Aktualny czas w Warszawa:

środa, 26 lutego 2014

Św. Gabriel od Matki Bożej Bolesnej - Listy



Jeśli uznasz to za stosowne, przekaż proszę te słowa Tecie i jej mężowi. Niech pamiętają, że postać tego świata szybko przemija, że powinni zawsze mieć Boga przed oczami i nigdy, za żadne skarby świata nie czynić niczego, co by Mu się mogło nie podobać. Lepiej jest kilka lat na tej ziemi cierpieć i mozolić się, a potem cieszyć się radością, której nie będzie końca, aniżeli przez kilka lat wieść wygodne życie, a potem cierpieć nie przez sto, czy tysiąc, czy milion lat, ale na wieki, na wieki! Powiedz im także, iż będą musieli zdać Bogu sprawę nie tylko z własnych dusz, ale i z dusz swych dzieci. Toteż postaraj się ich nakłonić, by chowali je w świętej bojaźni Bożej, a nie wedle wymagań świata. Bo jakże się wytłumaczą w dzień sądu…
 św. Gabriel od Matki Bożej Bolesnej ( Fragm. Listu XXXI)

24 komentarze:

  1. św. Gabrielu proszę cię o zdrowie dla mnie ,mojej rodziny ,a zwłaszcza proszę o pomoc w wyborze właściwej drogi w dorosłym życiu mojej córki .prosze bądz jej przewodnikiem prowadz ją bezpiecznie przez całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. św. Gabrielu proszę o uzdrowienie mojego dziecka z Autyzmu

    OdpowiedzUsuń
  3. św Gabrielu proszę o miłość wzajemną w mojej rodzinie i małżeństwie i o szybki powrót żony do domu

    OdpowiedzUsuń
  4. Św. Gabrielu proszę o rozeznanie drogi życiowej i znalezienia kochajacej mnie osoby...

    OdpowiedzUsuń
  5. św Gabrielu proszę Cię o cudowne uzdrowienie mojej córki z raka złośliwego , aby nie musiała korzystać z radiojodoterapii

    OdpowiedzUsuń
  6. św Gabrielu proszę o cudowne uzdrowienie mojej córki z raka złośliwego ,aby nie musiała korzystać z radiojodoterapii którą ma wyznaczoną , uratuj ją

    OdpowiedzUsuń
  7. Św. Gabrielu proszę o uzdrowienie mnie z cięzkiej nieuleczalnej choroby genetycznej oraz o zdrowie dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sw.Gabrielu, Patronie mlodziezy, prosze o laske wiary dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Św. Gabrielu, wspomagaj moją córkę Gabrielę w jej drodze i wyborach. Wspieraj ją w nauce i egzaminach .Otocz opieka naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  10. św.Gabrielu proszę o łaskę uzdrowienia z choroby i łaskę zgody i miłości w małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Św. Gabrielu proszę o uzdrowienie mojego ojca z raka przełyku

    OdpowiedzUsuń
  12. Św. Gabrielu proszę o uzdrowienie mojego ojca z raka przełyku

    OdpowiedzUsuń
  13. Św Gabrieli proszę o uzdrowienie duchowe i fizyczne i bym odnalazła sens mojego życia

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Gabrielu wypraszaj łaskę nawrócenia i Bożego Miłosierdzia dla Dawida oraz mojej rodziny. Wielkie Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  15. św. Gabrielu wypraszaj u Pana Boga, żeby połączył nas z Kamilem miłością i świętym węzłem małżeńskim, jeżeli taka Jego wola ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę o dar nawrócenia i uzdrowienia dla mnie i mojej siostry Agnieszki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Św. Gabrielu b Cię proszę, upros u Boga łaskę nawrócenia dla Damiana i Sebastiana ♥ oraz uzdrowienie dla Maćka S. Z całego serca Ci dziękuję :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Św. Gabrielu b Cię proszę,upros u Boga łaskę nawrócenia dla Damiana i Sebastiana♥oraz uzdrowienie dla Maćka S.:-).dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Św.Gabrielu bardzo Cię proszę o szybkie i pozytywne rozwiązanie moich problemów, bardzo proszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  20. Św.Gabrielu bardzo Cię proszę unieszkodliwij moich wrogów aby nie mogli wyrządzać mi więcej szkody i przykrości. W Tobie moja nadzieja. Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Św Gabrielu proszę cię o łaskę która będzie dla mnie i moich bliskich najbardziej odpowiednią i zdrowia dla rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  22. Święty Gabrielu proszę Cię o wyleczenie mojego synka z epilepsji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Św Gabrielu proszę o łaskę nawrócenia mojego męża i syna

    OdpowiedzUsuń
  24. Św.Gabrielu proszę o łaskę nawrócenia męża i synów,oraz o uwolnienie z nałogu narkomani i alkoholu

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje