Aktualny czas w Warszawa:

poniedziałek, 2 września 2013

Modlitwa o przebaczenie grzechów.

Panie Boże, Ojcze wszechmogący, Jezu dobry, zlituj się nade mną grzesznikiem i udziel mi przebaczenia grzechów. Spraw, abym uniknął wszystkich zasadzek nieprzyjaciół, pokus zgubnej rozkoszy i abym zwyciężył; spraw, abym stanowczo wstrzymał się od myśli i uczynków, jakich zakazujesz; daj, abym Ci służył i miłował Cię, ile chcesz, i abym żył według Twojej woli. Daj mi, Panie, skruchę serca, pobożność cnotę pokory... Daj mi rozum, miłość i rozkosz Twoich przykazań, łatwość i powodzenie w przestrzeganiu ich, niestrudzoną wytrwałość w wielkich rzeczach; spraw, abym postępował z pokorą i nigdy nie ustał. Nie poddawaj mnie, Panie, ani ludzkiej słabości lub głupocie, ani zadowoleniu z moich zasług, ani żadnej innej rzeczy, jedynie Twojej woli. Rozporządzaj mną łaskawie, Panie, i wszystkimi moimi myślami i czynnościami według swego upodobania, aby przeze mnie, we mnie i ze mnie spełniała się jedynie i zawsze Twoja wola (św. Anzelm).

37 komentarzy:

  1. zlituj sie nad moja rodzina i wszystkimi z ktorymi mialem doczynienia i wybacz mi moja ulomnosc

    OdpowiedzUsuń
  2. wybacz mi Boze... napraw moje winy wobec innych ludzi, uczynionych umyślnie i nieswiadomych

    OdpowiedzUsuń
  3. wybacz mi Boze... napraw moje winy wobec innych ludzi, uczynionych umyślnie i nieswiadomych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybacz mi Boże moje grzechy popełnione w przeszłości i teraźniejszości. Proszę wybacz mi,nie wiedziałam co czynię

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybacz mi PANIE, BO NIKT TAK NIE GRZESZYŁ, JAK JA

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz mi moje grzechy jestem nikim tylko w twoich ran sile i zdrowie czerpie amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie wybaczam mojemu mężowi jego zdrady

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Boże, wybacz mi grzechy przeszłości. Bardzo żałuję tego co czyniłam krzywdząc przy tym siebie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybacz mi Panie moje grzechy, byłem zaślepiony nałogiem, proszę pozwól mi trwać w trzeźwości i Tobie slużyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przebacz mi Panie moje grzechy popełnione wobec mojej siostry.Proszę Panie pozwol mi przez Ciebie prosić Ja o wybaczenie.Bardzo żałuję tego co zrobiłam. Wybacz mi Boże.

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Mój Najukochanszy Przebacz mi proszę moje grzechy żałuję za nie z całego serca.Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Boże, Najukochańszy, Przebacz mi Moje Grzechy które Cię skrzywdziły w innych ludziach, te świadome i nieświadomie, Daj mi Panie Jezu Siłę i Wiarę prowadź mnie za rękę oraz Moją Rodzinę.Oddaję Panie Boże Moją Duszę Tobie, Proszę prowadź Mnie Amen.

    OdpowiedzUsuń
  13. Panie Boże, Najukochańszy, Przebacz mi Moje Grzechy które Cię skrzywdziły w innych ludziach, te świadome i nieświadomie, Daj mi Panie Jezu Siłę i Wiarę prowadź mnie za rękę oraz Moją Rodzinę.Oddaję Panie Boże Moją Duszę Tobie, Proszę prowadź Mnie Amen.

    OdpowiedzUsuń
  14. Panie Boże, Przebacz mi moje grzechy, które Cię skrzywdziły w innych ludziach, te świadome i nieświadome. Daj mi Panie Boże wiarę w lepszego człowieka! Kocham Cię Panie Boże i nigdy nie opuszczaj mnie!!! Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Boże błagam uratuj moje małżeństwo, daj nam pojednanie, przebaczenie Jezu ufam Tobie, Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybacz mi Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przebacz mi Panie moje grzechy , żałuję ich szczerze ! od dziś prowadź mnie drogą wiary i pobożności, zgodnie z Twoją wolą
    Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  18. Panie Boże, wybacz mi moje krzywdy zadane innym ludziom. Nie karz mnie na wieczne nie szczęście, zrozumiałam swój błąd... Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Panie przebacz mi ten grzech który dziś popełniłem

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybacz mi Boże moje grzechy

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Boże bądź miłościw mnie grzesznemu. Przepraszam i żałuję każdego grzechu. Przepraszam że jestem słaba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie jezu Chryste BOze ojcze wybacz mi moje nałogi grzechy i daj uwierzyć że mi naprawdę wybaczyles

    OdpowiedzUsuń
  23. Boże, przebacz mi dzisiejsze grzechy. Zrozumiałam swoje błędy, które popełniłam, nie chcę tego więcej czynić. Czuję się z tym naprawdę źle i od tego momentu będę się starać być lepszym człowiekiem. Proszę, pozwól mi Sobie towarzyszyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Panie Boże z pokorą proszę o przebaczenie za moje grzechy, które powierzam Twojemu Miłosierdziu. Teraźniejszość moja powierzam Twojej Miłości. Moja przyszłość składam na ręce Twojej Opatrznosci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham Cię Boże i proszę o wybaczenie swoich grzechów przysięgam będę lepszym człowiekiem już nie popełnię żadnego błędu kochając swoje dzieci najmocniej jak się da niosąc dobro i modląc się każdego dnia do Ciebie Boże prosząc o wybaczenie i o opiekę byś trzymał mnie w swojej łasce

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże przebacz mi moje grzechy i daj mi siną wole w walce ze złem

    OdpowiedzUsuń
  27. Panie Boże przebacz mi moje ciężkie grzechy trochę późno zrozumiałem że tylko Ty Jezu i Twą miłość to sens życia jeszcze raz proszę Jezu przebacz

    OdpowiedzUsuń
  28. Przebacz mi Panie moje grzechy, których bardzo żałuję. Otocz opieką tych ,którzy przeze mnie cierpieli. Amen. Jezu Ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wybacz Jezu moje słabości i uleganie grzechom. Zlituj się nade mną bo jestem słaba. Uczyń proszę mnie silną i wytrwałą. Oddalaj ode mnie grzeszne myśli i zachowaj od złego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Wybacz mi Panie grzech który popełniłam przez złość pychę i głupotę a którym pogrążyłam w bólu tyle osób, wybacz i pozwól wybaczyć innym i mnie samej

    OdpowiedzUsuń
  31. Wybacz mi Panie Boże proszę 🙏

    OdpowiedzUsuń
  32. Wybacz Panie, że wciąż ulega zwątpienie, umocni moja wiarę i ufność w Twoje miłosierdzie i w Twoją opiekę Amen🙏🏻

    OdpowiedzUsuń
  33. Panie Boże mój kochany proszę o przebaczenie moich grzechów abyś mnie wysłuchał i był zawsze ze mną, o to Cię bardzo proszę, Amen....

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę Panie Boże przebacz mi moje wszystkie grzechy....

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę cię Boże o przebaczenie moich grzechów

    OdpowiedzUsuń
  36. Wierze i ufam ze zmilujesz sie nademna Boze moj i odpuscisz mi moje winy

    OdpowiedzUsuń
  37. Jezu daj mi siłę walczyć z pokusami przepraszam za moje grzechy

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje