Przybądź, czystej myśli pokarmie, źródło wszelkiego dobra, zbiorze wszelkiej czystości.

 Przyjdź i zabierz wszystko, co przeszkadza nam być zabranym przez Ciebie

5 komentarzy:

  1. Św Mario Magdaleno módl się
    za nami 🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Ojcze wspomagaj mnie i moja córkę Justynę 🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  3. Św Mario Magdaleno proszę Cię módl się za nami tych wszyskich sprawach z którymi się zmagamy aby się rozwiązały i szczesliwie zakończyły 🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o zdrowie moje i moich bliskich na każdy dzień naszego życia i wiarę mocna w Boga 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje