Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 27 lutego 2014

NOWENNA ZAWIERZENIA NAJŚWIĘTSZEMU SERCU JEZUSA.



O Panie Jezu Chryste,
Twojemu Najświętszemu Sercu powierzam tą intencję
(tutaj należy wyrazić prośbę)
Spójrz tylko na mnie i uczyń to, do czego skłania Cię Twoje Serce ...

Niech Twoje Najświętsze Serce zadecyduje ... liczę na nie ...
pokładam w nim ufność ... Rzucam się w Jego Miłosierdzie.
Panie Jezu Ty mnie nie zawiedziesz.
Najświętsze Serce Jezusa, ufam Tobie.
Najświętsze Serce Jezusa, wierzę w Twoją Miłość do mnie.

Najświętsze Serce Jezusa, przyjdź Królestwo
Twoje.
O Najświętsze Serce Jezusa, proszę o wiele łask,
lecz najbardziej żarliwie błagam o tą.
Weź ją umieść w swoim Najświętszym Sercu,
kiedy Ojciec Przedwieczny zobaczy ją pokrytą
Twą Drogocenną Krwią nie odrzuci jej.
Nie będzie to już moja prośba, ale Twoja o Jezu.
O, Najświętsze Serce Jezusa pokładam ufność w Tobie.
Niech nigdy nie doznam zawodu.
Amen.

4 komentarze:

  1. Panie Jezu powierzam w Twoje ręce moje rozpadające się małżeństwo,o odrodzenie miłości i szczerą rozmowę.Ufam Tobie Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  2. panie Jezu powierzam ci moje zdrowie w twoje uzdrowione ręce ty panie dotkniesz mnie i uleczysz a wtedy bęnde zdrowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Jezu powierzam Twojemu Najswietrzemu Sercu moje małżeństwo, błagam o pokój mojemu sercu, ulecz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najświętsze Serce Jezusa Chrystusa błagam o pomoc Tobie Wiadomym.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje