Aktualny czas w Warszawa:

sobota, 17 maja 2014

MODLITWA PRZED OPERACJĄ

Drogi Boże - Stwórco, zwracam się do Ciebie ze wszystkimi obawami wobec oczekującej mnie operacji. Proszę daj mi odwagę potrzebną, by stawić jej czoło z niezachwianą pewnością, że mnie chronisz i kochasz. Kiedy będę w narkozie, daj memu duchowi odczuć, że nie muszę się o nic martwić ani niczego obawiać. Ukój moje nerwy, uspokój umysł i odpuść mi wszystkie grzechy w swoim miłosierdziu.

     Proszę daj zespołowi operacyjnemu umiejętności potrzebne, by operacja się udała i by nie było komplikacji. Proszę daj mej rodzinie i przyjaciołom podtrzymującą na duchu wiarę w to, że jesteś z nami. Rozprosz ich obawy podczas nadchodzących godzin mojej operacji. Składam w Twoje ręce moje wyzdrowienie i proszę, by Twój uzdrawiający dotyk przyspieszył mi powrót do zdrowia.

     Drogi Boże, składam moje życie w Twoje ręce i ufam w Twą dobroć, miłość i troskę o mnie.

     Proszę, byś mnie wysłuchał w imię Jezusa, Twego Syna Amen.

75 komentarzy:

  1. Prosze o modlitwe o szczesliwy przebieg operacji mojej synowej Agnieszki bog zapłać

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze o modlitwe o szczesliwy przebieg operacji mojej synowej Agnieszki

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o modlitwe o szczęśliwy przebieg operacji mojego męża Józefa

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o szcześliwą operacje i przebieg dla mojego kochanego męża

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobry Boże- proszę o udany zabieg operacyjny mojego męża Witka,proszę o Panie kieruj rękoma specjalistów chirurgicznych-JEZU UFAM TOBIE,A TY SIĘ TYM ZAJMIJ

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o modlitwę za szczęśliwy przebieg operacji i powrót do zdrowia mojego taty. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę o modlitwę za mnie. Dziś mam zabieg. Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze cie o modlitwe dla karolinki o szvzesliwa operacje amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o szvzesliwa operacje dla Karoliny

    OdpowiedzUsuń
  10. Prose o szczesliwa operacje dla Igorka

    OdpowiedzUsuń
  11. Prose cie o szczesliwa operacje dla Igorka

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę, modlę się o szczęśliwy przebieg dzisiejszej operacji mojej przyjaciólki Anny...Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o szczęśliwy przebieg operacji w dniu 29.03.2019 i pomyślną rekonwalescecję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę o modlitwę za szczęśliwy przebieg operacji mojej mamy w dniu 13.03.2019r.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobry Boże składam swoje życie w Twoje ręce. proszę o modlitwę o pomyślny przebieg operacji w dniu jutrzejszym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosze Cie Panie Boze o szczesliwy przebieg operacji.Badz obecny na sali operacyjnej.Blogoslaw lekarza ktory bedzie mnie operowal.Badz ze mna w tych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosze Cie Panie Boze o szczesliwy przebieg operacji.Badz obecny na sali operacyjnej.Blogoslaw lekarza ktory bedzie mnie operowal.Badz ze mna w tych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze Cie Panie Boze o szczesliwy przebieg operacji.Badz obecny na sali operacyjnej.Blogoslaw lekarza ktory bedzie mnie operowal.Badz ze mna w tych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosze Cie Panie Boze o szczesliwy przebieg operacji.Badz obecny na sali operacyjnej.Blogoslaw lekarza ktory bedzie mnie operowal.Badz ze mna w tych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham Ciebie Panie Jezu,moja osobe oddaje w Twoje kochajace ramiona.Badz ze mna15 kwietnia podczas operacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę Cię Panie Boże o szczęśliwy przebieg operacji mojej Mamusi, aby nie było żadnych komplikacji i szybko doszła do zdrowia. Bądź z Nią cały czas na sali operacyjnej i podtrzymuj Ją na duchu. Błogosław cały zespół operacyjny, który będzie ją operował. Bóg zapłać! Amen.

    OdpowiedzUsuń
  22. Proszę o modlitwę za Babcie, która jest w trakcie operacji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Proszę o modlitwę o udana operacje mojej mamusi. Niech Bóg i matka boża i duch Święty nie odstepuja jej a prowadzą ręce lekarzy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosze o modlitwe za udana operacje mojej szwagierki I szwagra bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszę o modlitę za koleżanki mamę, która jest dziś operowana 17.06.19. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  26. Proszę o szczęśliwy przebieg dzisiejszej operacji i powrót do zdrowia. Proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Proszę o szczęśliwy przebieg dzisiejszej operacji i powrót do zdrowia. Proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Proszę o szczęśliwy przebieg operacji 11 lipca 2019 r. i szybki powrót do zdrowia po niej. Bądź ze mną Boże w każdym momeńcie i nie opuszczaj mnie !

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę o modlitwę za jutrzejszy zabieg
    . Daj mi Boże wiarę siłę i nadzieje ze wszystko będzie wporzadku.
    �� Miej w opiece wszystkich potrzebujących.��

    OdpowiedzUsuń
  30. Proszę o modlitwę o zdrowie mojej siostry marzeny.za modlitwę Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę o ponowny szczęśliwy przebieg operacji 9.09.2019 r. oraz szybki powrót do zdrowia. Bądź przy mnie Boże cały czas i nie opuszczaj mnie !

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry Boże czuwaj nad moim Tatą, którego 8 pażdziernika czeka operacja. Spraw, aby wszystko poszło dobrze , bez komplikacji, a Tata szybko wrócił do pełnił sił i zdrowia. Jezu, ufam Tobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  33. Proszę o szczęśliwy przebieg operacji dla mojej Mamusi która jutro będzie operowana (23.10.2919), aby nie było żadnych komplikacji, żeby szczęśliwe się wybudziła z narkozy i szybko doszła do zdrowia. Bardzo proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę Cie Panią o szczęśliwy przebieg operacji mojego teścia Józefa i o opiekę Matki Najświętszej w trakcie operacji

    OdpowiedzUsuń
  35. Panie Boże jutro poważna operacja mojej siostry .Proszę cię o to ,aby operacja udała się szczęśliwie a siostra powróciła do zdrowia .Proszę też o pomoc Przenajświętszej Panienki ,aby pomogła przetrwać chorej w tak trudnej sytuacji .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  36. Prosze o szcześliwą operacje dla taty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Proszę o szczęśliwy przebieg operacji mojej córki Martyny i szybki powrót do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę o modlitwę o szczęśliwą operację żylaków prosi Krystyna .Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  39. Proszę o modlitwę za mnie ...za 3h mam laparoskopie jajnika.
    Jola.
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  40. Proszę Cię Boże o szczęśliwy przebieg mojej dzisiejszej ginekologicznej operacja. Daj mądrość lekarzom a mnie zdrowie ❤️ Miej mnie w opiece❤️16.06.20

    OdpowiedzUsuń
  41. Boże Miłosierny proszę o szczęśliwy przebieg operacji i uzdrowienie mojej żony Marioli z wszelkich chorób duszy i ciała. Kieruj rękami lekarzy... Proszę wszystkich czytających o modlitwę AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  42. Proszę szczęśliwy przebieg operacji Sergija.

    OdpowiedzUsuń
  43. Prosze o udana operacje mojego taty.Boze pomoz muuu

    OdpowiedzUsuń
  44. Boże, proszę o szczęśliwy jutrzejszy zabieg mojego narzeczonego, o opiekę nad nim, Maryjo miej go teraz i zawsze w swojej opiece. Amen. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  45. Panie Boże, proszę o szczęśliwy przebieg operacji mojej przyjaciółki, miej ją w swojej opiece. Proszę również o zdrowie i dobre wyniki mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Boże Miłosierny proszę o szczęśliwy przebieg operacji mojego brata Łukasza Kieruj rękami lekarzy. Uśmierz ból pooperacyjny i spraw, żeby szybko wrócił do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  47. Panie Boże proszę o udana operacje taty mojego chłopaka .kieruj rękoma lekarzy pomóż muuuu miej go w opiece .Amen ❤️

    OdpowiedzUsuń
  48. Boże proszę o udaną operację dla mnie kieruj rękoma lekarzy pomóż mi w opiece amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Panie Boże błagam Cię o siłę dla mojego męża Zdzisława i otocz go opieką w czasie operacji.Niech Twa siła Boże pozwoli nam jeszcze trochę cieszyć się sobą.Amen

    OdpowiedzUsuń
  50. Panie Boże proszę o szczeliwy przebieg operacji mojego męża Olka. Miej miłosierdzie dla niego . Dziękuję za wszystkie Twoje łaski którymi nas wczesniej obdarzyłeś.
    I proszę o dalsza opiekę bo za tydzień ja będę miała operację. Jezu Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  51. Panie Boże proszę o szczęśliwy przebieg operacji mojego taty. Kieruj rękoma lekarzy a jemu samemu daj spokój ducha i wiarę że wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  52. Panie Boże, ufam Tobie i proszę
    o pomyślność operacji,oraz o szybki powrót do zdrowia mojej koleżanki Fredzi.
    Proszę miej Ją w swojej opiece ❤🙏

    OdpowiedzUsuń
  53. Panie Boże proszę o szczęśliwą operację mojej siostry Danusi czuwaj nad lekarzami żeby operacja się udała i szybki powrót do zdrowia. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  54. Panie mój proszę o szczęśliwa operacje mojej kochanej mamci Alutki, o szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Panie Boże proszę, o pomyślny przebieg operacji Patryka .

    OdpowiedzUsuń
  56. Miłosierny Boże dzis mam zabieg ,proszę daj mi siłę ,daj odwagę abym przetrwała ten trudny czas. Bóg zapłać za wszystkie łaski którymi mnie obdarowujesz.

    OdpowiedzUsuń
  57. Proszę o modlitwę za szczęśliwy przebieg operacji mojego wujka Edka w dniu 24 maja 2022r i powrót do zdrowia. Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  58. Dobry Boże miej w swojej opiece moje maleńkie 6 tygodniowe dzieciątko które niebawem bedzie miało operacje. Daj jej dużo siły na szybki powrót do zdrowia. A Lekarzom i pielęgniarkom będącym przy niej w tym czasie skupienia, umiejętności, troskii wiary o szczęśliwy przebieg operacji.

    OdpowiedzUsuń
  59. Prosze o szczesliwa operacje dla mojego syna Marcelka, by w koncu wyzdrowial i wstystko bylo znowu dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  60. Prosze o szczesliwa, operacje dla Igorka

    OdpowiedzUsuń
  61. Panie Boże proszę Cię o szczęśliwą operację dla mojego kochanego męża Zdzisława

    OdpowiedzUsuń
  62. Boze najświętszy i kochana Mateczko, prowadźcie rękę lekarzy podczas operacji mojego kochanego tatusia . Prosi Ania

    OdpowiedzUsuń
  63. Proszę o pomyślnośna operację dla ok ukochanej mamusi aby wszystko było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o szczęśliwa operację mojego męża

      Usuń
  64. Proszę o szczęśliwa operację mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  65. Proszę o szczęśliwe zakończenie operacji mojej mamy Izabeli, bez żadnych komplikacji i powikłań, syn Wiktor

    OdpowiedzUsuń
  66. Proszę o szczesliwa operacje Edwarda

    OdpowiedzUsuń
  67. Proszę o szczęśliwe zakończenie operacjji mojego Kochanego Stefana, która właśnie trwa 🙏

    OdpowiedzUsuń
  68. Dziękuję Panie że mnie wysłuchałeś. I operacja przebiegła bez komplikacji. Teraz proszę o szybki powrót do zdowia , daj siłę Stefanowi i miej go w swojej opiece 🙏

    OdpowiedzUsuń
  69. Miłosierny Boże proszę Cię o udaną operację mojej Kochanej i Dzielnej Mamuni o Jej siłę, spokój i cudowne uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  70. Panie Jesu, powierzam w opiekę Twemu Boskiemu Miłosierdziu mojego znajomego Jerzego który właśnie jest operowany. Zgodnie z Twoją wolą czuwaj nad przebiegiem operacji, prowadź rękę lekarzy i ześlij na nich Ducha Świętego aby oświecał ich umysły. Dziękuję z dotychczasową opiekę i wołam: Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Proszę o szczęśliwy przebieg operacji mojej mamy Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  72. Panie Boże proszę o szczęśliwy przebieg operacji,kieruj rękoma lekarzy ...

    OdpowiedzUsuń
  73. Proszę Cię Panie Boże o szczęśliwy przebieg operacji mojej Kochanej Mamy Irenki. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje