Aktualny czas w Warszawa:

środa, 11 grudnia 2013

Litania do Matki Bożej z Guadalupe




Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
Chryste, usłysz nas, Chryste, wysłuchaj nas.
Chryste, usłysz nas.
Chryste, wysłuchaj nas.
Boże Ojcze Stwórco niebieski , przez którego żyjemy, zmiłuj się nad nami.
Synu, dziedzicu wszystkiego na Niebie i na ziemi, zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty, Boże, źródło miłości zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, Jedyny Boże, zmiłuj się z nami.
Maryjo z Guadalupe,
módl się za nami.
Święta Maryjo, Matko Ameryki,
Święta Maryjo, Gwiazda Nowej Ewangelizacji,
Święta Maryjo, Dziewico Najczystsza,
Święta Maryjo, Matko Boga prawdziwego,
Święta Maryjo, Matko godna czci wszelakiej,
Święta Maryjo, Matko miłosierna,
Święta Maryjo, Matko tych, którzy cię kochają i mają zaufanie do Ciebie,
Święta Maryjo, Matko tych, którzy wołają do Ciebie i szukają u Ciebie pomocy,
Święta Maryjo, Matko, która leczysz wszystkie nasze bóle, nieszczęść, i smutki,
Święta Maryjo, Matko, lekarstwo na nasze cierpienia,
Święta Maryjo, Matko, podtrzymująca nas swoim spojrzeniem pełnym współczucia i miłosierdzia,
Święta Maryjo, Matko, ukazująca nam swoją pomoc, miłość i współczucie,
Święta Maryjo, Matko, opiekunko prostych i pokornych,
Święta Maryjo, Matko, Pełna łaski dla tych którzy jej wiernie służą,
Święta Maryjo, Matko, zapewniająca ochronę wszystkim którzy się do Ciebie udają,
Święta Maryjo, Matko, biorąca nas w swoje objęcia,
Święta Maryjo, Źródło naszej radości,

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.

Módl się za nami, Święta Boża Rodzicielko, 
abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się

Wszechmogący, wieczny Boże, któryś swoje Miłosierdzie, powierzył Matce Bożej z Guadalupe , za wstawiennictwem Matki Twojego Syna, Matki Miłości Miłosiernej rozpal nasze serca, abyśmy byli wiernymi głosicielami i narzędziami tego Miłosierdzia Bożego dla świata. Prosimy o to przez naszego Pana Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który żyje i króluje z Tobą i Duchem Świętym, Bóg przez wszystkie wieki wieków.
Amen.

Pomnij, o Najłaskawsza Dziewico z Guadalupe, że ukazując się cudownie na górze Tepeyac, przyrzekłaś ukazać Swoje współczucie i litość dla tych, którzy Cię kochają i Tobie ufają, którzy szukają Twojej pomocy i zwracają się do Ciebie w swoich potrzebach i cierpieniach. Obiecałaś przychylić się do naszych próśb, otrzeć nasze łzy i dać nam pociechę i wyzwolenie. Nigdy nie słyszano, aby ktokolwiek uciekając się pod Twoją obronę, błagał Twojej pomocy, szukał Twego wstawiennictwa, dla innych, czy też dla siebie, był przez Ciebie opuszczony. Tą nadzieją ożywieni, uciekamy się do Ciebie, Maryi, Dziewiczej Matki prawdziwego Boga. Wyrażając żal za nasze grzechy, padamy przed Twoją świętą obecnością, pewni, że Ty okażesz nam swoje miłosierne obietnice. Jesteśmy pełni nadziei, że pod Twoimi skrzydłami i Twoją opieką, nic nie może nas złamać i przerazić, że nie musimy się lękać chorób, nieszczęść, czy jakichkolwiek cierpień. Tyś, nasze zdrowie i życie, Ty która jesteś naszą Matką, pragniesz być z nami za pośrednictwem Twego cudownego obrazu. Oddając się Twojej macierzyńskiej opiece i mając Ciebie za naszą ucieczkę w chwilach próby, nie potrzebujemy niczego więcej. Święta Matko Boża, nie gardź naszymi prośbami, ale w swoim miłosierdziu wysłuchaj nasze prośby. Amen.
    

78 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Święta Przenajświętrza Panieneczko z Gwadelupy Módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen

      Usuń
    2. Mateczko Boża z Guadelupe módl się za nami,dopomóż nam Maryjo

      Usuń
    3. Kocham Cię Maryjo z Guadelupe❤️

      Usuń
    4. Kocham Cię Maryjo z Guadelupe❤️

      Usuń
  2. Matko miej w opiece moje dzieci i wnuki

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Boska z Guadelupe modl sie za mnie i moja cala rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko Boska z Guadelupe proszę o błogosławieństwo i dobrego męża dla córki

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko Boża z Guadelupe proszę o błogosławieństwo i dobrą żonę dla syna

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko Boża z Guadelupe dziękuję za wszystkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko Boża z Guadelupe dziękuję za wszystkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko Boża z Guadelupe ratuj moją córkę, proszę o zdrowie i szczęście,o pracę i miłość,spraw żeby nie bała się wychodzić, uczyć się,poznawać nowych ludzi,zabierz niepowodzenie życiowe

    OdpowiedzUsuń
  9. Matko Boża z Guadalupe proszę o łaskę pokory,zrozumienia innych, zabierz lęki niepokoje, panikę,spraw żebym pracowała za granicą, uczyła się języka, pomóż mi i mojej rodzinie,zabierz od nas nerwy,bo one są przyczyną kłótni i chorób, pomóż nam Matko ukochana, proszę o łaskę pracy też dla córki

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Boża z Guadelupe ratuj moją córkę, proszę o zdrowie i szczęście,o pracę i miłość,spraw żeby nie bała się wychodzic z domu, znalazła miłość,nie była tak samotna,

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko Boża z Guadelupe proszę Cię o pomoc dla mojego syna, o dobre decyzję w jego życiu., o powrót do Boga. Proszę Cię także o pomoc dla mnie w wiadomej Ci Matenko intencji., proszę Cię również o zdrowie i błogosławieństwo Boże dla całej mojej rodziny. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Boża z Guadalupe proszę Cię ratuj córkę z jej choroby nerwów, lęków,braku pracy i miłości, złymi relacjami z bratem,problemami wyjść z domu,nauki,zrobienia prawa jazdy,Matko Boża Ty wiesz jak ona cierpi,jak to wszystko ją paraliżuje, Mateńko ratuj i czuwaj, Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko Boża z Guadalupe ulituj się nad nami, proszę zabierz nerwy z moich dzieci ,ze mnie i mojego męża,Ty Mateńko wiesz jak one nam przeszkadzają żyć,jak panikujemy i zwykłe sprawy stają się dla nas nie do przejścia, Mateńko ratuj nas, Mateńko dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Matko Boża z Guadalupe proszę o nawrócenie mojej rodziny,wyrwania z nerwów i proszę o pomoc w znalezieniu pracy dla córki

    OdpowiedzUsuń
  15. Mateńko dziękujemy za wszystkie łaski

    OdpowiedzUsuń
  16. Mateńko uzdrów mnie,Ty wiesz jak cierpię

    OdpowiedzUsuń
  17. Mateńko uzdrów mnie, moją rodzinę, rodziców i rodzeństwo z rodzinami,za wszystkie łaski serdecznie dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  18. Najświętsza Panienko, wysłuchaj proszę próśb jakie dziś składane są przez moje dzieci przed Twoim tronem w dalekiej Gwadelupe. Módl się za naszą rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  19. Najświętsza Panienko z Guadeloupe, zlituj się proszę nade mną i wysłuchaj moich próśb, proszę czuwaj nad naszą rodziną, by moim dzieciom nic nie zagrażało pod twoją opieką i aby najmłodsza moja córeczka nie chorowała na żadne poważne choroby. Módl się nad nami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Święta Panienko proszę o łaskę dla mojego nienarodzonego jeszcze dziecka i o zdrowie dla niego . Módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  21. Matko Boska proszę o łaskę dla mojego nienarodzonego jeszcze dziecka o zdrowie dla niego .Módl się za nami Święta Panienko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Matko Boża Guadeloupe miej w opiece moją córkę Weronikę i moją córkę Agatę. Przytul je do siebie i wyprowadź do dobrego spokojnego życia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Matko Boża pomóż memu synowi pokonać uzależnienie od alkoholu....Błagam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Matko boska spraw żebyśmy z Angelika nie rozdawali sie kocham ja bardzo i chce z nią być do końca naszych dnichron moja rodzinę od wszelkiego złego zesloj potrzebne laski będę się modlił codziennie będę obawiał różaniec

    OdpowiedzUsuń
  25. Najdroższa Maryjo z Gwadelupe dziękuję za wstawiennictwo w łaskach dla mojej corki powierzonych Jezusowi w nowenne w dniach 3-11.12.2017r. Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  26. droga Matko Boza z Gwadelupa miej w opiece fundacje złotej róży aby mogła realizować twoje orędzia

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko Boża proszę Cię o uzdrowienie mnie z choroby oraz o łaskę zdrowia dla mojego Taty. Proszę wszystkich o modlitwę w naszej intencji.

    Bóg Zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Matko Boża proszę Cię pomóż mi w przyjęciu do upragnionej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Matko Boża proszę Cię dopomóż mi w przyjęciu do pracy i miej pod opieką całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Matko Boża proszę Cię wysłuchaj moich próśb o upragnioną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko Boża proszę Cię wysłuchaj moich próśb o upragnioną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Matko cudowna wysłuchaj mnie i nie pozwól abyśmy się z Wojtkiem rozstali. Bardzo go kocham i pragnę z nim być.Prosze wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Matko cudowna wysłuchaj mnie i nie pozwól abyśmy się z Wojtkiem rozstali. Bardzo go kocham i pragnę z nim być.Prosze wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko Boża proszę Cię wysłuchaj mych próśb i dopomóż mi w przyjęciu do upragnionej pracy

    OdpowiedzUsuń
  35. Matko Boża z Guadelupe proszę cie o cudownego chłopaka dla Wiktorii o dobre studia dla niej,prosze o zdrowie dla naszej całej rodzinki ,abym mogla zrealizować pielgrzymke do Twojego wizerunku w Meksyku ,proszę Cie

    OdpowiedzUsuń
  36. Proszę Cię o pomoc w wiadomej łasce i Dziekuje Ci za dotychczasowe wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko Boża proszę Cię wysłuchaj mych próśb i dopomóż mi w przyjęciu do upragnionej pracy

    OdpowiedzUsuń
  38. matko boska z guadalupe prosze i blagam ze lzami w oczach wstaw sie i uzdrow moja kochana mamusie Zofie bo jest bardzo chora za ojca jozefa ktory ma chore oczy serce uzdrow go za meza Pawla zeby mial dobre wyniki ze szpitala i na koniec za mnie Bernadette bo jestem tez chora blagam kochana matenko uzdrow nas wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  39. Matko Boska proszę o łaskę i wysłuchaj moich próśb i dopomóż mi w mojej ciężkiej i trudnej pracy abym się nie załamywał i coraz lepiej radził sobie w moim codziennym trudzie

    OdpowiedzUsuń
  40. Matko Boza z Guadalupe prosze o madrosc i pomyslnosc na rozmowie kwalifikacyjnej abym otrzymala prace ktora bedzie rozwijac moje talenty

    OdpowiedzUsuń
  41. Matko Boża Guadalupe Błagam Cię żeby mi się udało z Darią i założył rodzinę i miał dzieci i swój rodzinny dom proszę Cię o zdrowie dla mnie dla Darii rodziców siostr szwagrow zuzi milosza Ani marysia Piotrusia i dziadków. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mateńko Przenajświętsza z Guadalupe proszę Cię o łaskę uzdrowienia z choroby kręgosłupa. I łaskę zdrowia dla Wiktorii. Dziękuję Ci z serca za wszystko.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  43. Matko Najświętsza, Mamo! Prosimy cię razem z Kasią o dzieciątko, ty wiesz jak bardzo pragniemy zostać rodzicami, jak ciężko znieść nam chwile prób i smutku wynikającego z poronień. Matko Boża, prosimy o nowe życie w naszym małżeńskim życiu. Prosimy o dziecko. Królowo Rodzin, Królowo Różańca Świętego, Wspomożenie Wiernych. Módl się za nami. Amen Bartek

    OdpowiedzUsuń
  44. Maryjo dziękuję za to że Jesteś w naszym życiu,rodzinie i nas prowadzisz do Zbawiciela Jezusa Chrystusa. Bądź błogosławiona

    OdpowiedzUsuń
  45. Maryjo proszę Cię o łaskę uzdrowienia mojej córki Helenki

    OdpowiedzUsuń
  46. Maryjo Matko Najświętsza prisze Cię o laskł uzdrowienia mojej córki Helenki i łaskę zdrowia dla synka Szymonka.

    OdpowiedzUsuń
  47. swieta matko boza z guadelupe wstaw sie za moja kochana mame Zosie zeby byla zdrowa

    OdpowiedzUsuń
  48. Święta Maryjo
    Proszę Cię o zdrowego dzidziusia abyśmy z mężem się doczekali.

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana Mamusiu proszę o zdrowe, kochające Boga dziecko dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kochana Mamusiu proszę o zdrowe, kochające Boga dziecko dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  51. O nawrócenia moich córek i zdrowie dla nich i dla mnie oraz dla mojej mamy i męża. O szczęśliwe małżeństwo dla córek, by Bóg obdarzył je
    zdrowym, kochającym Boga potomstwem

    OdpowiedzUsuń
  52. Za Lenke, zeby byla zdrowa i spokojna. Za cala moja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  53. Najdroższa Mateńko wstawiaj się za nami, tylko Bóg może nam dopomóc.
    Proszę też o nawrócenie osób, które zawierzyłam Tobie Maryjo i Bogu Wszechmogącemu Potężnemu Panu Zastępów.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  54. Matko Boża bardzo proszę o łaskę zdrowia i życia dla Tata, proszę o nawrócenie dla niego aby wyniki badań dały szanse na dalsze życie.Aby mój tata mógł dziękować za to wszystko

    OdpowiedzUsuń
  55. Maryjo,Matko nasza,schroń nasz pod Twój płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Matko, błagam Wstaw się u Jezusa za Pawełka daj mu siły do walki z chorobą. Proszę Twojego Syna o cód uzdrowienia. On może Wszystko

    OdpowiedzUsuń
  57. Matko, błagam Wstaw się u Jezusa za Pawełka daj mu siły do walki z chorobą. Proszę Twojego Syna o cód uzdrowienia. On może Wszystko

    OdpowiedzUsuń
  58. Matko Boza z Guadalupe wypros nam u Syna TwegoJezusa laske blogoslawienstwa i pokonania calego Zla, ktore chce wszystkich nas i wszystko zniszczyc.

    OdpowiedzUsuń
  59. MATKO BOŻA Z GUADALUPE UPROŚ U SYNA O UWOLNIENIE OD GIER MOJEGO WNUKA

    OdpowiedzUsuń
  60. Matko bardzo dziękuję
    Oraz bardzo proszę

    OdpowiedzUsuń
  61. Mateczko Boża, Maryjo, dziękuję za wszystkie otrzymane łaski dla mnie i mojej rodziny. Proszę o dalszą opiekę nad nami i o osłonę przed zarazą.

    OdpowiedzUsuń
  62. Matko Boża z Guadalupe dziękuje Ci za moje zdrowie i udana operację w Szpitalu Narutowicza w Krakowie
    Proszę o dalsze zdrowie i zachowanie od ciężkich chorób szpitali i operajii mnie i moich bliskich
    O zachowanie nas od zarazy i wirusów i epidemi koronawirusa
    Proszę o doczekanie się z mężem i cała rodzina złotych godów i wyremontowania domów rodzinnych i szczęśliwe zakończenie rozpraw sądowych moich i córek
    Proszę Cię Matuchno o męża dobrego dla córki Justyny i zdrowe potomstwo jest już po 40dziestce ale u Boga niema zeczy niemożliwych 🙏🌲🙏

    OdpowiedzUsuń
  63. Proszę Matko Boża z Guadalupe sprowadź mi dzieci z obcych ston do domu rodzinnego na Ojcowiznę naszą
    Błagam Cię Matuchno o te łaskę i staw żebym z mężem doczelismy się tego
    I cieszyli się dziećmi i wnukami na starość 🙏🙏🙏🌹🌹🌹❤️❤️❤️😇😇😇😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  64. Mamusiu, proszę ��

    OdpowiedzUsuń
  65. Matko Boża z Guadalupe dziękuję z cud udanej operacji, która odbyła się w dniu Twego święta, proszę broń mnie i moich bliskich przed epidemią. Spraw, aby moje wnuki urodziły się zdrowe. Dziękuję i proszę.

    OdpowiedzUsuń
  66. Matuchno kochana-ratuj naszą ojczyznę i świat od zguby. Chroń nas przed zakusami złych ludzi,którzy chcą nas niewolic i zawładnąć światem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Matuchno kochana-ratuj naszą ojczyznę i świat od zguby. Chroń nas przed zakusami złych ludzi,którzy chcą nas niewolic i zawładnąć światem.

    OdpowiedzUsuń
  68. Matko schroń pod Twój płaszcz naszą rodzinę. Zaprowadź do twego syna nasze zmarłe dziecko w łonie matki.

    OdpowiedzUsuń
  69. Maryjo, Matko nasza, schroń nas pod swój płaszcz.

    OdpowiedzUsuń
  70. Matko Moja powierzam Ci syna Janka I córkę Karolinę. Bądź ich Niebieską Mamą i przyprowadź do swojego Syna.

    OdpowiedzUsuń
  71. Matko Boża z Guadalupe ratuj. Proszę o łaskę nawrócenia dla męża i spowiedź. O nieustanne nawrącanie dla mnie. Niech Bóg będzie zawsze na pierwszym miejscu. Znasz w nas wszystkie zniewolenia i bożki. Niech Bóg będzie uwelbiony w naszej rodzinie, małżeństwie i wszystkim co robimy!

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje