Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 22 października 2013

Modlitwa wstawiennicza do św. Józefa Bilczewskiego

Święty Józefie Bilczewski,

Przed Tronem Boga za nami wstawiaj się
- Arcypasterzu Kościoła Lwowskiego
- Wierny kapłanie Kościoła Świętego
- W serce Jezusa z miłością wpatrzony
- Najświętszej Panny Maryi czcicielu,
- Ufny w opiekę świętego Józefa,
- Mężu modlitwy i wiary przykładzie,
- Niezłomny stróżu owczarni Chrystusa,
- Wzorze miłości i służby bliźniemu,
- Wielki uczony - pokorny pasterzu,
- Ukazujący nam ścieżkę do Boga,
- Orędowniku dla swoich rodaków.

Boże, Ty przez posługę świętego abp. Józefa Bilczewskiego łączyłeś w jeden apostolski Kościół wiernych różnych narodów, spraw, by i dzisiaj Kościół nadal łączył i obejmował swoją troską wszystkie narody.

Przez wstawiennictwo świętego Józefa Bilczewskiego prosimy Cię, Boże, spraw, aby nasze rodziny żyły w prawdziwej zgodzie i miłości. Niech wszyscy, którzy podejmują trud wychowania młodego pokolenia, dzięki Twojej Łasce mogli tu na ziemi cieszyć się owocami swojej pracy.
Przez wstawiennictwo świętego Józefa biskupa prosimy o zdrowie ciała i duszy dla wszystkich chorych, cierpiących, zagubionych duchowo i wątpiących.

Boże, Ty sprawiłeś, że przez przykład życia świętego arcybiskupa Józefa Bilczewskiego, jego modlitwę i pracę, wielu młodych poświęciło się służbie kapłańskiej i zakonnej. Spraw, by i dziś nie zabrakło tych, którzy pójdą za głosem Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Który żyje i króluje na wieki wieków. Amen.

7 komentarzy:

  1. Sw. Jozefie Bilczewski, blagam Cie o modlitwe za moja oczekujaca dziecka siostrzenice, by jej maz porzucil egoizm i wygodnictwo i umial sie zajac zona i przyszlym dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie,ze dzieki internetowi mozna o tyle latwiej niz kiedys dowiedzic sie o nowych i dawnych swietych , jak i o blogoslawionych oraz slugach / sluzebnicach bozych - moga oni podrzymywac nas na duchu, dawac nadzieje i przyklad swieego zycia.

    Sw. Jiozefa Bilczewskiego blagam o wstawiennictwo do Boga o pojednanie w mojej rodzinie, by synowa iziec mojej siosry portafili okazywac milosc i troske swoim wspolmalzonkom - dzieci mojej siostry byly wychowywane w lagodnosci i skromnosci, co eraz nie jest doceniane prez ich malzonkow.

    Goraco tez prosze, by - w maire mozliwosci - operatorzy takoch stron, gdzie ludzie nieraz wysylaja sowje intencje , opisujac dramatyczne nieraz sytuacje - mogli liczyc na fachowe wsparcie - b y moz e np wolon tariusze - psychologowie, prawnicy, lekarze itp mogli odpoiada cna ge prosby i udzuela c pomocy - porady.
    auwazylam ze czasempisz a ludzue ewidentnie na skraju zalamaniaa psychicznego czy w dramatycznej sytiacji materialnej czy tp i tu oprocz modliwty bylaby chyba potrzeba tez konkretna porada.takie dramatyczne ingtencje widzialam np w prosbach do sw Rity
    Boze wspomagaj wszystkich potrzebujacych

    OdpowiedzUsuń
  3. Sw.Arcybiskupie Jozefie Bilczewski,
    prosze Cie goraco, by moi najdrozsi rodzice,ktorzy wychowywali mnie i moja siostre w wierze katolickiej i w umilowaniu Polski, a ktorych ja nie umialam docenic za ich zycia, by teraz z Nieba opiekowali sie mna i moja siostra i cala rodzina i by mi przebaczyli moje przewiny i by Pan Bog pozwolil mi ujrzec ich w snie jak zywych i pelnych szczescia niebianskiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Św.Józefie Bilczewski, wstaw się za moim mężem, aby dostąpił łaski uzdrowienia. Błagam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blagam o to by maz szybko wyjechal do pracy,za wstawiennictwem Twoim sw.Jozefie prosze Cie uwolnij mnie o wieloletnich cierpien i pomoz zdać prawo jazdy...Cierpienie mnie miażdży 😕

    OdpowiedzUsuń
  6. Św.Józefie Bilczewski błagam Cię o zdrowie dla Marka oraz o jego miłość.Proszę wysłuchaj mych próśb.a

    OdpowiedzUsuń
  7. SW.Jozefie Bilczewski proszę o potrzebne łaski dla mnie ,mojego męża ,dzieci ,wnukow .Wiarę trwania przy Jezusie Chrystusie dary Ducha Świętego ,laski potrzebne na każdy dzień
    Proszę wstawiaj się za nami przed Tronem Boga w Niebie

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje