Aktualny czas w Warszawa:

czwartek, 28 listopada 2013

Grudzień

1.             Jezu Ukrzyżowany proszę, daj mi kochać Ciebie całym   sercem

2.             Jezu z miłości do mnie przed niczym się nie cofnąłeś, nawet przed śmiercią. I ja przed niczym ,co prowadzi do Twojej miłości, cofać się nie będę.
3.             Dziś łączę się z Tobą, Jezu, w Komunii świętej, ale gdy przyjdziesz w całej swej chwale, jak radosne będzie to spotkanie! Przyjdzie ta godzina i myśl o niej nie powinna dla mnie być straszna, ale pełna radości i ufności.
4.             Jak słodkie Panie, będzie przyjście Twoje!
5.             Jak dobrze jest żyć nadzieją… Ufność moja w tobie, Jezu w Tobie Maryjo!
6.             Ufam Jezu, że Twoje Serce już mi przebaczyło grzechy przeszłości. Całą moją przeszłość rzucam z ufnością w płomienie miłości Twego Boskiego Serca.
7.             Wyrzucić dziś muszę z serca troski, kłopoty, niepokoje – jak dobre dziecko, które przygotowując się na święto swojej matki, zapomina o sobie i myśli tylko o tym, jak matce zrobić przyjemność. Bez grzechu poczęta – blask niebiański Cię otacza Maryjo.

8.             Maryjo każda myśl, każde uderzenie serca, słowo, krok, każdy uczynek – wszystko w Tobie dążyło do Boga. Cieszą się święci, cieszy się Jezus, patrząc na Ciebie, swoją Matkę, patrząc na Twoją chwałę.
9.             Uczysz mnie, Jezu, że szczery, głęboki, prawdziwy al. nie tyle objawia się łzami, co poprawia życie.
10.      Matko kochając Ciebie, kocham i Jezusa. Jeśli kocham Ciebie, moje serce będzie gotowe na wszystko, czego Bóg ode mnie zechce.



11.      Miłość Twoja do mnie Jezu, przybiła Cię do krzyża.


12.      Maryjo, jesteś Matką pięknej miłości, Matką miłosierdzia, więc podasz mi rękę, podniesiesz, pomożesz!


13.      Jezu, zlituj się nade mną! Niech odtąd język mój, który tyle nagrzeszył , zamilknie w pokornym przyznaniu się do popełnionych win!


14.      Jezu tak wspaniałomyślnie przebaczasz cierpienia Tobie wyrządzone , a ja nie przebaczę doznanych małych nieprzyjemności.?


15.      Jezu, wiem, że  jesteś przedwieczną Prawdą, niech więc i moje życie zawsze opromienione będzie światłem prawdy. Wolę narazić się na nieprzyjemności, na upokorzenia, byleby nie odstąpić od prawdy.


16.      Jezu, daj mi skromność, która nie dąży do ciągłego okazywania swojego „ja”, która umie poskromić pragnienie, by pokazać siebie, innych sobą zajmować!


17.      TY, nasz Bóg i Pan przyszedłeś służyć nam, biednym stworzeniom! Jezu, błagam Cię o pomoc, naucz mnie prawdziwej pokory.


18.      Twoja miłość Jezu, do mnie domaga się miłości ode mnie!


19.      Jezu Zbawicielu mój, żeby tak móc zrozumieć, odczuć kim dla mnie jesteś! I kochać Cię!


20.      TY Jezu jesteś wszystkim, a wszystko inne – niczym!


21.      Jezu, pozwól mi zrozumieć, że im człowiek pokorniejszy, tym bliższy Ciebie. A czego więcej pragnąć, jeżeli nie tego, by być jak najbliżej Jezusa? To powinno stać się moją ambicją – jak najbliżej Ciebie!


22.      Panie, nakłoń moje serce do wyrozumiałości dla innych!


23.      Maryjo, podnieś moje serce wysoko, ponad ziemię! Czego w tym życiu mi potrzeba? Tylko Jezusa! „Mój miły jest mój, a ja jego jestem”.


24.      Matko masz Jezusa, niczego więcej nie potrzebujesz. Bóg sam wystarcza za wszystko.
25.      Panie patrz na moją dobrą wolę. Chcę Cię zawsze przyjąć kochającym sercem, czy przyjdziesz do mnie pod osłoną radości czy krzyża, czy poprzez natchnienie, zachętę do dobra, wyrzut wobec popełnionego błędu, nawoływanie do poprawy, czy w osobie bliźniego…


26.      Pokój – to najcenniejszy dar, jaki Boże Dziecię przyniosło na świat, jaki aniołowie przy narodzeniu Chrystusa ogłosili światu. Boże dziecię, gdy klęczeć będę u Twego żłóbka, szepnij do mnie : Pokój z tobą!


27.      Święty Janie, Apostole miłości, uproś mi łaskę zrozumienia choć trochę ogromu Bożej miłości do nas.


28.      Jezu, dziękuję Ci za to, że dla mnie przyszedłeś na świat! Dziękuję Ci za Twoją dobroć, za miłość. W tej miłości znajduję skarby łaski i szczęścia.


29.      Chcę Boże dziecię, przechodzić przez życie, nie dbając o uznanie, o chwałę u ludzi. Chcę tulić się do Twego miłosiernego Serca. Ono mnie zbawi.


30.      „Chwała na wysokościach” Jezu, to pierwszy cel od Twojego przyjścia na świat : oddać Bogu chwałę za ludzi, którzy Boga nie kochają i nie chwalą . matko, naucz mnie żyć „największą chwałę BOGA”.


31.      Panie dziś patrząc na ubiegły rok, widzę całą Twoją dobroć dla mnie! Chcę kochać Cię JEZU, bądź dla mnie wszystkim!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje