Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 4 kwietnia 2014

MODLITWA DO KRZYŻA ŚWIĘTEGO

O Krzyżu święty, na którym Chrystus Pan był 
ukrzyżowany, oto ja, nędzny grzesznik, do stóp 
Twoich upadam i całując Twe święte Drzewo, 
obciążone drogim skarbem ciała Zbawiciela 
mojego, przyciskam Cię do niegodnych ust moich, 
powtarzam stokrotnie: bądź uczczony, bądź 
uwielbiony, o Krzyżu święty, Krzyżu najdroższy 
Jezusa Chrystusa. Drzewo Twe twarde słodkie 
wydaje owoce i woń z niczym nie porównaną. 
Tyś ozdobione kwiatami cnót wszystkich. 
O Krzyżu święty, zakładzie zbawienia naszego. 
Tobie się słuszna cześć od nas należy. 
Ty uzdrawiasz choroby duszy i ciała. 
Ty sprawiedliwym niebo otwierasz. 
Ty grzesznikom przebaczenie wyjednujesz. 
O Krzyżu święty! Drzewo Twe ozdobniejsze nad wszystkie cedry, 
Krzyżu świetniejszy nad wszystkie blaski świata, 
jedynie godny naszej czci i miłości, bądź uwielbiony,bądź pochwalony po wszystkie wieki. Nie odrzucaj nas, biednych grzeszników, którzy się do Ciebie ze skruszonym sercem i pewną ufnością uciekamy. 
Bądź naszym przewodnikiem w życiu, bądź światłem naszym w
ciemnościach, pociechą w utrapieniach, osłodą i podporą w smutkach. 
W godzinie śmierci wzmacniaj naszą wiarę, budź w nas nadzieję 
i rozpalaj miłość Bożą, abyśmy ożywieni tymi cnotami,
 pragnęli połączyć się z Panem naszym Jezusem Chrystusem, 
który na Tobie zawieszony umarł z miłości ku nam. 
O Krzyżu święty! U stóp Twoich składam duszę moją, serce moje, 
wszystkie myśli moje, a spoglądając na Jezusa Chrystusa na Tobie 
zawieszonego, na Maryję pod Tobą stojącą, łączę moje cierpienia. 
O Krzyżu święty! Zbaw mnie, zbaw wszystkich miłych mojemu sercu, zbaw 
przyjaciół i nieprzyjaciół moich, ochraniaj nasz Kościół święty, ochraniaj 
nas od powietrza, ognia i wojny. Spraw to swoją świętą mocą. 
Byśmy Twoją moc wychwalali wszyscy, za Twym światłem postępowali 
przez całe życie i na wieki oglądali w niebie Zbawiciela Pana. 
O Krzyżu święty! Krzyżu Chrystusowy! Zasłoń mnie od wszelkich 
niebezpieczeństw duszy i ciała i zbaw mnie na wieki. Amen.

14 komentarzy:

  1. O łaskę wiary i Miłosierdzie Boże dla : Wiolety , Rafała Łukasza Dominika , dla Haliny i Jacka , Waldemara,
    O pomoc dla Mari w bardzo trudnej sprawie Bogu wiadomej .
    Maria z Anglii

    OdpowiedzUsuń
  2. O łaskę powrotu do wiary dla dzieci o zdrowie dla rodziny o nieustanną opiekę nad ukochanymi wnukami błagam Cię o Jezu ukochany

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu ukochany strzez od zlego i wszelkiego niebezpieczenstwa zachowaj w zdrowiu Szymona blagam Cię Jezu. Babcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu Chryste synu Boga żywego zmiłuj się nade na grzesznikiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu Chryste nasz Zbawicielu, modlę się do Ciebie i proszę o nawrócenie moich bliskich, by poznali jak bardzo nas kochasz.Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Krzyżu św ratuj Panie Jezu wybaw mnie z długow moich abym uwolnił od szatana amen Jezusie Ratuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Jezu Dzięki Tobie za opiekę nad moją rodziną Proszę miej nas w Swojej opiece ustrzeż moją rodzinę a szczególnie syna od nałogu który trwa już lata Bądź z nami w każdy dzień Błagamy o to. matka

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Jezu pomóż mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Jezu pomuz mnie i mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  10. Najukochańsza Mateńko , błagam wyproś u Twego Syna łaskę zgody w rodzinie oraz zdrowia dla wszystkich a w szczególności dla wnuczki Marty o zdrowy i szczęśliwy przebieg ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swiety Krzyzu modle Sie za nasze malzenstwo miej je w twojej opiece i moja. rodzine zmiluj Sie nademna

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam pomóż mojej rodzinie aby wszystko poukładało się i ułożyło pomyślnie żebym dostała dobra pracę .

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje