Aktualny czas w Warszawa:

piątek, 10 maja 2013

Modlitwy oparte na Piśmie Świętym

Panie Jezu, nie pozwól, żeby uschła moja wiara, moja przyjaźń z Tobą, moja miłość do Ciebie. Daj mi ożywczej wody, daj mi Ducha Świętego!
                                                                                                /J7,37-39/


Duchu Święty, bądź ze mną. Kieruj moimi krokami.Daj mi spotkać żywego Jezusa, bo od dawna oczekuję pociechy.
                                                                                                                             /Łk 2,25-27/
  

Duchu Święty, Ty zstąpiłeś na Maryję i osłoniłeś Ją mocą Najwyższego.Wtedy Syn Boży, Jezus, stał się człowiekiem i zamieszkał pośród nas. Bądź uwielbiony!
                                        /Łk 1,35/

Dzisiaj mam dać świadectwo wiary. Mów przeze mnie, Duchu Święty. Umocnij mnie, abym niepotrzebnie nie martwił się o to, co trzeba powiedzieć.
                       /Mk13,9a-11/


Jezu, kocham Cię i staram się zachowywać Boże przykazania. Proszę, daj mi Ducha Wspomożyciela, aby pozostał ze mną na zawsze. Udziel mi Ducha prawdy, którego świat nie jest w stanie przyjąć, ponieważ ani Go nie widzi, ani nie zna. Niech Wspomożyciel - Duch Święty, którego Ojciec posyła na Twoją prośbę, poucza mnie i przypomina mi Twoją naukę. 
                    /J 14,15-26/


Przyjdź Duchu Prawdy, i poprowadź mnie ku pełnej prawdzie.
       /J16,13/


Duchu Święty, napełnij swoją obecnością i łaską nas wszystkich, cały mój dom.
            / Dz 2,1-4/


Duchu Święty napełnij mnie, abym odważnie głosił słowo Boże.
               /   Dz4,31/


Duchu Święty, pomóż mi zrozumieć, do czego mnie wzywasz, co jest moim powołaniem na dzisiaj i na całe życie. Proszę cię, zamknij drogi, na które nie powinienem wkraczać, a otwórz te, którymi mam pójść.
                                    /Dz 13,2 i Dz 16,6-7/

Duchu Święty, który we mnie mieszkasz, rozlej w moim sercu miłość Bożą.
/Rz5,5/


Duchu Święty, pomóż mi żyć bez lęku, w wolności dziecka Bożego. Chcę postępować według ducha, a usunąć uczynki ciała, które czynią ze mnie niewolnika i prowadzą do śmierci.
/Rz8,12 - 14/


Duchu Święty, dziękuję Ci. ty mnie zachęcasz do tego, aby z czułością nazywać Boga Tatą. Dzięki Jezusowi nie jestem już niewolnikiem, ale przybranym synem/ córką. A dzięki Tobie - kiedy chcę i potrzebuję - wołam śmiało, jak śmiało woła każdemałe dziecko: " Abba Tatusiu"
/Rz8,14-15 i Ga4,1-7/
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tutaj można wpisywać swoje intencje