Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 28 października 2013

Modlitwa do św. Charbela

Święty Ojcze Charbelu, który wyrzekłeś się przyjemności światowych i żyłeś w pokorze i ukryciu w samotności eremu, a teraz przebywasz w chwale nieba, wstawiaj się za nami. Rozjaśnij nasze umysły i serca, utwierdź wiarę i wzmocnij wolę. Rozpal w nas miłość Boga i bliźniego.

Pomagaj w wyborze dobra i unikania zła. Broń nas przed wrogami widzialnymi i niewidzialnymi i wspomagaj w naszej codzienności. Za Twoim wstawiennictwem wielu ludzi otrzymało od Boga dar uzdrowienia duszy i ciała, rozwiązania problemów w sytuacjach po ludzku beznadziejnych.

Wejrzyj na nas z miłością, a jeżeli będzie to zgodne z wolą Bożą, uproś nam u Boga łaskę, o którą pokornie prosimy, a przede wszystkim pomagaj nam iść codziennie drogą świętości do życia wiecznego. Amen.

*****

Koronka do św. Charbela




Ta koronka składa się z pięciu części, każdej liczącej po trzy paciorki - trzech części paciorków czerwonych, jednej części paciorków białych i jednej części paciorków niebieskich. 

Między częściami znajduje się czarny paciorek - w sumie jest ich pięć.

Na początku koronki mamy medalik ze świętym Charbelem, a za nim jeden biały paciorek, po którym rozpoczyna się pięć wspomnianych wyżej części.

Części składające się z czerwonych paciorków odmawia się w intencji kolejnych cnót związanych ze ślubami zakonnymi św. Charbela.

Pierwsza poświęcona jest ubóstwu, druga - czystości, zaś trzecia - posłuszeństwu.

Cnoty owe, poprzez zakonne śluby, duchowni dzielą w szczególny sposób z cierpiącym Chrystusem.

Białe paciorki dotyczą Najświętszej Eucharystii, zaś niebieskie - Matki Bożej.

Odmawianie Koronki:

W Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Na pierwszym białym paciorku za medalikiem odmawiamy modlitwę " OJCZE PRAWDY"

MODLITWA OJCZE PRAWDY

( Była to ostatnia modlitwa św. Charbela przed śmiercią)

Ojcze Prawdy, oto Twój Syn,
Ofiara, która Tobie się podobała.
Przyjmij Jego śmierć za mnie.
Dzięki niej ja będę ulaskawiony.
Oto ofiara.
Przyjmij ją z moich rąk
A będę pojednany z Tobą.
Pamiętaj nie tylko grzechy, które popełniłem
Przed Twoim Majestatem.
Oto krew, która rozkwitła na Golgocie
Dla mojego zbawienia i modli się za mnie.
Zważ na to,
Przyjmij moje błagania.
Mam na sumieniu wiele grzechów,
Ale Twoje milosierdzie jest wielkie.
Jeśli położysz je na wagę,
Twoje dobro będzie więcej ważyło
Niż góry największe.
Nie zważaj na moje grzechy,
Ale raczej na to, co zostało złożone za nie,
Na ofiarę i poświęcenie,
One są większe niż przestępstwa.
Bo zgrzeszyliśmy.
Jego przebiły gwoździe i włócznia.
Jego cierpienia są wystarczające, by nas zbawić.
Mam żyć według nich.

Chwała Ojcu, który posłał swego Syna dla nas.
Chwała niech będzie Synowi,
który wyswobodził nas
i zapewnił nam zbawienie.
Błogosławiony Ten,
który przez swoją miłość dał życie wszystkim.
Jemu niech będzie chwała.

***
Na każdym z czarnych paciorków odmawiamy:
- modlitwę ojcze Nasz...

Na pierwszych trzech czerwonych paciorkach odmawiamy:
- modlitwę Zdrowaś Maryjo...
ku czci św. Charbela w jego wierności ślubowi ubóstwa.

Na drugiej części czerwonych paciorków odmawiamy:
- modlitwę Zdrowaś Maryjo...
ku czci św. Charbela w jego wierności ślubowi czystości.

Na trzeciej części czerwonych paciorków odmawiamy:
- modlitwę Zdrowaś Maryjo...
ku czci św. Charbela w jego wierności ślubowi posłuszeństwa.

Na trzech białych paciorkach odmawiamy:
- modlitwę Zdrowaś Maryjo...
ku czci milości św. Charbela do Najświętszej Eucharystii.

Na trzech niebieskich paciorkach odmawiamy:
- modlitwę Zdrowaś Maryjo...
ku czci szczególnego nabożeństwa i poświęcenia śię św. Charbela Matce Bożej.

*
Modlitwę podsumowujemy na medaliku, prosząc o szczególne łaski:

MODLITWA O SZCZEGÓLNĄ ŁASKĘ

Panie nieskończenie święty i uwielbiony w swoich świętych, Ty natchnąłeś świętego Charbela do wyboru drogi doskonałości w samotności pustelni.
Dziękujemy Ci za to, że obdarzyleś go błogosławieństwem i siłą do oderwania się od świata, aby w samotności pustelni mógł zatriumfować heroizm jego cnót: ubóstwa, czystości i posłuszeństwa.
Panie, podążając za przykładem św. Charbela, błagamy dziś o łaskę miłowania  Cię i służenia Ci.
Wszechmogący Boże, który okazałeś swą potęgę i moc wstawiennictwa św. Charbela przez niezliczone cuda, obdarz nas łaską(...), o co prosimy Cię przez jego wstawiennictwo.
Amen.



NOWENNA DO ŚW. CHARBELA

Dzień pierwszy
Cudami słynący Święty Ojcze Szarbelu, którego nieskalane ciało przezwyciężywszy rozkład, wydzielało woń niebiańską, przybądź ku nam na ratunek i uproś u Boga łaskę (…). Amen.
Święty Szarbelu módl się za nami.
Panie, który obdarzyłeś Św. Szarbela łaską wiary,  za jego wstawiennictwem proszę Cię o dar życia zgodnego z Twoimi przykazaniami i Ewangelią. Tobie chwała na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień drugi
Święty Szarbelu, Męczenniku życia monastycznego, który doświadczyłeś cierpienia, Ciebie Pan Jezus uczynił jasną lampą na drodze życia wielu ludzi. Uciekam się do Ciebie i proszę przez Twoje wstawiennictwo o łaskę (…). Ufam Tobie. Amen.
Święty Szarbelu, wazo wypełniona przyjemną wonią, proszę Cię, wstaw się za mną.
Boże, pełnio łaskawości, który zaszczyciłeś Św. Charbela łaską czynienia cudów, ulituj się nade mną i wysłuchaj prośby, którą za jego pośrednictwem przynoszę. Tobie chwała na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień trzeci
Święty Szarbelu miły, który lśnisz jak jasna gwiazda na nieboskłonie Kościoła Chrystusowego, rozjaśnij moją drogę i umocnij moją nadzieję. Proszę Ciebie  o łaskę (…). Proś o to Jezusa ukrzyżowanego, którego wiecznie wielbisz.  Amen.
Święty Szarbelu, wzorze cierpliwości i ciszy proszę Cię, wstaw się za mną.
Panie Jezu, który oczyściłeś duszę Św. Szarbela i wspomagałeś go w dźwiganiu jego krzyża, daj mi odwagę pokonywania życiowych trudności z cierpliwością i poddaniem Twojej Boskiej Woli, przez jego pośrednictwo. Tobie chwała na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień czwarty
Święty Szarbelu tkliwy, uciekam się do Ciebie z ufnością mego serca. Z mocą Twego wstawiennictwa u Boga, oczekuję łaski (…), o którą proszę. Okaż czułość swoją raz jeszcze.
Święty Szarbelu, ogrodzie cnót, wstaw się za mną.
Boże, który obdarowałeś Św. Charbela łaską podobania się Tobie, pomóż mi wzrastać w cnotach chrześcijańskich i okaż miłosierdzie nade mną, bym mógł sławić Cię na wieki wieków. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień piąty
Święty Szarbelu umiłowany przez Boga, oświeć mnie, pomóż mi i naucz mnie miłowania Boga. Pospiesz mi na ratunek. Wrażliwy Ojcze, błagam Cię o łaskę (…).
Święty Szarbelu, przyjacielu dźwigających krzyż, wstaw się za mną.
Boże, wysłuchaj naszych próśb  za wstawiennictwem Św. Szarbela. Ocal moje biedne serce i daj mi Twój pokój. Ukój niepokoje mojej duszy. Tobie chwała na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień szósty
Święty Szarbelu nasz możny pośredniku, proszę Cię, wyjednaj łaskę (…) o którą Cię proszę. Jedno Twoje słowo do Jezusa wystarczy aby zostały odpuszczone moje grzechy, aby zostało okazane mi miłosierdzie i wysłuchana moja prośba.
Święty Szarbelu, radości nieba i ziemi, wstaw się za mną.
Boże, który wybrałeś Św. Szarbela aby bronił nas przed Twoją karzącą ręką, za jego wstawiennictwem udziel łaski (…), dla Twojej większej chwały na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień siódmy
Święty Szarbelu umiłowany przez wielu, pomóż w naszej biedzie. Mam niezłomną nadzieję w Twoje wstawiennictwo u Boga. Proś o łaskę (…).
Święty Szarbelu, gwiazdo która prowadzisz zagubionych, wstaw się za nami.
Boże, moje niezliczone grzechy przeszkadzają Twojej Łasce w dotarciu do mnie. Udziel mi łaski żalu za moje grzechy. Proszę Cię o to za wstawiennictwem Św. Szarbela. Przywróć mi radość memu smutnemu sercu darowując o co proszę. Będący pełnią  łaskawości, Tobie chwała i dziękczynienie na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień ósmy
Święty Szarbelu, kiedykolwiek klękam na kolana, poszczę, wyrzekam się czegoś lub wzywam Boga, moja nadzieja i wiara wzrasta. Błagam Cię o łaskę (…).
Święty Szarbelu, posłuszny Woli Bożej, wstaw się za nami.
Jezu, źródło i wzorze pokoju, który podniosłeś umiłowanego Św. Szarbela do ewangelicznej doskonałości, uroczyście proszę Cie, udziel mi łaski przeżycia reszty życia zgodnego z Twoimi przykazaniami. Kocham Cię Boże, mój Zbawco. Amen
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu…

Dzień dziewiąty
Święty Ojcze Szarbelu, zwracam się do Ciebie w ostatnim dniu Nowenny. Rozmowa z Toba jest pokarmem dla mego serca. Mam wielką nadzieję, że otrzymam od Jezusa łaskę, o którą proszę poprzez Twoje wstawiennictwo. Z głębi skruszonego serca obiecuję nigdy nie grzeszyć. Proszę Cię o (…).
Święty Szarbelu w koronie chwały, wstaw się za mną.
Panie, który wysłuchiwałeś modlitw Św. Szarbela i obdarzyłeś go łaską zjednoczenia z Tobą, zmiłuj sie nade mną w mojej niedoli. Ocal mnie od zła, z którym sobie nie radzę.
Tobie chwała i dziękczynienie na wieki. Amen.
Ojcze Nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu… 




102 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święty Charbelu, proszę o wstawienniczą modlitwę za moją rodzinę, męża, dzieci, aby miłosierny Bóg obdarzył ich łaską nawrócenia, szczerego żalu za grzechy, postanowienia poprawy i dobrej spowiedzi. Prosi Anna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święty Charbelu proszę Cię o uzdrowienie Beaty z nowotworu, o uzdrowienie dla mamy i dla mnie, o zdrowie i opiekę dla całej rodziny, pomóż nam w sprawach finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. MODL SIE ZA MNA ŚW CHARBELU O ZDROWIE DLA MNIE..

    OdpowiedzUsuń
  5. Drogi święty proszę Cię pomóż mojemu synowi Ty wiesz.... :-) Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus. Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Święty Charbelu zapraszam Cię do mojej rodziny, działaj w niej zgodnie z wolą Bożą, uzdrawiaj wszystkich jej członków, duchowo i fizycznie. Otwórz ich zamknięte serca i umysły na Bożą łaskę. Przygotuj moich bliskich na przyjęcie Bożego miłosierdzia w Sakramencie Pokuty. Amen.
    prosi żona i matka

    OdpowiedzUsuń
  7. Święty Charbelu proszę się o szczęśliwy przebieg operacji usunięcia guza oraz u uzdrowienie duchowe i fizyczne moich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  8. BLAGAM CIĘ Św Ojcze Charbelu o pomoc dla mojej córeczki. Od ponad roku wystepuja u niej bóle brzucha. Proszę O leczenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drogi święty proszę Cię jestem w trudnej sytuacji, w której nie umiem już sobie sama poradzić, nie wiem co zrobić, tylko cud Boży może sprawić, żeby wszystko potoczyło się szczęśliwie. Święty Charbelu błagam Cię o pomoc ...Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi swiety ojcze charbelu prosze ciebie jestem w trudnej sytuacji, finansowej o dlugach mego ojca i ich umorzeniu, prosze o zdrowie dla mojej mamy i moje , o pokoj na swiecie i o dobra pogode. Ament.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święty Ojcze Charbelu proszę o dar uwolnienia dla Piotra oraz o pełnienie przez Niego woli Bożej, a także dla mnie o łaskę przyjaźni z Piotrkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swiety Charbelu. Badz wola Boza ale jesli to mozliwe niech mama wyzdrowieje. Blagamy o twoje wstawiennictwo. Medycyna nie daje szans ale jest jeszcze Ten ktory leczy i uzdrawia... Amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Charbelu, błagam Cię o łaskę nawrócenia dla Petera. Proszę wyproś mu łaskę przemiany serca i oczu otwartych na Boga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Charbelu błagam cię o łaske oraz o zdrowie wylecz mnie ze wszystkich chorób daj zdrowie oraz potomstwo mi i mojej żonie oraz o zdrowie dla naszych rodzin

    OdpowiedzUsuń
  15. Swięty Charbelu błagam cię o łaskę uzdrowienia dla mojej teściowej z ciężkiej choroby nowotworowej , i daj zdrowie i wytrwanie nam, wszystkim w rodzinie i bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beata
    Najdroższy Ojcze Charbelu proszę Cię o uwolnienie mojego męża z nałogu alkoholizmu. Sw Charbelem modlitwa się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę wstaw się do Boga o łaskę uzdrowienia dla mojego syna. Prosi Teresa

    OdpowiedzUsuń
  18. Święty Ojcze Charbelu proszę Ciebie o Twoje wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa aby dokonał cudu. Aby wlał w serce Kasi miłość do mnie, aby pokochała mnie takiego jakim jestem z moimi wadami i zaletami,aby została moją żoną.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święty Charbelu proszę Cię za Twoim wstawiennictwem do Boga i Najświętszej Maryi o uzdrowienie mojej mamy Heleny z choroby nowotworowej i bólu z jakim od niedawna się zmaga. Pokladam ufność w Panu

    OdpowiedzUsuń
  20. Święty Charbelu błagam wstaw się za moim synem Michałem do Boga i Matki Najświętszej wyproś dla niego łaskę miłości by spotkał miłość swojego życia założył szczęśliwą rodzinę poprzez sakrament małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty Charbielu prosze o zdrowie i siłe w mojej samotności. Proszę o nawrócenie moich synów, którzy odeszli od wiary a o mnie coraz bardziej zapominają.

    OdpowiedzUsuń
  22. św. Charbelu prosze Cię o uleczenie zranien w naszej rodzinie,o łaske wiary dla dzieci i wnuków.

    OdpowiedzUsuń
  23. ŚW Szarbelu proszę Cię o łaskę i blogoslawienstwo po przez Pana Naszego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę cię bardzo o wiarę,nadzieję,i miłości Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Święty Szarbelu Proszę Cię o uzdrowienie dla mojej mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Święty, mój kochany Charbelu, proszę Cię o miłość w mojej rodzinie. Czuwaj nad nią. Niech nastanie zgoda i wzajemne zrozumienie. Niech w naszych sercach zamieszka Bóg i Jego nieskończona miłość. Szczególnie proszę Cię w intencji brata Józefa. - Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdecznie proszę Kochany Charbelu o łaskę zdrowia, o moją przyszłość, znalezienie prawdziwego przyjaciela - męża. Pokieruj moim życiem, proszę.
    G.

    OdpowiedzUsuń
  28. Święty szarbelu proszę Cię o uzdrowienie dobre wyniki i nawrócenie mojego męża. Amen

    OdpowiedzUsuń
  29. Święty Charbelu prosze cie o uzdrowienie dla mnie dobrych wynikuw cytologi i o nawrócenie mojego męża do wiary

    OdpowiedzUsuń
  30. Święty szarbelu proszę Cię o uzdrowienie dobre wyniki i nawrócenie mojego męża. Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. Swiety charbelu proszę o uzdrowienie mnie dobrych wyników cytologimi nawrócenie męża do wiary

    OdpowiedzUsuń
  32. Święty Szarbelu,Pocieszycielu, proszę i błagam o moje zdrowie. Wyzwól mnie z wszelkich lęków, blokad, które niszczą moje życie. Proszę postaw na mojej drodze życzliwych ludzi. Pobłogosław mi. Amen - Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Św.Szarbelu,Umiłowany w Chrystusie,wyproś uzdrowienie dla mnie z chorób Bogu wiadomych,pragnę doświadczać dotyku Ducha Świętego i uwielbiać Go w każdej sekundzie mojego życia.On jest Królem i Panem moim.Chwała Panu Najwyższemu.Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  34. Św charbelu proszę Cię o łaskę uzdrowienia mnie i o zdrowie dla moich dzieci męża i całej rodziny i o łaskę nawrócenia męża do wiary

    OdpowiedzUsuń
  35. Św,Charbelu proszę o łaskę nawrócenia córki Elżbiety,rozwiązania jej kłopotów finansowych,pogodzenia się ze mną,zdania wszystkich egzaminów. pracy.Pokornie o to proszę Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Święty Charbelu, proszę o wstawienniczą modlitwę o uzdrowienie sytuacji rodzinnej i w pracy brata. Prosi Dorota

    OdpowiedzUsuń
  37. Święty Charbelu , proszę Cię aby moja mama wyzdrowiała ,aby została z nami jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  38. Św. Charbelu,Który uzdrwaiałeś ludzi znakiem Krzyża Świętego,pobłogosław mi,pokornie Cie proszę. Módl się za mną i ze mną,aby moja prośba o moje wewnętrzne uzdrowienie , jasność umysłu i lekkość duszy i ciała,stała się zgodna z Wolą Bożą. Módl się za mną ojcze Charbelu,bo tracę siły do walki z tymi próbami. O lekkość mojego Krzyża,módl się wraz ze mną. Amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Prosze o modlitwe w intencji moejego ojca zrobil REIKI 1,2 i nie uczeszcza do kosciola zyje z kochanka porzucil matke moja

    OdpowiedzUsuń
  40. Św. Charbelu prosze o uzdrowienie Jurka z choroby nowotworowej. Błagam w imieniu Jego żony, która kocha Go miłością bezgraniczną.Proszę także o uzdrowienie duszy mojej córki. Proszę weż Ją w swoją opiekę. Spraw by prawdziwie się nawróciła i żyła w miłości i wierności Jezusowi. Błagam spraw by wróciła z drogi, którą błądzi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Sw.Charbelu proszę Cie o uzdrowienie mojej ukochanej mamy aby pokonała choroby nowotworowe z którymi się zmaga nie znam wspanialszej osoby od niej tu na ziemi a tyle cierpi aż serce pęka.

    OdpowiedzUsuń
  42. Św. Charbelu proszę o łaskę nawrócenia i powrotu do sakramentalnego związku mojego męża Roberta oraz o uzdrowienie naszych dusz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Św. Charbelu z całego serca proszę o łaski dla całej mojej rodziny. Szczególnie proszę o zdrowie i łaskę pracy dla mnie, gdyż niebawem ją stracę. Wierzę,że mi pomożesz w znalezieniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  44. Św. Charbelu błagam Cię o rasie zdrowia dla mnie i dał mojej rodziny. Daj mi siłę w wychowywaniu naszych dzieci. Proszę spraw abym wyzdrowiała

    OdpowiedzUsuń
  45. SW CHARBEL PROSZĘ O UZDROWIENIE Z MOJEJ CHOROBY ORAZ ZDROWIE I BŁOGOSŁAWIEŃSTWO DLA MOJEJ RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  46. Św. Charbelu, proszę abyś wybłagał łaskę i dary Ducha Świętego dla mego syna. Pomoc w wychowaniu trójki małych dzieci, siłę i zdrowie w uporaniu się ze śmiercią ich matki oraz mądrość w podejmowaniu trudnych decyzji. Wspieraj jego rodzinę każdego dnia. uproś Boga Ojca o szczególną opiekę nad maleńkimi jeszcze dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Św Charbelu wyproś mi łaskę pomocy finansowej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Św. Charbelu proszę o pomoc w walce z chorobą nowotworową.

    OdpowiedzUsuń
  49. Św. Charbelu może Ty zechcesz wesprzeć mnie swoją siłą i mocą. Moich sił już mi nie starcza. Nikt nie chce lub nie potrafi mi pomóc. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  50. Swiety Charbelu dziekuje za pomoc w dostaniu laski o ktora tak bardzo prosilam w nowennie.
    Swiety Charbelu w kolejnej nowennie bardzo Cie prosze jesli jest to wola Pana Jezusa dopomoz mi w szczesliwym powrocie i dostaniu pracy o ktora serdecznie Cie Ojcze Charbelu prosze

    OdpowiedzUsuń
  51. Swiety Charbelu dziekuje za pomoc o ktora prosilam i w kolejnej nowennie prosze Cie Swiety Charbelu jesli jest taka wola Pana Jezusa dopomoz mi w szczesliwym powrocie i otrzymaniu pracy .

    OdpowiedzUsuń
  52. Św. Charbelu błagam Cię o wstawiennictwo i łaskę uzdrowienia dla mojej synowej Magdy ,aby dobry Bóg uwolnił Ją od tej choroby i żeby wyzdrowiala.Błagam Cię o zdrowie i siłę abyśmy to wszystko przetrwali .

    OdpowiedzUsuń
  53. Św. Charbelu błagam Cię o wyproszenie łaski zdrowia dla mojej synowej Magdy ,aby dobry Bóg pomógł Jej wyjść z tej ciężkiej choroby i pozwolił sie długo cieszyć dobrym zdrowiem.

    OdpowiedzUsuń
  54. Święty Charbelu proszę Cię o zdrowie dla mojego syna Igora oraz aby dobrze zaklimatyzował się w żłobku i tam się dobrze bawił . Trzymaj go w opiece aby nie płakał w żłobku i był zdrowy

    OdpowiedzUsuń
  55. Święty Charbelu wstaw się za moim synem i proś razem ze mną o jego nawrócenie oraz o siedem Darów Ducha Świętego dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  56. Św Charbelu prosze Cię o moje uzdrowienie z choroby nowotworowej
    Renata

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojcze prosze o uzdrowienie mojego kregoslupa i serca -prosze nawroc moich bladzacych synow ,wysluchaj mnie Panie błagam <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Św Charbelu, proszę wstaw się za mną przed dobrym Ojcem. Św Charbelu, Ty wiesz. Proszę wysłuchaj mnie. Monika

    OdpowiedzUsuń
  59. SW Charbelu proszę cię o zdrowie dla mojej rodziny zgode mowę dla Pawełka i o pomoc dla mnie w zdaniu egzaminu AMEN

    OdpowiedzUsuń
  60. św Charbelu proszę uproś łaskę zgody w mojej rodzinie, proszę o zdrowie i potrzebne łaski w naszym małżeństwie, a przede wszystkim o uleczenie synka z wszystkich chorób i o samodziele i szczęśliwe życie dla niego.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  61. Święty Charabelu proszę Cię o całkowite pojednanie w moim małżeństwie, o łaskę wybaczenia mężowi zła, które wyrzadził mnie i naszej córce. Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Św Charbelu proszę Cię o uzdrowienie z depresji i pomyślnie donoszoną zdrową ciążę.O wybaczenie i zaufanie mężowi.Sw.Szarbelu módl się za mnie

    OdpowiedzUsuń
  63. Św.Charbelu proszę Cie o wstawiennictwo u Boga wypros laske wyjścia z nalogu alkoholowego dla mojego syna .Irena

    OdpowiedzUsuń
  64. ŚW.CHARBELU PROSZĘ CIĘ O WSTAWIENNICTWO PRZED BOGIEM I ŁASKĘ POMYŚLNEGO ROZWIĄZANIA MOICH SPRAW.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  66. Św. Charbelu, proszę Cię o wstawiennictwo przed Panem Bogiem- o zdrowie dla mego brata, który jest w ciężkim stanie, o stabilizację materialną dla syna, aby zaczął zarabiać pieniądze i założył rodzinę, o wzmocnienie wiary świętej dla niego, o pomyślne rozwiązanie spraw u mojej córki i u mnie.Dla Boga nie ma nic niemozliwego, lecz niech się dzieje Jego Święta Wola.

    OdpowiedzUsuń
  67. Św Charbelu proszę Cię o uzdrowienie mojego syna Dawida z alkoholizmu i proszę o rozwiązanie trudnych spraw u Mateusza. Amen

    OdpowiedzUsuń
  68. Św Charbelu proszę o zdrowie i opiekę nad moim synem Grzegorzem i jego rodzina

    OdpowiedzUsuń
  69. Św Charbelu proszę o zdrowie i o rozwiązanie trudnych spraw dla Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń
  70. Św Charbelu proszę o zdrowie i spokój w rodzinie oraz opiekę

    OdpowiedzUsuń
  71. Św Charbelu proszę o zdrowie i zgodę w rodzinie oraz opiekę

    OdpowiedzUsuń
  72. Św Charbelu proszę o dobre i spokojne życie dla Magdy i Dawida oraz opiekę

    OdpowiedzUsuń
  73. Św Charbelu proszę o zdrowie i zgodę oraz opiekę dla Anny i Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  74. Św Charbelu proszę o zdrowie i opiekę nad Magdą i Dawidem oraz o spokojne życie

    OdpowiedzUsuń
  75. Św Charbelu proszę Cię o wstawiennictwo u Miłosiernego Jezusa z prośbą o wnikliwą i sprawiedliwą analizę dokumentacji mojego męża przez Sąd i korzystnego dla niego wyroku.

    OdpowiedzUsuń
  76. Św Charbelu proszę o opiekę nad Grzesiem i o zdrowie dla mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  77. ŚW CHARBELU PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEGO BRATA WOJTKA I MOJEJ CÓRKI OLI.

    OdpowiedzUsuń
  78. święty Chabelu nieraz chwieje się moja wiara pomóż mi i moim bliskim wytrwać w wierze i wrócić do niej kiedy zbłądzimy uproś nam łaskę zrozumienia przeciwności które stają na naszej drodze oraz łaskę pocieszenia w trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  79. Święty Szarbelu, dziś w dzień wigilii Bożego Narodzenia dzìękuję Ci za łaski jakimi obdarzasz moją Rodzinę.Spraw o dobry mistrzu abyśmy zawsze oddani byli Bogu i z głęboką wiarą w sercach naszych kroczyli przez życie w drodze do zbawienia. Chwała Panu i narodzonemu Dzieciątku przez które stało się nam zbawienie.Gwiazdo Betlejemska i aniołowie radośnie prowadźcie nas ku Jezusowi.

    OdpowiedzUsuń
  80. Święty Charbelu, uproś mi łaskę poczęcia dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  81. Święty Charbelu uproś łaskę zdrowia dla mojego wnuczka Antoniego, aby miał dobry kontakt wzrokowy, dobrze rozumiał rzeczywistość, miał dobry słuch i stał się spokojnym i mądrym chłopcem. Święty Charbelu Jesteś Moją Wielką Nadzieją.

    OdpowiedzUsuń
  82. święty Charbelu pomóż mojemu synowi aby szczęśliwie obronił swoją pracę dyplomową i szczęśliwie skończył studia.

    OdpowiedzUsuń
  83. Błagam o uzdrowienie z choroby kręgosłupa.....
    Mariusz

    OdpowiedzUsuń
  84. Błagam o moje zdrowie,o walkę z pesymistycznymi myślami.O opiekę nad synem i sprawami finansowymi

    OdpowiedzUsuń
  85. Św Charbelu proszę Cię o pilna pomoc finansową abym nie musial opuszczać tego domu który zbudowałem dla mojej rodziny a szczególnie dla mojej córki. Pozwól mi spłacić go asap i pozostać w nim. Pozwól mi znaleźć asap pracę oraz napraw stosunki w mojej rodzinie. Opiekuj sie moją mama i wspieraj ją w cierpieniu. Roztocz opiekę nad moją córką. Pozwól mi ułożyć sobie życie w wierze Chrystusa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  86. Święty Ojcze Charbelu błagam Cię o Twoje wstawiennictwo do Pana Jezusa o uzdrowienie mojej twarzy z nieuleczalnej choroby

    OdpowiedzUsuń
  87. Błagam o pomoc dla curki i trzeźwość dla wnuka

    OdpowiedzUsuń
  88. Święty CHARBELU proszę o nawrócenie męża Waldemara , o łaskę wiary dla naszych dzieci.
    PROSZĘ O ŁASKĘ WIARY I MIŁOSIERDZIE BOŻE DLA ADAMA DARSKIEGO, I KATARZYNY ( WRÓŻKA )

    OdpowiedzUsuń
  89. Sw,Ojcze Charbelu prosze upros laske pomyslnie zdanych egzaminow na studiach dla mojej cork,Spraw by koncentrowala sie i byla jasnego umyslu ,Blagam

    OdpowiedzUsuń
  90. Sw,Ojcze Charbelu prosze upros laske dla mojego syna ,A szczegolnie o uwolnienie i uzdrowienie na duszy ,ciele i umysle ,Porsze pomoz ,

    OdpowiedzUsuń
  91. Sw ojcze charbelu prosze o łaskę dla mojej rodziny męża córki mnie pomóż nam w cierpieniu śmierci naszego syna michałka ojcze wstaw się za nami

    OdpowiedzUsuń
  92. Mama
    Drogi Święty Charbelu, proszę Cię o pomoc mojej córce, o zdrowie ciała i duszy, o siłę w pokonywaniu trudności, o odpędzanie od niej depresyjnych stanów,o postawienie na jej drodze dobrych ludzi, pomoc w szkole i radość życia. Proszę też w intencji mojego syna o zdrowie i nie oddalanie się od Pana Boga. Proszę pomóż, wstaw się za naszą rodziną do Pana Boga i pomagaj nam zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  93. o swiety CHabrelu prosze o laske uzdrowienia meza edwarda z raka prostaty orazo zdrowie i sily dla niego prosi zona z corkami

    OdpowiedzUsuń
  94. o swiety szarbelu prosze cie o laske przemiany i skruchy serc dla czarownic ktorzy krzywdzily i krzywdza czarami moje corki malzenstwo i cala rodzine prosi matka

    OdpowiedzUsuń
  95. Święty Charbelu wyproś nam dziecko u Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  96. Swiety Charbielu ratuj poczete dzieciatko mojej corki aby zdrowo sie rozwijalo
    I nie zagrazalo poronienie juz drugie.Blagam of Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  97. Święty Charbelu proszę o łaskę uzdrowienia mojego męża po ciężkiej operacji guza wątroby.







    OdpowiedzUsuń
  98. Proszę o cud uzdrowienia mojego syna Piotrka, o dobre wyniki jego badań.

    OdpowiedzUsuń
  99. Proszę o cud uzdrowienia mojego syna Piotrka, o dobre wyniki jego badań.

    OdpowiedzUsuń
  100. Święty Szarbelu Proszę Błagam o uzdrowienie mojego męża Lucjana

    OdpowiedzUsuń
  101. Św.Szarbelu wstaw się u Boga wTrójcy Przenajświętszej aby mój mąż dostał pracę jak najszybciej abym uwolniła się z nałogu lekomani ulecz mnie Św.Szarbelu z moich chorób i moją mamę uzdròw z jej chorób i daj jej długie jeszcze życie.

    OdpowiedzUsuń
  102. Dzieki Św. Charbelowi otrzymałam łaskę wiary po 10 latach odejścia z drogi Chrystusa. Po około miesiącu modlitw zaczęłam żarliwie wierzyć i pragnąć przyjmować Eucharystię. Trwa to już kilka miesięcy. Boję się tego stracić.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje