Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Modliwa św. Katarzyny - O miłość roztropną


O Duchu Święty, przyjdź do mojego serca. Boże żywy, mocą Twoją świętą pociągnij me serce ku Sobie. Racz mi udzielić roztropnej miłości i daru świętej bojaźni. Zachowaj mnie od wszelkiej złej myśli. Niech miłość Twoja będzie mi żarem i światłem, ażeby każdy ciężar stał mi się lekkim ciężarem. Święty mój Ojcze i słodki mój Panie, wspomóż mnie w każdej Twej służbie. Daj mi miłość Twoją! Amen.
 
Panie, spraw, abym… Potrafiła się uśmiechać w monotonii codziennej pracy. Potrafiła milczeć, gdy spostrzegam, że komuś coś się nie udało. – Chwaliła brata, który uczynił coś dobrego. Uścisnęła serdecznie dłoń bliźniemu, który jest smutny. Rozmawiała ze słodyczą z nieszczęśliwymi i niecierpliwymi. Obdarzała uczuciem brata, który cierpi. Naprawiała uczynione zło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje