Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 14 marca 2014

Wielki Post

Jestem Matką zagubionych dusz

Maryja:

Jestem Matką zagubionych dusz,

wszystkich dusz.

Zawierzcie mi tych, których kochacie.

Złóżcie ich w moje matczyne serce.

Przyjmę ich tam i powierzę Bożemu miłosierdziu.

Uwierzcie naprawdę, że serce Boga oczekuje mojego wstawiennictwa

i że wszystko będzie darowane

mojej matczynej miłości i miłosierdziu.

Uwierzcie temu.

Z tą wiarą przychodźcie do mnie.

Możecie waszą miłość i wasze miłosierdzie

zjednoczyć z moją miłością i moim miłosierdziem,

i zawierzyć mi wszystkie troski o tych, których kochacie.

Wasz Ojciec niebieski

zawierzył mi swego umiłowanego Syna.

I tak złożył w moje serce swoją miłosierną miłość.

Odtąd mogę ją mieć na zawsze

i być Pośredniczką Jego Miłosierdzia.

Przyjdźcie i powierzcie mi tych, których kochacie;

całą ich ziemską nędzę.

Powierzcie mi ich odejście,

bym mogła doprowadzić

ich razem z miłością mego Syna

do wiecznego miłosierdzia waszego Ojca.
 

Darowałem wam to, co najdroższe 


Jezus: 

Z wysokości krzyża 

darowałem wam Moja świętą Matkę. 

Mój skarb, który posiadałem tu jako człowiek. 

Jak Ojciec składa Mnie wam codziennie na nowo w ofierze, 

tak Ja darowuję wam zawsze od nowa 

moją ukochana Matkę. 

Jest Ona zarówno darem miłości 

waszego Niebieskiego Ojca, 

jak i Oblubienicą Ducha Świętego, 

najtkliwszym i najdelikatniejszym 

zawierzeniem Trójedynej Miłości. 

Jest Ona najcudowniejszym darem miłosierdzia Bożego, 

najczystszym dziełem Jego Ojcowskiego serca, 

które odpowiadając na miłość Ojca, 

nigdy nie odwróciło się od Jego serca. 

Jest Ona w szczególny sposób oddana sercu Ojca 

jako matczyne miłosierdzie Jego miłości 

i matczyna tajemnica Ojcowskiego Serca. 

Przyjdźcie do Matki, 

spieszcie ku Niej, 

pozwólcie by zabrała was do serca Trójedynego Boga, 

do serca Kościoła, 

który płaszczem miłości okrywa wszystkich ludzi 

i chce doprowadzić ich do zjednoczenia w miłości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje