Aktualny czas w Warszawa:

wtorek, 16 lipca 2013

Modlitwy do św. Jadwigi Królowej Polski









6 komentarzy:

  1. Św. Jadwigo Królówo proszę wygranie sprawy w sądzie i poniesienie kosztów sądowych przez Jana i Józefe żonę jego.Prosze by przyszła sprawiedliwość na nich ich dzieci i wnuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Św Jadwigi pomóż, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Św Jadwigo Królu Polski chroń mojego syna przed złem tego świata. Wstaw się za moim małym synkiem u Pana Boga Anielskich Zastępów by wyzdrowial z chorób które go trapia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Jadwigo Pani Wawelska błagam o nawrócenie mojego narzeczonego i uzdrowienie mojego ojca z nałogu pijaństwa. Proszę Cię o opiekę wszystkich chorych cierpiących, wstaw się o Pani u Matki Najświętszej za Naszym Narodem Polskim czuwaj nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sw Jadwigo proszę za siebie moją rodzinę i za moją ojczyznę

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Jadwigo proszę o zdrowie dla mojej żony Alicji.

    OdpowiedzUsuń

Tutaj można wpisywać swoje intencje