Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 10 września 2013

Na dobranoc


5 komentarzy:

  1. Proszę o modlitwę o nawrócenie i Miłosierdzie Boże dla Haliny ,Jacka, Wiolety ,Rafała i Dominika prosi matka

    OdpowiedzUsuń
  2. Milosierdzie Boze blagam Cie o skruche przychylność dla mojego starszego syna I jego zony do mnie I mlodszego mojego syna ktory ma choruje na chorobe schizofreni. ..Miłosierny Jezu przemien nasze ciezkie zycie moje isyna mojego mlodszego.
    JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę o modlitwę za mnie i moich najbliższych O szczęśliwe rozwiązanie wszystkich naszych trudnych spraw O spokój dla mnie i całej rodziny o opatrzność Boża nad nami i pomoc Boga naszego który jest w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o modlitwe o przemiane zycia syna Marcina zeby Bog nasz Milosierny obdarzyl go Darami Ducha Swietego,uzdrowienie duchowe,uwolnienie od zlych duchow i wolnosc dla syna.Boze niech sie stanie wola Twoja nie moja

    OdpowiedzUsuń
  5. Boze kochany wielki Jezu wspaniala Matko DZIEKUJE .

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje